Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k 3Dlabs uvádí Wildcat Realizm 500 pro PCI Express

střední segment trhu 23000Kč :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nesmej se, proti High-end modelum v cenach v radu stovek tisic je to vazne pakatel...

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Dan: Uvědom si, že to není herní karta, ale profi kousek... a ty se oceňují jinak .o)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

No nějak mi nedochází ty fragment / pixel shadery. To je jen jiné označení pro totéž (pixel-shader je pojem vžitý v DirectX, fragment-shader je zase pojem používaný v OpenGL). Jediné, čím se liší, je jejich hloubka, to bych pochopil, ale proč to teda nenazývají společným pojmem?

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

DavesMan: Proč? Vysvětlení je jednoduchý: V OpenGL se budou používat 32-bitový (fragment) shadery a Direct3D zas 16-bitový (pixel) shadery :-))) 3DLabs vždycky OpenGL nadržoval ;-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.