Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k TressFX 2.0: Po lepších vlasech nastoupí i superrealistické chlupy

hurá, konečně bude mít Lara chlupy v nose...
Takže ještě realističtějších pár chlupů, ale když vyleze z vody a bahna, budou hned suchý a čistý jako vždy :) Kdyby radši řešili mraky mnohem viditelnějších nesmyslů ve hrách.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

chlupy v nose a bobra :)

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Bobra jsem nikdy neviděl.
Kdo jo?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

No, v posledním TR už je suchá a čistá jenom cca prvních pět minut... :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

vlasy? to ze se spini postava je trivialni zalezitost na spracovani i vykon, ale spinit a mokrit vlasy je docela orech

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Nešpiní a ani nenamočí (jak no-X sliboval) ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je opravdu tak těžké rozlišovat mezi možnostmi technologie a jednou konkrétní implementací?

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

a ty vis ze to ta technologie umi a zvlada? nebo si to jen prejes?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Laskavě brzdi a podobné výlevy si nech od cesty. Že TressFX může reagovat i na vlivy počasí, vodu nebo déšť, najdeš prakticky v každém z první vlny článků, které kde po světě na toto téma vyšly, takže to asi těžko bude tím, že si to já osobně přeju. Bystřejší čtenář se snadno dovtípí, že tyto informace byly obsažené v prvních materiálech od AMD. S vydáním TR pak AMD upřesnila, že ne všechny z možností jsou využité konkrétně v TR, ale mohou být doplněné v dalších hrách. Což je taktéž veřejně dostupná informace, k jejímuž vyhledání stačí použít Google.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pokud bys do toho trošku viděl tak bys jistě byl podstatně opatrnější. Evidentně Šaman tuší, kde bude zádrhel (soudě podle toho co psal o "zašpiňování"). Netvrď mi, že jsi info pouze slepě opisoval :(

AMD v prvních materiálech nic o interakci s vodou netvrdila a to ani v telekonferenci http://www.techpowerup.com/180345/current-state-and-future-of-amd-radeon... Pokud se nepletu tak AMD si TressFX střežilo tak, že snad dodneška nikdo neví jestli se počítá přes DirectCompute nebo OpenCL a není to ani v dokumentaci k TressFX SDK11

BTW link na schopnosti TressFX by nebyl? (asi byl když to tvrdíš)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

http://abload.de/img/tressfxwzu1q.png
Tolik k možnostem původního TressFX. Ne že bych čekal omluvu.

Tak nevím, ale fakt mám dojem, že snad žiješ v nějakým jiným světě, kde jsou všechny informace o AMD cenzurovaný nebo nedostupný... Jedna z prvních věcí, kterou AMD při uvedení TressFX potvrdila bylo, že používá DirectCompute a zmínil jsem to (stejně jako řada ostatních webů) hned při uvedení:
http://diit.cz/clanek/tomb-raider-lara-croft-amd-tressfx

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ten screen pochází z AMD?

Pokud zabrousím k AMD tak najdu nejvíc info u toho SDKčka http://developer.amd.com/tools-and-sdks/graphics-development/amd-radeon-... nicméně jsem od tebe očekával link na informace z AMD kde bude přehled funkcí TressFX (čili veřejně dostupná informace, kterou budu hledat Googlem, ikdyž nejspíš na AMD sajtě)... Nechci hledat tvoje slepě opsané a tedy chybné informace byť se nejednalo o exkluzivní info natožpak info v tom samém dni jako ve článcích ve zbytku světa ;)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Ještě doplním, že v článku, na který odkazuješ jsi sám napsal, že reagují na mokro nicméně na blogu (který je ovšem nedostupný :) nic takového není takže sis to vymyslel. Samozřejmě info je, ale jinde http://community.amd.com/community/amd-blogs/amd-gaming/blog/2013/03/05/...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

aha, takze další expert co vlastne pise o necem o cem nemá ani paru :))

to ze je napsano i samotnzm AMD, ze muze TressFX reagovat na počasí, nebo fluidni efekty neznamena ze nane musi reagovat spinenim a mokrenim ;) muze nane reagovat klidne jen kolizne, tedy ze ve vetru budou vlasi vlat a při dotyku s fluidnim objektem třeba budou menit sve fyzikalni parametry ;)

takze se patam, mas nekde jasne informace otom ze se vlasy budou spinit a namáčet, nebo si to jen prejes?

ja narozdil od tebe jsem se poptal u kolegu co s TressFX maj moznost pracovat

s tim brzdenim je evidentni jak se k tomu stavis, začínáš připomínat silne jistej ddualni web a jeho guru, ja se te normalne zeptal a dostal odpověď jak od rozmazleného fracka co mu sebrali joystick ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro mě to těžké není, ale pro tebe ano jinak bys zcela jistě věděl čeho je ta technologie schopna takže bys netvrdil, že budou reagovat na vodu (déšť). Ono to totiž vypadá, že je interakce mezi objekty omezená na jeden jediný objekt a tím jsou Lařiny záda, resp. neviditelný objekt mezi nimi.

