Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k AMD chystá FreeSync 2 HDR, nastaví nové požadavky na kvalitu displeje

Prakticky vyznam temer nulovy stejne jako u prvni verze FreeSync. Samozrejme pro zapalene fanousky AMD je to dobra vec a jiste to oceni, jenze pro bezneho uzivatele jako jsem ja neni moc co resit.
Pokud jsem na misku vah polozil na jedne strane vykonnou grafiku od NVidie a k tomu nic respektive jen obycejny VSync s obycejnym monitorem a na druhou stranu vahy jsem dal drahou, zravou a nevykonou grafiku od AMD spolu s paradnim FreeSync monitorem, tak byla odpoved jasna.
Koupil jsem obycejny monitor a grafiku od NVidie.

AMD teda musi, pokud chce uspet a rozsirit FreeSync rict nejen A, to znamena skvele FreeSync 2 HDR ale i snad dulezitejsi B, to jest solidni hracska graficka karta!

+1
-17
-1
Je komentář přínosný?

Konkretni produkty prosim, vcetne ceny :)

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

No, tohle je už celkem kvalitní pokus o trolling, musím říct.

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

V cem?

Me to stve, protoze FreeSync je rozhodne dobrej napad, ale bez podporeni kvalitni hracskou grafikou mi je to k nicemu.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Freesync je k prdu, ale freesync 2 a tento freesync 2 hdr vypadaji hodne uzitecne. Neni potreba plakat nad neschopnosti nvidie implementovat freesync, jsou to proste zabednenci, kteri na konkurencni technologii nesahnou ani 5 metrovym drazdidlem na vopice, prestoze jim v tom nikdo nebrani.
Ale musim ti dat za pravdu. K cemu je amd nabidka x desitek monitoru podporujicich freesync, 2 a 2 hdr, kdyz jejich grafiky ty hdr hry neroztahaji na vyssim rozliseni, nez je fHD. K cemu je pak nadherny 4k, IPS, 120Hz, HDR, FS2 HDR, 3 ms GtG monitor, kdyz Vega nektery ty narocnejsi hry na 4k nepotaha ani na 60fps... leda na praci a na filmy a tam je zas naprd freesync. Az se amd trochu financne oklepe a nacpe nejaky penize zpatky do radeon group, tak snad udela nejaky comeback. Bylo by fajn mit pod kapotou zas radeon.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Souhlas, ale je to na dlouho. Ja ted koupil obycejnej monitor, takze i kdyby za dva roky prisla AMD se spickovou grafikou, tak budu urcite jeste dalsich nekolik let bez FreeSyncu.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Taky se přidávám k tomu, že freesync je funkčně na tom líp, ale jak bylo uvedeno, když nejsou karty, které to utáhnou na ULTRA nastavení tak je to k ničemu. Už nikdy nebudu hrát hry na medium nebo low, z toho jsem vyrostl.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Já už nikdy nebudu hrát hry bez hw syncu, to je budu hrát raději na low/medium než koukat na tearing, z toho jsem vyrostl

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tearingu se da branit tak, ze pojedes stabilne na 60FPS, coz teda chce vykonnou grafiku. Samozrejme pokud jses profi hrac se 120Hz nebo 144Hz monitorem, tak samozrejme tam se uz FreeSync pripadne G-Sync hodne vyplati, ale zase taky musi bejt ten FreeSync kvalitni, poskytovat velkej rozsah frekvenci, respektive musi to byt kvalitni monitor.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Vy dvaja s Redmarxom ste sa nasli. Jeden vacsi ako druhy.

Podla toho co si napisal, tomu nerozumies. FreeSync u monitorov s podporou LFC je uplne v pohode. Netreba ani novsiu verziu. Ked to vyrobca neflakal, tak aj na 4K monitore mas rozsah aspon 40-60, u niektorych aj lepsi rozsah, dokonca pre LFC idealny. Ak VEGA neda 60fps tak to nevadi, pretoze to stale bude synchronizovat. Ak je u 120Hz 4k malo fps, tak LFC zdvojnasobi pocet posielanych snimok a stale to je plynulejsi obraz pre oko, nez bez toho. A to je hlavna funkcia FreeSyncu: predchadzat tearingu, lamaniu obrazu.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

"A to je hlavna funkcia FreeSyncu: predchadzat tearingu, lamaniu obrazu." nekecé, to jako fakt? Jsem myslel že freesync je nějaká webová aplikace pro volné surfování internetem přeposílaná do tabletu nebo mobilu přes vzdálenou plochu.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Preco reagujes ako retard? Ved ten, na koho som reagoval, o FreeSync pise, ako keby tomu tak nebolo. Stale tam uvadza informacie, ktore s FreeSync nemaju nic spolocne! :-)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

evidentně vůbec netušíš, co freesync dělá primárně, takže si to nastuduj a nemel kraviny. Já mám tu smůlu, že mám FS monitor právě bez LFC, takže mě to pod minimem fs jebalo (motion judder). Naštěstí je to zároveň 144Hz monitor, takže stačilo fs vypnout, monitor se hodil do 144Hz režimu a od FS to nebylo poznat. Vlastně bylo, ve hrách, kde jsem dal 144fps to bylo plynulejší, než na 90fps ve fs režimu. Tearingu se dá zbavit i jinými způsoby, netřeba žádný adaptive sync, stačí jen seříznout max framerate v ovladači karty, nebo dát třeba fast sync u nvidie.
"Ak VEGA neda 60fps tak to nevadi" - vadí, protože to poznáš pouhým okem, že je ten framerate malý, pod 45 to bije do očí v každé střílečce. FS ani GS na tohle nemá vliv, dublování snímků na to nemá vliv. Prostě malý framrate je malý framerate. Řešení je pouze výkonnější karta.
U FS2 vidim velký přínos ve sražení latencí v HDR režimu. U FS2 HDR vidim velký přínos ve zpřehlednění nabídky monitorů a jednoduchém oddělení zrna od plev. Ušetří to spoustu času.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Ty tomu naozaj nerozumies :)

"Já mám tu smůlu, že mám FS monitor právě bez LFC" - Chybna volba hardveru na dany ucel znamena len to, ze ty si si vybral zle. Vobec to nema nic spolocne s FreeSync. FreeSync tam fungoval aj bez LFC.

