Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Ze seznamu DX12 her mizí Fable Legends, Microsoft zavře několik studií

no hlavně že Mrkvosoft vydal ten paskvil co prezentovali jako DX12... Ve skutečnosti slepenec snad nejstaršího DX9 enginu+ne plně DX12+zamknuté GW s nemožností to vyplnout... Výsledek mluví sám za sebe... Osobně na Mrkvosoft a jeho obchod z vysoka S... a zůstavám u STEAM.

+1
+18
-1
Je komentář přínosný?

"zamknuté GW s nemožností to vyplnout"

HBAO+ bolo možné vypnúť. GPU PhysX hra nepoužíva, takže nebolo čo treba vypnúť. Čo sa teda z Gameworks nedalo vypnúť?
Čo sa týka Windows store-u mám úplne rovnaké pocity. :-)

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

pri Fable neviem, ale
GoW ma natvrdo zapnute gpu physx, napriklad
a to HBAO+ bolo za tym, ze ta hra vyzerala ako rozbita
...a W store ani nekomentujem :D

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

"GoW ma natvrdo zapnute gpu physx"

Nemá. V hre žiadne GPU PhysX nie je. Na tej položke v ini súbore vôbec nezáleží keďže hra nemá žiadnu feature z GPU PhysX, ktorý beží na vždy na CPU. Bez ohľadu na nastavenie danej položky. Zaujímavé, že si niekto nedal námahu a neotestoval to, pretože ľudia čo si to testli samy, nezanamenali žiadnu aktivitu na GPU určenej čiste na PhysX. Za to, že pár jedincov si z prsta dedukuje výmysli na základe nájdeného atribútu s tým, že ani po toľkých rokoch nevedia rozdiel medzi GPU a CPU PhysXom je už ich problém. Takto potom vznikajú rôzne fámy o Gameworks aj tam, kde s problémami nemá táto knižnica absolútne nič spoločné.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Sranda je že nemá. Celá tá stať je založená na položke v ini súbore, ktorá ak hra nepoužíva GPu PhsyX je nepodstatná. T.j. celé je to založené iba na domniekách a nie na testoch. Gears of War pokiaľ viem využíva iba CPU PhysX. Tak to bolo v pôvodnej hre a tak je to na 99.9% aj v tejto remastered edícii.

BTW tie dve tretiny článku o GPU PhysX sú skôr výčet toho na čo sa vlastne používa. Vôbec to nie je o tom, že by v hre bol. To tiež inak svedčí o niečom. A je zaujímavé koľkých ľudí to pomýlilo. Chcete proste vidieť GW a NV negatívne a potom vôbec nereišite čo vám podkladajú redaktori na webe a či to naozaj pravde je alebo nie. Keby tam GPU PhysX bolo, NVIDIA by to mala na svojich strínkach uvedené a určite by to riešil aj ich marketing. Nič také sa neudiaľo. Uvedené majú iba HBAO+. Nič viac.
Viacerí romýšľať rozumne ale dokážete, len vám v niektorých prípadoch chýbajú vedomosti ohľadom vývoja SW. Videli by ste viac možností ako len to, čo vám predostrie Stach a jemu podobní. Kde minimálne Stach tomu nerozumie tiež. Ale to už je iná téma.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

právě že nebylo možné vypnout nic... jinak bych to asi ani nepsal ne???

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pokiaľ viem bolo v menu hry Ambient Occlusion s tým, že nebolo akurát uvedené, že ide o HBAO+. Ale AO sa v hre ako take vypnúť dalo. Alebo sa mýlim? Nič iné z Gameworks v hre použité nebolo (CPU PhysX je niečo odlišné).

