Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k AMD jde kupředu (pomalu, ale jistě)

AMD ať de do pi**

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

á... inteligence odpovídající nicku se projevila

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Njn zase chytracek co chce vyvolat flame war. Kdyby nebylo AMD stal by tvuj Intelovy brocesor nekolikanasobne vice a vypocetni vykon mozna polovicni.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ale no tak ma to cenu se hadat i kdyby ten ci onen byl uplne na nic tak se nic nedeje. Kazdy mame radi neco .. jako by jste se bavili o tom jestli je lepsi svickova nebo karbenatky .. kazdy at ma to co che on nekdo si da karbos nekdo svickovou nekdo husu kazdy potrebuje neco jineho a nema smysl rozmlouvat chute. JAka je realita na to nemate pravo prisuzovat te ci one osobe tu ci onou znacku.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

hm, karbanátek se svíčkovou, to by mohla bejt bašta B-]

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

peppo, o moje IQ se neboj, to je 136,
ale já jen chtěl co nejvýstižněji popsat co ve mě značka AMD vyvolává,
a myslím že výstižněji už sem to napsat ani nemohl.
 
Ať žije tvrdé jádro příznivců Intelu ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jakesh: Tvé příspěvky o výši tvého IQ nevypovídají pravdu a nebo ho prostě nemáš.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 jakesh: Vyjmenuj nejake duvody (podlozene) v cem je Prescott lepsi nez Athlon64...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ShAcKaL: tak např. nemusíš doma používat ústřední topení, takže ušetříš. To je snad jasná výhoda, ne?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Corwin78: lol:)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Corvin : Hele Juliane .... Athlon64 3000+ při max. zatížení 42 stupňu. To byses moc neohřál. Leda tak vzteky nad svým předraženým Prescotem za cenu o polovinu vyšší ........

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Corvin : Aha jestli si to myslel naopak .... tak sorry :-))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Venousekh: Dit rikal, ze musi v zime zapinat topeni, takze ho asi nema ne?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ja mam doma A64 sc939 Winchestr 3200+@3800+ za 6200Kc a strcim s tim do kapsy jakejkoliv procik od intelu a mam teploty 38°/45°  Zalman 7000CU 800ot/min
 
Prescot je totalni shit jak vykonem tak spotrebou a teplotou

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak si to tu čtu a vidím, že jste úplně odběhli od tématu. Takže: já rači karbenátek

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Stratos a další jemu podobní ... Lidičky neblázněte a přestaňte bojovat za to co zrovna máte doma! Pochopte jednu věc, že ani AMD ani Intel nevyrábí "shity" (jak tu rádi zmiňujete), protože to by se jich nikdy neprodávalo tolik. Mimochodem proč tedy Intel CPU jsou mnohonásobně prodávanější nežli AMD? Chcete snad říci, že tu většinu tvoří samí hlupáci, kteří nerozeznají kvalitu od "shitu"? Neřekl bych. Každý má rád něco a každý je různě movitý a taky podle toho pak nakupují. AMD má většinu HOME trhu a Intel zase dominuje na poli OFFICE-BUSINESS a tak to nejspíš i zůstane. Tak proč se dohadovat, pomlouvat, uráže, atd.? Buďte každý rád za to co máte a nevnucujte něco druhým. :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zajímal by mne poměr u nás v ČR, řekl bych možná tak půl na půl ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Macros: to je dano trhem a jeho historií. Intel ma smlouvy s nejvetsimy vyrobci PC o tom ze bude stavet pc na jejich platforme.
Ale uz i Dell ktery stavi jen a jen na Intelu se zacal zajimat o AMD s prohlasenim ze uz nejde nadale ignorovat tak dobre procaky jakymi A64 jsou...
Sam to vidim u nas ve firme (prodej IT sluzeb). PC zakaznikum prodavame Autocont a Triline a ti donedavna nemeli v nabidce zadne PC od AMD, pak zacali stavet PC na SocketA, ted uz prodavaji i s754... nabidka je sice porad 80/20 pro intel a dulezite je ze AMD zacali vubec nabizet.
A az takhle zareaguji na trhu i ostatni prodejci tak se podil AMD vyrazne zvedne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Macros: máš pravdu, ale nechtěj vědět, jak Intel tu dominanci na office trhu dosáhl. Ale nakonec, kdo má čisté ruce, že...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je zajímavé, že momentálně má AMD už chvíli nad Intelem technologickovýkonostní vrch, a přesto se poměry ve prospěch AMD mění jen velmi pomalu. To asi opravdu nebude inteligencí kupujících, ale jejich hloupostí (když nehledí na poměr výkon-cena) či zkorumpovaností (jde-li o velké firemní nákupy), protože se rozhodně nedá říci, že by AMD stále zaostávalo ve spolehlivosti. Předpokládám, že Intel se zase na čas vrátí na špici, ale bylo by záhodno, aby AMD posílilo co nejvíce, aby mohlo být ještě tvrdším soupeřem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Otto myslím že si to přečetl stejně dyslekticky jako já :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>Mcros:Mimochodem proč tedy Intel CPU jsou mnohonásobně prodávanější >nežli AMD?

