pre mna relativne hratelne Elders scrolls bol Morrowind, ten som si uzil
Oblivion som presiel so zatatymi zubami(prestal som levelovat v prvej Oblivion gate)
Skyrim som skusal 3x, stale par hodin ...podla mna hrozna hra
Elder scrolls sa stava cim dalej tym viac gamepad-ready arkadou, uplne to zabili tym, ze uz tam niesu povolania, ma to otrasny inventar a ovladanie(bugy ani neratam, to je klasika)
tj Argonia mi je fakt ukradnuta :)
+1
-13
-1
Je komentář přínosný?
pre mna relativne hratelne
skaven https://diit.cz/profil/skaven321
27. 11. 2014 - 08:16https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskusepre mna relativne hratelne Elders scrolls bol Morrowind, ten som si uzil
Oblivion som presiel so zatatymi zubami(prestal som levelovat v prvej Oblivion gate)
Skyrim som skusal 3x, stale par hodin ...podla mna hrozna hra
Elder scrolls sa stava cim dalej tym viac gamepad-ready arkadou, uplne to zabili tym, ze uz tam niesu povolania, ma to otrasny inventar a ovladanie(bugy ani neratam, to je klasika)
tj Argonia mi je fakt ukradnuta :)https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747183
+
Hrát nemodifikovaný skyrim, je hrát nedokončenou hru. Plně modifikovaný je pak jedna z nejrealističtějších (z herního hldiska) RPG. Hraje se tak lehce, že si člověk ani neuvědomí, že hraje RPG a ne nějaký open world sandbox. Doporučuji zkusit. (PS: Výběr povolání na začátku hry je archaizmus, moderní pojetí je zvolit si jej činy a vývojem ve hře).
+1
-17
-1
Je komentář přínosný?
Hrát nemodifikovaný skyrim,
Tomáš Černák https://diit.cz/profil/cernakus
29. 11. 2014 - 05:58https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseHrát nemodifikovaný skyrim, je hrát nedokončenou hru. Plně modifikovaný je pak jedna z nejrealističtějších (z herního hldiska) RPG. Hraje se tak lehce, že si člověk ani neuvědomí, že hraje RPG a ne nějaký open world sandbox. Doporučuji zkusit. (PS: Výběr povolání na začátku hry je archaizmus, moderní pojetí je zvolit si jej činy a vývojem ve hře).https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747837
+
a to já to rád zkusím :) uvidíme, jestli to bude lepší, než jen tupá konzolová předělávka :D
+1
+10
-1
Je komentář přínosný?
a to já to rád zkusím :)
Ondar https://diit.cz/profil/ondar007
27. 11. 2014 - 08:31https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskusea to já to rád zkusím :) uvidíme, jestli to bude lepší, než jen tupá konzolová předělávka :Dhttps://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747189
+
Nechápu názor, že Morrowind je poslední nejlepší TES, pro mě byl Oblivion skvělý a Skyrim ještě lepší, takže na nový offline TES se samozřejmě velice těším, jen snad, že argoniani mě z toho světa nikdy moc nezajímali, ale ono to bude dobré i tak.
+1
+10
-1
Je komentář přínosný?
Nechápu názor, že Morrowind
Lubomír Vrána https://diit.cz/profil/howard
27. 11. 2014 - 08:32https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseNechápu názor, že Morrowind je poslední nejlepší TES, pro mě byl Oblivion skvělý a Skyrim ještě lepší, takže na nový offline TES se samozřejmě velice těším, jen snad, že argoniani mě z toho světa nikdy moc nezajímali, ale ono to bude dobré i tak.https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747191
+
Jinak ja Morrowind hraju jeste ted (vlastne prakticky porad paralelne hraju TES 3,4,5) s overhaulem 3.0, je to skvela hra, ale na dnesni dobu pusobi nektere veci divne, treba to GUI (i kdyz je fakt, ze ve Skyrimu me to defaultni stvalo jeste vic, az teprv se skyui se to da hrat), absence mluvenych dialogu, u kazde postavy v dialozich milion moznosti, neprehledne oblikani postavy, inventar vsechno dohromady, atd...
Jinak to, ze na mape nejsou sipky, kam mam jit, a tedy musim vsechno hledat a ptat se postav - to je super! ;-)
+1
-13
-1
Je komentář přínosný?
Jinak ja Morrowind hraju
Lubomír Vrána https://diit.cz/profil/howard
27. 11. 2014 - 09:17https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseJinak ja Morrowind hraju jeste ted (vlastne prakticky porad paralelne hraju TES 3,4,5) s overhaulem 3.0, je to skvela hra, ale na dnesni dobu pusobi nektere veci divne, treba to GUI (i kdyz je fakt, ze ve Skyrimu me to defaultni stvalo jeste vic, az teprv se skyui se to da hrat), absence mluvenych dialogu, u kazde postavy v dialozich milion moznosti, neprehledne oblikani postavy, inventar vsechno dohromady, atd...
Jinak to, ze na mape nejsou sipky, kam mam jit, a tedy musim vsechno hledat a ptat se postav - to je super! ;-)https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747215
+
vidis, ja na M. ocenujem ten GUI, aj absenciu sipiek, zameranie sa na bojovy styl(fakt one handed a twohanded zameranie v Skyrime a tie perky je na smiech) udery zbrani su prepocitavane statistikami, a nie ze kazdy svih je automaticky zasah
Btw neviem preco je problem urobit system rezistancii priser na zbrane: sipy na nemrtvych by neposobili, drtive zbrane by mali bonus na kostlivcov a obrnencov, secne na zombikov, kuzlo svetlo na vampirov, drak by bol max 1ks, a to aj tak urobeny, aby bol nezabitelny zbranami, max 1 elitnou + vyuzitelnost prostredia(nieco ako Drizzt a Wulfgar proti ladovemu drakovi) - garantujem ze ten suboj by si kazdy hrac pamatal este 10 rokov... narozdiel od tych generickych subojov teraz
+1
+8
-1
Je komentář přínosný?
vidis, ja na M. ocenujem ten
skaven https://diit.cz/profil/skaven321
27. 11. 2014 - 09:58https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskusevidis, ja na M. ocenujem ten GUI, aj absenciu sipiek, zameranie sa na bojovy styl(fakt one handed a twohanded zameranie v Skyrime a tie perky je na smiech) udery zbrani su prepocitavane statistikami, a nie ze kazdy svih je automaticky zasah
Btw neviem preco je problem urobit system rezistancii priser na zbrane: sipy na nemrtvych by neposobili, drtive zbrane by mali bonus na kostlivcov a obrnencov, secne na zombikov, kuzlo svetlo na vampirov, drak by bol max 1ks, a to aj tak urobeny, aby bol nezabitelny zbranami, max 1 elitnou + vyuzitelnost prostredia(nieco ako Drizzt a Wulfgar proti ladovemu drakovi) - garantujem ze ten suboj by si kazdy hrac pamatal este 10 rokov... narozdiel od tych generickych subojov teraz
https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747224
+
Argumenty chapu. Ale porad pro me co se tyce hratelnosti a ovladatelnosti vede Oblivion a Skyrim.
A co rikas na Skywind?
+1
-16
-1
Je komentář přínosný?
Argumenty chapu.
Lubomír Vrána https://diit.cz/profil/howard
27. 11. 2014 - 12:56https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseArgumenty chapu. Ale porad pro me co se tyce hratelnosti a ovladatelnosti vede Oblivion a Skyrim.
A co rikas na Skywind?https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747245
+
hm, neviem ci do toho ist, je to prave implementacia Morrowindu do Skyrimu, tj ten konzolovy gui a ovladanie (vsetko zle z mojho pohladu) asi moderi nezmenia, nie?
