Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Vodafone usnadní komunikaci firemním zákazníkům díky nové službě LiveShop

Vodafone představil jedinečnou službu pro nové firemní zákazníky. Ti již nemusí chodit do kamenné prodejny, aby zde pořídili výhodné tarify.

Vodafone rozumí tomu, že firmy nemají času nazbyt, a tak jim od října nabízí jako jediný z operátorů na trhu možnost spojit se se specialistou pro firemní zákazníky pomocí video hovoru v tzv. LiveShopu. Zde si může své služby pořídit velice jednoduchým a názorným způsobem.

Pro domluvení virtuální schůzky si stačí v kalendáři na www.vodafone.cz/liveshop rezervovat termín a čas v rozmezí 9:00 až 18:00 od pondělí do pátku. Zákazník obdrží emailem 30 minut předem upozornění na blížící se čas jeho videohovoru. Pak už si jen zapne vlastní mikrofon či webkameru, nebo si zvolí možnost pouhého chatování s odborníkem.

Ve Vodafone LiveShopu si nový klient může se specialistou pro firemní zákazníky vybrat ty nejvhodnější tarify pro jeho podnikání. Kromě toho zástupce operátora poradí, které tarify jsou vhodné pro manažerská čísla, které pro zaměstnance či pro zařízení využívající jenom datové přenosy.

Specialista ihned vytvoří nabídku zákazníkovi přímo na míru a pokud bude mít zákazník zájem, doplní ji i o další zařízení (telefony, modemy apod.). V LiveShopu je možné rovnou vytvořit objednávku a ušetřit tak cenné hodiny firemního zákazníka místo cesty na prodejnu. Vše navíc vidí zákazník přímo na své obrazovce, specialista před něj virtuálně postaví několik nákupních košíků a srovnání je tak velice názorné a mnohdy ještě jednodušší než při osobní schůzce.

Tagy: