Nové ovladače 80-kové řady využívají druhé jádro Athlona X2 ke zvýšení výkonu. Takže přinejmenším velká část tohoto nárustu je díky této vlastnosti.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
ptipi (neověřeno) https://diit.cz
22. 9. 2005 - 10:36https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuseNové ovladače 80-kové řady využívají druhé jádro Athlona X2 ke zvýšení výkonu. Takže přinejmenším velká část tohoto nárustu je díky této vlastnosti. https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuse#comment-218235
+
Největší podíl nárůstu výkonu bych hledal někde jinde. Viz. třeba doom3: ve 1280*1024/AA+AF je nárůst vyšší, než v 1024*768. Kdyby šlo o optimalizaci na procesor, čekal bych nárůsty tam, kde je limitujícím faktorem výkon procesoru - tzn. nižší rozlišení.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
22. 9. 2005 - 11:13https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuseNejvětší podíl nárůstu výkonu bych hledal někde jinde. Viz. třeba doom3: ve 1280*1024/AA+AF je nárůst vyšší, než v 1024*768. Kdyby šlo o optimalizaci na procesor, čekal bych nárůsty tam, kde je limitujícím faktorem výkon procesoru - tzn. nižší rozlišení.https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuse#comment-218240
+
ano. doom trochu zaskočil, ale nesmíš zapomínat, že právě v doomu 3 se zvuk počítá na procesoru. A to zabere celkem dost výkonu.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
ptipi (neověřeno) https://diit.cz
22. 9. 2005 - 12:19https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuseano. doom trochu zaskočil, ale nesmíš zapomínat, že právě v doomu 3 se zvuk počítá na procesoru. A to zabere celkem dost výkonu.https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuse#comment-218254
+
To já chápu, ale proč je nárůst ve výkonu výraznější ve vyšším rozlišení, kdy je limitem grafická karta? Při 1280*1024/AA+AF nemže být 52% nárůst výkonu způsoben optimalizací driverů grafické karty pro využití CPU, když při 1024*768, kdy je závislost na CPU vyšší, dosahuje nárůst jen 20%.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
22. 9. 2005 - 12:49https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuseTo já chápu, ale proč je nárůst ve výkonu výraznější ve vyšším rozlišení, kdy je limitem grafická karta? Při 1280*1024/AA+AF nemže být 52% nárůst výkonu způsoben optimalizací driverů grafické karty pro využití CPU, když při 1024*768, kdy je závislost na CPU vyšší, dosahuje nárůst jen 20%.https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuse#comment-218257
+
podla mna to chapes zle. tu nejde o "optimalizaci na procesor" ale o vyuzitie druheho jadra na spracovanie vertexov. cize sa odlahci grafickej karte a to by znamenalo zvysenie vykonu aj pri vysokom rozliseni. aspon tak som ja pochopil tento clanok http://www.cdr.cz/a/14479. ale mozno sa mylim, tak ma nekamenuj :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
infidel (neověřeno) https://diit.cz
22. 9. 2005 - 13:31https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuseno-X:
podla mna to chapes zle. tu nejde o "optimalizaci na procesor" ale o vyuzitie druheho jadra na spracovanie vertexov. cize sa odlahci grafickej karte a to by znamenalo zvysenie vykonu aj pri vysokom rozliseni. aspon tak som ja pochopil tento clanok http://www.cdr.cz/a/14479. ale mozno sa mylim, tak ma nekamenuj :)https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuse#comment-218262
+
Vertex throughput je to poslední, co dooma limituje ;-) A navíc je to záležitost nezávislá na rozlišení, takže ani tohle nevysvětluje, proč je při vyšším rozlišení nárůst výkonu výraznější než při nižším.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
22. 9. 2005 - 15:12https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuseVertex throughput je to poslední, co dooma limituje ;-) A navíc je to záležitost nezávislá na rozlišení, takže ani tohle nevysvětluje, proč je při vyšším rozlišení nárůst výkonu výraznější než při nižším.https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuse#comment-218293
+
i mě to přišlo divné. je možné, že beta ovladače mají právě v d3 nějakou chybu typu odstranění dynamických stínů. potom by to tento výsledek celkem vysvětlovalo. ale divné je, že tam o ničem podobném nepsali (ale moje němčina taky není nejlepší)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
ptipi (neověřeno) https://diit.cz
22. 9. 2005 - 15:27https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskusei mě to přišlo divné. je možné, že beta ovladače mají právě v d3 nějakou chybu typu odstranění dynamických stínů. potom by to tento výsledek celkem vysvětlovalo. ale divné je, že tam o ničem podobném nepsali (ale moje němčina taky není nejlepší)https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuse#comment-218295
+
Ten narast vykonu je az podozrivo vysoky, na nejake zmeny v ovladacoch , dalej najvecsi narast je prave s AA, AF a vo vysokých rozliseniach, no neviem ale myslim, ze by sa mal niekto pozret na kvalitu obrazu.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
ASD (neověřeno) https://diit.cz
22. 9. 2005 - 22:34https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuseTen narast vykonu je az podozrivo vysoky, na nejake zmeny v ovladacoch , dalej najvecsi narast je prave s AA, AF a vo vysokých rozliseniach, no neviem ale myslim, ze by sa mal niekto pozret na kvalitu obrazu.https://diit.cz/clanek/forceware-8126-beta/diskuse#comment-218354
+
Nové ovladače 80-kové řady využívají druhé jádro Athlona X2 ke zvýšení výkonu. Takže přinejmenším velká část tohoto nárustu je díky této vlastnosti.
Největší podíl nárůstu výkonu bych hledal někde jinde. Viz. třeba doom3: ve 1280*1024/AA+AF je nárůst vyšší, než v 1024*768. Kdyby šlo o optimalizaci na procesor, čekal bych nárůsty tam, kde je limitujícím faktorem výkon procesoru - tzn. nižší rozlišení.
ano. doom trochu zaskočil, ale nesmíš zapomínat, že právě v doomu 3 se zvuk počítá na procesoru. A to zabere celkem dost výkonu.
To já chápu, ale proč je nárůst ve výkonu výraznější ve vyšším rozlišení, kdy je limitem grafická karta? Při 1280*1024/AA+AF nemže být 52% nárůst výkonu způsoben optimalizací driverů grafické karty pro využití CPU, když při 1024*768, kdy je závislost na CPU vyšší, dosahuje nárůst jen 20%.
no-X:
podla mna to chapes zle. tu nejde o "optimalizaci na procesor" ale o vyuzitie druheho jadra na spracovanie vertexov. cize sa odlahci grafickej karte a to by znamenalo zvysenie vykonu aj pri vysokom rozliseni. aspon tak som ja pochopil tento clanok http://www.cdr.cz/a/14479. ale mozno sa mylim, tak ma nekamenuj :)
Vertex throughput je to poslední, co dooma limituje ;-) A navíc je to záležitost nezávislá na rozlišení, takže ani tohle nevysvětluje, proč je při vyšším rozlišení nárůst výkonu výraznější než při nižším.
i mě to přišlo divné. je možné, že beta ovladače mají právě v d3 nějakou chybu typu odstranění dynamických stínů. potom by to tento výsledek celkem vysvětlovalo. ale divné je, že tam o ničem podobném nepsali (ale moje němčina taky není nejlepší)
Ten narast vykonu je az podozrivo vysoky, na nejake zmeny v ovladacoch , dalej najvecsi narast je prave s AA, AF a vo vysokých rozliseniach, no neviem ale myslim, ze by sa mal niekto pozret na kvalitu obrazu.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.