+1
-14
-1
Je komentář přínosný?
hm, neviem ci do toho ist, je
skaven https://diit.cz/profil/skaven321
27. 11. 2014 - 13:39https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskusehm, neviem ci do toho ist, je to prave implementacia Morrowindu do Skyrimu, tj ten konzolovy gui a ovladanie (vsetko zle z mojho pohladu) asi moderi nezmenia, nie?
https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747293
+
Jasně a když potkáš zombíka s obrněncem, tak se zbraně budou měnit instantně jako v detských hříčkách typu WoW? Skyrim je od 18ti let. Nejen pro svou brutalitu, ale i proto, že do jejího herního schématu, musí člověk dospět.
To, že souboj s Alduinem není dost epický, neznamená, že měli vyškrtnout polovinu hry. Dej si modifikaci DCO, DD a Worldeater Beater a garantuji ti, že si nasereš si do kalhot pokaždé, když uslyšíš svist křídel.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Jasně a když potkáš zombíka s
Tomáš Černák https://diit.cz/profil/cernakus
29. 11. 2014 - 06:07https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseJasně a když potkáš zombíka s obrněncem, tak se zbraně budou měnit instantně jako v detských hříčkách typu WoW? Skyrim je od 18ti let. Nejen pro svou brutalitu, ale i proto, že do jejího herního schématu, musí člověk dospět.
To, že souboj s Alduinem není dost epický, neznamená, že měli vyškrtnout polovinu hry. Dej si modifikaci DCO, DD a Worldeater Beater a garantuji ti, že si nasereš si do kalhot pokaždé, když uslyšíš svist křídel.https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747839
+
Jestli to nebude tím, že každý z nás má nejoblíbenější díl, který hrál jako první, a tudíž má s čím srovnávat? U mě je to též MW.
+1
-17
-1
Je komentář přínosný?
Jestli to nebude tím, že
Jon Snih https://diit.cz/profil/kornflejk
27. 11. 2014 - 18:24https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseJestli to nebude tím, že každý z nás má nejoblíbenější díl, který hrál jako první, a tudíž má s čím srovnávat? U mě je to též MW.https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747405
+
moj prvy je Arena, Daggerfall som preskocil, a Morrowind je 2. v poradi :)
+1
-20
-1
Je komentář přínosný?
moj prvy je Arena, Daggerfall
skaven https://diit.cz/profil/skaven321
27. 11. 2014 - 18:41https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskusemoj prvy je Arena, Daggerfall som preskocil, a Morrowind je 2. v poradi :)
https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747409
+
TES III byla koncentrovana nuda, snazil jsem se do toho opakovane dostat, ale nepovedlo se - ani na druhy, ani na treti pokus. Pokud hra nedokaze chytnout v prvnich hodinach a tahnout nejak dopredu, neni to dobra hra. Oblivion a Skyrim byl v tomhle mnohem lepsi, ale uprimne - nebyt komunity co pro ne tvorila mody, taky by me to omrzelo. S mody a DLC ale obe patri ke hram u kterych jsem stravil suverenne nejvic casu (gameplay v radu stovek hodin).
ad. TES VI - pokud je to pravda, beru vsemi dvaceti! Do sveta TES online jsem jen tak opatrne nakoukl, a uprimne - tohle at si nechaj. MMO me proste nebavi a nikdy bavit nebude, uznavam ze je ten svet celkem vymazleny ale herne je to stejny sranec jako vsechny ostatni MMO hry. Stosovat se v zastupech na questpointech, strilet kouzla a sipy "za roh" po locknuti targetu atd. atd... Chci "svuj" soukromy herni svet, ne tam byt jeden z davu.
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
TES III byla koncentrovana
Chewbacca https://diit.cz/profil/chewbacca
27. 11. 2014 - 08:51https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseTES III byla koncentrovana nuda, snazil jsem se do toho opakovane dostat, ale nepovedlo se - ani na druhy, ani na treti pokus. Pokud hra nedokaze chytnout v prvnich hodinach a tahnout nejak dopredu, neni to dobra hra. Oblivion a Skyrim byl v tomhle mnohem lepsi, ale uprimne - nebyt komunity co pro ne tvorila mody, taky by me to omrzelo. S mody a DLC ale obe patri ke hram u kterych jsem stravil suverenne nejvic casu (gameplay v radu stovek hodin).
