Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Google žádá vývojáře o více dětského obsahu pro Android

"nezávadných aplikací" - v clanku se pise o "zadarmo , ale placenych" aplikaci...
ja za jeste horsi co se zavadnosti obsahu vidim ne libajici nebo dokonce kopulujici lidi, dokonce ani ne roztrisknute mozky (ikdyz ty na rozdil od sexu nejakej negativni vliv na dite (nejen) mit mohou), ale hlavne to zverstvo vymivani mozku - reklamu - to je opravdu na vyvrazdeni indoktrinovat uz i deti, co jeste neumej mluvit...
https://youtu.be/57lj2galvOU
samozrejme neuromarketing dela z celeho tohohle bludiste past, ze ktere neni uniku...

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

Gugl uz nevi, komu by na posledni chvili ten svuj kvazisystem jeste vecpal ...... chudaci decka, kteri maji pitome rodice. Stejne jak ted nejaky ten nas ministr skolstvi napsal, ze by rad tablety ve vsech prvnich tridach ... to je uz za hranici soudnosti tohle ... nastesti uz se na oba vari voda:o)

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

no, ten exot na MŠMT je zhruba stejnej mimon a z**d jako "nejlepsi ministr skolstvi" (slovy nejznamejsiho ceskeho zlodeje tuzek) Dobes - jeho predstavy jsou uplne mimo, diktatorske, a jiz tak tragicky system ceskeho skolstvi jeste vice utapi v hnoji...
... a nejde jen o tablety:
- jde o nesmyslne jednotne testy v 5., 9. tridach;
- nuceni deti na ucebni obory (vsimnete si nikdo z tech, co tohle propaguje, sve deti nema v ucebnich oborech, ale na prestiznich nebo aspon drahych vejskach);
- povinne maturity z matematiky (misto toho, aby se tragicky nedostatek chapani matematiky ceskych skolaku resil zmenou pristupu vyuky matematiky, tak se to "proste naridi");
- posunuti skolni vyuky o hodinu pozdeji (coz je bez toho, aby se posunala CELA spolecnost o hodinu pozdeji peakovina na n-tou);
- ucitel jako verejny cinitel (coz asi nejakym zazracnym zpusobem zaridi, aby deti napadaly ucitele);
- povinne kamery a identifikatory pri vstupu do skoly (coz ma zabranit te strasne spouste narusenych lidi, co nam denne vrazdi deti ve skolach, aby to mohli udelat);
- jsou deti obezni a nemotorne? - dejte jim hodinu telocviku tydne navic (opet misto toho, aby se resilo, jak pohybove aktivity zatraktivnit, tak je tam proste nahnat, udelame si carku a az 10 let zjistime, ze to nicemu nepomohlo, pridame dalsi hodinu);
- domaci vyucovani na druhem stupni zš - ne!, rodice by mohly ucit deti extremistickym nazorum! (ale soudržka ucitelka Semelova je asi OK, ze.. naprosto pomiji fakt, ze deti ucene doma maji lepsi nejen "testy", ale i chapou problem jako takovy [a ne jen naucene bezmyslenkovite opakovane postupy] a v zivote se daleko spis uplatni
... a to je prece to, k cemu by skola mela smerovat - ne ke zkouseni, ne k uceni, dokonce ani ne jen k priprave na nejake povolani - ale k priprave na zivot jako takovy (vcetene budouci obzivy)...

- omg, neco tak stupidniho a neschopnyho diriguje zivot deti

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Víceméně souhlasím - když si vezmu jak dnešní výuka vypadá je mi blivno - učitelé neumí učit a trvají na zbytečnostech místo podstatných problémů jako je např autonomní řešení logických problémů.

Uplně se mi otevírá kudla v kapse když si vezmu, že kvůli tomu, že jsem nedokázal říct kdo je Fráňa Šrámek jsem málem nedodělal průmyslovku, kde jsem patřil ke kvalitním studentům technických a přírodních oborů ...

Moje děti sice do školy chodit budou ale tu hlavní a důležitou porci doufám budu schopný jim předat sám (mno už se mi první blíží tak za 10 let uvidíme jaký jsem učitel).

