Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k 48 pixel shaderů u Radeonu X1900 se potvrzuje

Hmm,, to bude pokoukanicko na hry a ta spotreba elektrarny +- 200W.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

tak to ahoj takova karta :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

asi to bude mit prdel trhajici vykon, ale jsem zvedavej jak bude vypadat chladic.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To Těpic: No tak takhle pesimisticky bych to tedy neviděl. Bude to sice mít ještě vyšší frekvenci než X1800, ale zachovává si to těch 16 pipek, takže by to mělo být efektivnější nežli oznámená nVidia konkurence v podobě 32 pipek. Těžko říci kolik která karta sbaští, ale podle mě bude méně baštit x1900, ale i tak bude baštit o něco málo více než současná x1800, což samo o sobě je hodně :-(.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ovšem v ČR prý bude prodej těchhle karet odložen až do do zprovoznění dalšího bloku Temelína ;)
Mimochodem, X1900 XTX, podle hesla čím víc "X", tím větší prodej ;) Jenom čekám kdo první vydá kartu "XXX" ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Joker: spatne ctes :-) http://www.cdr.cz/a/16231

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nedelak: V některých (moderních) hrách bude výkon dosahovat dvojnásobku klasické X1800XT, ale ve hrách jako Doom3 bude rozdíl mnohem menší.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nevim co je na tom poctu pixel shaderu tak prekvapujici. Uz v dobe uvedeni rady X1000 se rikalo ze X1600 je 1/4 z jadra R580 tzn ze uz v tu chvili bylo jasny ze R580 bude mit shaderu 48. Co se vykonu tyce da se udelat odhad .... rozdil X1300 a X1600 by mel bejt podobnej jako rozdil X1800 a X1900 tj projevi se asi i ve starsich hrach pokud nebudou limitovany procesorem

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Už se těším na verzi XTXT-Ultra 1024 MEga. To bude náááááááářez!!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jojo Tak Nvidie, Budiž ti země lehoučká  :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

gero: RV530 (X1600) má mnohem rychlejší paměti, na rozdíl od RV515 ring-bus (jeho absence se ale u RV515 asi stejně neprojeví) a hlavně dual-issue ROPs, které zřejmě R580 mít nebude (alespoň podle původních plánů je mít neměla). Fillrate se ale prakticky nezmění, takže u starších her bude rozdíl pouze takový, jaký dá vyšší frekvence oproti R520.

Zybex: Ono to nebude tak žhavý, nvidia přidá pipelines a frekvenci a ati opět bude rychlejší v novějších hrách (PS), nvidia ve starších (fillrate), jako dřív.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

no-X: Jo, ale jak dlouho to tak muze nVidia nechat, kdyz za cas preci ty ted "novejsi" hry vyuzivajici PS na ATi budou uplne bezne a po DOOMovi III nestekne ani pes... Ja bych to, ze muj HW exceluje ve starych hrach (ktere uz hratelne utahne kde co) jako nejak velky gol nevidel...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

dokud nebude poradne OpenGL tak je to polovicni vyhra :'(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.