Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Agen v likvidaci

A jejda, kam to ten Bejcek dotahnul :-(

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

A do prdele - vcera mi odesla jejich graficka karta a poslal jsem tam email, jak budou resit reklamaci. Koukam, ze ted ji uz resit nebudou :(

Do prdele, to je nahoda jak svine.

Jdu hledat, co se deje s reklamacemi, kdyz nejak firma zkrachuje ....

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ne prvni ale druha,
V unoru padla pomerne velka firma - Konsigna.
http://www.konsigna.cz/

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Nalim: obratit se na vyrobce. Jejich reklamace prevezme jinej obchod.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Bejček už tam není over 5let :o) ... Jinak jsem sám nechápal, měl jsem pocit, že to funguje. Ještě jsem týden před tím mluvil s jedním s majitelů a říkám mu, jak ho obdivuju, že mu to frčí a pak prásk. Údajně za to můžou dlouhotrvající neshody ve vedení. K tomu ještě klesající poptávka, nižší návštěvnost na nové adrese a velmi nízké marže na zboží ... a máme konec.
 
IT už není co bývalo, stejně jako s obchůdkama, které zastínily hypermárkety se to děje s prodejnami PC, které zastíní superstore, jako je ALZA. Navíc eShop má dneska kdejakej ňouma, nastaví si tam jedno procento marži a prodává ... tomu kamenný shop nemůže konkurovat.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Možná že to stěhování v tom má prsty. Taky jsem tam občas chodil, ale po přestěhování už vůbec. Asi někteří lidi chodit přestali, ale zároveň noví ještě nezačali a firma byla nastavená na nějakej objem...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

V likvidaci nebo v insolvenci? To je dost zásadní rozdíl.
Vzhledem k tomu, že v ins. rejstříku zatím nic není, zřejmě to bude likvidace, takže žádný insolvenční správce. To taky zároveň znamená, že pohledávky věřitelů vč. podmíněných (tj. zákazníků se zbožím v záruce) můžou být plně uspokojeny a společníci z toho ještě můžou vyjít v černých číslech. Takže nepropadejte panice.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Spíš bych řekl že udělali tunel

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ještěrka v likvidaci????? A já tý krizi nějak furt nevěřil...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tunel určitě ne a krize na to podle mě nemá vůbec vliv ... špatné kšefty s PC je dlouhodobý stav ... to ještě amíci vesele dávali úvěry :o)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Došel jenom cash .......zákazníků bylo dost, ale musíš mít prachy na účtě a ne blokované.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2Nalim: Jsou povini na mistne prislusny zivnostensky urad ohlasit, kdo bude resit reklamace. Ten dotycny pak prebira VESKERE povinosti. Tudiz resi reklamace z pohledu zakaznika ve stejnem rezimu, jako by zbozi prodal on. Nejake poplatky (viz Monima, za kterou to prevzal Mironet a chtel pak poplatek za vyrizeni reklamace) neexistuji.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Mam u nich komp v servisu. Spravce poveren likvidaci mi rekl, ze po inventure mi ho vydaji. Tak doufam. Snad udajne koncem pristiho tydne. Jinak na dverich maji ceduli ze firma je v likvidaci. Fotku jsem bohuzel neudelal.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Hlavnim problemem je jednak krize a druhym hlavne, ze dneska prodava PC kazdej jouda a z marze 1-2% se proste existovat neda, natoz poskytovat nejake sluzby navic. Neni mi jasny jak to dela Alza, ale nekdy ma takovy ceny, ze se to za ty prachy neda koupit ve velkoobchode, takze aby se pak taky jednou nepsalo ve stejnym duchu o ni :-)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

MC: No kez by se o ni psalo. :-)))

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

jamoko: Netvrdim, ze bych byl proti ;-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2Jirik7: Nechtěl bys sem dát číslo na toho pána, prosím? Též mám u nich cosi v reklamaci - už 32 dní (a nejsem vezdejší, budu muset řešit poslání). Díky

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Na dveřích mají napsáno toto:
"Oznamujeme, že ke dni 11.5.2009 vstoupila společnost AGEN Computer s.r.o. do likvidace. Likvidátorem společnosti byl jmenován pan Petr Kotouč, tel.č. +420 603 437 920. S případnými reklamacemi zboží se obracejte na autorizované servisy. Bližší informace jsou uvedeny na internetových stránkách společnosti."

