Déjà vu v modrém? Intel trápí poklesy příjmů a pro zajištění dalších prodejů sáhl ke strategii hrnutí zboží do distribučních kanálů navzdory tomu, že z druhého konce kanálu zboží neodchází…
V důsledku neustálého odsouvání vydávání nových her se nám seznam srpnových novinek opět trochu pokrátil. Naštěstí už mnozí vývojáři usedají zpátky do křesel a pomalu nám začínají servírovat tituly...
CEO AMD na finanční konferenci v odpovědi na jeden z dotazů oznámila, že s nadcházejícími generacemi procesorů bude AMD čím dál víc spoléhat na architekturu a méně na výrobní proces…
Postapokalyptický příběh o záchraně poslední bašty přeživších se zvířecími mutanty v hlavní roli si získal pozornost hráčů i herních kritiků libujících si v tahových soubojích. Co stojí za jejím...
V době nástupu Briana Krzanicha na post šéfa Intelu stály na pracovní desce stolu místnosti za dveřmi se štítkem „CEO“ hodiny, ze kterých se ozývalo pravidelné „tick-tock“…
Subset games zaznamenali se svým nezávislým FTL: Faster Than Light obrovský úspěch. Ten nikdy nepřichází sám; spolu s ním přichází i velká očekávání na další počin studia, kterým se nevyhlo ani...
Že vítězství vždy závisí na taktice a strategii, je léty praxe prověřená pravda. V roce 2018 hráče takových testů čeká skutečně mnoho. Přinášíme několik tipů na strategické hry, které by letos...
Historická série Total War se změnila od kořenů, když se místo vrtání ve starých archivech začali vývojáři věnovat rozlehlému fantasy světu Warhammeru. Jak funguje unikátní propojení dvojice značek...
Úvodní měsíc letošního roku už se pomalu ale jistě blíží k vrcholu. Cukrovím, řízky a chlebíčky přejezení vývojáři se tak začínají probouzet ze zimního spánku a neváhají s odhalováním titulů, se...
Ačkoliv nepatří Cossacks mezi nejslavnější herní série, rozhodně si našla své místo u řady hráčů, zejména v našich končinách. Třetí díl přišel po mnoha zdlouhavých útrapách, a po náročné cestě se...
Brian Krzanich redefinoval podstatu společnosti Intel. Přestal být společností, jejíž těžiště tkvělo v osobních počítačích. Ty už negenerují nadpoloviční většinu zisků, jejich význam upadá…
V lednu Intel potvrdil, že chystá tři generace 10nm produktů, nicméně se nijak nevyjadřoval, jak je hodlá napasovat do strategie tick-tock. Nyní už je jasno: zruší ji.
Před 2 týdny se dostal ambiciózní fanouškovský projekt Warcraft: Armies of Azeroth do své rané alpha fáze. Nemohli jsme si nechat tuto příležitost ujít, a tak jsme si připomenuli staré dobré časy v...
Zlatá éra strategií už je dávno za námi, o tom svědčí i jejich politováníhodné množství v tomto roce. Přesto se však najdou vývojářská studia, která ví o tom, že fanouškovská základna žánru patří...
Je nám smutno. Je nám velmi smutno, že jedna z nejlepších strategií vyšla až tak pozdě. Netřeba se ostýchat, klidně ušetřete nějaké minuty navíc čtením recenze a utíkejte si tuto hru koupit, než...