No nevim kdo se se samolepkou DirectX chlubil víc :D
Mimochodem ty přejmenované čipy byly opravdu jen u té zlé a podlé nVidie?
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
No nevim kdo se se samolepkou
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
20. 7. 2012 - 13:16https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseNo nevim kdo se se samolepkou DirectX chlubil víc :D
Mimochodem ty přejmenované čipy byly opravdu jen u té zlé a podlé nVidie?https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628500
+
20. 7. 2012 - 13:29https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseKde článek mluví o zlé a podlé Nvidii? Ta otázka je mimochodem učebnicový příklad demagogie ;-) http://cs.wikipedia.org/wiki/Falacie#Slou.C4.8Den.C3.A1_ot.C3.A1zkahttps://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628501
+
20. 7. 2012 - 13:58https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseDěkuji za vyčerpávající odpověď na mé otázky ;)https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628506
+
Mimochodem Vaše reakce je učebnicovým příkladem "Úhybného manévru", popis viz. Váš link výše
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Mimochodem Vaše reakce je
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
20. 7. 2012 - 14:04https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseMimochodem Vaše reakce je učebnicovým příkladem "Úhybného manévru", popis viz. Váš link výšehttps://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628509
+
Nikoli. Pouze jsem vysvětlil, proč na otázku nebudu reagovat. Účelem takto postavené otázky není dozvědět se odpověď, ale vyvolat flame.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Nikoli. Pouze jsem vysvětlil,
no-X https://diit.cz/autor/no-x
20. 7. 2012 - 14:32https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseNikoli. Pouze jsem vysvětlil, proč na otázku nebudu reagovat. Účelem takto postavené otázky není dozvědět se odpověď, ale vyvolat flame.https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628515
+
A jsou tedy přejmenované čipy starší generace i u konkurence (AMD ostatní nemá asi cenu řešit) nebo ne?
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
A jsou tedy přejmenované čipy
simik https://diit.cz/profil/simik
20. 7. 2012 - 14:45https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseA jsou tedy přejmenované čipy starší generace i u konkurence (AMD ostatní nemá asi cenu řešit) nebo ne?https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628518
+
Ta zavorka se mi nějak nepovedla. Jde mi hlavně o AMD. Ostatní asi DX11.1 nemají vůbec. Co udělat nějakou tabulku?
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Ta zavorka se mi nějak
simik https://diit.cz/profil/simik
20. 7. 2012 - 14:46https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseTa zavorka se mi nějak nepovedla. Jde mi hlavně o AMD. Ostatní asi DX11.1 nemají vůbec. Co udělat nějakou tabulku?https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628519
+
Připoji se k dotazu. Pevně věřím, že je otázka postavena dostatečně srozumitelně a zároveň postrádá jakýkoliv náznak flamu i pro pana no-Xe
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Připoji se k dotazu. Pevně
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
20. 7. 2012 - 15:04https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskusePřipoji se k dotazu. Pevně věřím, že je otázka postavena dostatečně srozumitelně a zároveň postrádá jakýkoliv náznak flamu i pro pana no-Xehttps://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628524
+
Nvidia má v retail segmentu přejmenované GT 610, GT 620 a GT 630. Pod Radeonem HD 7750 je stále jen Trinity jako HD 76xx, takže pokud si v krámu koupím Radeon HD 7000, je to buďto 28nm GCN, nebo (a ta ještě ani není dostupná) 32nm Trinity - v obojím případě nové čipy.
+1
-10
-1
Je komentář přínosný?
Nvidia má v retail segmentu
no-X https://diit.cz/autor/no-x
20. 7. 2012 - 15:42https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseNvidia má v retail segmentu přejmenované GT 610, GT 620 a GT 630. Pod Radeonem HD 7750 je stále jen Trinity jako HD 76xx, takže pokud si v krámu koupím Radeon HD 7000, je to buďto 28nm GCN, nebo (a ta ještě ani není dostupná) 32nm Trinity - v obojím případě nové čipy.https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628529
+
Nebylo někde řečeno, že lowend(7600 a méně) Southern Island bude postaven na nižším mainstreamu Northern (6700/6800)?
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Nebylo někde řečeno, že
bigless https://diit.cz/profil/bigless
21. 7. 2012 - 15:34https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseNebylo někde řečeno, že lowend(7600 a méně) Southern Island bude postaven na nižším mainstreamu Northern (6700/6800)?https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628567
+
Můžete mi hoši ocitovat odstavec, do kterého se v článku navážíte? Nějak jsem nepochopil, oč vám jde a co vám vlastně vadí?
V článku je jednoznačně uvedeno, že přejmenovávají oba výrobci (u AMD je výslovně uvedeno Trinity).