ad. TES VI - pokud je to pravda, beru vsemi dvaceti! Do sveta TES online jsem jen tak opatrne nakoukl, a uprimne - tohle at si nechaj. MMO me proste nebavi a nikdy bavit nebude, uznavam ze je ten svet celkem vymazleny ale herne je to stejny sranec jako vsechny ostatni MMO hry. Stosovat se v zastupech na questpointech, strilet kouzla a sipy "za roh" po locknuti targetu atd. atd... Chci "svuj" soukromy herni svet, ne tam byt jeden z davu.https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747205
+
MW jsem přišel na kloub až napotřetí, ale potom jsem nahrál snad 200 h. A nakonec to, co mě zpočátku odrazovalo, zastřená mapa na začátku, minimum nápovědy, nesdílní dunmeři, jsem nakonec ocenil :) Ještě teď se bavím hláškami typu: So who are you. Am I suppose to care? I dont care if you're living god walking among us!
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
MW jsem přišel na kloub až
Jon Snih https://diit.cz/profil/kornflejk
27. 11. 2014 - 18:03https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseMW jsem přišel na kloub až napotřetí, ale potom jsem nahrál snad 200 h. A nakonec to, co mě zpočátku odrazovalo, zastřená mapa na začátku, minimum nápovědy, nesdílní dunmeři, jsem nakonec ocenil :) Ještě teď se bavím hláškami typu: So who are you. Am I suppose to care? I dont care if you're living god walking among us! https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747395
+
Oblivion jsem dohrál asi 5x, mám na něm stovky hodin a nechodil jsem kvůli němu dva roky do školy :D velká láska...
Morrowind jsem hrál jen okrajově, dostal jsem se k němu až teprve nedávno, ale musím uznat, že taky skvělý.
Ale Skyrim? 3x rozehráno a nad 16-tý level jsem se nikdy nedostal, jak mě to nudilo. Příšerný inventář, zpracování skill-tree, přehazování kouzel/věcí přes fast sloty, levelování....na Skyrimu mě popravdě nebavilo vůbec nic včetně grafiky, která mi přišla neosobitá a nudná.
Na Argonii se popravdě vůbec netěším, po fiasku s TES Online a Skyrimu nějak nemám náladu zkoušet další nedodělek.
+1
-19
-1
Je komentář přínosný?
Oblivion jsem dohrál asi 5x,
lord5619 https://diit.cz/profil/lord5619
27. 11. 2014 - 08:56https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseOblivion jsem dohrál asi 5x, mám na něm stovky hodin a nechodil jsem kvůli němu dva roky do školy :D velká láska...
Morrowind jsem hrál jen okrajově, dostal jsem se k němu až teprve nedávno, ale musím uznat, že taky skvělý.
Ale Skyrim? 3x rozehráno a nad 16-tý level jsem se nikdy nedostal, jak mě to nudilo. Příšerný inventář, zpracování skill-tree, přehazování kouzel/věcí přes fast sloty, levelování....na Skyrimu mě popravdě nebavilo vůbec nic včetně grafiky, která mi přišla neosobitá a nudná.
Na Argonii se popravdě vůbec netěším, po fiasku s TES Online a Skyrimu nějak nemám náladu zkoušet další nedodělek.https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747207
+
Asi se v roce 2016 rozvedu abych mel cas na hrani her :-) Tesim se strasne...hlavne aby udelali neco s grafikou, prece jen pri srovnani s Far Cry a dalsimi graficky paradnimi hrami dost pokulhava, a to i pres to, ze MODy dokazaly ze Skyrimu udelat hodne zajimavou hru.
+1
-13
-1
Je komentář přínosný?
