Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k AMD: Radeony R 300 nejsou „přejmenované“

len to tdp r9 380 :( niekde som videl 150W

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Viděl jsem kolovat po fórech slidy MSI, které ale uvádějí TDP čipů, nikoli TDP celých karet. To by mohl být zdroj...

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

jj, presne, boli to MSI slidy

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

Má přídavné napájení 2x 6pin. Na 150 W by stačilo 1x 6pin.

Kruci, jak může v půlce roku 2015 někdo vydat nové grafiky bez HW podpory HEVC?

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Takze radio Jerevan? Tvrzeni, ze R300 jsou GCN 1.3 bylo odvolano, jednalo se o omyl. Presne info ma vyjit zitra. V soucasne dobe se ma za to, ze cipy R300 jsou jen novou revizi R200 s lepsim pomerem frekvence/spotreba, bez jakekoliv pridane nebo zmenene hw fukcionality.

+1
-24
-1
Je komentář přínosný?

i kdyby to byla pravda, stále je nVidia prohra téměř na všech frontách

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Ano, je to videt na prodejich, obchodnich vysledcich, a v praxi podporovanych technologiich.
Taky je jasne, ze AMD vede v technologii prejmenovani, tam nvidii predstihla zcela urcite.
Taky amd nove vede v nejhorsi prezentaci produktu v historii (srovnavat R300 s GTX670, bez ohledu na to, ze jsou to stejne generace :)

+1
-35
-1
Je komentář přínosný?

pre mna je najhorsia prezentacia produktu v historii maketa fermi, ale dobre :)

+1
+25
-1
Je komentář přínosný?

Az dodnes :)

+1
-37
-1
Je komentář přínosný?

btw, co ma nvidia v tom cenovom segmente okrem gtx 670?
ako pozeram na tie slidy, mas tam 390 porovnanu aj s 970tkou a 380 porovnanu s 960tkou

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

"a v praxi podporovanych technologiich."
Myslis v technologiach, ktore idu ako tak dobre len na Maxwelli a Kepler spomaluju a downgradeuju? V tych je Nvidia skutocne vpredu :D

+1
+16
-1
Je komentář přínosný?

Pokud narazis na spatny vykon Kepleru ve Witcherovi, tento problem byl opraven asi dva tydny po vydani.

+1
-19
-1
Je komentář přínosný?

Witcher, Farcry, Project Cars. Ked zacal hype okolo Witchera a Keplera, ludia zacali skumat starsie hry a prisli na to, ze Vidia proste kasle na optimalizaciu starych kariet. Maxwelly idu dobre, na tych su trzby a ked neoptimalizujeme starsie karty, tak si mozme dat do slideov o kolko je nova generacia lepsia ako stara.
https://forums.geforce.com/default/topic/833905/geforce-700-600-series/p...

Ked sme pri technologiach, kedy to Nvidia bude mat HBM? :D

+1
+14
-1
Je komentář přínosný?

Jop, jedno vlakno nejakyho hatera je dukazem.
Co se tyce HBM, pro mne je spis dulezite, ze jsou to jen 4GB. Na fullhd vyhozene penize, na 4k je to malo, a nekdy i na to fullhd (GTA-V, SoM,..). Takze technologie hezka, ale k nicemu, coz je pravdepodobne motto vyvojovych pracovist amd za posledni dva roky.

+1
-45
-1
Je komentář přínosný?

tak tohle přesně odpovídá mé představě kyselých hroznů. ;-)

+1
+27
-1
Je komentář přínosný?

za tvoje predstavy nezodpovidam.

+1
-21
-1
Je komentář přínosný?

Reddit goes bananas ohladom tohto uz dlho. Skus si pogoogleit Project cars kepler ci The Witcher 3 kepler a urcite najdes dostatok infosiek. Samozrejme, ziaden techserver to nezverejni, ved by nedostal od Nvidie nic na test, no hraci takto zatazeni niesu.
https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/36namy/psa_nvidia_tanking...
https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/366iqs/nvidia_gameworks_proje...
Z gamerov co chodia aktivne na reddit Nvidia uz mnohych niiiikdy neuvidi. 3,5 GB ram, zakaz overclocku v laptopoch, "nahodny downgrade starsej generacie". Porozpravaj mi o tom, ako dobre Nvidia robi co robi.

