Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k AMD ohlásila Hypr-RX, FSR 2.2 a FSR 3 s Fluid Motion

S tim FSR 3 to bude podle me tak, ze to dostali inzenyri AMD jako ukol den po predstaveni DLSS 3, kdyz si v marketingu uvedomili, ze neco takoveho chteji take ;-) Inzenyri ten mail mozna jeste neotevreli a neprecetli... ale marketing uz muze prezentovat.

Kdyby to nebyla reakce na DLSS 3 ve stylu "my neco takoveho budeme mit take", tak proc by o tom mluvili s takovym predstihem?

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Unscaling dokaže divy, mne ho robi setabox za 27€ a ten dokaže s Full HD urobiť 4K s prstom v nose pri spotrebe 6W :D Tak že preteky v unscalingu môžu začať medzi Nvidiou a AMD :D zakaznici vraj su dostatočne sprosty aby to DLSS3 s FSR3 papali ako rožky ich marketingovemu oddeleniu :D

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Upscaling, kolego, upscaling.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Proste DLSS3-4-5-6-7-8-9-miliooon :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Aha, no tak u těch "vymyšlených" mezisnímků by to "unscaling" asi sedělo. :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja pouzivam plugin do video prehravaca ktory robi to iste co DLSS3. Z 24 fps videa ti spravi interpolaciu do 60-144hz, podla frekvencie monitora. https://www.svp-team.com/

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Niektori zakaznici su ocividne dostatocne sprosti, ked si po tych rokoch stale myslia, ze upscale multimedii v TV a settoboxoch je to iste ako v hrach, ktore sa v realnom case menia. A este posmesne namiesto pojmu upscaling pouzivaju unscaling, aby dokazali, ze su nad vecou. A pritom len ukazuju uplny opak. :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Proste ked nieje vykon je kopec ficuriek ako ho ziskat, ale nekupuješ TOP kartu aby si mal obraz ako zo zariadenia za 27€ :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ved ho ani nemas ako zo zariadenia za 27E. Take by nieco ako DLSS nerozbehalo. Aspon si niekde uz videl DLSS nazivo?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Kdyby to nebyla reakce na DLSS 3 ve stylu "my neco takoveho budeme mit take", tak proc by o tom mluvili s takovym predstihem?"
.. to ze o tom takto mluvili s predstihem, reakce na DLSS3 pravdepodone bude.
"kdyz si v marketingu uvedomili, ze neco takoveho chteji take ;-) Inzenyri ten mail mozna jeste neotevreli a neprecetli... ale marketing uz muze prezentovat."
.. to ze neco prezentuji s predstihem neznamena, ze na tom pred tim nepracovali.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Akorát je teda zvláštní, že v poslední době na většině věcí pracují také a prezentují je s předstihem, ale vydávají je až několik měsíců po tom, co s tím přijde Nvidia.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jj. Predstavia to chvilu po uvedeni od NV a nasadia az po urcitej dobe. Ale hlavne aby mali fandovia pocit, ze aj AMD ma alternativu uz teraz, takze nema zmysel kupovat konkurenciu uz teraz. Nie je to s FSR prvy krat, co AMD takto postupuje.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja nevim kluci, jestli jste nekdy pracovali pro nejakou vetsi firmu/vetsim projektu/v ramci vetsiho enteprise systemu. Jedna vec nevylucuje druhou. Casto je rozdelano nekolik ruznych projektu s ruznyma prioritama, kde jeden dva jsou 'nosne' zbytek jede tak nejak na vedlejsi lince. Konkurujici se produkty ruznych firem v principu delaji to same a vzdycky bude jeden, kdo s tim zacne driv a nebo nekdo kdo se prida pozdeji. Bez konkretni znalosti danych projektu se opravdu neda rict, jestli AMD s necim ani nezacala a nebo ne. Vzhledem k tomu, jak dlouho ale projekty v korporatnim prostredi trvaji, tak predstava, ze kdyz NV neco uvede, tak AMD v ten moment neco zacne teprve delat, je tak trochu 'zvlastni', byt se neda nikdy vyloucit nic.
@Marek
kdyz budes hazet v kazdem tetim prispevku neco o fandech, ono to vaze tech prispevku moc neprida, spis naopak. Jen pratelska rada.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