"Vlastně bylo, ve hrách, kde jsem dal 144fps to bylo plynulejší, než na 90fps ve fs režimu. " - miesas jablka s hruskami. Ked mas 144 fps, tak to je plynulejsie preto, ze mas viac obrazkov k zobrazeniu, nez 90fps :-D Dost logicke nie? Zasa to nema nic spolocne s FreeSync. A ked mas u 90 fps zapnute FreeSync, tak to nema zlepsovat plynulost, ale ma to parovat obrazky s frekvenciou zobrazenia monitora. Nic viac to nespravi, len to, ze to zabrani zobrazeniu polobrazkov naraz pocas jedneho Hz. Plynulost riesi az LFC ked sa aktivuje a to je vtedy, ked je fps nizsie nez minimalna podporovana frekvencia monitora pri zapnutom FreeSync.

"vadí, protože to poznáš pouhým okem, že je ten framerate malý," - ale toto plati u vsetkeho, co je zdrojom obrazu (malo obrazkov = malo muziky), co to ma spolocne s FreeSync?

"U FS2 vidim velký přínos ve sražení latencí v HDR režimu." - co je to za hlupa veta? FreeSync (1) HDR nepodporuje, a teda nemoze mat vyssie latencie v HDR rezime. Tak ako to moze mat prinos v FS2? Nie je prinosom samotna podpora HDR? :)

"...a jednoduchém oddělení zrna od plev. Ušetří to spoustu času." - HA HA HA, cize ked uz si u tvojho monitoru zabil ukrutne vela casu vo vyberani FreeSync, tak preco si prehliadol LFC? A este sa nan stazujes? Ved si tomu nevenoval ani trochu casu, a uz u FS2 si rad, ze ti to usetri cas? Ved ty si lenivy od prirody a este to pises do diskusie.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

To párování svým způsobem dělá i Vsync nebo Freesync. Mě to bohatě stačí, mám 60Hz display a z 1080 60FPS ve FHD vyžímám ze všeho, byť v pár hrách musím nějaký ten detail ubrat abych měl 60 FPS minima. Konstantních 60 synchronizovaných, jelikož pak grafika nezřídka jede na půl plynu tak i nízká spotřeba... Pár her to samé i v 4K

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Jezkovy voci. Monitor jsem vybiral pred tremi lety. V te dobe jeste nebyl zadny seznam monitoru, kde by absence LFC byla nejak znazornena, bylo to proste jen FS umi, neumi; range; Hz; rozliseni; odezva - nic vic. O FS jsem mel neco nacteno, tak jsem predpokladal, ze LFC je jeho nedilnou soucasti. Takze jsem se soustredil na jiny parametry, jako treba barvy, odezva, frekvence, rozliseni. Nevim, jestli v te dobe vubec byly LFC monitory. Kdybych pred tremi lety vybiral monitor a vedel to, co dnes... rozhodne se ale neda rict, ze bych vyberu nevenoval zadny cas. Precetl jsem o tom monitoru x recenzi, v zadne to nebylo zmineno, nikdo se nad tim ani nepozastavil. Treba tady: https://www.tomshardware.com/reviews/asus-mg279q-27-inch-freesync-monito...
Mozna samy recenzenti o tom vedeli kulovy, tak to nehazej na moji lenost ;-)
Pointa je, ze mit tento monitor a k nemu nvidii neskyta zadnou nevyhodu. Protoze, jak sam pises, FS nevyresi nizky framerate (rozhodne ne bez LFC a imo i s LFC a dublovanim snimku se vyresi jen pripadne blikani monitoru, ne plynulost hry - prinos oproti 144Hz rezimu opet 0). Drzet se striktne AMD, protoze mam FS monitor je hovadina.
Vis vubec co dela FS2? Asi ne, jinak bys tak nepindal. Nastuduj si to, pak ti mozna bude veta "...sražení latencí v HDR režimu." davat vetsi smysl.

"FreeSync 2 (CES 2017) už konkrétní požadavky měl:

•podpora HDR, přinejmenším standard HDR400
•automatické přepínání SDR / HDR
•podpora převodu zpracování HDR (tone-mapping) na GPU z monitoru (snížení latencí)
•rozsah obnovovacích frekvencí (maximum ≥ 2,5 × minimum)
•LFC (low frame rate compensation)"
Treti bod. Tluc hlavou o zed ty tupa hmoto :o) mas to napsane primo v clanku, pod kterym reagujes.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Konecne si v prvej polovici textu pisal ako inteligentny cesky clovek. Vety davali zmysel a teraz uz suhlasim s tvojim nazorom. Je to velky rozdiel oproti tvojim zlepeninam vyssie.

Ta druha polovica o FS2 ... a sme zasa naspat u zlepenin vo vetach, aj ked tam mas kopu veci skopirovanych z clanku. Asi vies dobre pisat len ked si nasraty :-)

"U FS2 vidim velký přínos ve sražení latencí v HDR režimu." - Ty mas FS(1). Bavime sa o tvojom nazore, ako ti z roznych podivnych dovodov (vyjadrenych v tvojich vetach) FS(1) nevoni. Ale hned na to u FS2 (o ktorom si nikde predtym nezmienil, ze mas doma) vidis velky prinos v znizeni latencii v HDR rezimu. Bud si preskocil o par stranok v knizke, ale zacal si uplne odveci. Pisal si o HDR? Nie. Pisal si, ze niekde boli vysoke latencie v HDR? Nie. Tak ako zrazu moze byt nejaky prinos v znizeni latencii v HDR, ked nikde si neuviedol, ze by boli nejake nepouzitelne vysoke? Nedava to zmysel.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Proč píšu jak dement? Protože absolutně nechápu o čem mluvíš. Prostě FreeSnyc s kartou která má 45snímků je ničemu protože prostě 15 snímků chybí. A žádná karta od AMD bohužel není, která by to zvládla a nejspíš ještě pár let nebude. Takže aˇž budeš svůj monitor vyhazovat do šrotu i s FreeSyncem, který si za celou dobu použil max ve třech hrách, k čemu ti ta technologie byla? K čemu je AMD vynalezat FS2 nebo FS2HDR, když nemají karty, které zvládnou vyrobit dostatečný počet snímků alespoň pro 60FPS?

