Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k G-Sync bude i pro notebooky, plánuje Nvidia

Docela mě iritujou. Očekával jsem, že články o jakémsi g-sync už vídat nebudeme. Ale oni to dál tlačí. Vždyť je to už i součást specifikací, tak wtf?

+1
+16
-1
Je komentář přínosný?

Přece markeťáci nV nestáhnou ocas a neohlásí porážku. Tak radši dělaj, že se nic nestalo a kdo koupí naší grafiku, třeba k tomu koupí i předraženej supr-dupr gsync monitor. Stačí, aby nVidia prostě freesync nepodporovala. A dám boty za to, že v dohledné době ani podporovat nebude.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

oni si ale muzou dovolit te iritovat, jejich prodeje jim umoznujou ze muzou proste Adaptive-Sync ignorovat a jet si vlastnim smerem, to jsou hola fakta

a dokud ty prodeje budou mit, tak nemaj duvod menit stavajici strategii, sak tebe jako zakaznika nikdo nenuti si jejich produkty kupovat

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Jejich prodeje?? A co Intel grafiky?

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

ano na GPU Intel se jiste hraje a vyuziva Adaptive-Sync ve velkem

firmu jako je Nvidia zajima to jestli vydelava a jestli proda to co si necha vyrobit, a v soucasnosti se jim proste dari, Maxwell se proste prodava dobre a v tomto kontextu nemaji duvod Adaptive-Sync nejak podporovat a muzou si tedy zkouset vlastni cestu v podobe G-sync, zatim je vpodstate nikdo netlaci, faktickym konkurentem na poli dedikovanych VGA je dnes pro Nvidii jen firma AMD

a ted si predstav scenar ze by Nvidia zacala Adaptive-Sync podporovat, jedinej kdo by natom byl momentalne skodnej by bylo zrejme AMD, opravdu to nekdo v soucasne situaci AMD preje?

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

mam Maxwella, ale pokial na nom nepojde Adaptive-Sync (standard), bude dalsia grafika od AMD

nie som si isty, ci je to mozne povolit iba v ovladacoch, ked to AMD chce v nejakej miere povolit aj v predchadzajucich generaciach, predpokladam, ze by to mohlo ist

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Je to takové antimarketingové myšlení. Je tu zlepšovák co konkurence má, my to nemáme, je to zadarmo a možná to stačí implementovat jen softwarově, a my to nepoužijeme. To samé Mantle API.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Uvazuj, Adaptive prislo az ako reakcia na Gsync. Ty si myslis, ze v Nvidii su vymleti a davno pred Gsync nemali ponatia o podobnom rieseni ako Adaptive? Nvidia zacala ako prva problem riesit a predstav si to ako na porade, kde sa hodia na stol dve alternativy, ktore sa analyzuju z kazdej strany. Nvidia sa rozhodla pre Gsync, nasledne AMD velkohubo prislo s Freesync a dokonca farizejskym sposobom, teda ze tu technologiu maju implementovanu v kartach uz dlho, len nejako pozabudli s nou vyjst na svetlo sveta:) A Mantle? Uz teraj je mrtve, s nastupom DX12 definitivne, z mojho okolía aj mnohi s AMD kartami Mantle pre jeho problemy ignoruju, o realnej pouzitelnosti v hrach, ktore spocitam na prstoch jednej ruky ani nehovorim, ta ista haluz ako TrueAudio, jedna dve hry, konecny vysleok rozporuplny.

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

bohuzel dost informaci o Adaptive-sync a G-sync zanika v sumu okolo

takze prvne, G-sync pouziva dokonce nekolik patentu od AMD, a to patentu dosti starych a zamerenych spise na setreni energie, Nvidia jich vyuzila i dale a prinesla G-sync (AMD nijak dane technologie tinto smerem nevyuzivala, pouzivali se jen okrajove prave po energeticke strance v noteboocich, tady je proste videt bordel jaky panuje v AMD), a teprve po dohaleni G-sync asi v AMD zjistili co za poklady vlastne maji a nabizeji verejne ve volnych patentech, a voala za par chvil je tu freesync
fakt druhy, freesync a g-sync nejsou tak uplne totez a jen media z toho vetsinou delaji uplne tu samou vec ....bohuzel, nektera nastesti ne a obe technologie popsali a popsali i rozdili mezi nima
zatreti, pouze podpora v ovladacich nestaci, proto mimo jine plna podpora freesync je az od generace Hawaii a novejsich, starsi maji freesync omezen pouze na 2D rezim (ve 3d hre to tam proste fungovat nebude)