Asi se v roce 2016 rozvedu
rman https://diit.cz/profil/r-man
27. 11. 2014 - 08:57https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseAsi se v roce 2016 rozvedu abych mel cas na hrani her :-) Tesim se strasne...hlavne aby udelali neco s grafikou, prece jen pri srovnani s Far Cry a dalsimi graficky paradnimi hrami dost pokulhava, a to i pres to, ze MODy dokazaly ze Skyrimu udelat hodne zajimavou hru.https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747209
+
Nechce se mi to dohledávat, ale kdysi vyšel rozhovor s vývojáři z Bethesdy. A tvrdili, že na provincii Black Marsh si brousí zuby už dlouho, ale zatím se do ní nepustili, protože by při tehdejších grafických schopnostech počítačů nevypadala tak dobře, jak by chtěli. Jižní části provincie Cyrodill v Oblivionu se tomu, jak má Black Marsh vypadat, trochu blížily.
+1
+10
-1
Je komentář přínosný?
Nechce se mi to dohledávat,
John Douberro https://diit.cz/profil/john-douberro
27. 11. 2014 - 09:23https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseNechce se mi to dohledávat, ale kdysi vyšel rozhovor s vývojáři z Bethesdy. A tvrdili, že na provincii Black Marsh si brousí zuby už dlouho, ale zatím se do ní nepustili, protože by při tehdejších grafických schopnostech počítačů nevypadala tak dobře, jak by chtěli. Jižní části provincie Cyrodill v Oblivionu se tomu, jak má Black Marsh vypadat, trochu blížily.https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747217
+
27. 11. 2014 - 12:56https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseTzn. na vychod od mesta Leyawin, ze?https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747265
+
Doufám, že kvůli grafice nezapomenou i na další věci, který dělaj dobrý RPG dobrým RPG. Velký plus by bylo, kdyby taky jednou upravili GUI pro PC a začlenili pořádný quest log jako byl v MW.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Doufám, že kvůli grafice
Jon Snih https://diit.cz/profil/kornflejk
27. 11. 2014 - 18:19https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseDoufám, že kvůli grafice nezapomenou i na další věci, který dělaj dobrý RPG dobrým RPG. Velký plus by bylo, kdyby taky jednou upravili GUI pro PC a začlenili pořádný quest log jako byl v MW.https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747401
+
No neviem asi som uz stary ale pre mna TES je stale Daggerfall. Morrowind bol fajn ale ta narocnost a aj mierna zabugovanost ked vysiel ma hnevali. Tiez mi prislo to prostredie trocha prazdne. Oblivion bol super, hlavne na screenshotoch. Pri prvom spusteni sa dostavil wow efekt ale po par minutach mi prisiel proste divny. Skoro az pastelove farby, stale behanie po mape hore a dolu. Ale bola to fajn zabava, len uz nikdy viac. Asi najviac ma ale stvali rozne nelogicnosti v Oblivione. Napriklad divne pomery vzdialenosti a velkosti mapy. Ku Skyrimu som sa este nedostal, ale dufam ze tato zima bude Skyrimu naklonena a konecne ho rozohram :-)
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
No neviem asi som uz stary
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
27. 11. 2014 - 11:08https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuseNo neviem asi som uz stary ale pre mna TES je stale Daggerfall. Morrowind bol fajn ale ta narocnost a aj mierna zabugovanost ked vysiel ma hnevali. Tiez mi prislo to prostredie trocha prazdne. Oblivion bol super, hlavne na screenshotoch. Pri prvom spusteni sa dostavil wow efekt ale po par minutach mi prisiel proste divny. Skoro az pastelove farby, stale behanie po mape hore a dolu. Ale bola to fajn zabava, len uz nikdy viac. Asi najviac ma ale stvali rozne nelogicnosti v Oblivione. Napriklad divne pomery vzdialenosti a velkosti mapy. Ku Skyrimu som sa este nedostal, ale dufam ze tato zima bude Skyrimu naklonena a konecne ho rozohram :-)https://diit.cz/blog/tes-vi-argonia-je-pokracovani-skyrimu-fake-nebo-skutecne-v-priprave/diskuse#comment-747250
+
pre mna relativne hratelne Elders scrolls bol Morrowind, ten som si uzil
Oblivion som presiel so zatatymi zubami(prestal som levelovat v prvej Oblivion gate)
Skyrim som skusal 3x, stale par hodin ...podla mna hrozna hra
Elder scrolls sa stava cim dalej tym viac gamepad-ready arkadou, uplne to zabili tym, ze uz tam niesu povolania, ma to otrasny inventar a ovladanie(bugy ani neratam, to je klasika)
tj Argonia mi je fakt ukradnuta :)
Hrát nemodifikovaný skyrim, je hrát nedokončenou hru. Plně modifikovaný je pak jedna z nejrealističtějších (z herního hldiska) RPG. Hraje se tak lehce, že si člověk ani neuvědomí, že hraje RPG a ne nějaký open world sandbox. Doporučuji zkusit. (PS: Výběr povolání na začátku hry je archaizmus, moderní pojetí je zvolit si jej činy a vývojem ve hře).