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

http://www.svethardware.cz/za-problemy-amd-v-gears-of-war-muze-nvidia-ga... tak jak píšu níže až patchem + nikde nebylo uvedeno že se jedná o verzi + z GW a physX je taky od Nvidie zda patří do GW teď přesně netuším.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Gameworks zahŕňa iba časť features z PhysXu a patria medzi ne tie, ktoré je možné akcelerovať cez GPU. Gears of War nič také neobsahuje. Celá vec okolo PhysXu je v tejto hre čistý trolling. A tomu sa nevyhol ani svethardware. NVIDIA nič o GPU PhysXe v tejto hre nehovorí, na physxinfo.com je hra vedená, že nemá HW akceleráciu PhysXu, tak ja už fakt neviem prečo hneď uveríte všetkému negatívnemu čo sa okolo tejto témy šustne.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

vycházím s informacemi odtud http://www.svethardware.cz/za-problemy-amd-v-gears-of-war-muze-nvidia-ga...
A to HBAO+ šlo vypnout až rychlým patchem, proto reaguju na kolegu, že napsal nepravdu.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Ten patch to ale vypína iba u grafík u AMD bez ohľadu na nastavenie AO v menu. Toto bolo napísané u Stacha ešte pred tým tzv. fixom:

"Nvidia’s HBAO+ ambient occlusion, tak bylo použito v základu a ani v MENU hry na rozdíl od jiných her, kde případně bylo použito, jste nikde nenašli, že je to NVIDIA funkce. Jenže právě zapnuté HBAO+ způsobovalo ty hrozné artefakty na Radeon grafikách, jelikož je to exkluzivní NVIDIA funkce a samozřejmě nelze ji použít jako náhradu za univerzální HBAO. Po jeho vypnutí tak nejzávažnější problémy AMD grafiky rázem zmizely."

Tak ako to teda je. Dá sa v menu vypnúť alebo nie?

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

přečti si ten článek na SHW co jsme tu postnul a tyd je výňatek
"Od té doby tvůrci hry vypustili patch, který však pouze nuceně vypne funkci Ambient Occlusion, což bylo už dříve doporučeno pro ty uživatele, kteří se setkali s podobnými problémy. Patch tak zatím vůbec neřeší samotný problém, jen vypne zmíněnou funkci nezávisle na tom, co si zvolíte v nastavení hry." Nikde nebylo uvedeno že se jedná o verzi +
Takže ano pokud zaslovíčkaříme šlo HBAO vypnou což ne vždy pomohlo... nicméně nikdo netušil že jde o verzi+, takže ono + vypnout nešlo, že by se používalo jen HBAO.

Ale uznávám šlo to vypnout.
Částečně to řešil až patch.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Nikto neslovíčkarí. HBAO+ bolo v hre uvedené ako Ambient Occlusion a išlo vypnúť. Je to vidieť na obrázku v článku, ktorý sem postnul 7R7 vyššie. Snažíš sa v tom nájsť to čo tam nie je. :-) To o čom hovoríčlánok na SHW a teda citujem

"Od té doby tvůrci hry vypustili patch, který však pouze nuceně vypne funkci Ambient Occlusion"

tak to hovorí iba o tom, že ak máš GPU od AMD a zapnuté Ambient Occlusion v menu, tak ho budeš mať v skutočnosti vynútene vypnuté. A teda že u určitých AMD kariet je HBAO+ vypnuté bez ohľadu ako máš nastavenú túto položku v menu. To je ten tzv. fix, ktorý ja osobne fixom nenazývam. V skutočnosti vývojári neopravili nič.

Takže sme sa vlastne dopracovali k tomu, že tvrdenie, že sa nedá GW v GoW vypnúť nie je pravda. HBAO+ vypnúť vždy šlo a GPU PhsyX hra nepoužíva takže nebolo čo treba vypínať.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

nesnažím se hledat nic. ano jak sem uznal šlo to vypnout a pokud mluvím o slovíčkaření jde o to že nebylo uvedeno+ že se jedná o verzi +... Čili nešlo a doteď nejde vypnout to + aby jelo ne GW HBAO. Je to tak?