jiste je jedno, kdyby se oto Nvidia nezacala zajimat a neuvedla G-sync, tak freesync, Adaptive-sync nevznikl a technologie by dale hnila v lejstrech AMD a nikdo by si jich tam ani nevsimnul ;) buh vi kolik podobnych napadu se tam takhle jeste skrejva

a ano Mantle udelal to same v oblasti API, ale nestoji za nim AMD, ale programatori z DICE, AMD byla as treti oslovena firma ktera Mantle podporila a tim se ukazal svetu fakt ze DX na PC jsou proste zastarale a zanedbane, kdesto API a to vcetne DX na konzole jsou na vyssi urovni (a ikdys se otom nepise, Microsoft DX pro PC zrejme zanedbaval zamerne, aby Xbox One byl ve vyhode oproti celkem stabilnimu PC segmentu, ted totiz konzole zastaraji mnohem mnohem rychleji a je videt ze Microsoft se zas tak moc nehrne a DX12 proste pujdou ven as s novejma Win, Mantle jako takove totiz v soucasne podobe a podpore nemuze pozici DX mnoho ohrozit, je to totiz zalezitost necelich 5% potencialnich aktivne hernich uzivatelu, navic ti lide stejne budou stale na Win) a bohuzel i Mantle ukazalo svetu ze AMD ac je jeho patronem, tak ho opet neumi prosadit ani vyuzit tak, jako ostatni, na Mantle spise vydela Intel ktery ukazal ze se jim da dobre snizit spotreba u mobilnejsich slabsich PC

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Aký je presne vzťah AMD k Mantle? Môžu určovať smer jeho vývoja? Ak by to bolo tak, nečudoval by som sa NVIDIi že sa zdržiava jeho podpory pokiaľ by mali byť závislí na rozhodnutiach priamej konkurencie. Ak to tak ale nie je, nevidím potom nevidím dôvod jeho nepodpory. Nemáš nejaké presnejšie zákulisné informácie ohľadom toho ako sa NVIDIA stavia k podpore Mantle?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

AMD urcite muze a urcite rozhoduje o Mantle, sak ho financuji a je site na miru jejich HW

a zakulsni informace nemam, jen ty ktere se daji precist na forech AMD a Gameworks

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Mantle udelal to same v oblasti API, ale nestoji za nim AMD, ale programatori z DICE, "

Fascinuje mě, jak stále někteří jedinci všude trousí, že Mantle je jen zásluhou DICE. To je samozřejmě úplný nesmysl. To, že DICE se svým návrhem (programátoři chtěli podobné možnosti jako znali při optimalizování her pro konzole), oslovilo více firem, je sice pravda, ale už z toho faktu samotného plyne, že by to sami nikdy nezvládli.

Těžko by si sami naprogramovali Mantle driver, který přímo pracuje s HW. Pracovali na tom dohromady a proto uvádí: "Mantle was originally developed by AMD in cooperation with DICE".

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

myslim ze oba panove kteri byli nejakou dobu mimi sefy, opravdu nemaji problem s tim aby to zvladli sami ;) AMD poslouzilo a slouzi jako sponzor a hlavne jako velike, velikanananske PR, ktere umoznuje to prosadit i dal nez ve dvou teamech ;)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Hlavně nějak nechápu "vo co go". Někdo měl výborný nápad a schopnosti, jiný má platformu, kde by to šlo široce nasadit a též peníze na financování. A tak se dohodli. Dělají to všichni v IT, že skupují dobré nápady a adoptují je pod svoji značku.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Gsync a Adaptive-Sync nie je to iste, Nvidia Gsync na paneloch mimo TN funguje absolutne dokonale (TN je aj tak mrtve, IPS/VA.. su uz aj vo vyhotoveniach pre hracov). A pre mnohych zakaznikoch pri zostavach PC (case + monitor) v cene napr. 1500,- ojro a vyssie nejaky sto eurovy priplatok za zarucene riesenie absolutne nerozhoduje. Je pravdepodobne, ze bude koexistencia tychto technologii tak ako mnohych inych, jedna drahsia a zarucena, druha lacnejsia s nejakymi muchami.

Tak to je pri mnohych tovaroch a sluzbach a nie je s tym ziaden problem. Aj pri zradle radsej uprednostnim drahsiu alternativu ako lacnejsiu aj ked najest by som sa mohol z oboch, to iste plati aj pre alkohol, niekto sa nadrbe z lacneho vina a niekto si da rad black whisky:) A tak by sa dalo pokracovat dalej, a preto nerozumiem niektorym komentarom, ktore su uplne mimo realitu, je sloboda vyberu, niekto to chce mat tak a niekto inak;)

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.