Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Acer chystá zcela nové notebooky Aspire a TravelMate

***Novinkou pak bude s těmito stroji dodávaný Xpress Bluetooth VoIP handset, který půjde pro přenášení uložit v bočním slotu notebooku (patrně myšlen ExpressCard).***
tohle je starý už aspoň rok, co to nabízí u některých modelů notebooků s bluetooth. ten handset připomíná skoro motorolu razr (ale opravdu jen skoro).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A ted se pry pripravuje novy notebook dell latitude ve spolupraci se skodovkou.Prekvapive pujde o nejlevnejsi model.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

potom co som mal acer v rukach nechcem ho ani zadarmo

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Zrejme mas sikovne ruce...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

kdyby měl někdo potíže s tím bluetooth voip founem tak to párujte s kódem - 4444

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

mochy,mam Aspire 9301 a v pohode. Ziaden problem, a funguje aj napalovacka :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

hm, spis by se hodilo zapracovat trochu na kvalite servisu a zpracovani, oboje je mizerne a diky servisu jsme tyto notbooky dokonce prestali prodavat, protoze to bylo neunosne....... nejsem tak bohaty, abych kupoval levne veci...po zkusenostech s acerem a asusem bych asi nic jineho nez IBM-Lenovo ThinkPad, Dell, HP nekoupil a novy design Aceru to rozhodne nezachrani..

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

NickRabit: Acery jsem prodával před třemi lety. Z 10ti kusů byly s dvěma problémy. Ostatní v pohodě. Tragický byl v té době servis, to je fakt. A hlavně v té době "inovativní" přístup Aceru k záručním podmínkám. Acer jako první tenkrát vyrukoval s jinou záruční dobou při nákupu na firmu. Celkem striktně dodržovali 30 dní na opravu :-( (možná jsem měl jen smůlu) což je v případě notebooku problém. Možná i tímhle si dost pošramotili pověst. Druhá věc je, že teď mají takového záruční podmínky i ostatní (konkrétně mám zkušenosti s HP). Já sám jsem měl HP nx6125 (naprostá spokojenost) a teď třetí měsíc jedu na Aspire 5610 a žádný problém :-) . Cenová výhoda převážila nad rizikem. Osobně si myslím, že lidi moc lpí na železe. Pokud pracuji na notebooku musím počítat s možnou poruchou a nutnou expedicí do servisu, protože to nespraví každý. No a co mi brání abych si v případě havárie nechal data zkopírovat na jiný disk/jiný systém ?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Dle me zkušenosti je teď servis už celkem vpohodě, ale NTB pořád stejné šmejdy. Vlastním už skoro dva roky Acer Aspire 5024wlmi. První reklamace cca dva měsíce po koupi, špatná DVD vypalovačka. Nahrazeno novou, která nepálí o nic lépe a poseldní dobou ani moc nečte DVD. Druhá reklamace zhruba před rokem: rozlámané panty, flek na displeji, napůl utžené čelíčko od mechaniky.
 
Aktuální stav, na jedné straně panty už zase praskají, již zmíněná mechanika pořádne nečte a nekvalitně pálí.
 
Acery mají prostě především totálně aušusové mechanické provedení.
 

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

MRP13 >> stim hroznym mechanicky provedem mohu jen souhlasit. To se servis jiz zlepsil je asi jen zbozne prani, nebot tomu tak neni. Naposledy trikrat spravovana stejna zavada, po ctvrte uz vystaven dobropis.
Ono druha vec je, ze nadavame na servis, ale ten je v tom mozna nestatne sam zapleten, ono spravit treba neco co uz je z princpu problem asi muze byt taky obrovsky prblem. Acery uz me nesmi do firmy a tech pak co se ted dorozbiji jeste nejak opravime a nahrazujeme Toshibou a IBM. 

