Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Příběh Half Life 3 by zůstal bez konce, říká jeho autor

Scénárista příběhů k sérii Half Life v rozhovoru prozradil, že ať už by se příběh pro třetí díl série vyvíjel jakkoli, zůstal by otevřený, bez konce…

V poslední době se s odchodem posledních klíčových scénáristů ze společnosti Valve začalo hodně mluvit o třetím díle řady Half Life. V rozhovoru, ve kterém byl Marc Laidlaw (scénárista Half Life a Half Life 2, z Valve odešel v lednu 2016) vyzpovídán redakcí Arcade Attack, proto došlo i na toto téma.

Laidlaw nastínil, že nápady na třetí pokračování měl (z jeho slov je ale zřejmé, že na konkrétním scénáři se nikdy pracovat nezačalo). Všechny nápady ale koncipoval tak, aby po dokončení scénáře mohl sérii Half Life opustit a snadno ji předat nástupcům. Příběh proto měl na jednu stranu navazovat na předchozí díly, na druhou stranu přijít s podobně významným dějovým předělem jako mezi Half Life 1 a Half Life 2 - a na „třetí stranu“ pracovat s dějovými liniemi druhého dílu tak, aby v rámci hry došlo k jejich spojení, ale na druhou stranu se s koncem hry příběh neuzavřel, ale zůstal rozjetý, zkrátka připravil hráče na další pokračování série.

Jinými slovy, pokud by Half Life 3 vyšel, nepřinesl by úplné rozuzlení a oním stále očekávaným dílem by byla čtyřka. Laidlaw dokonce naznačil, že ani nebylo jasné, zda by pokračování Half Life 2 bylo koncipováno jako Half Life 3, nebo spíš Half Life 2 Episode 3. Na konkrétním příběhu by to ale nic nezměnilo. Scénárista rovněž vyvrátil spekulace, podle nichž bylo v plánu poslat Gordona Freemana do důchodu a nahradit ho jinou postavou.

Vyjádření Laidlawa také nepřímo vyvrací spekulace, zda scénář pro Half Life 3 nebyl napsán a přenechán ne Valve ještě před rozpadem autorského týmu. Je zřejmé, že takovým způsobem se události nevyvíjely - nic tedy nenasvědčuje možnosti, že by vývoj třetího dílu probíhal ve Valve skrytě, potichu, na základě starších podkladů.

Tagy: 
Zdroje: 

Diskuse ke článku Příběh Half Life 3 by zůstal bez konce, říká jeho autor

Sobota, 22 Červenec 2017 - 19:43 | xvasek | Mohl by, stačilo by celkem málo.
Sobota, 22 Červenec 2017 - 19:41 | xvasek | Ale vždyť to je právě to umělé. Mohli ptáka...
Sobota, 22 Červenec 2017 - 19:36 | xvasek | Foglara jsem za mlada nějak přeskočil (kromě...
Pátek, 21 Červenec 2017 - 14:34 | HKMaly | Ale to prece sedi! Autor ma v hlave jasny konec...
Pátek, 21 Červenec 2017 - 14:31 | HKMaly | A i kdyby se rozhodli vydat nejakou hru, proc by...
Pátek, 21 Červenec 2017 - 14:17 | Ňuf | Tak si zkus to (pravděpodobně dost dlouhé) čekání...
Pátek, 21 Červenec 2017 - 14:15 | Sfusama | Zkus "The talos principle", je hodně...
Pátek, 21 Červenec 2017 - 10:33 | RedMaX | A o cem se celou dobu bavime? O roztrpceni hracu...
Pátek, 21 Červenec 2017 - 10:09 | Jabba | KohoŽeToProsím ??? Víš s kým mluvíš ? Citadel je...
Pátek, 21 Červenec 2017 - 08:17 | kyo kyo | Zase HL3 :) HL1 jsem dohrál, HL2 hrál dlouho...

Zobrazit diskusi