Pár herních testů: Crysis, Oblivion
Kapitoly článků
Crysis, 1920×1200 0xAA
V Crysis nám integrovaná grafika Intelu pomálu dohání starší low-end Nvidie ;-), který se tak pro Ivy Bridge stává v podstatě nepoužitelnou komponentou do páru v technologii Optimus (nenavyšuje výkon o tolik, aby mělo smysl ji tam cpát). Nicméně relativně plynule si ve „FullHD+“ zahrajete s Ivy Bridge zatím jen na nižší detaily.
Každopádně je tu znatelný pokrok oproti předchozí generaci v Sandy Bridge, který je rozhodně vyšší než pouze nárůst čtyř Execution Units (takty zůstaly stejné v základu na 650 MHz, ale ten nás nezajímá, maximální Turbo takt je u Ivy Bridge nižší o 200 MHz). Něco nejspíš udělá také značně rychlejší paměť. Všimněte si nicméně, kam se integrovaná grafika v procesoru u Intelu dostala od doby „první“ („předchozí“) generace rodiny procesorů Intel Core (bráno v názvosloví Intelu). Tu zde představuje Core i7-620M.
Oblivion, 1920×1200 0xAA
Test Oblivionu je udělán tak, aby se výsledky daly co nejpřesněji porovnat. Testujeme v určité lokaci (řešeno pomocí unikátního „sejvu“), kde postava úpěnlivě civí na jedno místo (jak je vidět níže na obrázku). Výsledek tak tedy není průměrem FPS při rozhlížení, ale konstantní hodnotou (ve scéně se pouze pohybuje tráva a listí stromu). Cílem není ukázat výkon ve hře, ale srovnat co nejpřesněji výkon grafik.
Zde už to opět vypadá spíše na navýšení v rámci pokroku daného počtem EUs a taktem paměti. GeForce GT 335M odskakuje opět o trošku více, stejně jako Llano s paměťmi na DDR3-1866.