Jako příklad je můj bývalý učitel kytary, který mě učil spoustu kravin a až po letech když jsem se sám začal zajímat hlouběji jsem zjistil, že až na pár drobností se musím učit prakticky od nuly, protože pan učitel jaksi zapomínal na to že na kytaru se hraje ...

Co se týče společných testů v 5. a 9. třídě - asi bych s nimi souhlasil, pokud budou jasné osnovy a postupy výuky. Přeci jenom česky bychom měli umět mluvit, něco málo spočítat taky a cizí jazyk by měl taky nějakou váhu mít.

Co se týče maturity z matematiky ... to je začarovanej kruh - souhlasím s maturitou z matematiky ale pouze tam kde je to vhodné a pouze v takovém rozsahu jaký definoval obor studia (nebudu nutit kuchaře dělat integrály když mu stačí trojčlenka atd ...). To už je vhodnější maturita ze základů ekonomie, protože tu použijeme všichni dříve nebo později.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

- testy v patych, devatych tridach - podivejte se do Britanie k cemu to vedlo? - ne k lepsi vyuce, podchyceni problemu a intezivnejsi peci tem, co na tom byli hur - ale separovani a roztrideni deti na ty, co pujdou na stredni, a na ty co ne uz ted, na zaklade jednoho pitomeho nicnerikajiciho testu - opakuji -skola neni od toho, aby testovala (a btw: k cemu dalsi testy - copak vysvedceni kazdej pulrok je k nicemu?) - pokud si rodice, nebo dite, sami individualne chteji otestovat, jak na tom je - fajn - muze to bejt skvela zpetna vazba, kde jsou slaba mista - a jakmile budou narizene povinne jednotne statni testy, jediny vysledek bude zaskatulkovani ditete do skupiny a pribouchnuti dveri dalsiho vzdelavani uz ted

- povinna maturita z matematiky - jiste, ja si myslim, ze matematika (nebo spis analyticke a logicke a kriticke mysleni, ktere za ni stoji) je jedna z nejdulezitejsich schopnosti cloveka, ktera se mu v zivote bude hodit prakticky porad - jenze neprinutite kravu dojit vice mleka tim, ze ji budete mlatit - problem je ve vyuce matematiky a vubec pristupu k logice a systematickemu uvazovani v cele skole - "pokud nezasejete, necekejte sklizen" - az se tohle aspon zacne resit, pak uvazujme o maturite z matematiky primerene zamereni skoly

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Ja osobne povazuju povinnou maturitu za dobrou vec. Preci jen maturita neni osma nebo devata trida ..... maturita uz je na vyssim oboru, kde se ocekava hlavne inteligence. A inteligence neni o tom se z hlavy naucit data narozeni petistovky autory mizernych del v literature, ale o tom umet logicky uvazovat. Ja mel matematiku rad (teda az do Studnicky na VUT:o))), proste proto, ze to davalo smysl a nemusel jsem se na to ucit:o) Ja jsem toho nazoru, ze chytry clovek matematiku "pochopi", blbemu to ale nikdy nikdo nevysvetli. A podle me by meli stredni dodelat jen ti chytri a ne ti peclivi drici, kteri to maji naucene a vydrene, takovy clovek se hodi nekde na doplnovani regalu v tescu a ne na stredoskolsky nebo dokonce vysokoskolsky titul. Zakladku musi udelat kazdy ..... a pak se muze rozhodnout, stredni nebo ucnak. Kdyz stredni nedodela, tak na ni proste nemel a je pravda, ze by to melo fungovat jak na VS a vic je na stredni vyhazovat nez se vubec dostanou k maturite. Divali jste se na ty jednotne testy z maturity? Dyt je to vysmech jak je to lehke .... dival jsem se teda na matematiky, ikdyz jsem to 10 let nevidel, tak spousta/naprosta vetsina uloh se dala vyresit uvahou a logickym uvazovanim a i presto spousta lidi vypadla.
A jednotne maturity by mely byt, vzpominam, jak u nas byly vyslovene salinarske skoly, kde pak lidi meli prakticky zadarmo stredoskolsky titul a mohli tim padem teoreticky i na VS.
A VS to same, rvou do nich prachy jak otekli (VS jsou podle me jeden z nejvetsich tunelu v republice), vyprcavaji vysokoskolaky jak na bezicim pasu, dnes uz VS titul nema absolutne zadnou vahu. Pulka lidi si to proste zaplati na soukromem "zahranicnim" oboru ..... typicky bahonsove a MBA na ekonomkach. Ruzne filozoficke fakulty bych zrusil uplne, k cemu je nekomu obor studie ceske literatury v praxi?:o)
A taky bych sebral VS vetsinu grantu a dotaci ..... se staci podivat na VUT, jake palace si stavi, pritom by studentu snad melo byt logicky porad stejne ..... a co jsem slysel z prvni ruky jak probihaji prachy za granty, tak to sem se ted akorat zas nasral:o)
Skolstvi je proste u nas spatne, uci se do detailu nesmyslna literatura, zlate buly sicilske, stovky let stare dejiny, zcela zbytecne a neaktualni, misto novodobych dejin, aby se lidi poucili .... a jeste budou davat prvnakum tablety misto knizek, aby meli v 10 zkurvene oci a byli zavisli na facefucku ......