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

2 STK
ibm notebooky nedela, asi sis schrupnul...

krome toho asus/acer = optimalni pomer funkce/cena, holt kdyz se nekdo chova k vecem jak prase, tak si musi priplatit a zaroven ozelit vykon a funkce.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

pj: souhlasim,tak nejak. Zatim jsem jich moc neprodal,asi 15ks, z toho byly problemy jen s jednim. Ale to si clovek nevybere, jak nekdo nesnasi Acer, tak ja zase nesnasim znacku MSI, konkretne zakladovky a 100% se najde milion lidi kteri maji opacny nazor..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kdyz se tady nadava na ACER, jdu se pridat!! Vlastnim TM 621 (za 50k) a TM 4602 (cca 40k) - oba to byly drazssi modely, 621 byla reklamovana 3x, po dvou letech uz nebyli schopni zajistit servis, dokonce nezvladli vyridit reklamaci do 30 dnu... nyni (po 5 letech) tam nefunguje display, DVD mechanika, klavesnice, 1 USB port a ma totalne rozvrzane sasi. 4602 mam presne 2 roky, nyni je po ctvrte v servisu a pozaduji vraceni penez. 3x tam menili zakladni desku, jednou odesla klavesnice, naposledy odesel i disk. ACER uz mi nesmi do domu, ted mam MB PRO C2D a zatim naprosta spokojenost.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Taky přidám něco do diskuze. Ve firmě máme 4 ks TM 435 LC, 4 ks TM 2XX (těchto 8 ks ve stáří 5 let) a jeden nový TM 42XX. na starých NB se jednou vyměňovalo podsvícení displeje, jednou combo mechanika a jednou HDD. Vše v posledním roce. A to se používají denně min. 8 hodin a někteří je ani nevypínají při odchodu domů.
U nového NB je znát otisk rámečku kolem tochpadu na displeji. Ale vzhledem k tomu, že majitel tento NB denně převáží v kufru auta mezi ostatní batožinou - žádný div.
Jinak s tím servisem je to pravda. Byl hrozný, ale už se zlepšil.
Jinak máme ve firmě i jeden Lenovo ThinkPad, ale jsou s ním také problémy.
A teď si vyberte.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Do vetsi firmy bych osobne volil DELL, ceny se daji usmlouvat pri vetsim odberu podstatne. Thinkpady uz pod Lenovem nejsou co byvavaly. Masivni nasazeni ACERu do vetsi firmy jsem zazil na vlastni kuzi, jelikoz se snazili setrit, misto starych dobrych IBM t34 nakoupili acery, tusim ze to byly TM63x. Do roku sly vsechny nove ACERY do ... tak je vyreklamovali, a vzali DELL. Jednoho DELLA jsem mel sluzebne pres rok a zadnej problem. Dell si umi pohlidat kvalitu, Acer podle mne zadny system na kvalitu nema, 3x menili stejnou zakladni desku a i na te treti byla zavada... => TM460x je poskladany adhoc z neprotestovanych nekvalitnich komponent. Podobne zkusenosti se zakladni deskou popsoval i kolega nize, takze to asi nebude problem pouze u jednoho modelu....

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

hrobin> "Thinkpady uz pod Lenovem nejsou co byvavaly."

Jak konkretne se to projevuje?

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Notebook Acer si koupit do firmy na seriózní práci je sebevražda. Jo, u mého Dellu taky byla závada, odešel konektor pro nabíjení, ale ta lahodička když člověk ve středu večer zavolá a ve čtvrtek tam je borec s novou základovkou se prostě nedá popsat...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Acer ... "dakujem velmi pekne". S takym pristupom, aky ma v poslednych skoro troch rokoch k notebookom, sa strasne cudujem, ze tak predavaju. Notebooky sa predavaju na slovensku s ceskou klavesnicou a slovenske klavesy sa nedaju zohnat. Vraj si mam kupit nalepky, ked chcem slovenske popisy na klavesach - bola reakcia Acer-u. Uz v prehistorickych dobach, ked som kupoval notebook, tak bol k nemu sacok miestnych klaves. A ten servis - strach a hroza.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Acer a jejich NTB a servis je "luxusní". Zničí vám NTB při opravě a když jim ho tam pošlete zpátky, že je tam závada, která tam nebyla, tak vám napíšou, že závada je mechanického původu a reklamace se na ni nevztahuje a hezky plať. Dokažte jim, že vám o to zničili jejich technici? Zničili jste si NTB sami a těch 16 litru jim zplať. 5x reklamovaný Acer Aspire 5024wlmi, přesto nefunkční ale peníze vám nevrátí. Nemáte na to nárok. Nikdy Acer!! Kdo má rozum, tak si nekoupí od nich ani šroubek.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.