Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k PowerColor chystá 1GB Radeon X1600

1GB by sa mohlo dat vyuzit v extremnych rozliseniach, inak to naozaj nema zmysel

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

- Jakou máš grafiku?
- 128 mega :)
- Já mám 256, mám lepší :D

Tak asi pro podobné lidi bude tahle karta. Takovým těžko vysvětlíte, že bude horší než ta s čtvrtinovou pamětí, ale DDR3 :((

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A dále, nemyslíte, že 1GB s Radeonem X1600 je ... zvláštní? To je jako dát 20" pneumatiky na Felicii.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jo ale takova R600 s 1 GB DDR4 pameti...to by byla jina...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 goro: Najdou lidi se co takhle tu felicii obujou. Tak proč nekoupit X1600 s 1GB paměti.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Za 2-3 roky bude giga grafické paměti běžné... Otázkou, zda to bude rozumné pro 32bit OS, nebo až pro 64bit (limit 4GB adresace paměti - takže giga ramky na GK a k tomu 4 giga normální by nefungovalo).

Jenom nevím, zda té paměti na GK dokáží např. hry nějak rozumně využít.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Neznáte někdo způsob, jak si zřídit RAM disk v nevyužité části grafické paměti ?  :))
Přesměroval bych tam swap a tmp - to by mohl být opravdový přínos pro zvýšení výkonu celého PC !!
(Třeba ani nekecám, ale jestli to vůbec jde ?...)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nyní mám R1600/256MB, ale proti předešlé S3 Savage2000 32MB jsem při práci ve 2D nepozoroval žádný nárůst výkonu. Co lze taky urychlit grafikou na Excelu, že jo... :)). To je důvod proč bych část grafické paměti chtěl občas využít racionálněji, třeba uvedeným RAM diskem... (Asi si tuhle myšlenku nechám patentovat, vždyť grafárny už mají větší paměť, než mnohé PC)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Bože můj co to je za nápad? Vždyť ani 512MB pro X1600 nemá žádný smysl. Jsem zhnusen na nejvyšší možnou míru :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja si počkám na ty 2GB tohle je pro lamky :-D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to by me zajimalo, kolik pameti alokuje nejaka soucasna nejnarocnejsi hra...150MB?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vietcong 2 si cucne v pohode 220MB grafickej pamate.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

L-Core: grafická paměť je samostatná.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

mozna se budete divit ale Oblivion si muze vzit opravdu hodne. pokud nahradite textury verzi 1024x1024, nebo verzi 2048x... ci dokonce 4096x... napr. temi nadhernymi od Quarla (http://canadianice.ufrealms.net/forum2/index.php?topic=2956.0), dale zlepsite dohled..., zlepsite stiny, pridate nadherne parallaxni mapy (vypada to pak ze hra ma 10x vice polygonu) atd... hra mi ted vezme 386MB v grafickem bufferu (da se to tam zobrazit) a jsem tedy rad ze 7900GTX ma pul giga. 4096 textury uz mi desne spomaluji, Oblivion by potreboval pres 750MB video RAM. Pro takovehle pripady je casem giga nezbytnosti. Zda se vam to hloupost? Me ne. Ta hra je krasna a kdyz ma prostor tak proste i krasne vypada. Davat to na nejaky X1600 je ale samozrejme ciry marketing.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 znouzectnost: Jak dobře bude ta Felda s 20palcovkama jezdit? Jakou bude mít spotřebu? Jak bude sedět, když zbytek podvozku necháš stejný?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Conrad: nejsem odbornik ale rekl bych ze kdyby si hra vzala napr. 900MB pameti na textury, tak by to uploadovani tech textur z disku do grafiky a jeste treba nejaka dekomprimace asi zabrala hodne casu, ofsem samozrejme dost je relativni pojem.... ale cekat 5 minut na spusteni hry a nahrani kazde dalsi mapy, to by pro mne bylo asi moc...
nekdo se ptal kolik muzou mit texury ve hrach..zalezi na kompresi napr nekomprimovanej Doom3 v plnych detailech udajne vyzaduje 512MB RAM na graf. karte (jinak je tam vzdycky nejaka komprese textur)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

QWER: Je zajimave ze velke textury Oblivion opravdu moc nezpomaluji, ale je to mozna take tim ze pouzivam 2GB RAM a hra ma moznost velke mnozstvi dat si natahnout do cache, nebo je tam podrzet, nez treba vyjdes za chvili zase z domu ven do krajiny. Prvni spusteni ale pomalejsi je a to dokonce nekolikanasobne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.