Ano, to je bohuzial dan 1. generacie, na druhej strane, na GTA V v 4k ti nestaci ani Titan s 12 GB ram, co je insane. Hold, zas raz niekto optimalizoval hru :D

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

No, redditem jsi to rozsek. Magaziny jsou urcite podplacene, stejne jako u 3.5GB afery... oh, wait, voni to otiskli vsichni, vcetne mnohastrankovych analyz...
TitanX dava v GTA-V ve 4k (all maxed out except AA) 50fps. Vskutku nepouzitelne.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Tak sa modli ku svojmu vzoru, ktory dlho trval na tom, ze 970 ma 4GB a az ked ho usvedcili, ze si kadi do ust a bolo to uz nespochybnitelne, tak to bola najlepsia architektura... ;)
Mal som napisat full maxed, mea culpa. GTA V v 4k s maxed AA zeria 14 GB

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Maxwell je výborná architektúra. Na tom nič nemení ani GTX970. To je iný typ problému.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Netvrdim, ze nieje. Efektivitou sli hore. On sa totiz vyjadril tusim, ze to je najlepsie architekturne riesenie alebo nieco v tom zmysle, preto som toto slovo pouzil. Mozno ma uz klame pamat.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Priznavam, ze aj ja som bol z maxwellu dost v soku...
Mal som silny odpor zakupit `upgrade` kartu, ktora ma papierovo horsie parametre - ale maxwell skutocne dokazal vymackat pri horsom hrubom vykone ovela viac pri nizsej spotrebe ako kepler (a to pritom kepler bol tiez dost dobry).

Na marketing prdim - tak ako zo sajzu pekne recicky nespravia dobry produkt, tak isto marketingovy pruser nesposobi, ze dobry vyrobok je zrazu zly ;o)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ľudia čo vlastnia GTX970tku sa na ňu nesťažujú. Najväčší problémn s ňou majú takí, ktorí by si ju nekúpili ani keby tých nedelených 4GB VRAM mala.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Ja byt majitelom 970 (ci zaujemcom) tak som rad po vypuknuti skandalu -> vykon zostava a moznosti vytrieskat nejaku zlavu z ceny su hned velke.... :o))))

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Menej kukať papierové hodnoty a viacej reálne testy. Krásnym príkladom je teoretický výkon v TFLOPS, čo v skutočnosti nič nehovorí.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jak presne souvisi konfigurace 970ky s tvym kydem o vykonu TitanX v GTA-V?
Mimochodem, 14GB? Ja tu vidim 4.2GB pri MSAAx2:
http://www.guru3d.com/articles-pages/gta-v-pc-graphics-performance-revie...
cili pri 8x to bude tak 5GB.
http://www.geforce.com/whats-new/guides/grand-theft-auto-v-pc-graphics-a...

+1
-20
-1
Je komentář přínosný?

Fanúšikovia alebo antifanúšikovia často vynášajú súdy o niečom o čom nič nevedia a zakladajú si iba na svojich pocitoch. O tom sú očividne oba články na ktoré si dal odkaz.Tu je oficiálne vyjadrenie vývojarov Project Cars k problémom s AMD grafikami, ktoré je teda oveľa dôveryhodnejšie ako strely od boku pár fanúšikov AMD:

http://www.dsogaming.com/news/slightly-mad-studios-issues-official-state...

A to ani nehovorím o tom, že AMD s nimi komunikovalo naposledy v októbri minulého roka. AMD podľa jedného z predchádzajpcich vyhlásení dostalo 20 kľúčov k hre dávno pred vydaním (ešte minulý rok) na to, aby si mohli k hre doladiť ovládače. Táto hra ani nevyužíva nič z Gameworks čo by robilo problémy na akýchkoľvek grafikách. Čo sa týka PhysXu, tak ten je použitý iba v malej miere a iba jeho CPU vetva. Nič z neho sa nepočíta na GPU a teda nič z toho nemôže akýmmkoľvek spôsobom znevýhodniť niekoho kto má AMD grafiku. Je to rovnako smiešna kritika ako u Watch Dogs kedy sa pomaly všetky chyby a problémy hry zvaľovali na TXAA a HBAO+. Toto môže fungovať pre ľudí, ktorí ani nevedia čo dané pojmy znamenajú, ale nie u ľudí čo chodia na takéto diskusie a fóra. Pre AMd vyšiel ovládač, ktorý vylepšuje výkon ich kariet v tejto hre a aj vo Wittcherovi 3:

http://www.dsogaming.com/news/amd-catalyst-15-5-beta-driver-now-availabl...

