Co je FP64? Pamatuji si odněkud že PS4 Pro má 4Tflops v FP32, což prý nemuselo stačit a nějaký hlavoun ze Sony tvrdil že to nevadí protože v FP16 to má přes 8 Tflops.
Ale co to má být? Bitové operace? Je snad většina PS4 Pro her šestnáctibitových?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Co je FP64? Pamatuji si
LukasL34 https://diit.cz/profil/xhddtgommv
14. 6. 2021 - 13:11https://diit.cz/clanek/amd-instinct-mi200-aldebaran-podporuje-az-128-gb-hbm2e/diskuseCo je FP64? Pamatuji si odněkud že PS4 Pro má 4Tflops v FP32, což prý nemuselo stačit a nějaký hlavoun ze Sony tvrdil že to nevadí protože v FP16 to má přes 8 Tflops.
Ale co to má být? Bitové operace? Je snad většina PS4 Pro her šestnáctibitových? https://diit.cz/clanek/amd-instinct-mi200-aldebaran-podporuje-az-128-gb-hbm2e/diskuse#comment-1342661
+
Formát s plovoucí desetinnou čárkou s dvojitou přesností (někdy nazývaný FP64 nebo float64 ) je formát čísla počítače, který obvykle zabírá 64 bitů v paměti počítače. Viz Wikipedia. Jedná se o výkon výpočtů v této číselné přesnosti.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Formát s plovoucí desetinnou
Zbyněk71 https://diit.cz/profil/zbynek-gavenda
14. 6. 2021 - 16:53https://diit.cz/clanek/amd-instinct-mi200-aldebaran-podporuje-az-128-gb-hbm2e/diskuseFormát s plovoucí desetinnou čárkou s dvojitou přesností (někdy nazývaný FP64 nebo float64 ) je formát čísla počítače, který obvykle zabírá 64 bitů v paměti počítače. Viz Wikipedia. Jedná se o výkon výpočtů v této číselné přesnosti.https://diit.cz/clanek/amd-instinct-mi200-aldebaran-podporuje-az-128-gb-hbm2e/diskuse#comment-1342668
+
FP64 je to, čemu se v programovacích jazycích často říká double (např. v C++, C#), dneska to často je výchozí datový typ pro čísla v plovoucí čárce (např. JavaScript standardně používá FP64 na všechno v plovoucí čárce).
FP32 se v programovacích jazycích často nazývá float, single nebo real.
FP16 se, pokud vím, taková specialita implementovaná pro zrychlení výpočtů kterým nevadí snížená přesnost.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
FP64 je to, čemu se v
IT Joker https://diit.cz/profil/it-joker
14. 6. 2021 - 22:53https://diit.cz/clanek/amd-instinct-mi200-aldebaran-podporuje-az-128-gb-hbm2e/diskuseFP64 je to, čemu se v programovacích jazycích často říká double (např. v C++, C#), dneska to často je výchozí datový typ pro čísla v plovoucí čárce (např. JavaScript standardně používá FP64 na všechno v plovoucí čárce).
FP32 se v programovacích jazycích často nazývá float, single nebo real.
FP16 se, pokud vím, taková specialita implementovaná pro zrychlení výpočtů kterým nevadí snížená přesnost.https://diit.cz/clanek/amd-instinct-mi200-aldebaran-podporuje-az-128-gb-hbm2e/diskuse#comment-1342674
+
Co je FP64? Pamatuji si odněkud že PS4 Pro má 4Tflops v FP32, což prý nemuselo stačit a nějaký hlavoun ze Sony tvrdil že to nevadí protože v FP16 to má přes 8 Tflops.
Ale co to má být? Bitové operace? Je snad většina PS4 Pro her šestnáctibitových?
Formát s plovoucí desetinnou čárkou s dvojitou přesností (někdy nazývaný FP64 nebo float64 ) je formát čísla počítače, který obvykle zabírá 64 bitů v paměti počítače. Viz Wikipedia. Jedná se o výkon výpočtů v této číselné přesnosti.
FP64 je to, čemu se v programovacích jazycích často říká double (např. v C++, C#), dneska to často je výchozí datový typ pro čísla v plovoucí čárce (např. JavaScript standardně používá FP64 na všechno v plovoucí čárce).
FP32 se v programovacích jazycích často nazývá float, single nebo real.
FP16 se, pokud vím, taková specialita implementovaná pro zrychlení výpočtů kterým nevadí snížená přesnost.
Díky za vysvětlení
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.