Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k S Mantle rozběháte Battlefield Hardline i na předpotopním procesoru

Me z toho vyplyva neco jineho - ze Core i7-3770 je tak vykonny procesor, ze i kdyz bezi jen na 1,8 GHz tak stiha krmit grafiku. Jen zatizeni CPU bude treba 85% misto 35% na vyssi frekvenci.

Tudiz tu bude cela rada procesoru od AMD u nichz vsechna jadra pojedou na 100% a zadne Mantle jim nepomuze, protoze chybejici vykon CPU se osidit neda.

+1
-42
-1
Je komentář přínosný?

No spis jde o to ze pri 1,8GHz je to uz dost omezeny procesorem - stejny fps pro 720 a 1080 pri dx11. A pokud mantle dokaze v takovym pripade zvednout fps na dvojnasobek tak je za co chvalit.

+1
+26
-1
Je komentář přínosný?

Zas tak tragicky na tom procesory od AMD nejsou, aby na 4GHz nedaly stejný výkon jádra jako i7-3770 na 1,8 GHz. O moc rychlejší ale nebudou, tipuju to na plichtu, tzn +- pár procent stejný výkon.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Dival jses na ty grafy? S 1,8ghz ma nvidia polovicni vykon, tudiz je patrne, ze vytezovala grafika pri 3,6ghz cpu defakto na 100%. U amd mantle se flakala. A 1,8ghz je vykonostne i pod amd procesorama. Mohlo by byt zajimave to testnout s atomem :-D

+1
+23
-1
Je komentář přínosný?

ty si dobry ocas ja sem testoval BF4 na AMD Phenom X4 945 a na i7 4770K

AMD pres MANTLE jelo dokonca o cca 10FPS lip nez na i7 4770K pres DX11

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

"Me z toho vyplyva neco jineho - ze Core i7-3770 je tak vykonny procesor, ze i kdyz bezi jen na 1,8 GHz tak stiha krmit grafiku. Jen zatizeni CPU bude treba 85% misto 35% na vyssi frekvenci.

Tudiz tu bude cela rada procesoru od AMD u nichz vsechna jadra pojedou na 100% a zadne Mantle jim nepomuze, protoze chybejici vykon CPU se osidit neda."

pokud jsi viděl test BF4 s Mantle, tak ani Vishera podtaktovaná na 1,8GHz s R290 tu hru významně nebrzdila. Takže tvůj závěr je , kulantně řečeno , nepřesný :)

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Nejak jsi zapomel, ze AMD vyrabi grafiky i procesory. Jen stezi si lze predstavit, ze by AMD prosazovalo system, ktery by jakkoliv zvyhodnoval konkurenci.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nemce by mel nekdo naucit jak se delaji prehledny grafy.

Jinak to vypada slibne. Jeste to trosku standartizovat at neni hromada podobnych rozhrani (mantle jen pro amd, dx12 jen pro win atd).

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Tak hlavně že už víme, odkud se DIIT naučil ty velice přehledné grafíky :D

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

Myslím, že môj 2.05GHz Jaguar a la AMD Athlon 5350 2.05GHz QuadCore s tým problém mať nebude.

Analógia: Battlefield 3 MP on the AMD Athlon 5350 2.05GHz
zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=qwvRQ2GGqO8

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

tvůj Jaguar i všechny tvoje VIA procesory nikdy s ničím neměly problém tralaláku, to je známa věc :o)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

No tak singlecorovky ako World of tanks je na tom utrpenie.

Čo sa týka BF3 MP tak som sa na to nejak na Jaguarikoch (samozrejme v 1080p HIGH Settings) namotal a už som rotný :-)

P.S. inak som rád, že sa bavíš :-)