Takisto zopakujem odkaz z predchádzajúceho postu na ivládač NVIDIe, ktorý vylepšuje výkon Kepler a starších kariet nielen v kritizovaných hrách:

http://www.geforce.com/drivers/results/85823

Čo sa týka 3,5GB VRAM na GTX970, tak súhlasím, že to bolo zle marketingované a že sa zavádzalo a mal byť stav jasný od začiatku. Čo sa ale týka výkonu, tak dopady tohto problému nie sú ani náhodou také veľké ako sa to niektorými ľuďmi nafukuje. Zaujímavé, že čo čítam po fórach, tak sú ľudia s GTX 970 grafikami spokojní. Najviac krišia tí, ktorí túto grafiku nevlastnia a ani by si ju nikdy nekúpili.

No a čo sa týka overclocku v laptopoch, mala by si NVIDIA už konečne rozmyslieť čo vlastne chce. Najskôr zakážu, potom povolia, zasa zakážu,.... Podľa mňa je overclocking v NTB aj tak zbytočný a osobne by som ho nerobil, ale NVIDIA z toho robí bordel čo by sa stávať nemalo. Ale opäť ide o niečo čo postihuje fakt málo ľudí.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Mam Nvidia grafiku, takze tam nejde o nejake vasne a nikde som netvrdil, ze AMD ma najlepsie drivery. Mna stve to, ze si kupi clovek Kepler, zaplati za neho peniaze, pride nova generacia a uz mu kaslu na optimalizaciu. Zatial som na reddite nevidel hracov sa stazovat na to iste u AMD a to je pre mna smerodajne.
"Táto hra ani nevyužíva nič z Gameworks čo by robilo problémy na akýchkoľvek grafikách." To vlastne dokazuje to, ze Nvidia sa vykaslala na Kepler, chapem to spravne?

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Lol, jo, prosim te, chapes to spravne :)
"Copak tady byl nejakej hrad?"

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Mne sa tiež nepáči, že sa sústredili v ovládačoch hlavne na Maxwelly. Mám GTX780tku takže to neberiem len tak. S tým súhlasím a som rád, že sa vydali ovládače, ktoré toto riešia. O tom sa prieť nebudem. Keď som si ale prečítal kritiku na Project Cars a Gameworks na odkazoch čo si dal, tak sa dalo iba chytať za hlavu. Viď len nasledujpce citácie:

"The game runs PhysX version 3.2.4.1. It is a CPU based PhysX. Some features of it can be offloaded onto Nvidia GPUs. Naturally AMD can't do this."

"In Project Cars, PhysX is the main component that the game engine is built around. There is no "On / Off" switch as it is integrated into every calculation that the game engine performs. It does 600 calculations per second to create the best feeling of control in the game."

"CPU based PhysX is hogging the CPU cycles as evident with the i7-5960X test and not leaving enough room for AMD drivers to operate."

"SMS knew for the past 3 years that Nvidia based PhysX effects in their game caused the frame rate to tank into the sub 20 fps region for AMD users. It is not something that occurred overnight or the past few months. It didn't creep in suddenly. It was always there from day one."

Tieto tvrdenia nemajú nič spoločné s realitou a stojí na nich celá kritika. Tu je vyjadrenie o použití PhysXu od vývojárov:

"The MADNESS engine runs PhysX at only 50Hz and not at 600Hz as mentioned in several articles"
"The MADNESS engine uses PhysX for collision detection and dynamic objects, which is a small part of the overall physics systems"
"The MADNESS engine does not use PhysX for the SETA tyre model or for the chassis constraint solver (our two most expensive physics sub-systems)"
"The MADNESS engine does not use PhysX for the AI systems or for raycasting, we use a bespoke optimised solution for those"

Takto vzniká veľa tzv. káuz okolo NVIDIe. Na tvrdeniach, ktoré nie sú založené na faktoch. Z časti si ale za to NVIDIA môže aj sama. Raz za čas urobia prešlap a potom niektorí ľudia sa prešľapy nasilu hľadajú aj tam kde nie sú.