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

tak ja z matiky taky maturoval a za jedna - ale o to nejde (a ne, me nebavila, mel jsem smulu na velice spatne "definicni" ucitele a pripisuju jim svuj podil odpovednosti, ze i ted jsem poznamenan tim, ze nejdriv vidim postupy a ne principy a podstatu)

stejne tak nejde o to, ze kazdej , kdo te neda, je blbej a mel jit k pasu - tohle elitarstvi/tridni rozdeleni/povysenost/diktatorstvi/vyuzivani ostatnich/povazovani ostatni za odpad, spodinu, povl - rikejte si tomu jak chcete, povazuju prave za to nejhorsi, co v lidske spoelcnosti je
- mame sice v genech ruzne moznosti v ruzne mirte, ale geny nejsou spasne samy o ssobe - potrebuji vhodne prostredi (mame v genech schopnost mluvit, ale kdyz na dite nikdo v utlem veku nikdo mluvit nebude, tak se to samo nenauci a ikdyz treba v 15 letech na nej zacnete intenzivne mluvit da dohromady maximalne par slov) - takze ne muzete by nadprumerny v tom cemu se rika logicka a nalyticke mysleni, ale kdyz vas nikdo nemotivuje (ci alespon neukaze krasu) takovych situaci, nebo vas dokonce odradi (treba pouckovanima biflovanim vzorcu), tak proste se zadnej zazrak nestanea v yse po15 letech z niceho nic intuitivnim matematikem nestanete - o tom by prece mela bejt skola - probouzet a povzbuzovat v detech zajem o obejvovani necho noveho (t jest uceni) -o rozvijene jejich schopnosti, pokud jsou nadprumerne, tak je podporovat, pokud ma s necim problem, tak mu pomoci prave takovym zpusobem, aby ho to neodradilo od dalsiho usili -
opakuju, skoly nejsou od toho, aby nekoho zkousely - beztak si kazda skola dela prijimaci rizeni po svem;
muzeme se bavit o tom, jestli a jaka by mela bejt nejaka minimalni uroven znalosti v oboru jako vystup stredoskolskeho skolstvi - ale tim, ze neco naridite toho nedosahnete - vam je blizka matematika, ted si predstavte, kdyby nekdo rozhodl, ze bude povinna maturita z anglictiny, cinstiny, z oblibenosti v kolektiv a podobne?! - jak by se vam to libilo? a ze to neni tak dulezite jako matematika? - anglictina momentalne jazyk, se kterym se domluvite vsude; cinstina, jazyk, ktery je rodny pro nejvice lidi na svete a vzheldem k rostouci moci mozna se priblizi v rozsirenosti angline (navic je tam "nejvetsi trh" :-); oblibenost v kolektivu -to je mozna vubec nejdulezitejsi lidska vlastnost - podivejte se, kdo se ma nejlip, kdo je na nejvyssich mistech spolecnosti - genialni matematici? - ne lidi, co maj znamosti (a to nemyslim jen v negativnim smyslu), co umej sdruzit ci presvedcit jine; co maj dokonale "social skills") - protoze jsme socialni primati a v te spolecnosti zijeme..

samozrejme , kdyz budu studovat gymnazium s prirodovedeckym zamerim, je jasne, ze tam matematika a tvrde vedecke obory a hlavne pristupy (kriticke mysleni, systematicnost atp) by mely byt cilem - nikdo tam asi neceka talentove szkousky jako na konzervatori - ale to plati i naopak.