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

gratuluji k dosažené hodnosti :)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Mě zase zaráží jiná věc a to, že si autor nevšiml toho, že v DX11.1 (a co si budem povídat, to JE majorita) nvidia podává na pomalém procesoru téměř 2x větší výkon než amd. A to už je celkem masox.
Nejsem zastánce ani jednoho výrobce, ale tohle je fakt už k zamyšlení.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To je poměrně známá věc už od BF4. Jestli je DX11 majoritní nebo ne, je v tomto ohledu irelevantní, protože to Nvidii nepřináší reálnou výhodu. Uživatel AMD hardwaru nemá v BF4/BFH důvod DX používat, když má k dispozici rychlejší Mantle. AMD tak nemá důvod pro Mantle-kompatibilní hry optimalizovat DX ovladače pro pomalé procesory, protože je reálně nikdo nebude používat. Nic víc v tom není. Pokud jde o Mantle-kompatibilní hry, je pro uživatele relevantní srovnávat AMD na Mantle a Nvidii na DirectX.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Tohle vypadá na nějaký bottleneck v user mode driveru u ovladačů AMD, ale jinak souhlas. Pokud by ale tokový rozdíl měl být i u jiných her, potom by to bylo na zamyšlení.
Jinak podobné "až neuvěřitelné" výsledky Mantle vs DX byly vidět už u Star Swarm (RTS), kdy také někde u 1.8Ghz cpu nebyl žádný rozdíl.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Poznam niektorych majitelov AMD grafickych kariet ktorý maju s Mantle technicke problemy a hraju BF4 pod DX.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Myslel jsem to trochu jinak. Už je to poněkolikáté co jsem zaslechl, že nvidia ovladače dokáží mnohem lépe využívat více vláken než ovladače od AMD a je jedno pod jakým API. Chápu snahu AMD s Mantle, ale nebylo by rozumnější se soustředit na úpravu stávajících ovladačů, tak aby se zlepšilo využívání více jader pro režii DX plošně všem hrám? Já osobně chápu Mantle jako API, které má vrátit AMD procesory do herního Hi-Endu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Nebude to PhysX? u nvidie na grafice, Amd to musi pocitat na procaku.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

To mě nenapadlo a je to dost možný. Dobrá připomínka.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

No mě by zajímalo kdy se Mantle objeví, mám starou Ati 5770, pochybuji že ho bude podporovat, ale i tak bych chtěl zjistit jestli náhodou ten BF4 jel lépe přez mantre než DX.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Mantle je podporovan grafiky rady 7000 a vys. Ta tva podporovana neni a nebude. Jinak mantle tu je uz pekne dlouho, jiNak by asi tezko delali benchmarky ;)

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Jestli dobře chápu tak mantle nejde stáhnout jako DX, ale je přidán do catalistů což my nějak připadá že na intelu a nvidii ho nikdy nenainstalujete pokud nenahrajete ovladače od AMD.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Je na Intelu a Nvidii, jestli ho zakomponuji do ovladacu ;) AMD to za ne delat nebude. A neni to jen na ovladacich, ale i ta grafika musi podporovat ruzne ficury.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tímhle docela AMD bere vítr z plachet Intelu, který už se pomalu začínal radovat, že AMD teď CPU moc nejdou. :-)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

A cim? Tohle neznamena ze se vykony procesory muzou zahodit. Jak se mantle rozsiri a cpu tim ziska vice volneho casu, tak se zacne vyuzivat jinak (vice objektu, lepsi simulace, lepsi AI). Dobry cpu bude potreba vzdy.

+1
+19
-1
Je komentář přínosný?

Jop vykonu neni nikdy dost. Napr hry maju celkom pekne spracovanu vodu aj pevninu. Ale na ich rozhrani je to vzdy len useknute, vlny neposuvaju piesok/strk. Na tolko castic treba hodne vykonu.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Dovedu si to představit na nějakém Beach Simulatoru....

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Mantle sem mantle tam... hlavne ma udivuje ten giganticky rozdiel v DX v pripade AMD.
1.8GHz 83,8 vs 48,9 FPS?!? Pytam sa kde urobily soudruzi z NDR chybu?
A celkovo je hra dobre CPU optimalizovana a na nVIDII beha ako z praku! AMD bude musiet s tymi svojimi DX CPU limited ovladacmi nieco spravit lebo Mantle je sice ich velky uspech ale co z toho ked to nie je v kazdej hre?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No, hlavně se srovnává grafika za cca 11500kč s grafikou za 16000 :) Ale osobně nevidím nic podstatného na tom, že má jenom 49fps, ty to ve hře poznáš?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ano je to citit hned na odozve ovladania a plynulost ide obecne na FB engine pod 60 FPS do kopru.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Tak tohle je mazec. :-)

http://techreport.com/news/26682/intel-asked-amd-for-mantle-api-spec

Doufam, ze ted uz nikdo nebude placat nesmysly typu, ze Mantle je oterveny standard, ke kteremu se muze kazdy pripojit...teda muze, ale nejdriv na konci tohoto roku. :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.