Cituji cos napsal: Vlasy musejí reagovat na déšť, chovat se jinak, když jsou mokré než v suchém stavu, hýbat se ve větru, „nezapadat“ do ramen hrdinky, ale ohýbat se a sjíždět po nich, interagovat mezi sebou, interagovat při dotyku s okolními objekty, ale i kapkami deště."

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

Mimochodem by mě zajímala ta "druhá" konkrétní implementace. Vlastně mě TressFX zajímá docela dost a rád bych si vytvořil svůj objekt pomocí nějakého pluginu či SDK.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No, nejdřív by to chtělo vyladit ty vlasy, protože to jejich chování v TR bylo v hodně situacích příšerné.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Co vlasy, ty jsou mi fuk, daleko víc mě rozčilovala "inteligence" nepřátel. Když jdou dva borci vedle sebe a ty jednoho zastřelíš z luku a druhý si toho všimne, až se po dvaceti metrech otočí a jde zpět (v lepším případě), tak mi přijde, že je to trochu větší problém, než vlasy.

(Nicméně i přesto je ta hra výtečná.)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Kdyz je rec o chlupech co takove fousy :-)?

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

IMHO dostane Lara cokla nebo nejake jine zvire.

... vazne je na hlave jen 100000 vlasu?

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Měl by to být průměr. Koukám na Wikipedii, bloďáci/blondýny by měli mít víc (asi 140k), zrzci/ky míň (asi 80k): https://cs.wikipedia.org/wiki/Vlas

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

A kolik jich má prosím virtuální Lara? BTW docela mě pobavilo jak obhajuješ náročnost výpočtu "fyzikálních" vlasů :)

Apropó, nezvažuje AMD místo chlupů (TressFX v2) implementovat TressFX v nějaké DRUHÉ hře nebo alespoň dvou hlav zároveň?

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Lara nemá jednotlivé vlasy, ale prameny. Řádově pár tisíc.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

proc pises nesmysl o tisicich?

proc mají nekteri pisatele clanku potrebu si za kazdou cenu vycucat z prstu informaci a ani si ji neoverit?

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Protože lže? Já od něj dostal akorát tak nic neříkající obrázek :( A to jsem původně očekával ukázkovou hlavu z TressFX SDK kde je Dry + Wet porovnání. Samozřejmě kdyby si no-X alespoň to SDK stáhnul tak by začal chápat jak to vlastně funguje a neházel by tisícovkama pramenů...

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

když se dostaneme sem, budu docela šťastnej.
http://youtu.be/vlVSJ0AvZe0?t=39s

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Twl to AMD bude mít jednou úplně šecko :D

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

To jo. Ale zacinam mit pocit, ze vyvoj Radeonu sponzoruje porno prumysl. :-D

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

No parada...takze v dalsim TES, pokud bude teda novej engine (coz uz by sakra mel) a pokud zas budou modovatelny lidi bez obleceni, tak budou videt realni bobri? Jipiii! Ne fakt, zrovna v tehle hre bych se docela tesil na medvedy a tygry a hromadu dalsich potvor, kdyby konecne mely trosku realnejsi vzhled.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Ve Witcheru 3 by měly být alespoň pejsci http://www.youtube.com/watch?v=JMGPKlpaIxI

Jinak by nebylo od věci se opravdu zaměřit na trávu protože ta je v některých hrách jedinou výplní. Před x lety jí běžně dával "pitomej" playstation a dneska se kvůli jedný chlupatý hlavě dělá strašný haló ikdyž jsou grafiky a stroje celkově výkonově úplně jinde :( http://www.youtube.com/watch?v=MLn6ykWZlfk Ikdyž možná to bude kvůli tomu, že v tom playstu tepe nVidie a Witcher je v nVidiím game programu

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Veškerou fyziku (a v mnohých hrách i geometrii) počítá cell.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Výmluvy, doměnky a ničím nepodložené žblepty :( Nesváděj to prosím na slabý výkon cpu...

Na tohle nepotřebuješ výkon Cellu když to dává při 60fps PS Vita s naprosto běžným 4 jádrovým ARMem http://www.youtube.com/watch?v=EzKk8fehu2A

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mimchodem mělo by to být v lednu i na PS4 takže můžeš onanovat nad brutálním výkonem amd x86 cpu, přes které bude asi taky počítat geometrii a fyziku v 1080p @ 60fps :D

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Přečti si přesně, co jsem napsal a pak si přečti ještě jednou tvojí reakci. Nějak tomu chybí souvislost :-)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

A jak souvisí výpočet "fyziky" s tím čím je počítána? Pokud vím tak OpenCL výpočty (včetně těch fyzikálních) lze také provádět přes cpu.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Četl jsem si to 2x a souvislost mě prostě uniká. To je heslo na způsob "na červenou se nepřechází, děcka". Vysvětli mi to jako debilovi co má znamenat ten tlach o výpočtech fyziky na gpu, prosím :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To budou bobry...

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.