Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k PS5 Pro: O 45 % rychlejší GPU, rychlejší ray-tracing, nový upscaling, menší SoC

Druhá půlka roku budou úplné HW žně :-)

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Zen V, Blackwell, PS 5 Pro :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Hmm a cena?
protože po HW stránce je to "upgrade" jak noha. - chci říct nula nic.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

"- chci říct nula nic"
.. a co cekas od 'pulgeneracniho' upgradu?
Vzdyt to mas o cca 50% vyssi fps vykon, to ti prijde malo? To jsou v dnesni dobe 2 generace grafik v danem segementu :)

Tohle preci neni nova generace konzoli, na tom musi jet vsechny veci jako u non-PRO verze a ty co pojedou rychleji, tak s minimalnim usili na strane dev.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Osobně nečekám naprosto nic, PS5 je v cajku tak, jak je.
Ale pokud mám něčemu říkat upgrade, musí to vidět na první ťuk i laik co neřeší RDNA1,2,3 a teraflopy.
Číselné vyjádření nárůstu výkonu na obrazovce nevidíš tak dramaticky jako ty čísla.

PS4pro byla cca 2.5x výkonnější než PS4 - a na obrazovce to na první pohled moc nebylo.
Trochu ostřejší stěna v pozadí, nebo o něco víc travičky okolo....
Víc fps většinou NE.
Tohle bude ještě menší skok, rozdíl se bude hledat lupou na screenech vedle sebe. - doslova.

Pokud zamknu fps, myslíš že na první pohled poznáš rozdíl mezi hrou běžící na 3060 a 3070?

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

ps4 měla low endový notebookový čip už když vycházela oproti PC, takže tam to bylo jednoduchý udělat 2,5x větší výkon v pro verzi a poznat si to nemohl kromě fps, protože všechny hry musí běžet i na původní konzoli což je dost limitující a optimalizaci na pro verzi, aby to vypadalo líp nikdo neřeší max. ti to pojede v nativu oproti upscalingu u původní verze

a poznáš rozdíl mezi 3060 a 3070 v graficky náročných hrách, cyberpunk ti jede 30+fps vs 60+fps

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Myslíš ten notebookový chip co nebyl v žádném notebooku a utáhnul TloU2? :)
Ale jo rozumím ti co myslíš.
Píšu že že PRO verze typicky NEzvyšuje fps (CPU je téměř totožné), ale zlepšuje grafické detaily - tak to bylo typicky u PS4pro..

A rozdíl mezi 3060 a 3070 píšu se zamknutými fps, jen graficky - tak aby jsi nasimuloval 45% rozdíl mezi PS5 a PS5pro...

PS: A rozdíl mezi 3060 a 3070 není ani náhodou 100%, to je vlhký sen majitelů předražené 3070. Je to právě kolem 50% - proto jsem záměrně vybral právě tyto dvě karty.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Tvrdi sa tiez, ze vykon v raytracingu ma byt az 3nasobny a v specifickych pripadoch dokonca 4nasobny. Keby bol realisticky aspon 2nasobny, tak aj to pomoze k lepsej grafike hier. Hlavne ked sa do toho zarata PSSR, ktore ma vyuzivat AI ako DLSS ci XeSS. Pokial to bude na urovni DLSS, tak pri renderovani v 2K rozliseni pri nativnom 4K nebude vidiet rozdiel a to je tiez dost. Pre mna je o 50% vyssi vykon aj kvoli PSVR2. Ale to zasa nemusi zaujimat kazdeho.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ve 2 hrach se budou lesknout nektery povrchy vic nez je potreba, ostatni budou porad stejny. Pro VR souhlas