AMD "leje prachy" do vývoja
Research and development
Q3 2022:1,279 mld. USD
Q3 2021: 765 mil. USD
Q1-Q3 2022:3,639 mld. USD
Q2-Q2 2021:2,034 mld. USD

Je to vďaka tomu, že AMD po akvizícii Xilinx-u "peniaze zlacneli", AMD splatilo všetky úvery v podobe dlhopisov (okrem 1 mil USD., čo sú pre firmu s obratom 22 mld. USD 0,0nič.) z minulosti, ale od Xilinxu dostali 1,5 mld. USD úverov a teraz si zobralo AMD po zlúčení so Xilinxom a Pensando-m 1 mld. USD, ale za polovičné úroky (60% úverov AMD je "zdedených" po Xilinx-e)

September 24, 2022 December 25, 2021
7.50% Senior Notes Due August 2022 (7.50% Notes) $ — $ 312
2.95% Senior Notes Due 2024 (Xilinx 2024 Notes) 750 —
2.125% Convertible Senior Notes Due 2026 (2.125% Notes) 1 1
2.375% Senior Notes Due 2030 (Xilinx 2030 Notes) 750 —
3.924% Senior Notes Due 2032 (3.924% Notes) 500 —
4.393% Senior Notes Due 2052 (4.393% Notes) 500 —
https://ir.amd.com/sec-filings/content/0000002488-22-000170/amd-20220924...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jo, to je pěkné, rozhodně lepší než za Roryho Reada. Ale, tohle není zas tak nová informace. Co jste tím vlastně chtěl říci?
Krom toho, na uvedeném odkazu vidím, že za první 3 čtvrtletí, naopak dluhy hodně narostly:

Current liabilities: 09/22 12/21
Accounts payable $ 2,337 1,321
Payables to related parties 397 85
Accrued liabilities 3,598 2,424
Current portion of long-term debt, net — 312
Other current liabilities 359 98
Total current liabilities 6,691 4,240
Long-term debt, net of current portion 2,466 1
Long-term operating lease liabilities 424 348
Deferred tax liabilities 2,078 12
Other long-term liabilities 1,610 321

a zvedly se i jiné ztráty, i když nahromaděné zadlužení kleslo:
Accumulated deficit (152) (1,451)
Accumulated other comprehensive loss (88) (3)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jasne, napadlo je to den po predstaveni dlss3, proto se nekdy pred peti lety kdyz zacali delat na rdna3 rozhodli implementovat WMMA..
https://w7.pngwing.com/pngs/1006/330/png-transparent-internet-meme-rage-...

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Pred troma rokmi. AMD priznala, že RDNA3 vyvíjala 3 roky. Ale to je len spresnenie Vašej informácii

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Není už příliš odvážné dovozovat, že něco, co vzniklo jako reakce na tensor cores, znamená, že AMD už před třemi lety myslelo na FSR 3?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ma nenapadlo, ze ludia budu verit, ze AMD zacalo pracovat na FSR3 uz pred 5timi rokmi. Ked NV prisla s Tensor Cores na hernych grafikach, DLSS uz mali. AMD s FSR prichadza az ako odpoved a odrazu bude niekto tvrdit, ze pomaly na tom zacali robit este skor nez NV.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tuším, že zrovna na tomto serveru bylo vážně presentováno tvrzení, že Nvidie ukradla AMD nápad na variabilní snímkovou frekvenci ve hrách, protože AMD měla něco podobného ve starším patentu (kvůli úspoře u notebooků). Takže tady už mě asi nic nepřekvapí...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