Na www.agen.cz není o tom ovšem žádné info...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To Lisaak: poslal jsem Ti to emailem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Uff, ešte že nie Agem.sk. :-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jak to dela ALZA ?? jede v miliardovych obratech ... a dohodnute ceny a marze jsou takove ze z toho maji pekny zisk ... diky velkemu odberu a dobremu mistu i marketingu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak předtím Zero, teď Agen, bude opět facelift? Jinak škoda, nakupoval jsem tam rád, tedy než se přestěhovali :)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Mám tam pc v reklamaci. Doufám, že mi ho také vydají. Na číslo, které tam je se nelze dovolat. Že já blbec to nekoupil jinde. :)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jinak si nejsem jistý tím, že je to způsobené krizí. Když se někdo přestěhuje, tak na to musí mít. A pak utrácet za takové hovadiny jako automat na hotovostní platby a chvilku potom to zabalit. No nevim, asi dobře hospodařili.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No v pripade zavady se obracejte na autorizovany servis je pekne, ale kdyz mam od nich grafiku od BFG a BFG u nas servis v CR nespis nema (google mlci) tak jsem zvedavej kam bych to sel reklamovat kdyby se podelala.... 

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Na www.agen.cz se objevila tato zpráva:

"Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vás upozornit, že v současné době probíhá kompletní inventarizace a kamenný i internetový obchod je dočasně uzavřen.
Děkujeme za pochopení."

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

V kontaktech mají uvedeny dole podrobnosti
http://www.agen.cz/kontakty
 

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

agem konci ? ani nahodou, zbavuju sa nepotrebnej omacky a rovnaky vlastnici zalozia novu firmu z rovnakym zameranim. to iste sa deje v celom svete. a teraz je ten spravny cas, nasiel sa vinnink a kazdy to zozerie aj s naviakom

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Můžete mi prosím někdo poradit. Objednala jsem si v pondělí u agenu monitor s poznámkou, že to chci vyzvednout osobně (do vyznačených políček jsem ale musela zvolit jiný způsob odběru - poštou) a teď mi každý den chodí mail, že zboží je naskladněno. Bohužel malé poznámky v sekci kontakty jsem si nevšimla - tedy pokud tam v to pondělí vůbec byla. Firma je zavřená, nikdo nezvedá telefony, i likvidátor má jen zapnutou schránku. Na maily taky nereagují. Nevím, jestli to mám vzdát a objednat ho někde jinde, nebo čekat, že mi možná přijde poštou. Díky za radu.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Kde mohu vrátit nevyhovující žboží koupené 6.5.9?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Hanka: Já bych se na tu objednávku prostě vykašlal. Jestli jsi nic neplatila, tak není co řešit.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Záleží jak se k tomu firma  postaví.Ja už jsem žažil hodně krachů firem ( Finet,Monima, ZERO a ted Agen.Bylo však dobré, kdyby ty záruky se daly nějak uplaňovat. Bud jako nová firma ( budeme jí říkat ZERO III) a nebo pověřit tím jinou firmu. Ale obávám se že se nic dít nebude.A budou krachovat i menší firmy co v Agenu nakupovaly .