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak raytracing nie je predsa iba o odleskoch. Sice to nebude na urovni Cyberpunku ci AW2, ale malo by byt pouzivanie RT uz konecne aj vidiet okrem odrazov na sklenenych budovach.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Tohle bude ještě menší skok,"
.. ano bude to mensi skok nez u PS4 nebo srovnani nejakych grafik. Ncimene, pokud ve tvem primeru neco 3060 davala s odrenyma usima, tak to 3070 da na pohodu. A v tom rozdil vidim a celkem podstatny.
Zalezi, za jakym ucelem to Sony udelala. Pokud je primarne ucelem 'pouze' zvysit fpr treba u titulu, ktere to smrdlaji na 40fps na 60fps..tak to maji v kapse. To stejne je, pokud budou chtit treba tvrdit, ze maji High refresh rate u titulu, ktere to pred tim nedavali.
Vsechno bude o cene, pokud to za danou cenu, bude atraktivni, nevidim duvod proc takovy upgrade neudelat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Chlapci do zblbnutí píšu, že PRO verze typicky nepřidávaly fps, protože u konzolí pouze skok pouze 30 / 60 a protože CPU (které je pro vyšší fps sakra podstatné) zůstávalo téměř stejné.
Podobně to bude u PS5pro.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

"Chlapci do zblbnutí píšu, že PRO verze typicky nepřidávaly fps"
.. jenze tohle tvrzeni neni automaticky aplikovatelne na novou verzi Pro, byt uznavam, ze se historicky nabizi srovnani s PS4 - Pro.

Tak uvidime, kdyz to Sony uvede, jaky zpusob marketingu pro to zvoli.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Proč ne?
CPU se "zrychlilo" o 300MHz..
Hry co maj na nových konzolích 30fps a nejde to přepnout (Starfield, Hellblade2) jsou zcela evidentně limitované procesorem. (Grafice ubereš detaily a vyletí ti fps)
Typicky Starfield byl hodně na CPU náročný i u PC.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

právě, nebylo by to až tak špatné kdyby nenechali RAM na stejné úrovni. To se budou muset vývojáři opravdu hodně snažit. A swap bude i tak. Ikdyby spotřebu systému při hře snížili na pouhý 1GB tak 15GB na hru a její video...
Osobně jsem čekal že to zvednou aspoň na 24GB.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

RAMka se zvyšuje v nové generaci, ne půl generaci.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Neměla být hlavní pointa konzolí že vývojáři sw mohou vyvíjet a vysoce optimalizovat pro jeden konkrétní kus hw?
PlayStation 3 (Nov 2006)
PlayStation 3 Slim (Sep 2009)
PlayStation 3 Super Slim (Sep 2012)
PlayStation 4 (Nov 2013)
PlayStation 4 Slim (Sep 2016)
PlayStation 4 Pro (Nov 2016)
PlayStation 5 (Nov 2020)
PlayStation 5 Digital Edition (Nov 2020)
PlayStation 5 Pro (Q4 2024)

Kadence je sice menší než u PC GPU ale už to podle mého názoru začíná být taky slušný maglajz. Hlavně když i slim edice mívají nižší výkon.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Doba si žádá změny, hlavně tedy šlo o masivně nastupující 4k rozlišení, kde během 2-3let Číňan zaplavil celý svět levnými 4k panely a teď by jejich šťastní majitelé chtěli vidět i nějaký obsah.
A nakrmit to je zdá se mnohem složitější než to vyrobit a levně prodat.

Internet se zrychlil evidentně svižněji než výkon GPU a tak máme alespoň VOD, kde si strejda se 4k TV rozhodně připlatí ten nejdražší Netflix, protože přeci 4k zaručeno.
Akorát že vůbec a navíc je ten stream vždy plně dynamický - jenže se nikde neuvádí "teď to běží ve 4k, a teď už ne" - protože děcko o patro výš začlo stahovat Fortnite. Ale dušička je klidná.