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

A este v tom pokracujes ako retard. Vysvetlim.
1. Volas sa Gembler? Pretoze reagujes na nieco, co bolo odpovedou na Gemblera. Bud pouzivaj spravne vlakno, alebo nesuvisiace veci davaj s nejakym slovnym uvedenim na konci tvojho textu, aby aj ostatni citatelia boli v obraze.

2. Vykon grafiky je o maximalnom pocte fps a grafika sa nestara ako budu zobrazene. Proste ich len vyrenderuje. Nesuvisi to s kvalitou FreeSync.

3. Nizke fps napr. ako uvadzas 45fps by bez freesync bolo rovnako nedostatocne aj na CRT monitore. Pretoze monitor bez freesync ma staticku frekvenciu zobrazovania. Cize je problem naparovat 45 obrazkov do 60hz u typickeho monitora.

4. Prave nizke fps a ich kolisanie vyborne riesi freesync. Pretoze hrac dostane vsetky obrazky za sebou, kde casovy rozostup medzi jednotlivymi obrazkami takmer rovnaky, tak ako ich odosiela graficka karta. Nedochadza k tzv plavaniu obrazu ako bez freesync, kde tych 15 obrazkov je nahradenych poslednym hotovym. Cize ked si vydelis sekundu v ms 1000 poctom 60hz monitora, dostanes cas pocas ktoreho bude zobrazeny dalsi obrazok. Ak by bola grafika s hrou presne na 45 fps vyvazena, tak u klasickeho monitora sa zobrazi: 1,2,3,4!4!,5,6,7,8!8!9,10,11,12!12!13,14,15,16!16!, po kazdych 4 obrazkoch z grafiky by monitor posledny obrazok zobrazoval dvojnasobny cas. Co je nerealny stav a neprijemne pre oci. Ak je to u 100hz a este lepsie u 144 a viac u monitora bez FS, tak cas na obrazok za sekundu vychadza kratsi a je to tazsie poznat, ze sa zobrazuju niektore snimky dvoj-trojnasobny cas.

Ak ale dochadza ku kolisaniu fps napr od 40 do 50 tak dochadza uz k velkej nepravidelnosti u pohybu obrazu. Toto riesi freesync, dostanes vsetky obrazky okamzite, co vyjadruje realny stav hry.

Ak uzivatel nema zapnutu ani normalnu vert. synchronizaciu, tak este k tomu dochadza k tearingu, pretoze monitor zobrazi dve casti susednych obrazkov.

Hraci chcu mat co najnizsi sietovy ping 3-30ms, chcu mat 1000hz polling na usb mys (1ms odozva na kliknutie), chcu mat vysoke DPI na mysi, chcu mat 1ms odozvu na monitore u TN, alebo 4-5 ms u ostatnych typov panelov, riesia rozdiel v input lagu 10-30ms... ale ze u niektorych obrazkov pri znizenom fps v peeku vidia o 16.66-50ms neskor nasledujuci obrazok u 60hz monitora im nevadi, a este povazuju freesync za zbytocnost.

Gratulujem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

pozerat filmy bez prepocitavania priamo vv 24Hz (pripadne v 48Hz/72Hz) bude urcite lepsie ako to preratavat na 60Hz, takze Freesync aj na filmy pouzitelny je

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Nekteri panove vyse co hatuji zapominaji na konzole a ze FS2 s HDR se da v budoucnu povazovat za standard ...ocekavam ze to brzy budou podporovat i lepsi TV a je to natolik otevreny standard ze nemusi byt fixovany na HW od AMD

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

tak 5 let než se to nějak víc rozšíří a za 5 let.. kdo ví co tu bude za HW.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Jak bude on uz je..... podivej se napr. na konzole a od toho uz je to jen krok aby se to prosadilo i v TV nejen v monitorech a diky tomu ze to neni vendor lock tak uz se angazuji i jini nez AMD

Btw Jiriku vsechno nejak musi zacit jako napr. x86_64 ci vicejadrove CPU atd. atd. Chapu ze kdyz v AS/FS nema prsty tvuj milacek ze to horko tezko rozdychavas ....a vis co je na tom to nejlepsi ze kdyby chtel a nebrzdil tak vyvoj tak se muze angazovat taky ;)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Double post

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

I 120 a 144 je nasobkem 24 :o) takze i na filmy je FS a GS zbytecny.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak to potom vysvetli tym videam s 25, 29, 30 fps, dokonca hobit v 48 fps, a youtube videa v 60 fps, ze FS a GS nepotrebuju.

Su aj videa s variabilnym snimkovanim. Aj ked ich ucel je uz specificky. Ale preco nemat nastroj, ktory zazitok zo sledovania zlepsuje?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

keby som pustil hru mojej nebohej babicke, tak by tiez nerozlisila medzi 30 a 60 fps, vsync/gsync(freesync)... mozno to naozaj nieje trolling ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

30FPS trvale je v pohode, problem u VSync nastane, kdyz nemam na trvalejch 60FPS a zacnou tam byt pravidelny poklesy 60/30FPS.
Jak takovou situaci resit?
1. Poridit FreeSync monitor + FreeSync grafiku, takze ikdyz se mi pri hre neudrzi 60FPS, tak to spadne treba na 50FPS a bude to stale v pohode. Problem nastane, kdyz bude grafika slaba a nebude to padat k tem 50FPS ale niz. V nejhorsim moznem pripade pri rozsahu FreeSyncu 40-60FPS, kdyz to padne na 39FPS, tak jsem na stejne situaci jako bez FreeSyncu, mozna vlivem nejakeho inputlagu jeste horsi.