No a už len toto tvrdenie je na zamyslenie:

"Since the game uses GameWorks, then the ball is in Nvidia's court to optimize the code so that AMD cards can run it properly."

Toto proste nie je pravda. Prečo by mala NVIDIA ladiť svoj kód, aby bežal čo najlepšie aj na grafikách konkurencie? Niekto očakáva, že NVIDIA za svoje náklady bude všetko testovať a ladiť aj na grafiky od AMD či Intelu? To nerobí nikto. Človek čo to písal je v tomto smere úplne odtrhnutý od reality.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Zaujímavé je aj toto:

"EDIT #2: It seems there are still some people who don't believe there is hardware accelerated PhysX in Project Cars."

Text za edit bol odkazom na stranku physxinfo.com, kde bol Project Cras vedeny ako GPU PhysX hra. Vyplývalo to z minuloročných vyjadrení aj niektorých prezentácií NV, podľa ktorých bol GPU PhysX v hre plánovaný. V konečnom release sa ale neobjavil. To si už ale nikto neoveril. Zogrim z physxinfo.com už u tejto hry jej záznam revidoval. To si už ale ľudi, ktorý čítali daný komentár neoveria a zostanú v omyle.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Posobis ako rozumny clovek... ;o)
Ale jak to sledujem, tak tu ta akurat `vyminuskuje` sekta fanatickych uctievacov AMD (ci uz gpu alebo cpu)
:o(

Osobne mam sice aktualne Intel a NVidiu, no bez rozpakov by som si hned zajtra kupil hocico od AMD, ak by to nebolo horsie nez konkurencia!!!
(a pripade intelu dokonca s velikanskou radostou, pretoze marketing a celkovo sposoby tejto firmy neznasam)

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

4 GB jsou málo i na fhd, za to 3,5 GB je dost na všechno ;-)

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

To nekdo tvrdi? To je ale blbec.

+1
-33
-1
Je komentář přínosný?

Tak v jedný větě to z nikoho oboje nevypadne, ale v podstatě jo. Když měla GTX 970 průšvih s L2/ROPs/3,5GB, tak paměť no problemo, a tehdejší R9 290X s 8 GB byly na nic a pro smích. Ale teď přešly tři měsíce a najednou se (přijde mi že) ti samí lidi ozývají, že "jo, dobrý, ale těch 4 GB bych se bál, to nebude stačit [etc]".

V grafikách mají lidi hrozně silné fanouškovské preference, takže strašně velká část diskusních příspěvků je jenom o tom, najít něco, co by se dalo omlátit o hlavu protivníkovi a zpochybňovat jeho pozitiva (a u preferované značky zase naopak).

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

honzo, nemuzes si vybirat jen cast problemu. GTX970 neni karta pro 4k, takze je opravdu jedno, jestli ma 3.5 nebo 4GB ram. To same plati i pro R300 radu s 8GB ram. Jenze Fury naopak ma byt karta pro 4k, na fullhd jsou to vyhozene penize - stejne jako i titana ji bude brzdit cpu. A ve 4k uz budes narazet daleko casteji.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

No, možná, al epodle mě na tom většina hráčů bude hrát pořád spíš s nižšíma rozlišeníma a GTX 970 taky není pro hodně uživatelů koupená "na fullhd".

Jinak to co píšeš má samo o sobě smysl, ale zase na druhou stranu se tyhle argumenty vytahují v převážné většině případů úplně bez jakéhokoliv podkladu, čistě s tou motivací, co jsem uvedl. Takže momentálně je to, že by ta kapacita byla problém během nevím, budoucích dvou let, je v tuhle chvíli spíš tzv. FUD, dokud k tomu nebudou nějaké lepší informace.