a to já to rád zkusím :) uvidíme, jestli to bude lepší, než jen tupá konzolová předělávka :D
Nechápu názor, že Morrowind je poslední nejlepší TES, pro mě byl Oblivion skvělý a Skyrim ještě lepší, takže na nový offline TES se samozřejmě velice těším, jen snad, že argoniani mě z toho světa nikdy moc nezajímali, ale ono to bude dobré i tak.
ja nechapem zase tvoj nazor, este ze vsetci nemame nazory rovnake, pravda ;)
Jinak ja Morrowind hraju jeste ted (vlastne prakticky porad paralelne hraju TES 3,4,5) s overhaulem 3.0, je to skvela hra, ale na dnesni dobu pusobi nektere veci divne, treba to GUI (i kdyz je fakt, ze ve Skyrimu me to defaultni stvalo jeste vic, az teprv se skyui se to da hrat), absence mluvenych dialogu, u kazde postavy v dialozich milion moznosti, neprehledne oblikani postavy, inventar vsechno dohromady, atd...
Jinak to, ze na mape nejsou sipky, kam mam jit, a tedy musim vsechno hledat a ptat se postav - to je super! ;-)
vidis, ja na M. ocenujem ten GUI, aj absenciu sipiek, zameranie sa na bojovy styl(fakt one handed a twohanded zameranie v Skyrime a tie perky je na smiech) udery zbrani su prepocitavane statistikami, a nie ze kazdy svih je automaticky zasah
Btw neviem preco je problem urobit system rezistancii priser na zbrane: sipy na nemrtvych by neposobili, drtive zbrane by mali bonus na kostlivcov a obrnencov, secne na zombikov, kuzlo svetlo na vampirov, drak by bol max 1ks, a to aj tak urobeny, aby bol nezabitelny zbranami, max 1 elitnou + vyuzitelnost prostredia(nieco ako Drizzt a Wulfgar proti ladovemu drakovi) - garantujem ze ten suboj by si kazdy hrac pamatal este 10 rokov... narozdiel od tych generickych subojov teraz
Argumenty chapu. Ale porad pro me co se tyce hratelnosti a ovladatelnosti vede Oblivion a Skyrim.
A co rikas na Skywind?
hm, neviem ci do toho ist, je to prave implementacia Morrowindu do Skyrimu, tj ten konzolovy gui a ovladanie (vsetko zle z mojho pohladu) asi moderi nezmenia, nie?
Jasně a když potkáš zombíka s obrněncem, tak se zbraně budou měnit instantně jako v detských hříčkách typu WoW? Skyrim je od 18ti let. Nejen pro svou brutalitu, ale i proto, že do jejího herního schématu, musí člověk dospět.
To, že souboj s Alduinem není dost epický, neznamená, že měli vyškrtnout polovinu hry. Dej si modifikaci DCO, DD a Worldeater Beater a garantuji ti, že si nasereš si do kalhot pokaždé, když uslyšíš svist křídel.