2. Poridit obycejny monitor + nadupanou grafiku, kde nebudou FPS padat pod 60 a bude je to drzet stabilne.

Myslim, ze je jasne o kterych grafikach v tech prikladech mluvim. Proste FreeSync je super, FreeSync 2 HDR bude jeste lepsi, ale je potreba k tomu dodelat nadupanou grafiku, pak to nebude mit chybu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

metodou, ked mi nieco neide 8k 120fps max detaily, sa dostaneme k tomu, ze vlastne sa neoplati kupit nic...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

3. Pořiď si něco s LFC + a teď pozor, to bude důležité -> s CO NEJNIŽŠÍM SPODNÍM ROZSAHEM. Já mám rozsah od 30! + LFC (je jedno jestli gsync nebo freesync) a žádný takový blbý zub nemám i kdyby to spadlo pod 30 (LFC funguje už od cca 15fps. Takže dobrý dojem je i při 35fps, skvělý od 45-50. Hodnoty jsou subjektivní pro mě, pro představu na mě nesyncovaný obraz působí dobrým dojmem tak od 55fps a skvělým od 75. Gsync , freesync působí na lidi včetně na mě dojmem cca 15-20 fps navíc. Nejde to ale takto říct, i vyšší fps jako nesyncnutých 100 je pořád horších než syncnutých 75. Bohužel diskuze o téhle problematice je často zkreslená lidmi jako redmarx a Crha, kteří mají potřebu komentovat i bez jakékoliv vlastní zkušenosti.
Redmarxe neposlouchejte a pokud si kupujete drahýmonitor (20 tis+), který pak plánujete na 5 let, tak už jedině něco se syncem

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Naděje na rozšíření tu podle mně je. Freesync už umí xbox, snad se začne víc objevovat u televizí a pak už nic nebrání nVidii, aby začala propagovat něco jako "gsync for tv". Myslím, že by to prodali, aniž by natvrdo přiznali, že jen implementovali freesync jako nepovinou součást standardu HDMI.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Je skoda, ze NVidia nechce pridat podporu pro FreeSync, ale co se s tim nadela, nic. Navic, dokud AMD nebude mit konkurenceschopnou grafiku, tak to vetsina lidi nebude resit stejne jako ja, blby no.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

proč by to dělali. S novou generací bude výkon tam, kde už to nebude třeba protože grafiky budou mít dost výkonu na to aby se dostaly na max frekvenci monitoru, kde to samozřejmě gsync ale i free sync zastaví.
Nejvtipnější pak je že se majitelé takových monitorů i dnes nezřídka začnou divit že mají jen XY FPS a HW není plně vytížený

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

Tak jak jsi to napsal, to samozrjme tak jednoduse neplati. S vykonejsim HW, porostou zase HW pozadavky her. To ze to momentalne castecne brzdi starsi konzole, atd, neznamena, ze to ale neporoste stejne do budouctna.Je to porad dokolecka, i presto, ze se vykon HW vzhledem k narocnosti her se urcite zveda rychleji. Tudiz tvoje tvrzeni muze byt pravdive jen pro tu cast her, ktere uz byli vydany. U novych her to nevis.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Jistě že to není černobílé :)

Ale než se rozšíří nové karty tak, aby se jejich výkon stal standardem tak to taky nějakou dobu potrvá. Vývojáři musí myslet i na ty co nekupují pravidelně nový HW

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

:)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

S novou generací se budou muset poprat s masivnějším nástupem 4k, takže budou tam kde byli.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Vždyť to není pravda, Fallout4 jasně ukázal, že na výpočtech se nic nezmění, akorát se zvedne velikost paměti pro textury. Tak nestrašte malý děti, nebo pak rozdávají mínuska...

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Nevěřím ani písmenko z toho, že se nic nezmění. Leda že je to 4k při výpočtech nějak fejkované (iterpolované atp.). 4x více pixelů se musí projevit (i jinde než na velikosti textur). Zajímavé, že to není tak dávno, co si hráči zlepšovali hratelnost snížením rozlišení.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jak se zvedne velikost na textury? Zvedne se potřeba fillrate, ale proč paměti? To jako nemůžu použít nejlepší textury dostupné ve hře při 720p? Můžu. Max textury si může dovolit i člověk se slabším HW, protože velikost textur na výkon téměř nemá vliv. Pokud nepřekročí VRAM.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

domníváš se že velikost textury 512x512 je stejně velká jako 4096x4096 ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"S novou generací bude výkon tam, kde už to nebude třeba protože grafiky budou mít dost výkonu na to aby se dostaly na max frekvenci monitoru"
ty vycházíš neustále z nesmyslné představy, že pro vyšší fps nemá hw sync smysl. Takový nesmysl vypouštíš z úst jen proto, že jsi to NIKDY neviděl v praxi. HW sync smysl má při vyšších fps. Kdybych ti pustil prostý test pattern freesync dema - dvě červené čáry jezdící zleva doprava na černém pozadí i při 100fps pochopil bys rozdíl do jediné vteřiny. Navíc většina her je napsána tak blbě, že i když máte 100 fps průměrně, tak pádům na 30 a méně se stejně nevyhnete, to se prostě stává a nepomůže Vám ani CPU za 50 tisíc, osmkrát více RAM nebo další GPU. Jediná obrana je proti tomu hw sync

