Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Sony VR headset pro Playstation 4 bude stát jako samotná konzole

O systému virtuální reality od Sony (Project Morpheus) se hovoří od loňského jara. Přestože přesné datum vydání zůstává stále ve hvězdách, upřesnila Sony některé informace…

Pokud byste si potřebovali připomenout, co vlastně Sony nabízí, můžete nahlédnout do článků, které kolegové na CDR připravili k příležitosti ohlášení a odhalení tohoto systému:

Ve vší stručnosti tedy vypíchnu jen kompatibilitu s Playstation 4, rozlišení 960×1080 pro každé oko (celkem 1920×1080), 120Hz refresh a úhlopříčku 5,7". Byť jde o firemní řešení určené pro konkrétní produkt - Playstation 4 - nikoli univerzální brýle, rozhodla se Sony nastavit cenu $399. Právě to je aktuální cena 500GB Playstation 4 s nějakou tou přibalenou hrou. Na českou měnu tedy není třeba přepočítávat, stačí otevřít váš oblíbený e-shop, podívat se, kolik aktuálně stojí Playstation 4 v popsané konfiguraci a právě takovou částku si můžete přichystat, pokud o helmobrýlích ke konzoli uvažujete (~11 tisíc plus mínus, přibaleny budou i nějaké hry).

Krom ceny zástupce Sony zmínil, že produkt cílí na vydání v první polovině roku 2016. Pokud se podíváte na data článků odkazovaných v úvodů - tedy že ohlášení produktu proběhlo v březnu 2014 a představení v březnu 2015, pak si snadno domyslíte, že cílem Sony může být březen 2016. Jak už je zvykem, výrobce patrně nechce být příliš konkrétní pro případ, že by došlo k nějakému nečekanému odkladu - s největší pravděpodobností ale zahájí prodeje někdy na jaře.

Pro příští rok Sony přislíbila více než 10 kompatibilní her. Již v současnosti je připravená základní podpora minimálně pro desítku titulů, které společnost předvedla na Tokyo Game Show. Nechyběly mezi nimi RIGS: Machine Combat League nebo Final Fantasy XIV.

Diskuse ke článku Sony VR headset pro Playstation 4 bude stát jako samotná konzole

Středa, 24 Únor 2016 - 14:19 | Ano Ano | mozno staci google game key site=diit.cz diskuse...
Čtvrtek, 24 Září 2015 - 13:07 | Kedar Míša | Myslel jsem to tak, že 2x(960x1080) nedává ve...
Čtvrtek, 24 Září 2015 - 08:03 | DRK | "2x960×1080 není 1920x1080... to bys rovnou...
Středa, 23 Září 2015 - 18:56 | Kedar Míša | 2x960×1080 není 1920x1080... to bys rovnou mohl...
Středa, 23 Září 2015 - 15:59 | Zyklon | Off topic: Je možné tady vyhledávat i v...

Zobrazit diskusi