U konzolí se bohužel začalo babrat v technikáliích - aby se lidem vysvětlil důvod koupě PS4pro a stal se z toho jakýsi začarovaný kruh.
Protože ani PRO na třetí neutáhne vše ve 4k/60fps a je problém.
V dobách PS2 nikoho nenapadlo pátrat po tom, v jakém že rozlišení ten God of War běží, vypadalo to výborně a stejně tak se to i hrálo a to stačilo.

O tom, že by mělo slim verze nižší specifikace nic nevím.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Myslím že na Samsung TV mi Netflix ukazoval aktuální bitrate i rozlišení. Stačilo na ovladači zapnout "info". Ale Netflix už cca 2 roky nemám, možná už to tam není.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

jj, i ma Toshiba je na tom stejne...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

4k netflix ti nedává jen to 4k, ale více uživatelů a pro mě docela podstatné HDR, to jestli máš nebo nemáš HDR poznáš okamžitě.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Řekl bych, že není problém pokud jsou to 3 předem známé konfigurace. Problém spíš dělá ta kombinatorika různých výrobců CPU, různých výrobců GPU a jejich jednotlivé modely, + kombinace RAM, + kombinace HDD s různými parametry. Tam jde o pak o tisíce (ne-li více) kombinací i vlivem různých generací a architektur v průběhu 4-6 let.

Takže na 3 (resp 5 s xbox) konkrétní modely to odladit zvládnou.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

To budou milony, desitky milionu ZAKLADNICH konfiguraci....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Slim verze mají totožný výkon jako původní konzole, je tam jen die shrink čipu a menší tělo. PS5 Digital je pak na stejné HW úrovni jako standardní PS5, jen nemá BD mechaniku.

Vypsal jsi 9 konzolí, ale vývojáři museli cílit jen na 5: PS3, PS4, PS4 Pro, PS5 a PS5 Pro. Vyrobit v jedné generaci dva různé modely není moc velký problém. Hry jsou kvůli PC dost dobře škálovatelné, takže na konzolích prostě vzniknou dvě sestavení s různými úrovněmi detailů. Něco jako low a high, třeba.

Je mnohem náročnější hru portovat na jinou platformu než ji na stejné platformě připravit pro výkonnější hardware.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Prsne tak. U PS5 Pro to nema byt primarne ani za ucelem zvysovani detailu nebo rozliseni, ale vylepseni fps diky silnejsimu HW. Cili PS5 a PS5 Pro mue byt klidne pouze jedna HW kombinace.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ty PRO verze ale většinou fps nezvyšují. Jen přidávají detaily.
Možná zvyšují stabilitu fps.
CPU tam totiž zůstává takřka totožné.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Co je to "většinou"? Zatím jsme tu měli jen jediné Pro a to právě přineslo do konzolí nový prvek - uživatelskou volbu kvality (rozlišení) nebo rychlosti (fps). :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

A nebyl náhodou "performance" masivně rozšířený až od PS5?
Kolik zásadních titulů bylo možné na PS4pro provozovat v 60 i 30fps?
Takový typický Největší drtič TloU2 běželo na PS4pro v 30fps - stejně jako na původní verzi.
Protože limit CPU..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Proč by u PS5 měl být úzkým hrdlem CPU, když ve světě PC téměř univerzálně platí, že 8C/16T stačí na nakrmení jakékoliv GPU ... ? V čem tkví ten rozdíl?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kde jsi vzal že 8c/16t stačí na vše? Záleží na konkrétních nárocích té či které hry. Na počtu jader a vláken tolik nezáleží, naopak mohou mít dokonce negativní dopad. Nebo chceš snad říct že 15 tisícový Ryzen 1800X je výkonnější než řekněme Ryzen 5 3600 a co teprve R5 7600, ten překoná i 5950X

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Kde jsi přišel na to, že 8/16 stačí paušálně na vše?
I když je to ZEN2? (ekvivalent k Ryzen-3xxx) ?
Fakt, že nějaká hra běží pouze v 30fps, bez možnosti 60fps režimu jasně ukazuje na CPU limit