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jeste ze nehraju hry, kde jezdej cerveny cary na cernem pozadi... :o) fs monitor mam, fs jsem pouzival na r9 290X a r9 fury a kdyby me k tomu posadili u nejaky hry, co jede 60fps a chteli vedet, jestli tam je zapnuty fs (90Hz), nebo 144Hz rezim, tak bych proste nevedel. A ano, mam oci v poradku. Bohuzel pro muj fs range 90fps a 144fps od sebe poznam, takze i na amd jsem to pak vypinal. Nechci ti vyvracet tvuj nazor, treba to vrtaci v asusu zvrtali a ten muj monitor, respektive fs v nem nepracuje, jak ma. Ma to ale i logicke vysvetleni, ze proste 144Hz uz blika tak rychle, ze pripadne neuplne snimky nejsou tak do oci bijici. Samozrejme jsou to jen moje dojmy a moje oci. Tvuj monitor ani oci (zatim) nemam :-D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Co to je za kliny? Jak AMD nema konkurenceschopnou grafiku, nema akorat alternativu k 1080Ti, vsude jinde je lepsi varianta, kdyby nebylo zdegenerovanych cen co si nasazujou obchodnici ... ja jsem vysmatej, se dvema hrama od srpna jedu za 15.5k na Vega64, vetsina to stesti asi nemela, kdo zavaha mel tehdy smulu, ale predpokladam, ze ty ceny se ted uz trochu ustalily, kupovat ted dva roky starou Nvidii i kdyz treba o neco levnejsi je nesmysl a kupovat novej Gsync HDR modul za 10k prirazka k monitoru uz je tuplem nesmysl, takze tu prestan trolit ;)

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Já dvě Vega64 za 14550,- s DPH za kus :) Jó to byly časy :)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Jo, vedet to tehdy, tak jsem taky bral dve a prepnul je do uspornyho rezimu :) i kdyz ono i ta jedna kdyz se da o 0.1v min na jadro a pameti na 1100Mhz tak ujde, mesic jsem jel na tovarnim chladici a hlucnosti me to prislo lepsi nez Windforce chladic na HD7870 ... ten se jim povedl, docela nechapu, ze ty doporucovany ceny byly tak nizko kdyz vezmu kvalitni pcb a kaskadu, interposser, hbm ... hlavne ten obraz je na oci uplnej balzam, u nvidie jsem mel pocit (jeste rada 9xx nevim jak na tom je 10xx) jako bych mel na sobe pripojeny elektrody s proudem, statickej obraz fajn, ale jak se to zacne hejbat je to pro me divne neprirozeny, doted nevim proc, ale proste me jejich grafickej vystup nesedi i kdyz by mel byt teoreticky stejnej kor kdyz uz je vse digital.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Teď jsem kupoval blbý dveře do baráku zezadu na zahradu, protože tam byly ještě starý plechový. Zameřovací technik odjel s objednávkou na 63.500,-Kč. A co jako? To mám brečet, že to jsou obyčejný dveře a přirážka 4000,-Kč za kliky je neadekvátní? Prostě si kupte ty svoje AMD Vegy a bežte už konečně nějaký hry hrát když jsou tak úžasné !!! Zatím od vydání tady čtu, jak je to vynikající karta a kde jsou ti lidi co na ní hrajou? Čekal jsem že budeme soutěžit a psát si kolik Wattů to komu při jakých FPS žere, ale kde nic tu nic. Najde se tu jeden člověk co má Vegu a to ještě v práci na CAD... To je teda super příplatek za freesync...

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

nemuzu mluvit za ostatni, ale ja si na ni hraju docela uspesne, od StarCitizena po Final Fantasy XV nebo Divinity Original Sin 2, Assasins Creed Origins, Wolfenstein 2, WatchDogs 2, Talos Principle, Endless Space 2, Subnautica a tech her je nepocitane, da se na tom hrat uplne normalne vsechno, v CADu nedelam, ale nejcasteji me asi prepocitava obraz na filmech a serialech pres madVR

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Kde seženu kyanit? Hrál jsem si volnou hru a nešel podle indicí, ale teď jsem se zasekl, nemám kam jít a chybí mi kyanit a nikl k vylepšení kyklopa a prawna, ale vůbec nevím. Asi jsem nějak tím náhodným potápěním zpřetrhal dějovou linku.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

zkus tady jestli tam bude neco uzitecnyho, ja se tak daleko nedostal http://subnautica.wikia.com/wiki/Kyanite

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak proč jsi to hrál? Nebo jsi to nehrál a jen kecáš?

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Kdybych mel dohrat vsechny hry co mam na Steamu tak budu potrebovat tri zivoty, uz mi neni 15 :D

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Proč se nezeptáš nějakého odborníka na hry? Určitě tu někde bude :o) Kyanit je v hloubce kolem 1500m v jeskyni. Já se do ni dostal náhodou, ale vedou tam asi tři, nebo 4 cesty. Je dobrý si s sebou vzít matroš na malou základnu a Prawna s vrtací haxnou. Pokud si vchod nenašel, tak hledej, šmudlo. Dobrý je mít na kyklopovy štít a termální generátor, tam se fakt hodí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jsem sotva 900m plaváním se dostanu do 1000m. Štít je v plánu a termání generátor teda asi taky. Takže musím vyzkoumat odolnost prawnu, tzn. najít ještě dva kousky niklu. Dík

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak pozor oprava, ta jeskyne s prvnim kyanitem je uz 1200m, ne 1500.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jj, přesněji 1253m, včera jsem tam byl a už to mám, to manévrování s kyklopem v těch jeskyních se stromama je docela "zábava".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak tím že ti řeknu kde je kyanit nic nedokážu. Můžeš mi věřit že jsem dohrál tak daleko a nebo že nejsem tak línej jako ty a podíval jsem se na Subnautica Wiki. Tuším že Kyanite je až ve vulkanické části v hloubce 1100+ m.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

No ale aspoň věděl co je to za hru z těch uvedených, tak mu to budu věřit.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jo tohle je recht jakmile zacnu hnat GTX 980 na hranu s vykonem nebo VRAM tak je to jeste citelnejsi ono se to hybe rychle ale pocitove je to takove zvlastni:) i slabsi karta od AMD s predesle generace se chovala lepe (kdyz jakz tak stihala) :)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

pěkná drahota, když 1070 tu chvíli byly za 9 a 1080 se daly sehnat za 12

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

AMD nema konkurenci ani k 1080Ti ani k proste 1080. A pokud se na to budu divat logickym pohledem vykonu a ceny, tak nema AMD konkurenci v zadne herni skupine. Tve "kdyby" me nezajima, podivam se na vykony grafik, podivam se na ceny a jdu si koupit nejlepsi vykon za nejvyhodnejsi cenu, takze NVidii. Ze to AMD myslela jinak je sice hezke, ale k ....