AMD a ty jejich fičůry, které vůbec nefungujou, hypr, pípl, fluid, druid, motion, bastltion, adrenalin, blackscreen atd, atd, na názvy jsou experti, ale něco pořádně zprovoznit aby to fungovalo, to aby si člověk vzal lupu a hledal.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Myslím že se pomalu dostáváme do bodu, kdy DIIT diskutéři přestanou prezentovat generované mezisnímky jako čistou formu zla a začou pomalu přecházet na "Vždyť to je supernápad a AMD to má ještě lepší než NVidia" :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A potom sa prejde na "vymyslelo to AMD a NVIDIA to iba kopiruje" ako to bolo napriklad pri TressFX vs Hairworks.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ono je to spíš „AMD to vymyslelo, protože má patent na nějakou věc, co se k tomu dá použít z tehdy a tehdy, ale Nvidia jim to ukradla a nějak to splácala, aby to měla dřív!“

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já zas čekám na DLSS 4.0 a 5.0, kde budou mezisnímky 3 a pak 7. Taková evoluce jako SLC, MLC, TLC a QLC

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Hehe. To prirovnanie celkom sedi. :-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Kto potvrdil, že pôjde pri FSR3 o medzisnímky?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Akym inym sposobom by AMD dokazalo zdvojnasobit framerate oproti sucasnemu FSR?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Půlsnímky. :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Může snímky generovat v rastru jako síto (50% plochy) a dírky pak snadněji dopočítat než když zvětšuje malý obraz. Vlastně by šlo "jen" o denoising jako u RT :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To by pak mělo stejnej přínos jako fsr 2 na performance nastavení.. tedy nic nového.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mne se nejvic libi, kdyz nekdo zobecni nejakou diskusi do takove miry, ze vlastne prekrucuje vic, nez ty, ktere kritiuje. Vetsinou to pak jde ruku v ruce s tim, ze se z nej stava zahorkly trollovity 'diskuter'.
:)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ne, nápad do vymýšlet mezi snímky bude vždy špatný.
Skoro už by mohla nastat doba kdy si lidi uvědomí, že ty vyšší pseudo fps vlastně nepotřebují, ale to by nejdříve museli přijmout fakt, že mít na stole metr od obličeje cokoliv většího než 27" je nesmysl, kterým si škodí a pak nepotřebují ani to 4K a proto mají už teď výkonu nadbytek.......no tak jsem se zasnil a zas nic :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

" .. to by nejdříve museli přijmout fakt, že mít na stole metr od obličeje cokoliv většího než 27" je nesmysl, kterým si škodí .."

Eh ?
Dnes už jsem kafe měl, ale tohle nedávám. Pokud to nebylo myšleno jako Ironie.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Proti karte, co ma afterburner, je to prd. :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

J. t. po.ž.v.t n.b.d., po.k.m n. D.S.4 n.b. F.R4, p.d.e t.h. j.k.u g.a.i.u b.d. t.u d.b.u m.t.

(Tento komentář jsem napsal úsporným způsobem přes DLSS3, půlku písmen všude tam, kde jsou tečky, jsem vynechal a upscalingněte si to prosím.)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

:D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Na to potrebujeme tvoju AI.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To bude problem, kdyz to neni ani A ani I. :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A co íá?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ostaním stačí vědět že:

Přirozená blbost ještě stále poráží Umělou Inteligenci.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

„Já to používat nebudu, počkám na DLSS4 nebo FSR4, podle toho, jakou grafiku budu tou dobou mít.“

Vidíte, že půlka informace v pohodě stačí.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Akorát že vám to trvalo 10 minut, vy by jste si jako AI moc nevydělal :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Netrvalo, trochu delší bylo jen p.d.e a g.a.i.u.

A klíčové pro tu technologii je, že je rychlejší ten frame vygenerovat z existujících dat než jej renderovat. :D Trochu to zkomplikoval fakt, že tam má bordel v čárkách.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

:D No jo, ale tady to bylo moc jednoduché... správně by měl napsat jen půl písmenka a pak žádné a pak zase půl písmenka... to by mě zajímalo, jak dlouho by vám to pak trvalo :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jestli by spis neodpovidalo klasicke "f u cn rd ths u cn gt gd jb n cpt pgmg".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.