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Nebo GPU limit ;-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak GPU limit můžeš zrušit tím, že ořežeš grafiku, snížíš detaily a fps letí vzhůru. (performance mód)
Což se u slabého CPU rozhodně neděje.
Pochybuju že nevíš, o čem mluvím.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Programování her (i 3D) je můj koníček desítky let IMHO. Limit CPU snížíš podobně. Některé části vykreslování mají dokonce větší vliv na CPU.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Cim vyssi rozliseni, tim vyssi GPU limit a CPU hraje mensi roli.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No ale ježíši, GPU limit snížíš tím, že snížíš rozlišení a detaily grafiky - tomu konzole říkají "performance mód".. (60fps)
Ale když ti nestíhá CPU, můžeš tam dát LOW a 720p a stejně 60fps neuděláš.
Proto (nejen já) říkám, že hry na konzolích běžící jen v 30fps mají limit v CPU. - grafiku můžeš přeci ořezat vždy.

To jste si nikdy na PC nehráli s nastavením grafiky?
Když ti výrazně nestíhá CPU, požadovaný počet fps neuděláš ani se 4090 a 720p/LOW

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Bavime se o prinosu na prikladu pro PS5.
Her, ve kterych CPU vylozene brzdi je jen par. Vetsina her je prave 'brzdena' GPU. Ty mluvis o extremnich prikladech, kde vyjimka potvrzuje pravidlo. Ja se bavim o principu, tak jak je obecne uznavany.
I 5600, ktera je dneska z pohledu TOP hrani daleko za TOP hernim zenitem, neni u 4k vaznejsim bottleneckem.
Priklad extremni hry Jedi, kdy je combo 5600+4080 silne brzdeno ve 1080p, ve 4k se rozdily smazali do 10%. A tohle je extremni priklad.
https://youtu.be/uC9074rcOzQ?t=465
V prumeru 8 her, kdy dobra pulka z nich je limitovana CPU pro 4080 ve 1080p, je pak rozdil ve 4k 20% oproti dnesnimu nejrychlejsimu hernimu CPU 7800X3D.
Z toho jasne vyplyva, ze ma daleko vetsi smysl nahanet grafiku, nez CPU, pokud si vybiras mezi nimi. PS5 je "4k", i kdyz ne vsechno renderuje ve 4k.
PS5 Pro nebude mit zdaleko vykon NV 4080. Jestli tak se dotahne nekam ke Radeonu 6800. I ta NV 4070, ktera je v to0m testu pouzita je jeste stale rychlejsi (odpovida cca 6800XT). Tudiz to CPU tam mozna mirne tu grafiku v nizsich rozlisenich brzdit bude, ale ne tak, ze by na jejim vykon to cele stalo (pro drtivou vetsinu her).
Sony ani AMD nejsou blbci, spocitali si to dobre, kde za co nejmensi 'peniz' ma smysl co nejvic 'pridat'.

ps: nastaveni grafiky do toho nema smysl tahat. PS5 Pro bude brat stejne nastaveni, jako je pouzite u PS5. Pouze zvysi fps.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

S CPU to vidim tiez tak, ale co sa tyka zdovodnenia 30FPS, tam si myslim, ze je to inak. Hry na konzole boli stavane na urcity framerate, na ktorom si bol "zaseknuty" bez ohladu na to, ci CPU stihalo aj viac (tych 30 FPS). Potom s PS4 Pro do toho prisli 2 rezimy. Performance s 60FPS alebo Quality s 30FPS. A do toho potom este prisiel s PS5 rezim Quality so 40 FPS a odomknuty framerate, ktory pri quality isiel kludne medzi 40-60 FPS ci pri performance zasa aj 80 a viac FPS. Tu sa uz ale spolieha na adaptivnu synchronizaciu, kde nie je tak potrebne dodrziavat presny frame limit. Pri odomknutom framerate je pekne vidiet na kolko z toho stiha CPU, kde aj v rezime Quality je odrazu hranie ovela prijemnejsie ako na 30FPS.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