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

to je ale pouze tvůj názor (resp. trolling).

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Psaní pravdy je troling? Navrhnu lékařské komisi aby zařadila na seznam vážných civilizačních chorob nutných k hospitalizaci a lobotomii i " Stachujovinu ", neboli odmítání pravdy ve jménu nějakého pohnutí mysli.
A dále se snažím o zavedení zákona o zákazu mazání příspěvků z internetu jako ochrana před totalitní cenzurou a s tím snad projde i zákon o plusech a mínusech v diskuzích, které nefungují. Respektive, dám plus Redmarxovi a nic, dám mínus tobě a přičte se ti to jako plus. Takto se chovají schizofrení lidé a vy jste nějaká fanatická skupina, která bude potřebovat nad sebou mít nějaký dohled, protože se zde usiluje o zápis do seznamu webů šířících dezinformace.

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

tato situacia tu uz niekolkokrat bola, ze grafika v aktualnych hrach vyzerala velmi dobre a neskor prepadla. preto by som bol opatrny s tvrdenim, ze nieco ma/nema vykon

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

a vy máte křišťálovou kouli? Já nevím co bude zítra, natož co za rok/dva, na které si typicky HW kupuju, vím ale co je dnes a co dnes potřebuju, dle toho koupím, jestli zítra budu potřebovat něco jiného, tak mi nezbyde než koupit něco jiného, ale proč kupovat něco co mi je dnes k prdu?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ano.. cloveku, ktory povazuje vsetko okrem aktualne najvykonnejsej hernej karty "k prdu" je uvazovat nad niecim inym zbytocne

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Zrovna o víkendu. Standardní setup: 34" UWQHD monitor 42-100Hz FreeSync 1, Vega64 LC. Vzhledem k tomu že jsem vlastníkem i skvělé, úžasné a superrychlé 1080Ti, vložil jsem jí do druhého slotu (zapojení x8 3.0) a jal se okusit ten "feeling of buttersmooth gameplay". Po ruce jsem měl Fallout 4, Mechwarrior Online, The Division.
Začal jsem v sobotu ráno, skončil v neděli večer a pořát jsem měl takový špatný "ech??" pocit. Je něco rozbitého? Dělám něco špatně? Měli zastánci AMD pravdu? Viděli pravověrní zastánci Geforce někdy v akci FreeSync/G-Sync?
Fallout 4 : nestíhal engine (známá to věc), takže výhoda 1080Ti byla šul-null. Spotřeba se pohybovala s 1080Ti jen o desítky wattů níž, protože ani vega nejela na plno a pohybovala se tedy ve svém sweet spektru. Všudypřítomný tearing.
MWO : až nechutně plaval frametime. Proč nechutný? Pokud není zapnutá směrová šipka která značí směr natočení nohou, jediná možnost orientace je dle ubíhající země pod nohama, z níž jde (mimo jiné) vysledovat kam se mech pohybuje. S 1080Ti bylo na zemi i při přímém pohybu ale jasně vidět, že i když se mech pohyboval stejnou rychlostí, "podlaha" ubíhala proměnlivou rychlostí. Zdálo se mi, že neseděl ani zvuk došlapu s tím co se děje na obrazovce. Přejet torzem 180° zleva doprava byl celkem hnus.
The Division : jen benchmark,na hraní nebyl čas, ale už v benchmarku byl viditelný stutter. FPS pěkný, ale stutter trhal za oči. Spotřeba +- stejná, FPS asi o 10-15 víc na 1080Ti.
Po chvíly rozjímání jsem 1080Ti demontoval a rozhodl, že bez FS/GS už hrát nehodlám a za podobný monitor ale s GS nedám 25k+(vyjímka je AOC AG352, ale AOC už nevěřím ani nos mezi očima). Takhle kyselo jsem po testu hiendu už dlouho neměl.
Jen pro doplnění. Karty jsem měl zapojené obě a v průběhu testování jsem jen přehazováním kabelu od monitoru volil, přes kterou pojedu. Během minuty jsem tak mohl vidět rozdíly v chování ve stejné scéně.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Doporucuju v ovladacich nv zapnout fast sync, veskery tearing zmizi, jak mavnutim kouzelneho proutku a u fo4 vynutit maximalne 60 fps a bez vsync (pres mod, nebo v textaku). Vsync natvrdo zapnuty ve hre je zlo a protoze v bethesde jsou velmi pokrokovi, tak pocitaji s tim, ze vsichni maji nejnovejsi 60Hz monitor. Co to dela za priserny stuttering na vsem ostatnim je jim putna.
1080Ti testovat pokud mozno x16 slotu, nebo alespon nastavit obema grafikam stejne podminky. Hry s high-end grafikama testovat alespon na pretaktenem 8700k, jinak se ta 1080Ti nudi.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Obě grafiky měly stejné podmínky PCIE x8 3.0. Vliv rychlosti na výkon je dle mnoha recenzí zanedbatelný pokud se standardně FPS pohybují kolem 100FPS, u jednodušších nebo vysoce optimalizovaných her jako jsou CS:GO, Overwatch, Doom, Wolfenstein už jsou rozdíly větší, ale stále malé. Na 1080Ti jsem měl zapnutý adaptive sync. Zkusím tedy ještě s fastsync. Vypnutý VSYNC v F4 mám trvale asi tak 30h herního času a problém jsem neměl jediný (rozbytý script, nefunkční hackování, haluz fyzika atd...), FPS padaly v místech pod 50FPS na obou kartách. Stuttering byl paradoxně nejvíc viditelný u benchmarku Division, kde AMD měla stutter jen v prvních pár vteřinách (což je celkem obvyklé), ale nvidia měla alespoň jeden záškub každých cca 5 sekund. Taky si vzpomínám, že 1080Ti měla v Division u konce benchmarku kdy kamera prolétá kouřem i o celých 10FPS míň, než Vega.
"Hry s high-end grafikama testovat alespon na pretaktenem 8700k, jinak se ta 1080Ti nudi." Ano a taky bych mohl hrát jen tituly, které jsou řádně optimalizované, kde nebývá překážkou sprasený engine. Nač hrát něco co mě baví, když můžu hrát hry které půjdou plynule. :) CPU je Ryzen 2700X.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Vegy jedou na Ryzenu lip nez na Intelu :D nech je s jejich 8700k honit maxfps ktery s plynulosti nemaji co do cineni :) hlavne ze maji nejvykonejsi top end kterej za tri mesice bude ku prdu, protoze vyjde nova rada a nvidia pro nej prestane optimalizovat, spolu s patchema Intelu teprve zjisti, jak jim to krasne jede :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