vyrobne kapacity vyhradne na CPU- najnarocnejsie tovarne
AMD 1x 200 mm tovaren
Intel 8x 200 mm toavren+ 3x 300mm tovaren

300 mm tovaren vyrobi na plochu 2x tolko CPU ako 200 a teda intel ma kpacitu 14x taku velku ako AMD
AMD Fab30 je schopna vyrobit cca. 35 (35-40) mil. CPU/rok. v roku 2004 sa predalo 198 mil PC a to este nie vsteky su dobre - bezny podiel dobrych CPU je 40% vyrobenych

35/198=17,77%
teda AMd prakticky preda co vyrobi a aj tak musi zamietnut 40% objenavok. To sa zlepsi ako na prelome 2005/2006 zacne vyrbat 300 mm AMD Fab36. Skutocnost a plan AMD na CPU- vdaka pmoci IBM a Chartered-

2004- plan 35 mil skutocnost 36 mil
2005- plan 50 mil CPU
2006- plan 120 mil CPU

plan a skutocniost vstekych vyrobcov PC

2004 - 198 mil(plan 2002 mil.)
2005 - 210 mil.
2006 - 220 mil.

2

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Proc Intel dominuje? Je to velmi jednoduche. Staci indukce.
1) Na Intelu to fuguje.
2) Kdyz to funguje na Intelu tak bude fungovat i na jinem Intelu.

A kdo by se chtel namocit (ve vetsich firmach) do problemu, ze ted to na AMD nefunguje (i kdyz za to AMD nemuze), ze?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

123: ROFL :-)))) vitajte v roku 1996!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

123: argument cislo 1 je asi taky isty ako NA IEXPLORE TO FUNGUJE :-)))))))))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

123: vis kolik aplikacie nefungovalo na Intelu ? Namatkou 486->Pentium , Pentium3->Pentium4. Hry, aplikace. Resilo se to jednoduse, proste se vydal patch na hru, nebo aplikaci. Neslo samozrejme o problem procesora jako takoveho, jenom o malou inkompatabilitu. Kdyz se totez stalo u AMD, tak byl poprask a vsichni psali, jak je AMD nekompatabilni. Tak jak ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