Nikdo prece netvrdi, ze chce, aby clovek , co nemam poneti o matematice a fyzice mel titul stavebniho inzenyra; a navzdory vasemu nazoru vsechyn ty humanitni blbosti zrusit, tak absolventi tehle humatnich blbosti maji daleko vetsi sanceï se uzivit (a na fianncne slusnejsi urovni) nez lidi vyuceni v jakemkoliv oboru - ikdyz treba toho "kulturniho antropologa" nedelaji

A to, ze z nekterych skol vychazeji lidi sice s jednickama, ale z oboru nic nevedi, neni jeste duvod natvrdo zavadet vsem jednotne testy (ktere budou "ty nejlepcejsi a nejobjektinejsi", protoze je bude delat konkretne jedna particka lidi z msmt, ze)

Vy mate predstavu, ze co se libi vam, cim vy zijete, je to jedine spravne adobre a zbytek je k nicemu... - literarni kritici? - paraziti!; granty pro skoly? - zrusit! - kdyz to shrnu - zpatky na stromy a co si kdo urve, je jeho; nebo spis jeste jinak: spravne je to , co me se libi a to se bude povinne podporovat i z vasi prace a zbytek si platte sami - vy podradnej povle... co bude priste, eugenika? povinne sterilizace lidem, co nedaj maturitu z matematiky?

vas pohled na svet (a snaha ho dirigovat i ostatnim) je s mym v naprostem a nesmiritelnem konfliktu

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

To neni elitarstvi, to je prosty fakt ...... nekteri jsou predurceni ke stroji do fabriky, jini do laboratore, tak to proste bylo, je a bude ....... tim, ze je pitomcum dano vystudovat, pak to tak u nas vypada, ze kazdy druhy doktor, ucitel, pravnik je sarlatan .....
Logicke mysleni a uvedomeni si souvislosti je TO, coz urcuje inteligenci, IQ ... neni inteligence se naucit nazpamet 400 stran textu, to dnes zvladne cvicena opice, v dobe mobilnich zarizeni je to uz naprosta zbytecnost ...... ale porozumet tomu textu, to je to, co ma vyznam.
Netvdrim, ze nejake "vedy" pro studium jazyka ceskeho jsou naprosto k nicemu, asi je dobre udrzovat nejake neco, nejsme zvirata .... ale kvuli tomu na to nemusi byt specialni obory, ale staci dva lidi na cely stat:o)
Proste aby clovek prosel vyssim vzdelanim, tak by mel projit sitem, zkouskama, TAK TO PROSTE JE! Podle toho co rikas, by jsme mohli zrusit prijimacky a umoznit studium komukoliv a automaticky na konci dat titul ... tim padem by se tituly mohly zrusit a byli by si vsichni rovni a pak by mohl delat doktora zednik ..... jiste chapes, ze je to proste blbost. Rozdily mezi lidma jsou! A budou! Dokonce mam pocit, ze se diky zavislosti na dnesnich "vyplachovych" technologiich typu facebook, se bude mezi elitou a delnickou tridou ten rozdil jeste zvetsovat.
Povinna anglictina? To jeste neni? Cizi jazyk snad povinny je nebo ne? Skoly by mely pripravovat vice lidi do praxe, coz se absolutne nedeje, spis jde jenom o zneuzivani grantu, nabirani "studentu", brani penez za studenty ..... kdyby skoly dostavaly prachy za kvalitniho inzenyra, tak by to vypadalo uplne jinak.

Studium zdarma by melo byt umozneno(!!!) vsem .... ale samozrejme na zaklade inteligencnich predpokladu!