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Práve tvoja snahao nejaké vypnutie + verzie je hľadanie niečoho čo tam nie je. Tak to proste nefunguje. HDAO, HBAO či HBAO+ sú rôzne metódy ako zimplementovať AO do renderera hry. Aby si mohol použiť HBAO, musel by si ho najskôr do hry zimplementovať. A to sa nestalo. V žiadnom prípade sa nedá hovoriť, že nejde vypnpť verziu s +. Hra používa iba jednu metódu na riešenie AO a tou je HBAO+. A to vypnúť ide. Takže aby si mohol v hre použiť to HBAO bez plus, museli by si dať vývojári námahu ho najskôr do hry zimplementovať. Skôr tam ale mohli dať HDAO. To by kartám AMD sedelo viac.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

ano
máš pravdu nic víc tam nedali a to co tam dali dali ještě blbě... ono co čekat u hry založené na tak stařičkém engine co byl dělán pro DX9...

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Presne tak. Už keď si dali prácu s remasterom, mali hru preniešť do UE4. Išlo by síce o kvantum práce navyše, ale aspoň by skutočne využili potenciál moderných GPU a nemuseli by roubovať do hry ani DX12, ktorý má natívne podporu v novom engine. Proste by vydali skutočný remaster so skutočnou DX12 podporou. A nie to čo vyšlo von.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

AMBIENT OCCULUSION sa dá vypnuť (1:27).

Len pre zaujímavosť Max možné nadstavenie v 1080p na mojom exotickom HW => teda je zrejmé, že každý gamer má lepší:

• Gears of War: Ultimate Edition DirectX 12 // VIA QuadCore E C4650 2.0GHz
link: https://www.youtube.com/watch?v=Wme_KGs2R6U

P.S. žiadne grafické artefakty, nestabilitu, inkompatibilitu som na mojej zostave pri hraní nezaznamenal.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

logicky máš kartu Nvidia ze které je GW :-) Bylo by smutné kdyby to nefungovalo ani na kartách od tvůrce :-)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Problém bol v označení čo to je ale to nieje vina NV ale tvorcu hry.
Ale evidentne DD má veľký problém s GW viď je ho najnovší článok, kde zase kope do GW a pritom tam žiadne problémy sním niesu. Čiže zase sa dokazuje kto chce psa byť palicu si vždy nájde.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Hej hej. Strápňuje sa čím ďalej tým viac. Je stále viac vidno, že absolútne nerozumie tomu čo vlastne kritizuje.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

tak jak jsem si psal už s marekrn problém je v tom, že spousta her z poslední doby co používaly GW dopadly katastrofálně... Ano je to o blbosti tvůrců hry, ale i Nvidie když někam dám svoje logo, tak si pohlídám to, aby byla hra v pořádku...
No a ještě GW je uzavřen a vliv na karty od konkurence je viditelný chcete li měřitelný... A teď nemluvím jen o AMD je tu i Intel... Čili kdyby to otevřeli tak neřeknu ani popel všichni by měli možnost upravit ovladače tak, aby to mělo přínos pro hru. Čili pokud GW chcou prezentovat jako přínos pro hru a jeji vizualizaci tak to maj otevřít... Jinak je to jen opravdu kurvítko které dokonce čas od času uškodí i kartám Nvidie... Což už je opravdu směšný... A přínos tím pádem pro hry je pomalu roven 0...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Súhlas že si to NV mohla postrážiť keďže to má vplyv na ich značku.
Či to majú otvoriť tu alebo nie nejdem sa rozpisovať lebo je to ich vec. Jasné že by som bol radšej keby to bolo otvorené (som zástanca OSS) ale je tu jedno veľké ale je to ich produkt a stým si môžu robiť čo chcú, majú 80% trhu s dedikovanými grafickými kartami a preto im dáva silu preraziť aj s uzatvoreným SW, na druhej strane je AMD ktoré nemá tú silu to takto robiť a preto ak niečo chce aby sa uplatnilo musí to dať otvorené. Taká je teraz realita čo sa časom môže zmeniť.
Takto to bolo aj s Mantle prišli s technológiou čo bola uzavretá a výhodná pre ich produkty a ak chceli s tým uspieť jediná cesta pri ich možnostiach bola cesta Vulkanu. Nikto si nedovolí odpísať silnejšieho hráča.
Týmto len chcem povedať to že nech si ľudia nemyslia že AMD je nejaká ľudomilná firma je to rovnaká firma ako akákoľvek iná čo chce zarábať, len si musí nájsť priestor a to presne robí. Majú veľký potenciál ale doteraz ho nevedeli využiť.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