fotoba:V zásadě jsi to vystihl. Akorát, že objednávky tak moc neodmítá, ale řeší to hlaavně vyššími cenami. Samozřejmě velcí výrobci PC nekupujou CPU bez záruk dodávek minimálního množství. Přechod na 90nm zvýší počet výrobených CPU na wafer a až se zlepší i výtěžnost (myslím že 40 % je výtěžnost na začátku cyklu) bude AMDéček trochu víc.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja som AMD pozitiv od doby ked som si kupil prve AMD a neviem to vysvetlit preco.Tie pomery predaja co tu udavate sa mi nezdaju.Vsetci ktorych poznam maju AMD-cka a nikoho ani nenapadne si kupit nejaky Celer . Velmi slusne procaky zacali byt AMD-cka od bartonov-to vsetko predtym sa dost hrialo ale aj tak v tom bolo caro tuningu keysov a chladicov a hlavne neodmyslitelne pretaktovanie . To boli casy !?! Teraz sa karta dost obratila v praci mam nejaky Xeon a musi sa chladit 12 cm vetrakom . Mozno raz ten stroj odleti . Toto by ma nenapadlo dat vetrak z hajzla na procak . Mal som tu cest postavit A64 3200+(90 nm technologia).Ked som videl ten chladic myslel som ze si zo mna robia srandu !?! Opak je pravdou :o)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

zbojnix: "Toto by ma nenapadlo dat vetrak z hajzla na procak" tak tim jsi me dostal :-) -ale jinak naprosty souhlas. AMD ma proste navrch a pomaly na to zacinaji reagovat i office prodejci, ale skoda ze AMD proste nema kapacity aby ty procaky dokazali vyrobit (myslim ve velkem mnozstvi jako Intel)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

zbojnix:
Ja som Intel pozitiv od doby ked som si kupil prvy Intel a neviem to vysvetlit preco.Tie pomery predaja co tu udavate sa mi nezdaju.Vsetci ktorych poznam maju Intel a nikoho ani nenapadne si kupit nejaky AMD..
 
Tohle je opravdu vystizne .. Ted jak spravedlive ale opravdu spravedlive a nezavisle rozsoudis kdo ma pravdu. Nejde to ... Navic kvantita prodeje neznamena jeste kvalitu. Tim to ale nemluvi ani pro jednoho. Je to nazor proti nazoru a ty nemuzes rict ze to neni pravda protoze by jsi poskodil sam sebe Je to ten samy text ta sama pravda ale dvou lidi.
Prosim zadny flame. Spis co znam lidi tak maji AMD a taky problemy ale to je prave to ze to nebude tim CPU ale timco se od nej odviji chipset atd .. mozna to chce i jine zachazeni.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Skutocne neviem o akych problemoch hovoris? Ja nemam ziadne problemy a nikdy som nemal. Ci to uz bola Abitka s duronom pred 2-mi rokmi alebo sucasna Asuska s bartonom co mam teraz alebo Asuska s 64-kou a najnovsim chipsetom od N-vidie co som skladal cca pred tyzdnom . Ja ziadne problemy nemam . Dokonca ani lov-end s Asrokom a sempronom mi nikdy ziadne problemy nerobil . To este treba povedat ze ta doska asrok funguje fakt ako detska hracka.Ziadne problemy s drivermi.Neviem o com hovoris.Ja som skusil rozne chisety a fsetko slapalo na urovni.Stretol som sa zo zlymi kusmi ktore sa samozrejme vymienaju na pockanie ale s tym sa stretnes aj ked kupujes mikrovlnku ze ? A len aby si ma nechytil za pismenka bolo ich velmi malo : pomer 1:50 . To ale boli dosky a nie AMD . Pri AMD som este nedostal zly kus. Takze mily morfe ja mam fakt skusenosti a ti moji znami maju stroje odo mna a nikdo sa nestazuje . Intel som prestal robit cca pred rokom.Ak by si chcel mozem ti poradit momentalne bombovu zostavu na platforme AMD.Ja som clovek ktory si to vsetko osahal v reale.Ako som spominal na Intel saham s sucasnosti v praci . A nemal by som to robit ale urobil som im zborku-rozborku , len to nepovedz mojmu sefovi .OKY? OKY!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Okrem ineho to co si otocil ten text to je zaujimave ale urcite nevies sklonovat .

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.