Tak snad ty oslíci z CDPR přidají do CP2077 rovnou FSR 2.1 když už se v update 1.6 vybodli i na FSR 2.0 a zároveň verzí 1.6 rozbili modifikaci na FSR 2.0 z nexusmod.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Tak snad ty oslíci z CDPR
Libor Míšek https://diit.cz/profil/cursedslayer
13. 9. 2022 - 10:29https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuseTak snad ty oslíci z CDPR přidají do CP2077 rovnou FSR 2.1 když už se v update 1.6 vybodli i na FSR 2.0 a zároveň verzí 1.6 rozbili modifikaci na FSR 2.0 z nexusmod.https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuse#comment-1385118
+
13. 9. 2022 - 11:21https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuseTak to ste v stave čašník. (waiter) :))https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuse#comment-1385148
+
Je možné že to mají zakázané protože je sponzoruje nVidia
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Je možné že to tam mají
Davamir https://diit.cz/profil/david-mara
13. 9. 2022 - 12:53https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuseJe možné že to mají zakázané protože je sponzoruje nVidia https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuse#comment-1385170
+
To mě taky napadlo. Ale třeba RDR2 teď FSR 2.0 dostalo. Možná je ve smlouvě časová exklusivita na DLSS?? Z toho by se jeden po*ral.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To mě taky napadlo. Ale třeba
Libor Míšek https://diit.cz/profil/cursedslayer
13. 9. 2022 - 14:19https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuseTo mě taky napadlo. Ale třeba RDR2 teď FSR 2.0 dostalo. Možná je ve smlouvě časová exklusivita na DLSS?? Z toho by se jeden po*ral.https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuse#comment-1385182
+
Na tom videu som ziaden rozdiel nevidel. Na fotkach akurat ten prach za vleckou vyzera trochu inak, ale tazko povedat ci lepsie. Ale aj mozne, ze uz budem potrebovat okuliare. :-)
Realtime grafika bude vzdy len chudobny pribuzny toho, co sa da vyrendrovat off-line.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Na tom videu som ziaden
aqt https://diit.cz/profil/jemepjjpqw
13. 9. 2022 - 16:30https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuseNa tom videu som ziaden rozdiel nevidel. Na fotkach akurat ten prach za vleckou vyzera trochu inak, ale tazko povedat ci lepsie. Ale aj mozne, ze uz budem potrebovat okuliare. :-)
Realtime grafika bude vzdy len chudobny pribuzny toho, co sa da vyrendrovat off-line.https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuse#comment-1385191
+
Podle toho obrázku FSR 2.1 víc žehlí detaily, jde to vidět na zadní části traktoru.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Podle toho obrázku FSR 2.1
Fox 25 https://diit.cz/profil/fox25
13. 9. 2022 - 23:59https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskusePodle toho obrázku FSR 2.1 víc žehlí detaily, jde to vidět na zadní části traktoru. https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuse#comment-1385235
+
FSR i DLSS vždy bude srát obraz a něco bude blikat, proto jsem nad tím jako perfekcionista zlomil hůl..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
FSR i DLSS vždy bude srát
Callisto https://diit.cz/profil/miroslav-horyna
13. 9. 2022 - 20:33https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuseFSR i DLSS vždy bude srát obraz a něco bude blikat, proto jsem nad tím jako perfekcionista zlomil hůl.. https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuse#comment-1385226
+
Ale i obraz bez upscalingu je nedokonalý, pokud tam je nějaký matlací antialiasing, např. TAA (Temporal Anti-Aliasing) je dnes často default. Takový FSR 2.0 je snad přímo myšlen jako náhrada TAA (přesněji dělá obě věci současně, aby minimalizoval artefakty samotného FSR).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ale i obraz bez upscalingu je
Ladis https://diit.cz/profil/ladislav-zima
14. 9. 2022 - 17:02https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuseAle i obraz bez upscalingu je nedokonalý, pokud tam je nějaký matlací antialiasing, např. TAA (Temporal Anti-Aliasing) je dnes často default. Takový FSR 2.0 je snad přímo myšlen jako náhrada TAA (přesněji dělá obě věci současně, aby minimalizoval artefakty samotného FSR).https://diit.cz/clanek/amd-pripravila-fsr-21-redukuje-artefakty/diskuse#comment-1385412
+
Tak snad ty oslíci z CDPR přidají do CP2077 rovnou FSR 2.1 když už se v update 1.6 vybodli i na FSR 2.0 a zároveň verzí 1.6 rozbili modifikaci na FSR 2.0 z nexusmod.
souhlas, taky čekám:)
Tak to ste v stave čašník. (waiter) :))
Je možné že to mají zakázané protože je sponzoruje nVidia
To mě taky napadlo. Ale třeba RDR2 teď FSR 2.0 dostalo. Možná je ve smlouvě časová exklusivita na DLSS?? Z toho by se jeden po*ral.
Je potvrzená podpora FSR 2.0 do CP !
https://www.amd.com/en/technologies/fidelityfx-super-resolution
Na tom videu som ziaden rozdiel nevidel. Na fotkach akurat ten prach za vleckou vyzera trochu inak, ale tazko povedat ci lepsie. Ale aj mozne, ze uz budem potrebovat okuliare. :-)
Realtime grafika bude vzdy len chudobny pribuzny toho, co sa da vyrendrovat off-line.
Podle toho obrázku FSR 2.1 víc žehlí detaily, jde to vidět na zadní části traktoru.
FSR i DLSS vždy bude srát obraz a něco bude blikat, proto jsem nad tím jako perfekcionista zlomil hůl..
Ale i obraz bez upscalingu je nedokonalý, pokud tam je nějaký matlací antialiasing, např. TAA (Temporal Anti-Aliasing) je dnes často default. Takový FSR 2.0 je snad přímo myšlen jako náhrada TAA (přesněji dělá obě věci současně, aby minimalizoval artefakty samotného FSR).
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.