no maj sílu i nemaj vem si jak dopadl PhysX... Bohužel :-( Doprčic kdy konečně vyhde hra s tím že fyzika bude máít vliv na hru jako takovou ne jen na vizualizaci...
U mantle není pravda že to chtělki uzavřít jen pro sebe naopak jak to mělo být hotové tak to mělo být otevřené... Přecijen jednali i s Intelem, který o to měl zájem... Nabízeli to i dál... Naštěstí to nakoplo Microsoft a když přišel s DX12, tak nebylo třeba v mantle pokračovat. Ztráta času a peněz, které AMD nemá...
Já si o AMD nemyslím že to jsou lidumilové :-) Ale taky odmítám to, že by to byla tak otřesná firma jak to někteří prezentují...
A jestli si všimneš nenadávám na Nvidii ani na AMD ani Intel a abych potěšil tralaláka ani na Via :-) Vadí mi na GW uzavřenost, Vadí mi 970tka poukazuji na to že hry s GW maj poslední dobou samé potíže a Nvidia si to neumí pohlídat. U AMD tvrdím, že mě štve to přeznačování co teď bylo tedy speciálně R7 370tku už neměli vydat na GCN 1.0 mohli udělat derivát z 380tky čili GCN 1.2 a FuryX je prototyp na kterém se učili co a jak s novými paměťmi. Ostatně samo AMD řeklo, že ta karta neumí využít plné propustnosti a tak jako by byla stavěna na GDDR5 na 7GHZ... Pravdou zas je že AMD nemělo dost financí na to aby udělalo větší změny. Doufám a přeji AMD aby se jim podařil ZEN a rozhýbaly se zas stojaté vody v CPU a tak samo aby se jim povedlo získat z5 část trhu GPU, a tím tu byl zdravější trh... Nechci nic nelogického a nejsem ani fanatik žádné značky protože je používám všechny... A dost už jsem tu sepsal doslova slohovku :-D

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Kedy vyjde hra taká aby mala fyzika vliv na hru a nielen na efekt vtedy keď to bude zvládať HW, však teraz to ledva zvláda ten efekt, viď HairWorks alebo ekvivalent TressFX.
Prednedávnom som pozeral CPU od AMD a nevedel by som si vybrať čo by mi nahradil môje CPU i7-3770, a hlavne strašný výber dosiek pre AM3+, ak by človek chcel mATX tak žiadny výber.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Takove hry uz samozrejme davno vysly (7 let je dost dlouha doba):
Battlefiled Bad company 2 - 2010
Red Faction 3 a 4 - 2009 a 2011
Battlefiled 3 a 4 - 2011 a 2013

To jsou jen ty co znam. Urcite je jich jeste vice (asi Just Cause 3 ....). Vse bezelo na CPU, protoze ovlivneni herniho sveta je potreba, aby to bezelo na CPU. Na GPU se dejaji jen vizualni efekty typu kour reagujici na kolize, vlasy a chlupy, vlajici latky apod.

Ale je fakt, ze se to neujalo hromadne. Ono se neni cemu divit - jsou tim velke nakldady, mnohem vetsi naroky na level design, 3d modelery apod.