CPU u PS5 nema primarne smysl resit. Konzole neni apriori koncipovana na 200+fps. Rovnez grafika, ktera je a bude v nich pouzita jsou uplne jina liga, nez dnesni TOP modely.
Sony si to s AMD dobre spocitala, co bude mit jaky prinos na zvyseni fps u PS5 Pro, pri co nejmensich a nejlevnejsich upravach tak, aby cena PS5 Pro zustala co mozna nejnize.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jj. Tiez to tak vidim. Hry pre konzole sa nebudu stavat tak, aby CPU na nich nestihal. Hlavne co som videl pri odomknutom framerate, tak FPS sa zdvihnu a nie o malo. Skor bg som povedal, ze sa to viaze na podmienky od Sony, ktore urcuje ako ma hra behat a nemoze si vyvojar povedat, ze to bude medzi 30 - 60 a hotovo. Takze ak to nejde stabilnych 60, uzamkne sa to na 30 alebo na 40 a hotovo. Alebo pri odomknutom framerate to pojde nad 40 a viac a zachranovat to bude adaptivma synchronizacia.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

V pořádku v pořádku, tak když je tak jak říkáte, tak se na PS5pro můžeme bezpochyby těšit na spoustu her v 60fps.
Protože o CPU tady nejde.
Mě je to vuřt, já si CPU v případě potřeby vyměním.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja nehovorim, ze o CPU nejde, len, ze limit na 30FPS este neznamena, ze je to kvoli tomu, ze CPU viac nestiha.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

OK fair point FrankHorigan, Majklos, TomMaly - ta kombinatorika násobí počet možných scénářů.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

„Neměla být hlavní pointa konzolí že vývojáři sw mohou vyvíjet a vysoce optimalizovat pro jeden konkrétní kus hw?“

V tomto ohledu se přeci situace zlepšuje. Interval mezi generacemi konzolí zůstává, spíš se mírně prodlužuje a architektura si je čím dál bližší. Dříve - PS2: CPU Sony Emotion Engine, GPU Sony Graphics Synthesizer. PS3: CPU IBM Cell, GPU Nvidia. PS4: AMD x86, GPU AMD GCN. Dříve každá generace nesla něco zcela jiného, dnes je to stále x86 CPU + grafika z jedné architektonické větve.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

PS3 mělo pořád jenom jeden výkon. Změnšovala se velikost, spotřeba a bylo to levnější na výrobu. PS4 pro musela přijít, protože výchozí výkon PS4 byl dost tragickej a hlavně nastal boom 4K televizí, na což PS4 v základu absolutně nestačila.PS5 je zatím cajk.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Myslíš papírově tragickej..
Mimochodem viděl jsi na základní PS4 Last of us 2 nebo GranTurismo7?
Rozhodně bys neřekl, že ty hry běží na "Radeonu 7850 + 8GB sdílené RAM a notebookový CPU".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nechci se hádat, ale kompatibilita mezi PlayStation 4 a 5 je značná, proto je na ně tolik her, které buď fungují rovnou nebo po doladění výrobcem.

Samozřejmě jsou hry, které úplně využívají nových schopností PlayStation 5.

Jinak pro většinu 3D her je úzkým hrdlem grafika, proto ji Sony navýšila nejvíce. CPU jádra zadávají úkoly GPU jádrům a řeší herní logiku, ale již ne herní fyziku (matematiku).