Může se stát, že vývojáři začnou programovat tak, že hry budou žrát kvanta paměti, protože GeForce má 6+ GB a Fiji v budoucnu bude mít větší propady výkonu. Jenže úplně stejně se může stát, že programátoři začnou počítat s vyšší propustností RAM, protože to tak budou mít všechny budoucí highendy (u Nvidie se povídá, že by na HBM mohl přejít Pascal). Pak by zase začaly nestíhat GM200ky a Fiji by mělo bojovou životnost delší. Jak to bude, ale dneska nevíme - IMHO.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

samozrejme ze vetsina hracu hraje s nizsima rozlisenima, taky si vetsina hracu, takovych 99%, nekupuje grafarnu za dvacet az tricet tacu :) otazka nestoji na cem hraje vetsina hracu, ale k cemu si Ti/Titan/FuryX koupi to "jedno procento", v dnesni dobe na dnesni hry. Bud na 120+fps gaming, nebo na 4k a multimonitor.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Vyšiel ovládač, ktorý upravuje výkon starších kariet vo všetkých tebou spomínaných hrách.

http://www.geforce.com/drivers/results/85823

Čo sa týka HBM, tam má AMD určite náskok. To sa nedá poprieť. Tento náskok, ale zujíma pár ľudí. Zvyšok sa sústredí na výkon, množstvo VRAM, výšku frekvencií a pod. :-) Väčšine ľudom je úplne jedno či má grafika HBM alebo GDDR5. To čím môže AMD dosť zaujať je okrem výkonu veľkosť a dĺžka karty. Proste Fury Nano je parádna miniITX grafika.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Vysiel ovladac, ktory opravil, no az potom, co Reddit skoro explodoval. K tomuto nemalo vobec dojst, oni len skusali, ci im na to prijdu. Prisli? Tak to opravili. Keby sa hraci po benchmarkoch na tech magazinoch nezacali pytat, preco je Titan 1. generacie rovnako rychly ako GTX 960, tak v zivote nikdy tento patch nevyjde.

+1
+24
-1
Je komentář přínosný?

Jiste, po afere s 3.5GB bude nvidia opet schvalne zkouset, co hraci vydrzi. BTW kdyz jsem hral W3 na jedne GTX670, tak jsem krome furworks a foliage mel vsechno na max. Na tri roky stary karte. Fakt hruzna optimalizace, ve srovnani s Shadow of Stutter, Stutter Dogs, nebo AssCreed: The Bugfest.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Nvidia si proste v benchmarkoch nevsimne, ze byvala modla Titan je na urovni 200 eurovej karty novej generacie. Alebo chces povedat, ze si mysleli, ze su az taky dobry, ze ich nizsia stredna trieda sa vyrovna high endu minulej generacie? :D :D A ona si to vlastne nevsimala uz od novembra, ked niektori hlasili, ze nieco nieje dobre s FC4

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Problem neni ani tak v nvidii, jako ve zdroji tebou stale opakovanych a seriozne nepotvrzenych blabolu.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Problem je, ze takovych her (kde GameWorks zazracne pohrbiva vykon predeslych generaci) je mnoho a driver update vysel na jednu z nich, a v pripade nvidia i to povazujeme za uspech xD

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Rikas mnoho her, notabene mnoho her s gameworks. Bavili jsme se tu o Witcherovi, ktery byl opraven, o project cars, kde se jedna o nepodlozenou hysterii - viz vyse, o farcry4, kde ovsem neexistuje zadna relevantni analyza. Muzes dodat nejake seriozni mereni dalsi hry s gameworks nebo bez, kde je videt, ze kepler zaostava vyrazneji, nez odpovida?
Mimochodem, znas nejakou hru s gameworks, kde je ten gameworks _natvrdo_? Ja ne.

+1
-22
-1
Je komentář přínosný?

