Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Uniklá dokumentace Playstation 4 Neo obsahuje kompletní parametry

z tech materialu zrovna nevyplyva ze by to meli vydat v rijnu jak se ceka.. jesli to vydaj az pristi rok tak se jim na to imho vetsinka konzolistu vykasle a pockaj na rychlejsi scorpio

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

"Většina konzolistů" výkon/grafiku neřeší, řeší hry, které jsou pro jejich platformu dostupné.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Každý konzolista, který bude při nákupu preferovat Neo oproti Slim, to bude dělat kvůli výkonu (tzn. rozlišení a nebo FPS), protože jiný přínos ten dražší model mít nebude. V okamžiku, kdy mu půjde o FPS nebo 4k, má opět možnost volby - Neo nebo Scorpio. Pokud to jednou vyhrál výkonnější hardware, existuje nezanedbatelná pravděpodobnost, že to vyhraje i podruhé.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Na tom HW neco bude. Na druhou stranu start posledniho XBOXu si Mrkvosoft pohnojil sam. Tak si nejsem uplne jisty, jeslti hlavni roli hral fakt ten HW nebo ne. Dnes je ta dominance PS4 v nekterych zemich tak velka, ze se bude tezko Mrkvosoft prosazovat zase zpatky.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Sony ma vacsiu zakladnu fanusikov a MS musi ponuknut o nieco viac ak s nim chce drzat krok. A o XOne sa to rozhodne povedat neda.
Ale ak bude ten novy xbox Scorpio vyrazne rychlejsi, tak som presvedceny ze bude mat vacsinovy podiel pre zmenu MS.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

nebude, na XO prestanou vychazet exkluzivky a vse bude dostupne i rpo PC, proc by si tedy nekdo kdo ma CP mel kupovat konzoli ? prodeje se nijak nezlepsi MS uz na XO nesazi a scorpio bude jen vystrel do tmy

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Děkujeme za přesné informace Microsoftu z prostředí vývoje konzolí a celkového vývoje MS.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

clovek nemusi bejt genius aby videl co MS dela, spis mi prijde az smutne ze to lide nevidi

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

No fuj. Upgradovatelné konzole už tu párkrát byly a vždycky to bylo fiasko. Sony evidentně zjistilo, že se dá vydělávat i na hardwaru, nejen na hrách (PS4 se prodává se ziskem, PS3 se hodně dlouho prodávala se ztrátou), takže zkouší podojit zákazníky i v tomto segmentu. Každopádně to řadu lidí nasere. Kdo chce řešit upgrady HW, vždycky může sáhnout po PC.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Co jste čekal, že to bude ve stejné podobě fungovat 15 let v kuse?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

15 ne, 10 jako u PSOne, PS2 nebo Xbox360/PS3. I když poslední komerční hra na PSOne tuším vyšla v roce 2006, tj. po 12 letech.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Aspon zatim maji byt vsechny verze PS4 navzajem kompatibilni, predpokladam, ze se to pak zmeni s VR, ktere na puvodni PS4 nepojede.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

nevim kdes to sebral ale VR na puvodni PS4 jede, pises kraviny :-P

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Vsechno je v NEO zvetsene/zrychlene, krome tech 8GB RAM. To jsem zvedavy, jak chteji ty vetsi detaily (coz predpokladam jsou vetsi textury) narvat do tech 8/5.5GB. IMHO by tomu lepe sluselo 12GB nebo dokonce 16GB RAM.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Předpokládal bych, že nové GPU bude umět nějaké pokročilejší kompresní algoritmy, takže by to problém být nemusel. Navíc na PS4 je nějaké ohnuté FreeBSD a k tomu nějaká hra, nejsou tam bloated blbosti na pozadí jako na PC s Windows ;)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

jasne, bude tam GPU z inej dimenzie, ne? 480tka tam bude a v PC parujes 480tku s 8GB onboard a este idealne 16GB operacnej ram, takze dnesne herne PC maju 24GB. Nova konzola tretinu? to zas budu ostre textury :)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jaká jiná dimenze zase? Jen říkám, že nějaká VRAM se ušetří různými kompresními algoritmy, ne že to bude nová dimenze. Nicméně 12-16GB VRAM celkem by asi bylo lepší i do budoucna.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