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Veľmi zaujímavá debata na tému školstva. Vidím, že u vás to je tiež zlé a to zatiaľ aspoň VŠ máte lepšie.

Ono školstvo sa malo principiálne rozdeliť možno na 3 hlavné celky:
1.) Dajme tomu, na povinné (základné) vzdelanie - každý by mal zvládnuť štátny jazyk, matematiku aspoň trojčlenku, základy ekonomiky a práva hlavne zo sféry zamestnania, jednoduchého obchodného styku a základných práv a povinností občana štátu. Z tohto by mali vychádzať síce nekvalifikovaný ľudia ale aspoň s minimálnym povedomím o živote a fungovaní v štáte. Toto by malo byť ukončené skúškou, kedy? asi na konci povinnej školskej dochádzky.

2.) Nazvem to odborné vzdelanie - stredné školstvo. Toto by malo končiť fakt kvalifikovanou pracovnou silou už s reálnymi vedomosťami za danú študijnú oblasť, je to jedno či učňovka alebo ekonomika. Ale čo zo všeobecným gymplom? A tu by sa malo právo a ekonomika učiť viac ako doteraz. Ja by som povedal, možno na úrovni aby študenti mali základné info čo všetko potrebuje vedieť živnostník.

3.) Vysoko kvalifikovaná sila - vysoké školy s dnešnými motami ale konečne s použiteľnými vedomosťami.

Takto to vidím ja z mojich skúseností. Deťom chýbajú hlavne vedomosti ako žiť v právnom štáte. Stále sa mladý nejak prebíjajú a nejak fungujú a je to zle.

+1
-19
-1
Je komentář přínosný?

Jj, pekne si to rekl. Lidi by meli mit zakladni ekonomicke vzdelani .... vzdyt kolik by to zabralo jim vysvetlit zbezne aspon v terminech makroekonomiku statu, principy podnikani, principy obchodovani (na burze, atd ....). Vzdyt nejvetsi problem nasi spolecnosti je zadluzeni .... kazda socka (ano, budem jim tak rikat) je zadluzena, protoze nechape uroky, nedokaze si spocitat a naleti na kazdou reklamu a koupi si mobil za 30 litru a vubec ho nesere, ze celou rodinu zadluzil na pet let .... v tomhle by skola mohla podle me pomoct i zoufalym pitomcum, kdyby k obezretnosti byly decka vedene uz od prvni tridy. Ale samozrejme je spousta individui, co jim nepomuze nic. Proto jsme treba konkretne v tehle otazce priznivcem maximalnich represi .... postavit hazard mimo zakon a provozovat je jenom v uzavrene spolecnosti a jenom u lidi, kteri na to proste maji .... do herny nema co pachnout socka, co tam prohraje MNOU(!!!) darovane socialni davky kuwa! A za dalsi proste zrusit bezucelove uvery, k cemu to je??? Nenapada me k cemu by si lidi treba meli pucovat na blby mobil??!! Kdyz nemam na mobil za 30 litru a mobil potrebuju, tak si koupim za tri stovky ne???? Chapu, ze nekomu odejde pracka, lednicka, OK ..... ale pujcovat si na dovolenou nebo vanocni darky???? Tyhle machinace s lidskym podvedomim hlupaku bych proste postavil mimo zakon, vsechny ty nebankovni instituce taky! Okamzite by se zacalo snizovat zadluzeni obyvatel .... ani si netroufam odhadovat, kolik z tech penez, co zaplatim na socialnim pojisteni jde zmrdum do heren, kde neodvedou ani korunu statu zpatky nebo ruznym lichvarum typu cetelem, home credit atd, kteri naslibovali lidem hory doly, aby si u nich pujcili a ted jim to financujem z nasich, POCTIVE vydelanych penez nas, co chodi do prace ..... to me fakt sere!

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Taky se děsím až to moje pude do školy, to bude amerika jak vyšitá, IN GOD WE TRUST!!! Velebnosti, jdu blejt!!!

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

mám doma druháka na základnej škole. A je to des. Jednotlivý učitelia zanášajú do školy kopu pánbožkárskych sviatkov a náuky, pritom je to obyčajná škola nie cirkevná.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Tak to bych asi jednotlivý učitele šel pěkně proplesknout!!! Bych jim dal, kurvit mi děcko!!!