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Můžete mi prozradit, proč je v článku zpátky nesmyslná informace o insolvenčním správci, když už jste tam chvíli měli správně likvidátora?
A opakuju, likvidace <> "krach" (insolvence). Důvody pro vstup do likvidace sice můžou být a nejspíš i jsou neuspokojivé hospodářské výsledky, ale pro věřitele je v tom sakra rozdíl. Což samozřejmě nevylučuje, že likvidace může vyústit v insolvenční návrh, ale zatím tomu tak nění, tak nepanikařte.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

e42:
to máš jedno. jabka nebo hrušky, pro ně je to všechno zelenina... :-)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

e42: Protože jsme skleróza a škrtal jsem to přímo v administraci a jak jsem pak přidával Update, nevšiml jsem si, že na lokále, ze kterého jsem to dělal, to nemám.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Každý dobře ví kdo firmu vedl. Trojice čuníků, kteří o obchodování a marketingu vědí úplný kulový. Hlavně o tom marketingu.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Je zázrak, že AGEN vydržel vůbec tak dlouho. Krach AGENU není způsoben krizí, důvody jsou především tyto: 
1. Neprofesionální vedení, neochota vedení naslouchat zákazníkům i vlastním zaměstnancům. O tom svědčí i způsob ukončení činnosti. Zaměstnanci odejiti ze dne na den. Zákaznící si nejsou jisti zda vůbec dostanou předem zaplacené zboží. V Agenu nikdo nebere telefony. 
2. Organizace a struktura firmy prakticky nikdy pořádně neexistovala i když to tak navenek mohlo působit. Kromě vedení nikdo neměl delegované kompetence. 
3. Špatná personální politika - časté až nesmyslné personální změny za účelem úspory nákladů.
4. S tím spojený odchod klíčových zaměstnanců, odborníků a především obchodníků.
5. Chyběla vlastní vize, filozofie a marketing - kopírování akcí Alzy (velkoobchodní slevy pro všechny apod.), Mironetu a Czc.
6. Pouze standardní přidaná hodnota služeb, chyběl například servis u zákazníka, který se prováděl jen velmi omezeně z důvodu chybějících servisních kapacit.  
7. Většina obchodů tak šla pouze přes jeden kanál - internetový obchod.
8. Nevhodné načasování přestěhování na novou adresu.
9. Nepřizpůsobení se tržním změnám, zaspané nebo úplně nulové reakce na potřeby trhu - např.: analogová tma.  
                 

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Nemáte náhodou někdo spojení na Martina Pačana (bývalý obchodník v Agenu, odejit pár měsíců nazpět), případně tušení kam zmizel? Byl jsem s ním velice spokojen.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Bývalé obchodníky  z Agenu jsem vystopoval. Pracují ve firmě www.xcs.cz. 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Internetove shopy prodavaji za sve nakupni ceny + 1-2%. nemaji fakturaci, krytou skladem. Pripadne cekaji na zpetne bonusy od vyrobcu (ty je ted rusi). Je to bublina, ktera bude velkym problemem vsech eshopu - je to bublina, ktera jednou praskne...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No a já doplním informaci, že:
na stránce http://www.agen.cz/kontakty už jsou odstraněny telefonické kontakty, zůstaly jen emaily a dole je jasně uvedeno:

Oznamujeme, že ke dni 11.5.2009 vstoupila společnost AGEN Computer s.r.o. do likvidace.
Likvidátorem společnosti byl jmenován pan Petr Kotouč, tel.č. +420 603 437 920, AGENLIKVIDACE@EMAIL.CZ
S případnými reklamacemi zboží se obracejte na autorizované servisy.

No a doménu AGEN.CZ se na Aukro http://www.aukro.cz/item636191389_domena_www_agen_cz.html chystají prodat s vyvolávací cenou 90.000 Kč. Což naznačuje, že tuto firmu a její závazky asi ani nikdo přebírat nebude - co si kdo dohodne, to má. Hotovo.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No tohle mi prijde jak tunel. Z niceho nic bankrot. A to jeste zavadely platici terminal. A nejlepsi je ten prodej domeny pres Aukro :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jo tu doménu prodává pan majitel co poslal firmu do kopru.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ono když člověk umí jenom kopírovat a neumět vymyslet něco vlastního, tak je jasný kam to časem povede. AGEN se podle mě perfektně rozjel, ale majitelé nemají na to, ukočírovat takovou firmu. Obecně se doufalo, že scientologické školení jim pomohou. Pomohly, ale od peněz. Jenom kokot za to může vysolit prachy.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

