Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Mantle pro Thief přináší 5-50% zrychlení

http://semiaccurate.com/2014/03/18/microsoft-adopts-mantle-calls-dx12/

nevím jestli to není další Charlieho výplod, ale bylo by to velmi zajímavé

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Přijde mi, že tak před rokem, možná dřív, přešel na nějakej tvrdší matroš :-) Ne kvůli tomu, že by Mantle mohl být integrovaný jako nová verze D3D v DX (byť i to mi úplně nesedí), ale ty silácký kecy kolem už se vážně nedají číst.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Jo to víš, ego je hrozná věc :o) obzvláště když si někdo začne myslet že má jediný správný pohled na věc.

Zítra se už snad dozvíme něco víc

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

A co True Audio? Jen zmínka v nadpisu!!! Na jiných webech se píše, že nebyl poznat výkonostní rozdíl mezi když byl zvuk trueaudio přes gpu nebo softwarově přes procesor. Což by vedlo k názoru, že procesory jsou dnes tak výkonné, že není potřeba implementovat podporu trueaudio hardwarově a zabírat tím zbytečně místo na čipu GPU. Nebo se mýlím???

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Jak je videt tak tvurci Titanfallu s tim nesouhlasi. Takze by se asi nejaky hw standart, ktery by mela vetsina hodil.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Protože zatím nepočítají s optimalizaci procesoru ve hrách jako je API MANTLE ;-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Zajímavé, ale nějak mě tam chybí absolutní čísla. Co je to výkonnostní nárůst? Jako počet FPS? Z kolika na kolik?
A podle mě si nemůže nikdo ani všimnout jestli hra běží na 60FPS nebo 65FPS :) Spíš by mě zajímalo srovnání DirectX vs. Mantle někde na hranici hratelnosti - tak kolem 25FPS.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Závěrečné grafy jsou v absolutních číslech.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pravda, takže performace = FPS

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Podla predchadzajucich vysledkov Mantle na BF4 by som to nezatracoval ani iba pri 5% naraste. Respektive tam bolo vidiet ze aj ked Mantle prinieslo na slabsich zostavach mensie narasty, stale pomohlo vyhladit priebeh, t.j. fps menej lietalo hore dolu a priebeh bol plynulejsi.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Přesně tak, s Mantle v podstatě zmizely (no.. nezmizely, ale zásadně se zlepšily) dropy FPS u náročnějších situací (typicky více lidí v malé místnosti plus granáty a smokes)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A nemůže být čistě teoreticky pes zakopán i někde jinde? Netvrdím, že celý :) Pamatuju si, že D3D se mě nikdy nepodařil (Programoval jsem na nich nějaký software) přinutit renderovat rychleji než nějakých 50-60FPS. Do určité míry složitosti scény se renderovala stále +- 60FPS a po překročení začalo FPS klesat. Třeba prostě jenom D3D nenutí GPU renderovat zbytečné snímky, které monitor stejně nezobrazí.

Děkuju za mínus :)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

To by se ti líbilo, co? Nic nedostaneš! :-)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Tak to je spíš dáno vypnutím/zapnutím vsync, ne?

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Zni to logicky, ale ten byl vypnuty.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No to je naozaj divné. Tiež si len tak pre seba niečo programujem v DX11 a nemám problém ísť v úplne jednoduchých scénkach s jedným objektom aj nad 11 000 FPS, ktoré neklesá. A s implementovaným Frustum Culling mi FPS klesá a stúpa pekne podľa toho koľko objektov sa nachádza v zornom poli kamery. V scénach s pár objektami je to v rozmedzí par stovák FPS a v pohode sa FPS drží ak sa nehýbem. Žiadne klesanie a ani lock na okolo 60. Mám implemetovanú ak možnosť zapínania a vypínania VSYNC. So zapnutým sa držím na 60 (potom na 30 alebo 15 podľa zložitosti scény). S vypnutým tak ako píšem vyššie.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

No ziadne prekvapenie sa nekonalo....
->>>

-mantle je perfektne len pre konfiguracie `vymakana GPU + captave CPU`
(preto aj AMD poskytlo taketo dost onicom grafy ako aj autor spravne komentoval, ze na spickovej grafickej karte si nikto nebude davat nizke detaily a nizke rozlisenie)

-najrozumnejsia kombinacia (nadpriemerne CPU a priemerne GPU) je bez relevantnych ziskov, co je logicke kedze GPU beztak frci naplno a CPU sa ulieva...

-lepsie vysledky v praxi dosiahnete, ak si miesto kriplackeho AMD CPU kupite intel, nez babracka s mantle (tym nechcem povedat, ze ta iniciativa je zla a nedrzim jej palce)

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

to není pravda. Viditelné rozdíly jsou i u i7-2600K (4,3GHz) + R9 280X.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.