+1
-14
-1
Je komentář přínosný?

A vyvojari nech zeru seno a konzervy hej ? Deti aplikacie nekupuju a neplatia ale zasa si neuvedomuju cenu. Na jednej strane tu boli kauzy ako dieta vybielilo kreditku rodicom a zly vyvojari za to mozu (niektory ano ale ked dieta proste naklika bez rozmyslania nakup tak je jedno kto to bude) a na druhej chce google aplikacie pre ne. Trocha schiza. Nehovoriac ze stale je Android, sice platforma kde sa stiahne najviac aplikacii, ale daleko vecsi prijem ide z IOS a pomerovo asi aj z Windows app storu. Proste ci chceme alebo nie Android je socka platforma ktora je zaujimava len poctom zakaznikov. A Google si tych zakaznikov takto vypestoval.

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

Tak gugl by jiste rad takhle zadarmo "motivoval" vyvojare, aby to delali zadarmo:o) Pak to bude plne reklam, coz bude super:o))) Hlavne samozrejme pro gugl, ktery se deli u reklam v pomeru 70:30 nebo dokonce 80:20. Nejlip aby se naslo par vyvojaru, co mu to bude delat zadarmo pro blaho na dusi:o) Vetsina vyvojaru uz davno vi, ze se na androidu vydelat proste neda, aby to aspon trosku fungovalo, tak clovek musi za zarizeni uvalit aspon desitku a pak uz nema na aplikace:o) Ale spis je to dano tim socka (ala linux, sorry) pristupem, kdy tam lidi pirati, misto aby si apku koupili .... pritom jim nevadi uvalit tri petky za stupidni mobil, aby byli IN, ale dolar za aplikaci nedaji:)
Nekde byl pekny clanek jak se na jednotlivych platformach uzivi vyvojari ..... WP tusim 60x lepsi nez android a iOS dokonce 80x nebo tak neco:) Proste ikdyz maji ty platformy radove mene uzivatelu, tak maji o dva rady vic platicich lidi, minimalne proto, ze se tam jeste nerozsiril ten OSS frikulismus plagiatorstvi kazde uspesnejsi aplikace a vydani ji pres vikend zadarmo ......

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

Bohuzial ano. Co sa tyka prijmu z predaju je najlepsie na tom IOS potom WinP a posledny je Android. Ono to nieje ani tak samotnym OS Androidom (aj ked ten je tiez pekne rozbity a velke mnozstvo zariadeni a verzii tomu vobec nepomaha), ale skor sposobom ako samotny Google nastartoval android. Jednak od zaciatku to prezentoval ako OS zdarma pre vyrobcov telefonov. To je to co si ludia z toho zobrali aj ked realne vyrobcovia "platia" za GoogleApps. Druhy problem bol ze potreboval Google dohnat naskok Applu s IOS tak si vybral Javu a vdaka tomu mal kvantum "vyvojarov". Aj kvalitnych ale hlavne vela studentov ktory len skusali apky a aj vela premernych. Ale aspon im to zaplnilo Appstore. A samozrejme kvantum aplikacii zadarmo, sice pochybnej pouzitelnosti ale to nevadi. No a dnes to vdaka tomu tak vypada ako to vypda. Google lata Android a jeho roztriestenost ako sa len da, velky vyvojari davaju aplkacie na Android vecsinou ako na poslednu platformu a casto aj s oneskorenim oproti ostatnym a aj vyrobcovia HW zacinaju zistovat ze uz to nieje taka ryza (jediny kto z toho bude tazit su asi cinania ktory robia zelezo za misku ryze). Nedivil by som sa keby Samsung zacal pomalicky oprasovat nejaky svoj OS (Tizen) aspon na niektore modely, ako test.

+1
-20
-1
Je komentář přínosný?

"Google si tak uvědomuje, že své androidí výrobce ochuzuje o nemalou skupinu potenciálních zákazníků."

