Novou marketingovou ředitelkou AMD se stává Colette LaForce z Dellu
LaForce v současnosti pracuje ve společnosti Dell, kde zastává obdobnou pozici - pracuje jako globální viceprezident(ka) a ředitel(ka) marketingu divize Dell services. Předtím byla zaměstnancem Rackable Systems (dnes SGI).
Nová posila bude mít na starost plánování a vytváření marketingových strategií, branding (tedy názvy / loga / segmentaci produktů), příslušnou komunikaci v rámci firmy i s externími partnery, marketingové a firemní akce a sponzorské záležitosti. Madam LaForce je vybavena titulem B. A., tedy bachelor of arts - otrocky přeloženo bakalář umění. To nám sice o konkrétním zaměření moc nepoví, nicméně s trochou nadsázky můžeme říct, že zprovoznění marketingového oddělení AMD bude řádné umění, takže Rory Read volil správně :-). Sám výběr komentuje slovy:
„Colette přináší silný technologický marketing, bohaté zkušenosti, svěží perspektivu a pragmaticky orientovaný přístup, který posílí marketingovou organizaci AMD. Její hluboké znalosti urychlí revitalizaci naší značky, posílí vliv na trhu a pomohou zajistit dlouhodobý růst firmy.“
• Rory Read, AMD |
Pokud vše půjde hladce a stávající zaměstnavatel nebude situaci komplikovat, měla by do AMD nastoupit 14. května. Následně se zabydlí v kanceláři v Texaském Austinu.
Diskuse ke článku Novou marketingovou ředitelkou AMD se stává Colette LaForce z Dellu