Ale presto nechapu jednu vec - jak zacal Intel a AMD cpat slabou grafiku do CPU, tak jsem cekal, ze ve hrach se tato grafika bude vyuzivat k akceleraci fyziky popr patchindingu. Takze jsem to vital s sestavch s dikterni grafikou pro hrace. Ale kde nic tu nic - tedy aspon jsem o zadnem engine akcelerovanem interni CPU grafikou neslysel. Proc to muzu jen hadat (maly vykon)?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

musí se počkat až na ZEN. Jinak řada 83XX je super konkurencí proti I3 proti kterým nyní stojí i cenově a dokonce jsou levnější. Zvládá se ve hrách dorovnat i I5tkám těm základním. Jak mi jeden psal v CAD jsou prý plně srovnatelné I7... nevím.
Jinak náznaky fyziky tu už byly dávno v četně demolice prostředí RedFaction... Představ si že odstřelím já nevím přehradu nebo kopec a ono se to sesype slije na nepřítele nebo střelím bazukou co zdi baráku a odlétající trosky zraní či zabijí nepřítele a pod... Já si kdysi jednu hru na STEAMu koupil kde tohle mělo být, ale fungovalo to příšerně...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Podľa obrázku z menu v článku je jasné, že Ambient Occlusion (čo je v tomto prípade HBAO+) sa dalo vypnúť. Takže problém bol akurát v tom, že nebolo uvedené, že ako AO sa používa HBAO+.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ano uznávám a už jsem to i napsal. (uznávám chybu špatně jsem si to pamatoval) Šlo to vypnout a jak píšeš nikdo nevěděl že se jedná o HBAO+ od Nvidie. Nešlo a nejde vypnout ta verze + aby jelo čistě HBAO.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Skôr by som to napísal tak, že hra nepodporuje inú metódu pre AO ako HBAO+. Nie že nejde vypnúť ta s +. Tak to nefunguje. Vývojári si proste nedali prácu s tým, aby do hry naimplementovali trebárs HDAO pre AMD grafiky. BTW je ten HBAO+ naozaj taký problém,. Ešte aj Stach nameral v Division pokles výkonu u AMD iba i 5% nižší ako u NVIDII. Je to podľa teba taký obrovksý rozdiel, aby sa dalo tvrdiť, že to nie je optimalizované? Áni nie je to optimalizované na AMD, ale potom rozdiel 5% je fakt minimálny (určite nie až 5% ako píše Stach).

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

když to vemeš doslovně tak 5% je 5% a to máš 5% na jedný utilitě 5 na další... Tvůrci mohli použít i univerzální verzi nejen + Opakuju jednu věc pokud to chce Nvidia prezentovat jako přínos pro hry tak to má otevřít jinak to bude mít vždy nálepku kurvítka pro jiné než Nvidia grafiky. Stále to mnůže být optimalizované čístě pro Nvidii nikdo nepíše o tom aby to dělali i pro konkurenci, ale viz Witchger3 stačilo upravit parametry a jelo to bez potíží a vizuálních dopadů i na AMD grafikách. A naposled zopakuju logickou věc pokud někde dám své logo a používám to jako reklamu tak si pohlídám aby hra jela bez potíží, což u Nvidie už dávno není pravda... Naopak her s logem GW od Nvidie co maj potíže je čím dál tím víc... Už dávno neplatí, že Nvidie má vše vyladěný vychytaný a pod... viz ovladače. Jina sám nvidii taky používám takže vím o čem píšu.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

"Tvůrci mohli použít i univerzální verzi nejen +"

Súhlasím. Nie je ale chyba NVIDIe, že sa tak nestalo.

"pokud to chce Nvidia prezentovat jako přínos pro hry tak to má otevřít jinak to bude mít vždy nálepku kurvítka pro jiné než Nvidia grafiky"

To je iba o uhle pohľadu. Verím tomu, že väčšina kritikov GW berie jeho uzavretosť iba ako zámienku. keby nebol uzavretý, našli by si niečo iné.

" viz Witchger3 stačilo upravit parametry a jelo to bez potíží a vizuálních dopadů i na AMD grafikách"

Súhlasím. Sú features kde proste nestačí nastavenie on/off. A mali by byť používateľom dostupné aj iné konfigurovateľné atribúty, aby si hru vedeli prispôsobiť podľa seba.

"pokud někde dám své logo a používám to jako reklamu tak si pohlídám aby hra jela bez potíží"

Toto navonok vyzerá rozumne, ale je to nereálne. NVIDIA dodá do hry pár efektov, ale tie tvoria iba malú časť renderera hry. Hra ako celok je ale oveľa väčšia. AMD ani NVIDIA nemajú zdroje na to, aby si postrážili celú hru. To už by tie hry potom mohli samy vyvíjať.

"Už dávno neplatí, že Nvidie má vše vyladěný vychytaný a pod... viz ovladače"

Tiež súhlasím. Mali výborne vyladenú jednu vetvu ovládačov, ktorá sa používala pár rokov. Ako prešli na druhú, vyskytlo sa viacero problémov či vecí, ktoré proste neboli dotiahnuté. Inak ja osobne som sa stretol iba s minimom problémov.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Dobre pri Mantle si takto nepísal tiež to malo prínos len pre AMD, na NV sa to neprejavilo.
GW je prínos pre hry ale že z toho ťaží len NV je jasné je to postavené na takej technológii čo má len NV. Mantle tiež bolo postavené len tak aby to šlo len na AMD a to len na určitých typoch AMD kariet.
A čo povieš na poslednú hru kde tie problémy niesu asi si niekto dal záležať. Čo zase môže len potvrdiť to že za rozbitú hru môže tvorca hry a nie použitá technológia.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

jak jsem Ti odpovídal výše Mantle mělo být po dokončení použito i pro jiné a AMD to nabízelo i dál přeci byli v jednání s Intelem. Naštěstí tu máme už DX12 a Vulkan se dolaďuje. Vděčit za to můžeme právě Mantle.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Však to mu nikomu nebere, síce to ja nevyužijem CAD čo používam fičí na OpenGl a silne pochybujem že to niekto bude prerábať. A moje staré hry tiež nikto nebude preportovávať na novšie API

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Někdy v lednu se psalo, že Nadella bude zařezávat prodělečné projekty - hateři tenkrát jásali, že zařízne W10 Mobile nebo snad celé desítky či celá mobilní Windows. :-)
No tak je to tady.
Mimochodem zařezává taky Skype pro SmartTV.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ono to není o tom jestli ale kdy MS. WM odpíská...
Při pohledu jak se mu ,,daří,, nestíhat vývoj desktopu a podíl WM klesl na cca.1,1% podílu na trhu je jenom otázka času kdy dojde dojde i na WM.Lumie jsou odepsané,co příjde dál?

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Hm. Teď jde na trh nová Lumia 650. IMHO MS Lumie nezařízne do té doby, dokud nebude na trhu dostatek mobilů s Windows od jiných výrobců. Pak bude dělat jen špičku - mluví se o mobilech jménem Surface.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Tajne doufam, ze surface prijde se vsi paradou a uz brzo. Se vsi paradou myslim v poradnem designu a s intel CPU, continuum je pro me zatim jedno velke selhani. A asi to tak nevidim sam, treba podle toho ze jeho pomlouvani se ani na DIITu nevenuje dostatecna pozornost, znaci, ze fakt pujde o propadak a neni potreba proti tomu nejak aktivne "zurnalisticky" bojovat, narozdil od nadejnejsich projektu, ktere je treba dle zdejsich svatych zakonu roota, dostat do povedomi lidi v tom nejvice negativnim svetle:)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Lumia 650 je poslední Lumie.
O Surface se neví nic....Otázka je zda vůbec bude.
Co je to dostatek mobilů s WP? Zatím je ohlášen počet který se dá spočítat na prstech jedné ruky. Reálná dostupnost je další velká otázka.Možná někteří výrobci typu HP vypustí nějaký model,ale s nepočítal bych se se cokoliv radikálně zlepší.WP jsou ve skoro mrtvé a paradoxně ani MS. nemá chuť to nějak změnit...Jeho vlastní aplikace jsou pomalu lepší na Androidu než na vlastním OS na kterém jenom prodělává nejvíce ze všech výrobců.
Jako poslední možnost se MS. možná pokusí soupeřit s BlackBerry o firemní zákazníky....WP už dávno není konkurence ani Androidu ani iOS.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Všechno to visí na neschopnosti MS konečně dokopat Windows 10 Mobile do rozumného stavu - už mají půl roku zpoždění. To se logicky podepsalo na prodejích i na vypouštění nových modelů. Kdyby se měly zaříznout právě mobily, už by to Nadella s gustem udělal. Takže mobily nezaříznou.