Jestli to nebude tím, že každý z nás má nejoblíbenější díl, který hrál jako první, a tudíž má s čím srovnávat? U mě je to též MW.
moj prvy je Arena, Daggerfall som preskocil, a Morrowind je 2. v poradi :)
TES III byla koncentrovana nuda, snazil jsem se do toho opakovane dostat, ale nepovedlo se - ani na druhy, ani na treti pokus. Pokud hra nedokaze chytnout v prvnich hodinach a tahnout nejak dopredu, neni to dobra hra. Oblivion a Skyrim byl v tomhle mnohem lepsi, ale uprimne - nebyt komunity co pro ne tvorila mody, taky by me to omrzelo. S mody a DLC ale obe patri ke hram u kterych jsem stravil suverenne nejvic casu (gameplay v radu stovek hodin).
ad. TES VI - pokud je to pravda, beru vsemi dvaceti! Do sveta TES online jsem jen tak opatrne nakoukl, a uprimne - tohle at si nechaj. MMO me proste nebavi a nikdy bavit nebude, uznavam ze je ten svet celkem vymazleny ale herne je to stejny sranec jako vsechny ostatni MMO hry. Stosovat se v zastupech na questpointech, strilet kouzla a sipy "za roh" po locknuti targetu atd. atd... Chci "svuj" soukromy herni svet, ne tam byt jeden z davu.
MW jsem přišel na kloub až napotřetí, ale potom jsem nahrál snad 200 h. A nakonec to, co mě zpočátku odrazovalo, zastřená mapa na začátku, minimum nápovědy, nesdílní dunmeři, jsem nakonec ocenil :) Ještě teď se bavím hláškami typu: So who are you. Am I suppose to care? I dont care if you're living god walking among us!
l
Oblivion jsem dohrál asi 5x, mám na něm stovky hodin a nechodil jsem kvůli němu dva roky do školy :D velká láska...
Morrowind jsem hrál jen okrajově, dostal jsem se k němu až teprve nedávno, ale musím uznat, že taky skvělý.
Ale Skyrim? 3x rozehráno a nad 16-tý level jsem se nikdy nedostal, jak mě to nudilo. Příšerný inventář, zpracování skill-tree, přehazování kouzel/věcí přes fast sloty, levelování....na Skyrimu mě popravdě nebavilo vůbec nic včetně grafiky, která mi přišla neosobitá a nudná.
Na Argonii se popravdě vůbec netěším, po fiasku s TES Online a Skyrimu nějak nemám náladu zkoušet další nedodělek.
Asi se v roce 2016 rozvedu abych mel cas na hrani her :-) Tesim se strasne...hlavne aby udelali neco s grafikou, prece jen pri srovnani s Far Cry a dalsimi graficky paradnimi hrami dost pokulhava, a to i pres to, ze MODy dokazaly ze Skyrimu udelat hodne zajimavou hru.
Nechce se mi to dohledávat, ale kdysi vyšel rozhovor s vývojáři z Bethesdy. A tvrdili, že na provincii Black Marsh si brousí zuby už dlouho, ale zatím se do ní nepustili, protože by při tehdejších grafických schopnostech počítačů nevypadala tak dobře, jak by chtěli. Jižní části provincie Cyrodill v Oblivionu se tomu, jak má Black Marsh vypadat, trochu blížily.
Tzn. na vychod od mesta Leyawin, ze?
Doufám, že kvůli grafice nezapomenou i na další věci, který dělaj dobrý RPG dobrým RPG. Velký plus by bylo, kdyby taky jednou upravili GUI pro PC a začlenili pořádný quest log jako byl v MW.
No neviem asi som uz stary ale pre mna TES je stale Daggerfall. Morrowind bol fajn ale ta narocnost a aj mierna zabugovanost ked vysiel ma hnevali. Tiez mi prislo to prostredie trocha prazdne. Oblivion bol super, hlavne na screenshotoch. Pri prvom spusteni sa dostavil wow efekt ale po par minutach mi prisiel proste divny. Skoro az pastelove farby, stale behanie po mape hore a dolu. Ale bola to fajn zabava, len uz nikdy viac. Asi najviac ma ale stvali rozne nelogicnosti v Oblivione. Napriklad divne pomery vzdialenosti a velkosti mapy. Ku Skyrimu som sa este nedostal, ale dufam ze tato zima bude Skyrimu naklonena a konecne ho rozohram :-)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.