a ja len hovorim, ze tam bude normalny polaris ako je v PC a ze zazraky sa od toho cakat nedaju, resp. daju ale konat sa nebudu :) Samozrejme v konzole je prvorada cena, potom cena, potom cena, potom spotreba a az potom vykon :) takze nic nove pod Slnkom.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Samozřejmě, že by šla udělat konzole s i7-5820K a třemi GTX 1080 ve SLI, ale kdo to bude krmit, chladit a kolik lidí si to koupí? JirkaK?

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

myslim ze to opravdu posledni co se resi je spotreba

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To není pravda, je to velmi důležitý aspekt a nvidia s intelem ukazují, že i velmi výkonný HW žere málo, nicméně 5820K + 3x GTX1080 má pořád nižší spotřebu než jedno AMD FX s jednou R9 290X.

A u konzolí je také limitujícím faktorem velikost.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

ja se bavim ciste o zakaznikach co chtej hrat, me je naprosto fuk jestli to zere 100 nebo 200w

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jenže pochopte, že navýšením spotřeby zvětšíte velikost toho zařízení, nějak musíte vyřešit i napájení, chlazení a neposledně navýšíte cenu. Kolik lidí si koupí konzoli za 10k a kolik za 30k?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

vy to nechapete, kdyz prijdu do kramu jako hrac a ne jako IT technik tak prvni co me bude zajimat je co ta konzole nabizi za hry, dalsi me bude zajimat kolik stoji, jak vypada, pak jak je hlucna, to jestli zere 100 nebo 500w me jako zakaznika proste nezajima, to je jak s android fan, taky ma kazdej svou mylnou predstavu ze vsichni uzivatele se chtej jeb** jak blbci se systemem aby to nejak fungovalo jenze nepochopi ze iOS uzivatele to nevidi jako + ale jako obrovske - ktere nas proste nezajima a spotreba me ani 90% dalsich hracu proste nezajima, stejne jako iOS uzivatele nezajima jestli maj v telefonu 2 nebo 8 jader, mi chcem aby to fungovalo a funguje to takze tahat sem nejake chlazeni atd je uplne mimo to at si resi sony, me jako hrace to proste nezajima

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

ale ved prave o to ide. Sony/MS chce mat to zariadenie co najmensie => musi to malo zrat aby sa to dalo uchladit s rozumnou hlucnostou. Keby to montovali do bigtowerov, kde si mozes dat MugenMAX a 3x12cm fan, tak to kludne moze zrat aj 500W.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Však já to chápu, mě přijde, že vy nechápete o co jde výrobcům a jaké to musí mít vlastnosti aby to bylo prodejné a dobře funkční.

Nejde o to, zda lidi zajímá spotřeba, ale je to jeden z aspektů ovlivňující velikost i nároky na chlazení a napájení, takže je to velmi relevantní. A jsou lidé co i řeší jaký to má odběr když to spí,n ebo je to vypnuté a tak podobně.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

ano spotreba zajima sony ale hrace proste ne, to tu pisu

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ještě by to chtělo přejít na API Vulkan, v tomhle má prostě Micorsoft se svým XboX One výhodu, jednotné API (DX12) pro vývojáře her na konzole a PC..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Sony od dob PS2 používá vlastní implementaci OpenGL. Vulkan by byl super, zase... proč by to dělalo?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

No to asi tiez nebude uplne pravda. Tusim ze jeden z vyvojarov z iDSoftu sa utrhol na twittery prave ohladom DX12, ze DX12 na konzoli nieje to iste co DX12 na PC. Ze aj tak treba udrziavat separatnu vetvu kodu prave pre renderovanie pod DX12 na konzole.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Takže když jsem psal před třema měsícema jak to bude, dostal jsem 2x40 mínusů. Ha!

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.