Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k AMD sponzoruje OpenCL pro GIMP

To je tragikomedie dnešního světa. Dobře napsané věci z Linux světa jdou snadno portovat do světa Windows (mají z toho užitek všichni, od gimpu po firefox).
Opačně to nefunguje a musí se wínovat nebo vboxovat (tradičně hry, testování v ie6-9). A to nemluvím o stále větším problému kolem pseudo"multiplatformních" (32bit) hrách, kdy např. Skyrim se musí záplatoval jen aby využíl víc než 2GB z RAM. Stávající vývoj kolem .Net také není šťastný, chápu, widlařům to tak možná vyhovuje a dále uzamykají svojí platformu...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jestli v Bethesdě neumí napsat /LARGEADDRESSAWARE, tak za ně ten jeden bit musí převrátit někdo jiný :-)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

A cemu se divite. Vyhledem ke kvalite kodu by bylo lepsi polovinu SW z Windows radeji ani nevidet.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

to je prave ten podstatny rozdil mezi opensource a closedsource ... opensource se samozrejme na jine platformy portuje mnohem snaz :-) u closedsource to casto vubec nejde :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vím, jen naznačuji, jde to jinak když se chce. Jakou cestu preferuji je zřejmé :)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Svým způsobem plus pro nás Linuxáky.

Je skvělé, mít k dispozici stejné aplikace na které jsme zvyklí když už musíme pracovat v tom nepřátelském Windows (Mac OS?) světě :-)

To, že to opačně nefunguje je problém nejčastěji jen u některých velkých komerčních aplikací (a to často bez Windows nepřekonatelný problém). Nepřeberné množství malých freeware/shareware utilitek lze obvykle nahradit něčím jiným a často lépe.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

na chvili me ten nadpis docela zarazil, zpletl jsem si OpenCL a OpenCV :-)))) OpenCV v gimpu by byla fakt prekvapiva vec :-)))

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.