K Agenu jsem presel od CZC nejen ze to pro me bylo bliz bez front a i ceny byly slusny.Ale spis celkovy pristup nebyl takovy hekticky.Za cca pul roku co jsem u nej udelal cca 10 nakupu jsem byl spokojen. Dokonce jsem mel pripraven v kosiku uplne novej PC na ktery bohuzel nebo mozna bohudik u teto firmy nedojde.Ale proste mrzi me to.Ale jak rikam je divny ze jeste v patek 9teho jsem tam pridaval veci a najednou v pondeli neslo na eshopu cokoliv delat a pak najednou toto a zminka na webu je ale hooodne spatne se ji da najit:( No uvidime treba se zas objevi nejakej jinej fanda co zalozi novy obchod:) Cim vic konkurence tim lepe :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Me jeste volali ve stredu 6.5. odpol, ze si muzu prijet vyzvednout komp ze servisu. Ve ctvrtek uz bylo zavreno (bez jakekoliv cedule), no a v pondeli oznameni o likvidaci. Skoro to vypada, ze ani zamestnanci nemeli paru. Kazdopadne jsem taky radsi nakupoval tam nez u tech "velkejch".

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Podle me to vedel max majitel nikdo jinej ne.To by nezacinaly ani banerovou soutez ci co to bylo. Tohle vypada jako pekna habadura a at s rika kdo co chce.:)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

to flacek: řeknu ti jen, že pár lidí to tušilo cca 14 dní před:)ale jen tušilo

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to:Badman tak mozny to je nerikam ze ne ale to u nas v praci taky tusime uricty veci ale dokud to neni potvrzeny tak sme jen pesaci co drzi hubu a krok. No uvidim mam par veci koupeno a zaruky konci cca za 2 roky tak snad nebudu muset reklamovat. Hold se vratim zpet k CZC kterej snad zustane protoze pak uz zbejva Alza kam uz nikdy nepachnu :( No budiz jesterce zeme lehka. A jsem zjedav jestli tu domenu nekdo koupi coz velmi pochybuju.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

to: flacek  To je docela divný, protože mně systém v pondělí večer přijal objednávku jako by se nechumelilo. Ale nic to nemění na tom, že od nich už nic neuvidím. Objednala jsem si to uz jinde, jen mě štve, že už jsem to potřebovala k práci tenhle týden a takhle se to zdrželo (nehledě na nezanedbatelný rozdíl v ceně) ....
 
Jinak jsem našla na www.beazt.net komentář jednoho zaměstnance Agenu, z něhož vyplývá že to už šlo do kopru přinejmenším ve čtvrtek 7.5.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to hanka 7.5. dostala většina zaměstnanců výpověď. Jen abyste byla v obraze:) AGEN šel do kopru měsíc.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

to badman: OK beru :-) Měla jsem tím na mysli, že definitivně skončili ....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to badman: No vidim ze jste asi byvaly zamestnanec nebo mozna nejaky znamy zamestnance docela by me zajimalo jak to tam probihalo. Protoze porad si na to nemuzu zvyknout ze proste Agen neni

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Tak bohužel přesně před měsícem mi přijali router do reklamace... tak vůbec nevím jak to řešit, jestli ho ještě uvidim. Byl to Asus, který stojí přes 2000.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

suprtomo: Porad jsi na tom lepe nez ja, ja u nich mam "predplacene" LCD za 6,5 a taky si nemyslim, ze bych nekdy videl LCD ci penize :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak domena neprodana coz mi prijde logicke kdo by kupoval domenu kdyz neni nijak extra zvlastni a kazdej vedel ze to byl IT shop.No kdyz by ji dal za litr tak ji koupim uz jen z nostalgie :D