no, já s tim souhlasim, ryzeny maj sice nižší průměrný a max fps, než ty herní topítka od intelu, ale maj zas vyšší minimální fps a díky tomu je to celé plynulejší. Jenže když testuju grafiky, tak je mi tohle přece putna. Nvidia už vydala Titan V, takže vlastně už důvod optimalizovat nemají, ale nové ovladače vychází stále. Dokonce i pro moji notebookovou GTX870m, tak tu nemel nesmysly.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

ovladace samozrejme vychazi stale, ale ale bylo krasne videt jak najednou prestal v novych hrach rust vykon pro radu 9xx jakmile byla na svete 10xx a to se stane i nyni, ovladace budou, ale optimalizace pro starsi architektury zkonci, nvidia to tak dela uz dlouho aby podporila prodej novych grafik i kdyz mozna to treba zvazi, kdyz ma tedkom plny sklady 10xx cipu

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja si ty zpravy o tom, ze nvidia novyma ovladacema zabila starsi generaci (aby lidi donutili koupit tu novou) pamatuju taky, ale nejak uz nemuzu najit dukazy... faktem je, ze tyhle zpravy se uz dlouho nikde neobjevili a to ke kazde nove hre vychazi nejaky update ovladacu (i na ten notebook) a jejich dopad na vykon je nekdy nulovy, ale vetsinou spis pozitivni, casto resi stabilitu atd.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

"Na 1080Ti jsem měl zapnutý adaptive sync" - doporučil bych si přečíst, co to dělá. Pokud máte českou verzi ovladačů, tak vybrat "Rychlé" (kterej trouba tohle překládal? To je jak kdyby u AMD byla volba "Volné")
U FO4, alespoň když jsem to ještě hrál, vypnutí vsync samotné nedělalo nic, ale pokud byl díky tomu framerate dvojnásobný, byly dvojnásobně rychlé i animace, fyzika, čerpání AP při běhu atd... nejbizarnější byl lockpicking, protože hra v tomto režimu přechází do velice nenáročné grafiky, kdy i moje stará fury dávala 500+fps a animace zámku byla skoro 10x rychlejší. Instantně to lámalo paklíče i na nejnižší obtížnost :D Možná už to v nějakém patchi opravili, ale od té doby jsem si na to už dával pozor.
"Stuttering byl paradoxně nejvíc viditelný u benchmarku Division" - tak ten zrovna nemám, abych nějak poradil, ale stuttering na své mašině (6700k@4,6GHz, 1080Ti) zažívám zřídka a většinou je na vině disk, nebo cpu. Ano, někdy na nvidii muže dělat paseku dx12, nebo Vulkan, takže zatlačím slzu a přepnu do "archaického" dx11 (zlatý amd), ale ruku na srdce, graficky je to furt stejné.
"Ano a taky bych mohl hrát jen tituly..." - sorry, blbě jsem se vyjádřil, stačí koukat na ten ukazatel využití GPU, pokud to padne pod 98%, je na vině pomalé (úmyslně nepíšu slabé) CPU. Ideálnější na test grafik ve hrách by bylo asi i5 8600k@5,0+GHz. Ty si většinou poradí i s těma hůře optimalizovanýma titulama, jako je třeba Arma a další hrůzy.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Míšek myslel NV fast sync, chytáš ho jen za slovo. FS/Gsync jsi nikdy neviděl. Tvrdit, že se fast sync vyrovná FS/GS je blábol od někoho kdo to neviděl. Fast sync je jen onanie, FS/GS je skutečný sex, který jsi ještě asi neměl jsi proto frustrovaný. Btw to co napsal je přesně tak jak to je v real life - hoň si klidně fps výpis a říkej nám jak je to super, nám ostatním jde o tu skutečně vnímatelnou plynulost

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Nemyslel a MACHINO, i když vtipně, neCrhuj. :) Snažím se tu vést konstruktivní řeč. Fast Sync jsem ještě nezkusil, nebyl čas a předtím jsem opravdu testoval s Adaptive Sync (nevím jak je to v české lokalizaci ovladačů jmenováno). Totiž mě nezajímají FPS nad rámec Hz monitoru.
Ale zpět k věci. FastSync vyzkouším a FPS capnu RivaTunerem na 100Hz a uvidím.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