O čom to hovoríš? Si pozri špecifikáciu toho ovládača. Rieši problémy Keplera vo viacerých hrách, nielen v jednej. A čo má znamenať ten považovaný úspech? NVIDIA máva v drvivej väčšine prípadov pripravené ovládače v deň vydania hry. Za úspech môžeme považovať keď sa to podarí AMD. Scenár býva stále rovnaký. Fandovia AMD plačú ako im nejde hra kvôli Gameworks. AMD zázrakom problémy za pár dní či týždňov vyrieši ovládačom. Samozrejme nikoho nenapadne prečo to neurobilo AMD skôr, ale na vine je NVIDIA a toto tvrdenie podporené zmensou konšpiračných teórií zväčša od ľudí čo o počítačovej grafike alebo vývoji hier nevedia nič (o programovaní či vývoji SW ani nehovorím) . A takto sa to opakuje dokolečka. Očakávam podobné hlúposti aj okolo Batmana. Predpokladám, že už teraz máš pripravených niekoľko konšpiračných teórií o tom, ako NVIDIA v Batmanovi ničí zážitok z hrania nadstavbovými efektami, ktoré sa dajú vypnúť či zväčša nahradiť inými riešeniami.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Je možné, že bol dôvod aký spomínaš. Ale s takou istotou by som to netvrdil. Na toto nám nikto nedá odpoveď.

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

Videli sme ako konal Jen Jsem Lhal pri GTX 970 afere, bojim sa, ze je to precedens. Snad nemam pravdu

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

HBM jakozto pamet s vysokou propustnosti zvysuje razantne vykon a efektivitu (FuryX 1.5x / Nano 2x proti 290X)
Nevim jestli se nekdo stara o velikost mezi napr. 12GB titanem a 6GB 980Ti, ale kdyz myslite.

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

"optimizations and bug fixes which can provide increased performance for Kepler-based GPUs"
Nikde ani slovo o narustu vykonu ani o konkretnich hrach, pouze informace, ze tento driver MUZE zvysit vykon u 600/700 serie.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Stačí keď si nájdeš na fórach diskusie k danému ovládaču. Trebárs na DSOGaming. Mne napríklad vo Witcherovi 3 nekolísa framerate a neprepadá sa pod 30 FPS ako tomu bolo predtým (GTX 780, FHD, maximálne detaily, 4xMSAA pre Hairworks miesto 8). Predtym framerate skákal medzi 22 - 36. Teraz je medzi 30-40. Normálne okolo 33-35. Viacero ľudí písalo, že im ovládač zdvihol FPS a to celkom slušne. A nielen vo Witcherovi. Inak tu je oficiálny článok na geforce.com k danému ovládaču (treba prejsť na odsek o Kepler optimalizáciách, ktorý je nižšie):

http://www.geforce.com/whats-new/articles/geforce-353-06-whql-driver-rel...

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

2 tyzdne po vydani opravuje hry predsa len AMD, nvidia ma drivery vyladene stale v case ked vychadza hra :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Bohužial odflákli Keplera a Fermi a museli to hasiť. :-)

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

"Taky je jasne, ze AMD vede v technologii prejmenovani, tam nvidii predstihla zcela urcite."

A hele zeleny panacek nahle zapomel na zcela beznou vec u nVidie jakou je prejmenovani? Naopak tam by se asi tezko nasla nejaka rada ktera prejmenovane kusy neobsahuje.
Dokonce pokud si dobre pamatuju existuje jeden model ktery byl od nVidie prejmenovan PETKRAT! za sebou a prodavan jako nova karta...

Ale jinak klidne pis dal, je zabavne sledovat jak ti jde pena vod huby :) Kdyby jsi se skutecne mel na cem vozit mimo tehle zvastu tak to vytahnes a nebudes tu varit polivku postavenou na tom ze si treba nekdo nevzpomene ze firma kterou hajis danou vec dela uz roky zcela bezne a tam lidi jako ty drzi hubu a krok :)

+1
+28
-1
Je komentář přínosný?

Tak abychom zustali korektni, prejmenovani nebylo OK do doby, nez to zacala delat i amd. Od te doby "to dela nvidia taky tak v cem je problem", a take od te doby prestala jit pena vod huby, jak rikas, predevsim amddeckam. A pokud mame byt jeste prisnejsi, tak nvidia zatim nikdy neprejmenovala celou jednu dvougeneracni radu, notabene jiz jednou castecne prejmenovanou. Takze moje tvrzeni, ze amd nyni dosahla v necem prvenstvi, zustava faktem.

+1
-22
-1
Je komentář přínosný?

Ano, 3xx series su nova revizia 2xx (ID maju rovnake), takze len ciste premenovanie to nie je.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.