Nesmej se, proti High-end modelum v cenach v radu stovek tisic je to vazne pakatel...
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Erkil Poirot https://diit.cz/profil/erkil1452
2. 8. 2005 - 07:49https://diit.cz/clanek/3dlabs-uvadi-wildcat-realizm-500-pro-pci-express/diskuseNesmej se, proti High-end modelum v cenach v radu stovek tisic je to vazne pakatel...https://diit.cz/clanek/3dlabs-uvadi-wildcat-realizm-500-pro-pci-express/diskuse#comment-208470
+
Dan: Uvědom si, že to není herní karta, ale profi kousek... a ty se oceňují jinak .o)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Tygřík1969 https://diit.cz/profil/ondra
2. 8. 2005 - 09:06https://diit.cz/clanek/3dlabs-uvadi-wildcat-realizm-500-pro-pci-express/diskuseDan: Uvědom si, že to není herní karta, ale profi kousek... a ty se oceňují jinak .o)https://diit.cz/clanek/3dlabs-uvadi-wildcat-realizm-500-pro-pci-express/diskuse#comment-208480
+
No nějak mi nedochází ty fragment / pixel shadery. To je jen jiné označení pro totéž (pixel-shader je pojem vžitý v DirectX, fragment-shader je zase pojem používaný v OpenGL). Jediné, čím se liší, je jejich hloubka, to bych pochopil, ale proč to teda nenazývají společným pojmem?
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
DavesMan https://diit.cz/profil/davesman
2. 8. 2005 - 09:22https://diit.cz/clanek/3dlabs-uvadi-wildcat-realizm-500-pro-pci-express/diskuseNo nějak mi nedochází ty fragment / pixel shadery. To je jen jiné označení pro totéž (pixel-shader je pojem vžitý v DirectX, fragment-shader je zase pojem používaný v OpenGL). Jediné, čím se liší, je jejich hloubka, to bych pochopil, ale proč to teda nenazývají společným pojmem?https://diit.cz/clanek/3dlabs-uvadi-wildcat-realizm-500-pro-pci-express/diskuse#comment-208481
+
DavesMan: Proč? Vysvětlení je jednoduchý: V OpenGL se budou používat 32-bitový (fragment) shadery a Direct3D zas 16-bitový (pixel) shadery :-))) 3DLabs vždycky OpenGL nadržoval ;-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
3. 8. 2005 - 10:12https://diit.cz/clanek/3dlabs-uvadi-wildcat-realizm-500-pro-pci-express/diskuseDavesMan: Proč? Vysvětlení je jednoduchý: V OpenGL se budou používat 32-bitový (fragment) shadery a Direct3D zas 16-bitový (pixel) shadery :-))) 3DLabs vždycky OpenGL nadržoval ;-)https://diit.cz/clanek/3dlabs-uvadi-wildcat-realizm-500-pro-pci-express/diskuse#comment-208675
+
střední segment trhu 23000Kč :D
Nesmej se, proti High-end modelum v cenach v radu stovek tisic je to vazne pakatel...
Dan: Uvědom si, že to není herní karta, ale profi kousek... a ty se oceňují jinak .o)
No nějak mi nedochází ty fragment / pixel shadery. To je jen jiné označení pro totéž (pixel-shader je pojem vžitý v DirectX, fragment-shader je zase pojem používaný v OpenGL). Jediné, čím se liší, je jejich hloubka, to bych pochopil, ale proč to teda nenazývají společným pojmem?
DavesMan: Proč? Vysvětlení je jednoduchý: V OpenGL se budou používat 32-bitový (fragment) shadery a Direct3D zas 16-bitový (pixel) shadery :-))) 3DLabs vždycky OpenGL nadržoval ;-)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.