Fallout 4 již za dva roky
Fallout 4 nás posune dějově o více než 100 let, do krásně kulatého roku 2400. Je tedy jasné, že s mnoha postavami z předchozích dílů se již nesetkáme, ale na některé se prý přeci jen těšit můžeme, ač tvůrci neobjasnili konkrétní jména.
Začínat se bude na Aljašce jako malá úlitba všem, které datadisk Operation Anchorage nenadchl. Váš start bude záviset na tom, jak jste se zachovali ve Falloutu 3 - jaké questy máte hotovy, jak jste v nich volili, od toho se bude odvíjet prostředí Falloutu 4.
Konkrétní detaily si opět tvůrci nechávají pro sebe, pouze se zmiňují o Harlodovi v Oáze. V závislosti na tom, jestli jste Harolda (a Boba) povzbudili v růstu, misi vůbec nedělali, nebo jej naopak zničili, bude prostředí v okolí Oázy vzkvétat bujnou vegetací, vzkvétat do daleko menší vzdálenosti, nebo naopak nadále suché jako ve Falloutu 3. Každopádně se ale v průběhu hraní bude vegetace v okolí Oázy mírně rozrůstat, nicméně osud této oblasti bude záviset i na vašich rozhodnutích v některých questech.
A ano, ve Falloutu 4 se podíváme do hodně velké části Severní Ameriky, valná část ale bude zpřístupňována postupně s dalšími a dalšími DLC, protože vydat vše na jeden zátah by se Bethesdě nevyplatilo a navíc by to bylo příliš velké sousto pro vývojáře.
Použitý engine bude odpovídat TES V Skyrim, takže možná pomalu začněte šetřit na nějakou výkonnější grafiku a procesor. Zbývá už jen doplnit jedinou informaci, ale ta nepochází z oficiálních zdrojů: návrat do Vaultu 13 prý … bude.