Podívejte se na první DX12 Cryengine hru! [video]
King of Wushu od Snail Games zakládá na CryEngine 3. Krom toho, že půjde o jednu z prvních her podporujících DirectX 12, nabídne zároveň podporu technologií od Nvidie: GameWorks, HairWorks a PhysX.
vlevo: chlupy bez HairWorks, vpravo: chlupy s HairWorks
HairWorks je využívaný mimo jiné pro chlupy na oblečení - jak je patrné z oficiální ukázky, bez HairWorks vypadají upravenější, s HairWorks rozcuchaně. Pravděpodobně se budou i realističtěji hýbat - aby se i vícevrstvé oblečení při pohybu věrně vlnilo, byl nasazený PhysX.
Pohyb oblečení přes PhysX
Herní ukázka předkládá výsledky portace DirectX 11 verze na DirectX 12. Zabrala dvěma inženýrům šest týdnů práce. Krom částí renderovaných pod DirectX 11 a DirectX 12 si můžete prohlédnout i přímé srovnání obou verzí s rozdělenou obrazovkou. Kvalita videa je i po přepnutí 1080p poměrně omezená, takže ve vizuálu nejsou patrné výraznější rozdíly. Průběh FPS je zobrazovaný v pravém horním rohu. Inu, posuďte sami: