Amazon uvádí reklamou sponzorovanou čtečku Kindle jen za 114 USD
Po hardwarové stránce jde o tradiční Kindle třetí generace s 6″ E-ink displejem a Wi-Fi konektivitou (bez 3G). Reklama se zobrazuje v dolním pruhu na hlavní stránce a při vypnutí jako „screensaver“ (což je v tomto případě označení krajně nepřesné, zkrátka jde o obrázek, který na E-ink displeji zůstane po vypnutí, neboť, jak jistě víte, E-ink pro udržení informace napájení nepotřebuje). Jedna z vlastností takové reklamy vyplývá ze samotné rychlosti vykreslování obrazu E-inkem: nemůže být příliš interaktivní, spíše bude statická (v případě screensaveru ani jiná možnost není), nebo v ní bude jen minimum pohyblivých prvků.
O reklamu se bude starat aplikace AdMash, k níž bude brzy uveden i patřičný web.
Aplikaci si může zdarma stáhnout a nainstalovat do Kindle kdokoli, bude možné i „hlasovat“ pro obrázky, které se pak stanou „sponzorovanými screensavery“.
Zároveň dostanou zákazníci s touto verzí Kindle i speciální nabídky ve formě slev, např. dárkový poukaz (Amazon.com Gift Card) za $10 (původní cena $20), šest audio knih za $6 (standardní cena $48) nebo jedno album v Amazon MP3 Store za dolar a další.
Reklamou sponzorovaná verze Kindle bude k mání od 3. května v omezeném počtu max. 3 kusy na jednoho zákazníka, přičemž nabídka platí jen pro USA (to abyste věděli, jaký způsob nákupu máte volit v případě zájmu ;-).