Poslední sestavení W10M řady Treshold 2 10586.164 má být podle vyjádření Microsoftu to, které půjde na veřejnost jako upgrade z WP8.1. Sice se mluví o konci března, ale vzhledem k testování firmwarů operátory to vidím spíš na duben.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

1.1% to se divas na podil linuxoveho desktopu.
U WM jde microsoftu taky hodne o prestiz, spousta vladnich certifikaci. Windows phone taky dominujou enterprise segmentu, coz rozhodne neni malo. Navic genialni myslenka UWP je do budoucna sazka na jistotu. Jak jednou psal nekdo v chytrem clanku. Gugl to zkusil na desktop pres android s rychlokvasenyma chromebookama a epicky failnul. Microsoft jde tou narocnejsi cestou pres desktop, ale zato poradne. A taky TTL androidich telefonu se pocita na mesice a windows desktopu (a defacto i telefonu) se pocita na roky ...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ono moc nedominují ani v firemní oblasti.Stačí se podívat do velkých firem kde je to tak 40-40 Android-Apple a něco BlackBerry a kousíček dožívající Lumie:)
Smutné je že ani vlastní zaměstnanci MS.nechtějí (nejen) v telefonech vlastní produkt používat:)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Android v enterprise, delas si srandu ze? Zkouseli to v good technology nez je za par supu koupilo blackberry a jaky maji uspech;)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Vítej v roce 2016:) Lumie nikdo nepoužívá rok dva zpět.Nechají se dožít a proč je a hlavně co kupovat...Opravdu myslíš že firmy bude kupovat tu rozvrzanou hrůzu s nedodělaným OS Lumii 950 když za podobný peníz Lumii drtí konkurence ze všech stran? 650 je Naleštěný Prd:) a 550 je chcípáček...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

On podíl vytrvale klesá.Někde se mluví i o těch 1.1% podílu.V listopadu 2015 to bylo 1,7.Opravdu rozdíl...
http://betanews.com/2015/11/18/windows-phones-market-share-goes-into-fre...
Takže možná nikoliv minimálních 1.1 ale úspěšných 1,7%.To jako vážně?:)
O UWP bych raději pomlčel.Na PC je to tragedie.Pět a půl použitelných aplikací je možná ještě hodně,na WP vypadá Store vedle konkurence jako chudáček...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

UWP tragedie? Nectes nahodou diit?;)
Zastoupeni na trhu a oblibu nesmis hodnotit podle prodanych kusu.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Nikoliv.Náhodou mám tu čest osobně posoudit ,,bohatost,,Store na desktopu a ex firemní Lumie 640:)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Uz jsem se skoro lekl, ze vis o cem je rec ......

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Já ano,ale ty básníš o nesmyslech:)
Podobné výkřiky jsou a budou,na ale realita je drasticky jiná.Naplno se ukázala s nesmyslem jménem Continuum:)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

"Windows phone taky dominujou enterprise segmentu, coz rozhodne neni malo"

Nevim o tom ze by dominovali, ale fajn, rekneme ze ano. V tom pripade

1) proc k tomu potrebovali nacpat tuny $$ do skrachovaleho vyrobce mobilu ?
2) proc se s*rou s vyrobou trapnych mobilu pro masy, kterym se snazi konkurovat cinanum ?