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Já mám (měl) u nich objednán notebook od 3.5. Když jsem tam volal nikdo to nebral, na emaily taky nikdo neodpovídal tak jsem to vzal na mironetu(bez problémů). Ale co je zajimavé, že mi stále od nich chodí stav objenávky.To trochu nechápu.Je tam asi pekný bordel. Jo a malá rada. Všechno platit přes dobírku. :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to venca84: Tak to ze ti chodi stav objednavky bych rekl ze bude jasny protoze tam to skoncilo ze dne na den a uz s tim nikdo nic nedelal.Jako se strankama ktere porad jedou.Ja jsem si tam jeste rychle zmenil udelaje kdo vi kdo to dostane do rukou a co s tim bude delat nemusi vedet vse i kdyz nepochybuju ze se to da dohledat jinde:)Jinak z Mironetu jsem taky parkrat nakoupil mam to naproti baraku spis jde o to ze ty nemaji komponenty vsechny nebo spis od vsech znacek takze vyber omezen a cena jak kdy:(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mám u nich v reklamaci monitor, už jsem si ho měl vyzvednout opravený, jenže tam na mě čekala ta nemilá cedulka na dveřích ZAVŘENO a v LIKVIDACI. Vůbec nevim co teď :/

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Podle toho jak jsem mluvil s panem likvidátorem je třeba zaslad mail na AGENLIKVIDACE@EMAIL.CZ
Měl by obsahovat minimálně reklamační list + třeba i fakturu na to zboží.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Předbíhaj se mi prsty. Samozřejmě zaslat. :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No a dneska je to Vltava - tehda Cybex

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Lalinka: No, říká se to, že to balej, ty snad máš nějaké bližší informace?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Reklamace snad bude řešit Mironet:
http://info.mironet.cz/reklamace-agen

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Vltava je jasná lidi odtamtud už si schánějí práci...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Teď má největší potíže Czechcomputer. Údájně platí po splatnosti a evidentně má méně zboží na skladech, než bývávalo. Já blbec jsem tam nedávno kupoval komp.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak to mi ani nerikej u nich mam vybrany dily:( a po pravde do Alzy nevlezu a mironet na dily moc neni.Takze CZC mi zbyva no a jestli padne i on tak to je teda darda

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Myslím, že je potopila hamižnost (spíš HAMOUZnost :DD) vedení. Mysleli si, že se vyrovnají Alze, CZC a namastí si všichni z vedení kapsy.. Platy zaměstnanců stály za velký kulový - nespokojenej byl každej od uklízečky po sekretářku. Ani ne za 2 měsíce se pamatuju, že se tam vystřídalo asi 10 lidí ve skladu a na prodejně. Prostě každej rozumnej člověk pochopil, že přijmutím zaměstnání v Agenu by si sám pod sebou podřezal větev. Přestěhování do nových prostor byl opravdu výsměch - dělali ho zaměstnanci Agenu ve svém volnu a bez příplatku. Shrnuto, podtrženo - kdo chce víc, nemá nic a v tomto případě i s dluhy..

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

zvazuje nekdo podani trestniho oznameni?dnes jsem obdzel mail,ze agen rozprodava zasoby skladu.
zajimave je ze 18.5 mi poslali dopisem potvrzeni,ze mam u nich zalohu.K cemu mi to je,nevim...
A ted se divam na vyrobek,co jsem si predplatil a je skladem...to je fakt ke vzteku...bych si ho mohl objednat a zaplatit jeste jednou predem,ne?
nejak se mi to nezda i ten likvidator ve me nebudi duveru...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

poslal jsem na mail fakturu + reklamační list, protože jsem u nich měl v reklamaci router. Po pár dnech odepsal, že mam zavolat. Zkoušel jsem to asi 2x a měl tam pořád hlasovou schránku, tak snad se zejtra už dovolam.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja jsem s nim mluvil uz asi 3x. Poprve mi rek at poslu Fa+servisni list na ten email. Podruhe mi rekl, ze delaji inventuru a napotreti, ze inventura je hotova a ze zacali vydavat. Tyka se to ale asi 700 lidi, tak ze to muze trvat az dva tydny. Ve stejny moment mi prisel z toho emailu vzkaz, ze mam zovolat likvidatorovi. To je nejake zmatene...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jirik7: Mě právě přišel také mail, že mam zavolat likvidátorovi. Dneska to ještě párkrát zkusím, snad se dovolám. Kdybys měl nějaké info tak sem s ním. Díky