Od kdy je dítě zákazník? Určitě je to uživatel, ale do zákazníka mu chybí jeden detail - šrajtofle. Tu mají rodiče.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

a když se dítě zeptá tak máme do šrajtofle hluboko :-)

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

Kde je v té větě řečeno, že zákazníkem je dítě nebo že zákazníkem není rodič? :-)

+1
-14
-1
Je komentář přínosný?

Dítě nebo mladistvý je ten nejlepší zákazník, sice nemá svou vlastní prkenici ale zato má maximální platební možnosti, bez ohledu na tlouštku prkenice rodičů. Na děckách se vydělává nejlépe, vždyť čím se zabývá tento web? Pro koho jsou určeny ty super zdroje, porovnání a vášně kolem grafických karet, řešení zda ten či onen procesor, nebo zda ten case je to pravé ořechové? Za koníčky a blbinky se utrácí nejvíc peněz, profíci to nevytrhnou.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Je fakt, ze se obcas zda, ze tu jsou v diskuzich jenom sami pubertaci a mamincini mazanci:o))))

+1
-14
-1
Je komentář přínosný?

To má něco společného s produkty o kterých tento web píše? Kolik těch výkonných grafických karet se v ČR prodá pro profesionální účely, a kolik jen kvůli hrám, to jest pro zábavu a mladistvé hraní. Jak je to s napájecími zdroji, procesory, ...... prostě s většinou produktů které se zde rozebírají. Je přece jedno zda ty peníze zaplatíte vy, nebo nějaký maminčin mazánek. U aplikací je to úplně stejné, maximum tržeb dělá zábava a volný čas.

+1
-22
-1
Je komentář přínosný?

"Kdo by se dal dobře nalákat? Děti." Sakra to zní jako hodnej strejda s bonbónkama před školkou :-D

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Chtějí si děti závislé na hrách vycvičit už od malička? Tohle od googlu beru dost nelibě. Vidím to už teď často u známých, kdy se děti válejí po zemi vzteky, když nedostanou ve 2 letech tablet. Nerozvíjí se, stagnují.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

A proto začínám vypadat před známýma asi jako totální despota - ač programátor, doma žádný tablet není a roční syn ho doma asi ani nikdy neuvidí. Vidím to na synovci - radši bude sedět s tabletem v ruce než aby vzal kolo a jel se podívat co se děje venku. A to se u toho tabletu 100% nudí. Ale hlavně že zabije čas ;(

To radši budu ten despota co dítěti nepovolí hračku a potáhne ho k přírodě nebo koníčkům které dítě jakkoli rozvíjí. Tablet nic z toho neumožňuje (kolik dětí si na něm pouští napří. matematické příklady nebo něco edukativního?). Toho ministra co by chtěl tablet pro každého prvňáčka bych pověsil za koule do průvanu.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Tablet za nic nemůže, to si myslím, že televize je horší. Zásadní je, jak se synkovi budete věnovat (a sebere to to hodně času, to si piš), a až bude větší, jaké bude mít kamarády (zájmy .. to se trochu ovlivnit dá).

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Nejsu si jistý jestli je telka horší. V telce je mluvené slovo, které snad takty trochu rozvíjí řečnické a posluchačské schopnosti (nebo je to naivní představa?). Na tabletu zase psané slovo, takže to rozvíjí čtení a chápání psaného textu. Otázka je, jak moc naivní je má představa o telce a jak moc psaného je na tabletu (asi moc ne). Podle mě je to prašť jak uhoď ;(

Prckovi dokážu věnovat všechen volný čas - dělám to rád a je to to nejsmysluplnější co můžu ve volném čase dělat. Ale je fakt, že jestli si pozděj najde blbé kamarády, tak s tím asi moc udělat nepůjde ;(

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

Především sledování televize je naprosto pasivní zábava a za kvalitu dětských serialů bych ruku do ohně nedal. Nicméně kvalitní filmy určitě nějaký přínos budou mít, ale ty budete mít spíš na DVD a podobně. S tím tabletem je to podobné, jsou tam dobré hry, které rozvíjí třeba logiku nebo i tvořivost (třeba malování). Ale jak jsem už psal, nejlepší, když si bude malovat na papír a budete s ním hrát, mluvit s ním nebo mu třeba něco přečtete.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.