V ceske lokalizaci je tam tusim Adaptivni, taky jsem od toho cekal neco extra, ale uz z popisku jsem se zjezil a jeste jsem to nezkousel. Pak je tam jeste jedna adaptivni volba, ktera pro jistotu fps serizne rovnou na polovinu frekvence monitoru... to jsem taky jeste nemel odvahu zapnout.
Fastsync asi netreba nijak capovat, pokud si dobre vzpominam, tak v popisku bylo neco ve smyslu, ze graficka karta generuje snimky normalne (tudiz na elektrine nic neusetrim), ale ty nad ramec frekvence monitoru se nezobrazi. Cili by nemelo dochazet k tearingu, ani k input lagu. Me to zatim vyhovuje, pravdou je, ze o tom vubec nevim, nevnimam zadna negativa, tearing, nebo stuttering. Zkuste bez capu i s capem, na vas nazor jsem zvedavy.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Blbý je, že když to nevyzkoušim dneska tak nejspíš až v neděli večer a kdo ví jestli. Mezitím to tady zapadá další haldou novinek. :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak jsem to vyzkoušel. Je to lepší, nedochází k tearingu, ale na FS/GS to teda nemá ani zdaleka. Člověk by si asi zvykl, ale to se dá říct o kde čem :)
Jinak třeba ve F4 v jedné scéně mám s Ti 60FPS a 330W, s V 51FPS a 287W. Obě grafiky jedou na cca 70%. Vypadá to, že Nvidia umí líp rozkládat grafickou zátěž mezi víc jader.
V KDC to bylo na Ti 56FPS při 100% zátěži, 376W. S V 51FPS pro 100%, 420W. Tam už jede Vega naplno a mimo frekvenční sweetspot.
ME:Andromeda - Ti 108FPS, 385W. V 71FPS, 420W. 100% vytížení GPU.
Vybíral jsem vždy stejnou scénu a pohled po loadu z uložené pozice.
Ještě tomu dám šanci a pojedu teď nějakou delší dobu (třeba týden) na Ti, ale feeling z obrazu je lepší s FS. Obzvlášť u toho co hraju nejčastěji, kde FPS lítají mezi 45-100FPS úplně běžně a ještě je to competetivní mulťák.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ten feeling z obrazu vám věřím, přecejenom u mě hraje asi velkou roli těch 144Hz. Zkoušel jsem na 60Hz monitoru ten samý setup a je to dost hrozný, takže s tim 100Hz monitorem budete někde uprostřed. Na těch 144Hz je ten obraz už naprosto sametově jemný. Zkoušel jsem i klasický vsync a na 60Hz monitoru - naprosto nehratelné jakékoliv fps, zaměřování naprosto gumové. Když zapnu vsync na 144Hz monitoru tak pomalu nejsem schopen poznat rozdíl. Respektive, asi bych to dokázal poznat ve "slepém" testu, ale je to na takové úrovni, že to ve hře neobtěžuje a to hraju BF1 i CoD:WWII v multíku a většinou jsem někde v první pětce (ale to je spíš tím, že nehraju pravidelně), tzn. nehraju fps poprvé.
Do budoucna (jednou) bych chtěl určitě zase Radeon, ale jedině v případě, že to bude lepší kup, než nvidie. Spotřeba mě nezajímá, respektive Radeonu jsem schopný nějaké Watty navíc odpustit. Bohužel už jsem tak zmlsanej, že jsem schopnej si připlatit i několik tisíc, když to přidá adekvátní porci výkonu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

1080Ti zaměstnám i Pentiem, zapněte 4k + DSR faktor 4, nastavte vše na max a těch pár FPS co to dá max uživí i C2D.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Dobře, ale to není zrovna real life nasazení. :) Koupit si drahou grafiku jen za účelem ji mučit nesmyslným nastavením které oko stejně z velké části nepozná je nesmysl (teda aspoň podle mě).

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Jde jen o to. Nechci na 1080Ti házet špínu, dokonce jsem na ní dokoupil vodu (pravděpodobně tedy zbytečně protože jí do PC ASI natrvalo nedám), ale líp se s ní prostě nehrálo. Často je masivní bottleneck v enginu a je zřejmé, že HW značně předběhl software.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Třeba to dělá nějaká synergie ryzenu + vegy, alias infinity fabric magic. Každý ať si hraje na čem chce.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je to hodně o enginu. Vím o několika titulech, ale nic nemá na mmo klasiku - wowko. Tam jsou si všichni hráči rovni a smutné je, že čím starší karta, tím líp (byť samozřejmě u těžkého muzea se to láme). S náročným CryEnginem jsem většinou problém neměl.

A ne, opravdu není na vině slabé CPU (viz příspěvky nad tebou). CPU se fláká a i když někdo stále mele, že wowo je pjur ST program, tak už pár let není. Důkazem budiž rozložený load mezi všech 6 jader, vlákna co jsou z HT jsou bez loadu. Nic nevystřeluje jen na jednom vláknu (to jen tak mimochodem).

Co si ještě tak pamatuju, když jsem měl 6870, nejméně náročná hra CPU a zároveň nenáročným enginem byl trine (1 i 2). Všude jinde mě docela limitovalo pomalé CPU nebo zprasenej engine.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

MWO je CryEngine. Pokud je programátor prase, dokáže to i tam. Samozřejmě je taky něco jiného srovnávat singleplayer/multiplayer.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To ano, já to prim beru jako příklad, jak špatné to může být. Aneb jestli má člověk 1080Ti nebo Veku, je to buřt, stejně jsou ty čipy/karty na 10% loadu, někdy i méně. S každým patchem se to mění jako počasí venku každou hodinou. Drivery mají prakticky nulový dopad.

Nicméně všiml jsem si tak před dvouma rokama zajímavého jevu. V jedné velmi náročné lokaci (grafické orgie, tuna flóry a fauny) mi na notebooku s Quadrem FX570 zobrazoval interní framerate měřič cca 15 fps, vtip je ten, že jsem byl schopnej ty snímky spočítat, takže jich byla přibližně polovina. Subjektivně se mi zdá, že mnohdy avizovaný framerate vůbec neodpovídá realitě, viz. měsíc/dva zpátky článek zde o přesnosti měření frameratu/bodů/čehokoliv.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jasně 1080Ti je šmejd a pod nohama ti ubíhala textura špatně ale může za to ta zlá hnusná nVidia. V životě jsem takový bláboly nečetl, ale tady? Tady je to absolutní dno.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

"Tady je to absolutní dno." - s tebou v čele. :/

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

1,5 roku od uvedení FreeSync 2 a stále jen tři monitory? Podle https://www.amd.com/en/products/freesync-monitors když dám do filtru FreeSync 2 Yes.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Už v dubnu jich bylo šest, ale oni to aktualizují jednou za čas.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.