Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Acer má výkonný multimediální notebook

dost nizke rozlisenie 1440x900, ale to je u Aceru klasika. Moj Aspire 2012 ma 1280x800.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ze by nova matematika? 1440x900 je menej ako 1280x800...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

jednak je dobre tazky a to nehovorim este o pochybnostiach ohladom vydrze tej baterie.. podla konfiguracie si to spapka urcite svoje a myslim, ze ta vydrz baterie je trochu viac nadnesena..

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

padre: jak znam shity od aceru, tak po pul roce to bude 40minut a dost

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

acery uz jsou dneska celkem v klidu jeden taky vlastnim a prezil celkem tvrdy knokaut na napajeci konektor (musel jsem si ho opravit svepomoci), ale jinak nedam dopustit za tu cenu celkem nadupany stroj

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Acera v žádném případě nedoporučuju, protože jejich servis nelze označit jiným výrazem, než "tristní"!
Tak jsem asi před 4 týdny, než jsem odjel na dovolenou, dával do servisu notebooka ACER (záruční době, nešel levý zvukový kanál).Předesílám, že veškerá komunikace se servisem je možná jen přes operátora na telefonu.
Domluvil jsem to tak, že jsem ten notebook dovezl přímo do servisu (centrální servis pro ČR + SR je v Brně, kde shodou okolností bydlím). Bylo domluveno, že po 14 dnech (výměna MB, který musí objednat) mi ho pošlou opravený zpět (z Brna do Brna), protože osobní odběr není díky "vnitřnímu předpisu" ACERu možný. Při té příležitosti jsem se dotyčného operátora na telefonu nezávazně zeptal, kolik by stálo doplnění paměti notebooku z 0,5 na 1 GB (je tam klasický DDR modul). Řekl že asi 2 tisíce, ale že zjistí přesně cenu a že mi dá vědět (asi telefonicky).
Minulý pátek (jsa ještě na dovolené), jsem tam volal, jak se podařilo notebooka opravit a zda-li mi už jej poslali, protože hned z kraje nového týdne jej již budu potřebovat. Slečna operátorka sdělila, že oprava je sice provedena, ale že notebook je zablokovaný do té doby, než se písemně vyjádřím k cenové nabídce doplnění paměti, která bude stát přes 4 tisíce (!!! 512MB DDR standardní paměť). Tak jsem s díky odmítnul a požádal, aby mi notebooka urychleně poslali bez výměny paměti (to by mimochodem zabralo dalších 14 dnů, než by modul (který se dá koupit v běžném PC krámě) dorazil a oni by ho odborně tam nacvakli.
Jenže operátorka mile prohlásila, že to nejde, že tím chrání zákazníka a že to musím napsat písemně a poslat do ACERU a do té doby notebooka nevydají a položila telefon.
To mne nemálo nas..štvalo a tak jsem tam opět zavolal, že tohle si teda nenechám líbit. Vzala to zase jiná operátorka, která mi řekla, že to sice nesmí, ale že ten můj předběžný telefonický dotaz v počítači upraví a notebooka předává k odeslání tak, abych ho měl v pondělí k disposici na přepravní službě. A že mi pošlou mailem číslo zásilky, abych si to mohl na PPL (či co oni využívají) eventuálně přímo vyvednout...
Uběhl víkend, přišlo pondělí a nic. V úterý ráno tam volám, jestli by tedy mi dali číslo té PPL zásilky s notebookem ? operátor milým medovým hlasem mi sdělil, že notebook je sice připraven k expedici, ale během tohoto týdne jej odešlou.
Tak jsem mu stejně milým medovým hlasem sdělil, že bohužel ve středu ráno odjíždím na služební cestu, na které notebooka nenahraditelně potřebuju a že si tedy notebooka vyzvednu osobně, jinak že budou mít móc veliké problémy a že si celý vnitřní předpis mohou strčit do análního otvoru a že jim na to zdarma dovezu indulonu, kterou jim osobně předá můj právník, které ho si na tuto akci vezmu sebou, protože v případě nevydání notebooka budou mít velice vážné problémy a že budu po nich žádat náhradu škody, která mi případným odvoláním cesty vznikne.Dotyčný operátor (nyní již bez milého medového hlasu) mne požádal o strpení, že se zeptá hlavního managéra servisu. Asi po 5 minutách mi zavolal zpět a požádal, abych pro notebooka přišel až později odpoledne, že bude připraven na recepci k vyzvednutí.Tak jsem mu mile poděkoval a upozornil, že již nikdy více ACER!.
Pěkný zážitek, což?
Notebooka už mám. Jen mne potěšilo, jak v CD mechanice zapomněli vypálené CD s různými MP3 (co by na to OSA a pod.?) - Metalica, Lucie a já nevím co ještě :-) Ani jsem to podrobněji už neprohlížel a vyhodil...No a na "Protokolu o opravě" mám uvedeno, že: "Vyměněny vadné reproduktory. Vyměněna vadna zakladni deska. Otestováno OK".Hlavně že jsem od začátku upozorňoval na to, že onen levý zvukový kanál nejede ani ve sluchátkách a pod., - to znamená že chyba je už v MB. Nojo, odborný servis! No a hlavně ta životní zkušenost, že Acera již nikdy více...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pozor pozor, všem lidem, kteří věří na neomylnou dokonalost strojů určitých značek, jako dlouholetý uživatel (vždy jiného notebooku jiiné firmy vybraného pouze na základě poměru cena/výkon) vzkazuji: MUSÍTE MÍT ŠTĚSTÍ NA KUS, NEPODCEŇUJTE ZÁRUKU a volte tu nejdelší možnou. Chcete-li kvalitní servis, kupte si Dell nebo IBM!!!

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Reklamujeme Acer NB tak 20ks do mesice,v porovnanim s jinymi servisy jsou natom velice dobre. Nejhure je natom Toshiba a nejlepe HP. Priste doporucuji NB vyreklamovat v miste prodeje. Pak jste chranen z ochranou spotrebitele a muzete odstoupit od smlouvy.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.