Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Letecké společnosti omezují uživatele Samsung Galaxy Note 7, obávají se exploze

Má letecký personál nějaký výcvik, aby poznal Galaxy Note 7?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je mnohem menší než Galaxy C-5. :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Není nad to pořídit si mobil na 20kkc+...
Jinak jak to jako ty letušky kontrolují vždyť ty mobily vypadají skoro stejně.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Včera jsem letěl Norwegian airlines a .... nekontrolují. Akorat kapitán nahlasil že nenabíjet galaxy note a to je vše.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak je to jednoduché. Cestující dostali bezpečnostní upozrnění, pokud by někomu Galaxy začal hořet a vynutilo si to diverzi a nouzové přistání, tak víme pokom náklady žádat. :-)

Každopádně jiná opatření budou při skocích po Evropě (kdy jsou od sebe letiště na "dohled") a jiná při ETOPS oceánských letech, kdy při požáru nemusí být několik hodin v dosahu žádné letiště, kam by se dalo uniknout.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To by se muselo stát hodně věcí aby museli nouzově přistát... Si nejsem jistý zda by na tom člověku něco vysoudili, to spíš na fabrice co to vyrobila.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ani ne, stačí aby se reakci nedařlo zastavit, nebo alespoň zbrzdit natolik, aby baterie nekouřial. Protože v letadle je nucená a onezená dodávka vzduchu, každý zdroj kouře je problém, pokud se jej nedaří pacifikovat. Nouzová přistání (ve smyslu diverting) jsou poměrně běžná při těchto událostech.

http://avherald.com/h?search_term=battery&opt=0&dosearch=1&search.x=0&se...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ani ne, stačí aby se reakci nedařlo zastavit, nebo alespoň zbrzdit natolik, aby baterie nekouřial. Protože v letadle je nucená a onezená dodávka vzduchu, každý zdroj kouře je problém, pokud se jej nedaří pacifikovat. Nouzová přistání (ve smyslu diverting) jsou poměrně běžná při těchto událostech.

http://avherald.com/h?search_term=battery&opt=0&dosearch=1&search.x=0&se...

S tím soudem to byl spíše vtípek, nicméně, tím, že člověk nedodrží bezpečnostní nařízení, tak na sebe přebírá značnou část odpovědnosti, kterou jinak nese dopravce a může se dočkat tahanic.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vskutku IT komentáře. Naprosto přehlížející ,že ty mobily jsou nebezpečnější než celá Al-kájda.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

V sobotu jsem letěl 2x s Lufthansou a před každým letem 2x hlásili, že musí být vyplý a nesmí se nabíjet

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Specificky o GN7 nebo o čemkoliv?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

specificky, ostatni telefony stacilo prepnout do airplaine modu. U A380-800 byl za letu k dispozici dokonce wifi hotspot.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jak slozite je udelat batrerii se stejnou chybou, jako je ta v note? Jen jak daleko je zakaz veskere elektroniky na palube...

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

pochybuji, zeby predprodukcni modely mely tento problem....
holt se rozjela velkovyroba a zacalo se u subdodavatelu " vsude setrit " + "napevno" instalovany acu...
dodavatel acu ma asi hodne velky / likvidacni? / problem...
a diky takoveto ...ovine ma zas Samsung hodne velke "-"...
at zije globalizace spojena s co nejnizsimi naklady, dekujeme "manazeri", kam jdete zitra?..../ ruka ruku myje?... /

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ale prdlačku švagrová. Pokud se problém projeví na 0,00001 % výrobků, tak je téměř jisté, že se problematický kus v malé předprodukční sérii neobjeví. Možná kdyby hořel každý tísíctý telefon, ale to asi ne, že.

Litihiové baterie jsou tenoulinká "pokovená" fólie srolovaná do "balíčku" a natřískaná obrovským množstvím energie, takže tyhle excesy vymizí až vymizí Lithiové baterie, to se prostě bude stávat.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Samozrejme s Lithiovymi bateriemi to nevymizi, protoze pristi generace baterii bude natriskana jeste vetsim mnozstvim energie. Behem par generaci (mysleno technologie, i kdyz lidi mozna taky) budeme mit v telefonech fuzni zdroje jako Terminator. Sem tam nekomu vybuchnou a srovnaji se zemi dva bloky, ale k zakazu elektroniky v letadle stejne nedojde protoze by takovou spolecnosti nikdo neletal a rostouci pocet lidi bude mit problemy byt bez mobilu pul hodiny, o lidech co to budou mit implantovane nemluve.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Tak to je také možné. :-)

Ideální by bylo, kdyby baterie při selhání ztratila schopnost energii produkovat.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jsou články, které nejsou konstruované ze srolovaných vrstev (NiCd, NiMH, NiZn) a odolávají hrubšímu zacházení, ale nejsou ani zdaleka tak efektivní co do hmotnosti a objemu na Wh.

Btw... superkondenzátory :-) Taky srolované vrstvy a taky umí pěkně shořet.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

predpokladam, ze samotne testy acu byly podstatne "tvrdsi" a riziko 0.00001% vazne zavady / exploze, zahoreni, unik obsahu atd. / by minimalne zohlednily, navic napevno zabudovane acu....
to jen tak nevymyslis....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak požadavky na dodavetele předpokládám počítají s nulovým vážným selháním baterií (typu hoření a jiné nebezpečné jevy). Ta výsledná procena jsou drsný poznatek z reality, ne že by si někdo řekl, takhle nám to stačí. U baterií se to prostě stává a stávat bude (a výrobce to bude znovu a znovu stát spoustu peněz). Do těch baterí není vidět, stačí nepatrná skrytá vada u konkrétního typu výrobku, která se začne projevovat na mizivém procentu kusů s odstupem času a které se jako na potvoru nepodaří zachytit při výrobních a životnostních zkouškách, protože tam se vybere jen pár kusů, ne statisíce.

Hořely i průmyslové Lithiové baterie, třeba ty použité u B787 Dreamliner a tam se nedá říci, že by to byla masovka na které se musí šetřit.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

ja vlastne temer 100% souhlasim, pri tech kvantech by byl zazrak, aby vse bylo 100%...
jen mne nejde do hlavy hysterie kolem teto zavady / je vicemene "prezentovana" jako vlastnost /, navic spojena s pevne zabudovanym acu / zadne z mych prenosnych zarizeni nema a doufam nikdy nebude mit "pevne" zabudovany hlavni zdroj /

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hystéria okolo toho je z najväčšou pravdepodobnosťou spôsobená jednoducho tým, že ide o pomerne veľké číslo zlyhaní telefónov jedného typu za pomerne veľmi krátky čas. Aj ostatné telefóny občas blafnú - ale zatiaľ to nebol jeden typ za krátky čas. Len v USA je hlásených vyše 70 prípadov zahorenia SGN7 ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Chtěl jsem si od Samsungu pořídit ty Gear S2 (http://chytrehodinky.net/samsung-testuje-podporu-ios-pro-gear-s2-a-gear-...), ale trochu se bojím, abych nepřišel o ruku :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.