Jonathan Cohen, expert na umělou inteligenci, odchází z Nvidie k Applu
Jonathan Cohen svoji pracovní éru nezapočal ve společnosti, která by se věnovala informačním technologiím, ale přišel z trochu jiného odvětví. Původně pracoval v Hollywoodu a podílel se na vzniku vizuálních efektů pro moderní filmy. Jeho specializací nebylo aplikovat samotné efekty, ale připravovat softwarové prostředí pro realizaci jednotlivých filmů. K výsledkům jeho díla patří filmy The Cat in the Hat nebo The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe (Letopisy Narnie). Zásluhy na filmové tvorbě byly odměněny Oskarem.
Pro Sony Pictures Imageworks dohlížel na oddělení počítačové grafiky, vedl například vývoj simulace a renderingu písku pro Spider-Man 3 (tento film kombinoval skutečný písek, hrubě mleté obiloviny a renderovaný písek, což bylo třeba realisticky propojit). Cohen se dále podílel na vývoji CUDA knihoven pro hardwarovou akceleraci, kde se od grafiky dostal až k bioinformatice a strojovému učení (machine learning).
Poté nastoupil k Nvidii, kde setrval poslední tři roky v pozici ředitele Deep learning neural networks (DNN) oddělení, kde měl na starost umělou inteligenci. Při různých akcích jej bylo možné vidět jak v souvislosti s prezentacemi nových technologií a pokroků, tak v souvislosti s algoritmy, které byly spojované s nadcházející architekturou Pascal. Nyní Cohen přechází k Applu, kde bude mít pravděpodobně na starost vývoj softwaru pro chystaný firemní elektromobil.