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Nechci rejpat, ale to 3x "již " v nadpisu trochu bije do očí :)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Chvíli mi trvalo, než jsem zjistil, že perexu říkáš nadpis :). Notnou chvíli jsem v nadpisu hledal "3x" (moje chyba), potom "již" a pak jsem teprve zjistil o co jde. A ano, chtělo by trochu vylepšit sloh. :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Požívání odporných termitů jinak než suterénně je velké rizoto, které může skončit katastrálním fiakrem.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

již ≠ jíž

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

no tak to asi vsichni chapem, ale i tak diky
podstata je ale v necem jinem

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Právě to "jíž" tam ale máte použité špatně. Je to tvar ve 3. a 7. pádu. Vy tam máte 4. pád, kde je jediný správný tvar "již".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ohledně konzolí chybí něco levného a třeba i "pohybového", protože pohyb před TV je pro část lidí to zásadní plus co odliší konzoli od PC. Když vidím jaká grafika stačí dětem (roblox je ultrahnus i pro retro hráče jako jsem já, minecraft na tabletu asi to samé), tak neexistenci nějaké levné konzole nechápu - firmy jsou mimo realitu a uniká jim velký trh.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

???
Levné konzole: Playstation 5, Xbox SeX
Ultralevná konzole: Xbox SeS

Oproti drahému hernímu zařízení typu počítač, kde za cenu konzole mám jen levnou grafiku na fullHD hraní.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Levná konzole pro přirozeně nenáročné děti nekonkuruje hernímu PC, ale spíš mobilu za 2500 Kč. Xbox stojí pořád víc jak 6 tisíc.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A ten Xbox za 6 tisíc je drahý? Nebo byste radši PCMR Windows laptop se 3 roky starou Intel iGPU za 7 tisíc, kde se bude sekat i webový prohlížeč?

A na mobilu, jedno za kolik, třeba 30 tisíc, jsou jiné hry než na té konzoli. V případných požadavcích na mobilní hraní máte desktopové AAA hry na slabém Switch Lite, zatímco na výkonném Samsung Galaxy za 20 tisíc máte furt jen ty patlací hry s reklamami a platbami.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nemá Switch Joycony Mirďo?
A není pro právě Switch co smolí na všechny 4k a RayTracingy a spoléhá na "hraní si" v tom nejryzejším slova smyslu?

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Ten první odstavec je nesmyslný. Když má někdo Xbox, tak tam má knihovnu a mohou ho média vyzývat jak chtějí, ale takový člověk zase koupí Xbox.
Neznám jediného hráče, který by kupoval tu konzoli, kterou zrovna v obchodě mají, pokud už nějakou konzoli staré generace doma má.
Neřikám, že to platí pro 100% hráčů, ale 99% jich už před vstupem do obchodu ví, kterou si chtějí koupit a buď koupí nebo počkají.

Plány Microsoftu nebyly naplněny proto, že by konzole nešla na odbyt, ale proto, že Microsoft si jako obvykle dal plány zcela nerealistické.Očekávat, že počet prodaných konzolí oproti staré generaci zdvojnásobí mohl je idiot, pardon Microsoft. :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

".. Očekávat, že počet prodaných produktů se oproti staré generaci zdvojnásobí mohl je idiot .."
Nebo typický MBA s vizí zdvojnásobit podíl na trhu každé dva roky.

MBA - mladý, blbý, agresivní

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

MBA - mladý, blbý, arogantní IMHO.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Agresivní, arogantní, asertivní ... račte si vybrat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

By se mohly nepovedené čipy z PS5 Pro prodávat jako diskrétní grafika s 16GB.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jo no s celým odpojeným osmijádrovým CPU :))
Jinak číňani tuším prodávali APU přímo napájené na desce.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Číňani prodávali APU s vypnutým iGPU a ne naopak. Možná to má Sony ve smlouvě, že ta jejich vymazlená iGPU nesmí ven (prodávat se mimo konzole).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jo máš recht, byla to CPU část, i tak je to slušný bizár.
Nějak mi to utkvělo v paměti.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No, kdybych věděl, že jednou bude prolomena ochrana a bude to možné použít jako počítač, tak bych krátce před uvedením PS6 toto koupil. Jenže to jsou asi jen mé vlhké sny. :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.