Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Sony ohlásila cenu a datum uvedení Playstation VR

Myslim ze tymi cenami to opat uspesne zabiju...NO uvidimi ci budu masy BFU kupovat "iba okularie" za 400+ euro :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Dokud k tomu nebude oblek se simulací dotyků, tak je celá VR o ničem. Jako zajímavost dobrý, ale to už bylo před 20ti lety taky a nechytlo se to stejnak jako se to nechytne dneska. Rozlišení nejni zase až tak drasticky důležité, ale pokud se ve hře otočíte a dostanete kopanec od emzáka tak vám garantuju, že zážitek bude větší, než s ultrasuperheavy rozlišením na oko :-)

A až takovýto set bude stát bratru oněch 400 USD tak pak se dá reálně hovořit o nějakém masovém rozšíření.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

dokazu si predstavit ze za par (desitek) let bude mit kazdy doma mistnost, ktera bude slouzit k virtualni realite. ne jen helmu ale bude tam muc delat i vetsi pohyby, na zdech bude mit snimace pohybu, takze to bude teprv to pravy zradlo. jsem zvedavej, jak vyresi evoluce tehlech VR problem chuze nebo behu nebo plazeni v takovych aplikacich.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To by ovšem předpokládalo, že současné domy a byty mají místnost navíc, kterou by šlo na takový účel přestavět :-)

„jsem zvedavej, jak vyresi evoluce tehlech VR problem chuze nebo behu nebo plazeni v takovych aplikacich.“

Aby to bylo realistické (a nepotřebovalo obrovskou halu), musel by člověk být umístěný v nějakém závěsu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Na youtube už bylo pár videí s Oculusem a Kinectem (Sony zdá se má tohle také ošetřeno když VR bude vyžadovat kameru ) ....
A tady začíná ta pravá zábava ... ono uskakovat motat se a krčit v reálu s brýlemi na očích je jaksi ... problém , pokud nejste ve velké vypolstrované místnosti ;) Pravda , uškrcen v závěsu - vyznavatel BDSM ? omyl VR ! ...by reklamu taky nedělalo . I když potřebu prostoru by to částečně redukovalo (takový levitující Harkoneni , už to vidím :DDD )

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Už se ví jaké minimální rozlišení je potřeba pro nedebilní zážitek z VR? Někdo musí mít 4k na oko, jiný říká, že fullhd bohatě stačí. IMHO je důležitější odezva než rozlišení.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Rozlišení bude hodně individuální. Je to stejné jako s monitory. Někdo tvrdí, že ve FullHD nepotřebuje anti-aliasing, protože nevidí rozdíl, a pak jsou odborné studie, podle kterých existují lidé, kteří vnímají aliasing ještě v rozlišení 10k×10k.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Ok, takže rozlišení je o fajnšmekrovství a lepší odezva/fps aby se z toho člověk nepoblil. Tak to zatím raději lepší odezvu. Kostičky vidět můžu, cukaturu ne.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

No v prvních verzích Oculusu , který jsem měl tu čest vyzkoušet bylo právě rozlišení hlavním problémem . Ok zbrań byla poznat , prostředí ušlo ....ale co čert nechtěl zrovna jsem zkoušel level z HL2 , kde je na mostě odstřelovač .... a řeknu vám , byl to spíš pocit , že tam někde za těma dvěma pixely asi bude nepřítel , než že bych ho tam zahlédl :/ (prostě to nebyl Imp z Dooma , kterého jste potkali na pár metrů ale engine HL , který s něčím hodně podobným pradávnému 320x240 už nepočítal )

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Když máte HW blur (dioptrie) , tak ze dvou metrů máte problém rozpoznat HD od QHD ač povědomí o zobrazovaných detailech máte ;)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

HW blur (dioptrie) ...VR360 realtime a 24/7, kromě system sleepu ;)

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.