Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Skull Canyon nebude NUC s Windows, ale „herní stroj“

Ale jo, na minesweeper nebo piškvorky dobrý.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Nic proti takové myšlence kdyby Intely s Iris Pro nestály 2x víc než nejvýkonější APU, přičemž 2x fps rozhodně nenabízí, prostě špatný poměr cena/fps. Přitom by stačilo Intelu jediné - slevnit

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Intel samozrejmne muze zlevnit.

Pak je ale treba se rozloucit s AMD, ktere zbankrotuje protoze neproda jediny procesor.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Tak si to shrňme: Desktopová divize Intelu vydělává a Intel z ní dotuje mobilní divizi, která je dlouhodobě v těžké ztrátě (prodává hardware za dotované ceny, aby byla v mobilní sféře konkurenceschopná). Vyplývá z toho, že si Intel může dovolit cenovou válku, když naopak šetří i na takových detailech jako je pasta pod IHS nebo síla pouzdra?

Už čtyřjádrový Browadwell s Iris Pro (48 EU) je větší kus křemíku než osmijádrové HEDT Core-i7 a to ani nepočítám samostatný kus křemíku 64MB eDRAM, který výrobní náklady o dalších ~50 % zvyšuje:
http://abload.de/img/iris-pro_core-e6yr92.jpg

Nyní je řeč o Skylaku s Iris Pro, který má více grafických bloků (72 EU) a 2× větší eDRAM (128MB) než Broadwell na snímku, takže plocha křemíku a jí úměrné výrobní náklady budou 2-2,5× vyšší než na osmijádro, které Intel ~$1000.

Zajímalo by mě, kde by Intel měl vzít prostor na snížení cen Skylake s Iris Pro na úroveň, která by mohla ohrozit asi tak 5-10× levnější APU. Možná tak kdyby chtěl spáchat ekonomickou sebevraždu...

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Hned jak to vyjde, tak to kupuju.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ja sa cudujem Intelu, ze s tym Iris pro neda pokoj. Nema to ziaden extra vykon, ani meno a za tu cenu to nikdy nebude masovka.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Mě přijde troufalé, že věc s Iris grafikou prezentují jako že to je určeno pro hráče...

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Akoze toto ma byt nejaka kvazi herna konzola s Windows ?. No mozno na nejake tie starsie menej narocne hry.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Vsetko by to bolo fajn, az na tu cenu. Pokial cenu neznizia, tak si nemyslim, ze si to najde vela zakaznikov...
Ved hracom nezalezi na tom, aky velky a tazky je ich herny stroj. Toto ma byt nic moc vykonna mala krabicka za prestrelenu cenu. Hraci si za tu cenu radsej poskladaju klasicky desktop s vyrazne vyssim vykonom.
Taktiez spotreba je podla mna irelevantna, co by mohla byt dalsia vyhoda tohoto NUC - neNUC PC.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Oni si s těma předraženýma lebkama nedají pokoj:
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/intel-skulltrail_12.html

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Hezkej link, pěkne to sepsuli:

- for the majority of typical desktop applications, Intel Skulltrail doesn’t look very attractive there at all, falling behind single-processor systems with a quad-core CPU and unbuffered memory

- although Intel Skulltrail is being promoted as an extreme gaming platform, its <b>gaming performance is quite disappointing</b>

- <b>slow memory subsystem</b> using FB-DIMM DDR2 modules doesn’t let it even catch up with the single-processor gaming systems

- the only advantage of the new Intel Skulltrail platform from the gaming standpoint is compatibility with both: SLI and Crossfire technologies (it supports only one version of SLI: with two graphics cards)

- Skulltrail doesn’t make the impression of a solution that has been finalized and ready to go into mass production. Now that we have taken a really close look at this system <b>we tend to believe that we still dealt with an engineering prototype</b>, which is quite far from a mass solution

- FB-DIMM DDR2 memory modules not only heat up a lot during work and slow the whole system down, they also <b>cannot be overclocked</b>

- no noise-reducing technologies. The mainboard it uses doesn’t allow adjusting any fan rotation speeds, and the chipset fan howls so badly that <b>you will hardly be able to use this system at home</b>

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.