Tohle mi prijde jako typicky MS pristup - "my musime mit vlastni XYZ". Kdyby alespon jednou dokazali prekonat vlastni ego, mohli mit touhle dobou klidne >50% firemniho trhu na iOS/Android - coz je furt zilionkrat vetsi trh nez 100% z WM. Ale ne, oni musi mit vlastni mobil, lol...

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Jop, ukazkove strategicke mysleni ala MS. Kdyby misto koupe Nokie nacpaly ty prachy, ja nevim, treba do firemnich aplikaci pro iOS a Android ktere by integrovali s MS produkty, mohli mit komplet firemni mobilni trh. Nebo kdyby jakkoliv diferencovali sve mobily od cinskych smejdu... nope, oni budou vyrabet stejne cinske smejdy a konkurovat cine *facepalm*... tak ted maji 100% z h*vna, kterym je WM...

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Kdyz nevis, tak nebudu ani krmit ......

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Dam Vam priklad - MS aplikace pro Android - Outlook. Potreboval jsem exchange pristup na maily a tak jsem si rikal..dobre zkusim MS aplikaci, kdyz uz je to MS technologie.
A kupodivu..vzhled se mi libil, nastaveni serveru probehlo automaticky, kalendar je tam taky, ovladani jednoduche a uz jsem si zacinal rikat, ze ji zacnu pouzivat.. a ono .... Kde jsou podadresare, ktere mam v inboxu? Kde je vicero nejakych nastaveni?
Tak jsem zkusil Google Inbox.. a ono se to nastavilo bez mrknuti oka taky. Podadresare pristupne, udalosti v kalendari integrovane do Samsung kalendare, daleko vic moznosti nastaveni, jak s tim klientem pracovat.

Vysledek? proste jsem Androidni Outlook zase smazal. Nejen ze nenabizel nic extra proti defaultni Google Inbox aplikaci, ale nabizi toho dokonce mene. Proc bych jej mel pak pouzivat? Mozna je tam nekde neco co neznam, ale po uvodnich 20m, ktere jsem dal jako Outlooku tak Inboxu, tak Inbox je evidentne uzivatelsky lepsi volba.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

O tom zařezávání prodělečných projektů - jistě, je to logické. Ale u Fable Legends? Těsně před dokončením? Tady je vidět, že investice do vývoje hry je téměř mizivá oproti ceně marketingu. A to už se na propagaci této novinky i něco utratilo.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

"že byl titul prakticky dokončený a schylovalo se k vydání, nedává načasování s ohledem na dostupné informace příliš velký smysl" .... myslim, ze neni treba dlouheho badani, aby se doslo k zaveru, ze titul byl mozna slibeny, ale mezi tim, co slibovali managori toho studia a tim, co bylo skutecne hotovo, bude asi velmi propastny rozdil.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Podle toho clanku, jak tu kdosi posilal ohledne toho, proc na jistych konfiguracich nebehal zprvu GoW spravne, tak je to spis naopak:)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

add "možnost multiplayeru kombinovaného z uživatelů Xbox One a PC s Windows 10, tak možnost jednoho hráče přecházet mezi Xbox One a PC s Windows 10"
To je akoze nejak extra vela prace rozbehat PC Windows hru aby bezala aj na preskinovanych Windows na X BOX One ? Joo aha zabudol som to sa preda musi predizajnovat (citaj do***it) cela hra aby X BOX hraci s gamepadmi mali sancu bodovat proti PC hracom :-) .
Najhorsie je ze ak ked mame na PC a konzolach rovnaky HW zaklad tak sa hry musia umelo prisposobovat pre jednotlive marketingom umelo udrziavane verzie.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.