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

suprtomo: Takze pokud nedostanu email, ze si to mam tento ct/pa vyzvednout, nebo pristi ct/pa, tak mam nasledujici pondeli (15.6.) zavolat a individualne domluvit.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Tak dneska jsem s ním mluvil a říkal, že pokud jsem poslal fakturu a reklamační list na mail, tak že mi pošlou mail jakmile budou vědět víc. Buď je opraven, neopraven nebo v nejhorším případě dobropis jako pohledávka.

Kupoval už někdo něco z Agen výprodeje?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

suprtomo: Tak zas odpovim ja :-). Kupoval jsem par veci. Uz asi 4. den to visi v systemu jako "zpracovava se" a u polozek je "vydava se". Jelikoz je to na dobirku, tak mi to je jedno jestli to nekdy prijde nebo ne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dobře Vám tak, chtíč koncových zákazníků nakupovat za velkoobchodní ceny způsobil problémy IT odvětví. Vůbec bych se nezlobil, kdyby se trh pročistil a přeživší ceny pro spořílky trochu vyšponovali... :)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

MUF2: Co to meles o sporilkach? Kdyz mas obchod za rohem, proc jezdit jinam a za draz? A ze Ti neni hamba radovat se z ciziho nestesti :-). Jinak souhlas, ze by se trh mel procistit. Vsichni prodavaji vsechno a nikdo nema vlastne nic, protoze nikdo nechce drzet sklad. Zakaznik pak ceka tydny na "dostupnost do tri dnu".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jirik7: Jestli ti to dorazi, tak určitě hned napiš :) plánuju tam taky něco koupit, tak snad to výjde.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

suprtomo: Tak jo, uz mi volali z PPL, ze to vezou.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jirik7: A vše je v pohodě?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

suprtomo: Jo.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

to Jirik : koupil si to vlastne na alze... provize sla xcomputeru... a domena je evidentne napsana na firmu/bilyho kone
(nedohledatelna a.s.)... Fakt slusnej podvod od majitelzu agena
PS: nejsi ty majitel ci zamestnanec a nedelas tem opdvodnikum promo ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Sultan: Je mi celkem jedno odkud to prislo a kdo ma provizi. Koupil jsem si tam jen to, co jsem zrovna potreboval a co bylo za rozumny peniz. A ne, nedelam tam (toz to ku.va ani vomylem), ani jim nechci delat promo, jen jsem odpovidal na dotaz.
Jinak pro ostatni: podarilo se mi vyzvednout komp ze servisu. Takze timto je kapitola Agen za mnou a loucim se s touto diskuzi.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Sultan: nejdriv si precti diskusi, nez na neco zareagujes. v poslednich par prispevcich se resi nakup z likvidace skladu, tj. ze stranek www.agencomputer.cz, nikoli na www.agen.cz. domena agen.cz nema uz delsi dobu s firmou agen computer spolecneho nic krome nazvu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nesměju se Agenu, ale budu se smát šetřílkům, až se to pročistí ještě víc a oni si nebudou moct vyskakovat. Měli aspoň hezko ještěrk v logu :)
 
Prodej koncákům s nízkou marží je nešvar, který se tu rozmohl a může fungovat krátkodobě. Firmy se dříve či později uvaří v nákladech na reklamace atd.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jojo se nedivym sluzby tam stali z ahovno.A ty jejich prodejci byli fakt odbornici....

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak Agen.cz opět funguje. Včera jsem na www.agen.cz objednal a dneska píšu komentář z nového notebooku. :-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

>> PetrPan123:
Akorát už to není "ten původní Agen". Působí to na mě, jakože někdo koupil tu značku vč. domény (Elephant Orchestra), aby se na ní přiživil a provozuje na tom tuctovej e-shop s obsahem stejným, jako má kýbl dalších.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.