Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Intel také bude podporovat „FreeSync“!

Tak jeste Nvidia bude na svete zase o kousek lepe.

Ja osobne dost vaham pri koupi nove sestavy (vcetne monitoru) co s tim. Uvazat se u jednoho vyrobce GPU se mi opravdu moc nechce (at uz s FreeSync monitorem, nebo s GSync monitorem). Idealni by yl monitor s oboji technologii, ale to jeste vyrobce asi nenapadlo (nebo to technicky nelze).

No snad Nvidii k tomu postupne dotlaci trh.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

GSync - $100 navíc - který výrobce monitorů o to stojí?

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Já myslím, že po téhle informaci je rozhodnuto. S Gsyncem by ses určitě na jednoho výrobce GPU uvázal, s Freesyncem už máš oficiálně dva. Jakmile to bude Intel podporovat běžně, tak Nvidia bude muset dříve nebo později kapitulovat.

+1
+20
-1
Je komentář přínosný?

Spis je to o tom, jestli by ses pri vyberu nove sestavy nemel rozhodovat podle zcela jinych parametru, protoze obe technologie FreeSync i GSync jsou co si budeme nalhavat zcela na ... (nepodstatne).

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Jak já tomu rozumím tak v okamžiku když mám dostatečně silnou GPU která mi zvládne krmit monitor maximálním FPS, které on zobrazí, tak mě FreeSync ani G-Sync zajímat nemusí. Tedy oboje to jsou přechodné technologie do doby, než budeme mít výkonější grafiky. Nebo tomu špatně rozumím?

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Dostatecne silna GPU, ktera u vsech her vzdy vzladala 60. 75, 120, 144 FPS (dle pripojemenho monitoru) nikdy neexistovala a pravdepodobne existovat nebude.
Samo nebavim se o situaci, kdy bude nekdo na soucasne high-end grafice (a odpovidajicim zbytku sestavy) poustet 8 let stare hry v max FHD rozliseni.

Navic jen malokdo kupuje high-end grafiku kazdy rok, aby vzladala i naroky nove vydanych AAA her, kere jsou narocnejsi a narocnejsi.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

...a nemluvě o tom, že programátoři stále více a více kód zprasí a zabrzdí na PC, když portují z konzolí, takže pak ani hi-end mašina najednou nestíhá a grafika ani nevypadá lépe než ta na konzolích...

Částečně je to i záměr - kdo by si kupoval konzole, kdyby hry na PC vypadaly o poznání lépe a běžely o poznání svižněji, že?

...

Takže "ideální stav" je mýtus, ke kterému se nikdy nedopracujeme. Zprasit se hra dá strašně rychle a velmi snadno. Viz. 30fps Assassin Creed Unity na nadupaných mašinách, kde by mohl klidně jet 90+ fps.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

PC hry vypadaji mozna lepe, jenze na PC uz hoooodne dlouho nedokazal nikdo vytvorit jinou hru nez strilecku v nejakem licencovanem 3D enginu. Strilecka, chozeni klavesnici, rozhlizeni mysi - na PC nic jineho temer nenajdes.

O tom, ze by na PC nekdo udelal hru pro dva nebo dokonce ctyri hrace na jednom pocitaci uz hodne dlouho nikdo neslysel.

Holt hry na PC jsou o grafice, hry na konzole o hratelnosti - vsak taky 85% herniho trhu (legalniho) tvori hry na konzole.

Takze proc se patlat s hrou na PC, kdyz se ji stejne proda nejmene kopii, ze.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

No já třaba hraju Dotu 2. Je zadarmo, nepotřebuje ani silnou grafiku a Valve to sype $18M za měsíc. Takže hry existují.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

No kazda GPU aj ta najvykonnejsia sa casom dostane do spektra kedy najnovsi engine ide na nej len tak tak. Ale ako tomu dobre rozumiem hlavny benefit je v tom ze GPU bude vediet co sa deje na monitore a ake ma casovanie. Dnes totiz ta spetna vazba nieje. Preto ak vypnem Vsync tak v momentoch ked sa rozhodi synchronizacia medzi gpu a vykreslovnim na monitore tak vznikne artefakt, obraz sa rozsekne. A zo zapnutym vsyncom to sice nehrozi (aj ked obcas vzniknu artefaky) ale zasa treba mat vykon na tych 60fps (alebo podla monitoru). V pripade FreeSyncu, ak som to spravne pochopil, mal by byt ten Vsync "plavajuci", tj monitor obnovuje tak ako GPU stiha.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Si myslim, ze pro intel to bude prinos v uspore energie... nebude se muset porad prekreslovat obraz...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.