Vaše pinožení mi přijde jako seriozní pokus o flamewar.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Můžete mi hoši ocitovat
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
20. 7. 2012 - 15:44https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseMůžete mi hoši ocitovat odstavec, do kterého se v článku navážíte? Nějak jsem nepochopil, oč vám jde a co vám vlastně vadí?
V článku je jednoznačně uvedeno, že přejmenovávají oba výrobci (u AMD je výslovně uvedeno Trinity).
Vaše pinožení mi přijde jako seriozní pokus o flamewar.https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628530
+
"V článku je jednoznačně uvedeno, že přejmenovávají oba výrobci (u AMD je výslovně uvedeno Trinity)"...
Prosimte, muzes mi presne identifikovat ten text, kde je psano o Trinity, jako o prejmenovanem produktu? A prosim neuvadej "U Nvidie to jsou přejmenované čipy, u AMD APU Trinity." - jen se tim ztrapnis. :-)
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
"V článku je jednoznačně
leppard (neověřeno) https://diit.cz
20. 7. 2012 - 16:01https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse"V článku je jednoznačně uvedeno, že přejmenovávají oba výrobci (u AMD je výslovně uvedeno Trinity)"...
Prosimte, muzes mi presne identifikovat ten text, kde je psano o Trinity, jako o prejmenovanem produktu? A prosim neuvadej "U Nvidie to jsou přejmenované čipy, u AMD APU Trinity." - jen se tim ztrapnis. :-) https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628537
+
fuj, teď to po sobě čtu a napsal jsem to přesně obráceně, než jsem chtěl :-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
fuj, teď to po sobě čtu a
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
20. 7. 2012 - 16:11https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskusefuj, teď to po sobě čtu a napsal jsem to přesně obráceně, než jsem chtěl :-)https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628538
+
Nebo je to tím, že na W8 s jejich "nějakým" DX už lidi dost prdí ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nebo je to tím, že na W8 s
Ondar https://diit.cz/profil/ondar007
20. 7. 2012 - 13:57https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseNebo je to tím, že na W8 s jejich "nějakým" DX už lidi dost prdí ;)https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628505
+
W7, ale hlavně W8 a i jiné verze Win umějí využívat DirectX (Direct2D) pro vykreslování standardních dialogů. Pomocí XAML jazyka. Třeba takový Windows Live Messanger.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
W7, ale hlavně W8 a i jiné
RoPo https://diit.cz/profil/ropo
20. 7. 2012 - 14:21https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseW7, ale hlavně W8 a i jiné verze Win umějí využívat DirectX (Direct2D) pro vykreslování standardních dialogů. Pomocí XAML jazyka. Třeba takový Windows Live Messanger.https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628511
+
b - obecně DX je ve Win používáno a ve W8 ještě více, takže "prdí" na něj možná neználkové, kteří jej znají jen ve spojení s hrami.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
b - obecně DX je ve Win
RoPo https://diit.cz/profil/ropo
20. 7. 2012 - 15:16https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseb - obecně DX je ve Win používáno a ve W8 ještě více, takže "prdí" na něj možná neználkové, kteří jej znají jen ve spojení s hrami.https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628525
+
:) ale je úplně jedno, co za directX tam maj a jestli je to "ten samej" nebo o šušeň lepší
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
:) ale je úplně jedno, co za
Ondar https://diit.cz/profil/ondar007
20. 7. 2012 - 14:52https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse:) ale je úplně jedno, co za directX tam maj a jestli je to "ten samej" nebo o šušeň lepšíhttps://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628521
+
Shrnuto jedna paní povídala, nic podloženého.
Jak už naznačil Richmond, AMD ve slidech víc básnila o DX 11.
O DX 11.1 se nemluví podobně jako krátce po uvedení o 10.1, kdy to s velkou slávou prezentovala AMD na Assassin Creed, jediné podporované hře, později záplatou odebráno.
Oba výrobci neprezenutují ani verzi OpenGL a OpenCL, důležitější z PR hlediska je výkon v pár masově hraných hrách. Akcelerace/optimalizace samotného OS asi nikoho moc netankuje.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Shrnuto jedna paní povídala,
gurulix https://diit.cz/profil/gurulix
20. 7. 2012 - 15:01https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseShrnuto jedna paní povídala, nic podloženého.
Jak už naznačil Richmond, AMD ve slidech víc básnila o DX 11.
O DX 11.1 se nemluví podobně jako krátce po uvedení o 10.1, kdy to s velkou slávou prezentovala AMD na Assassin Creed, jediné podporované hře, později záplatou odebráno.
Oba výrobci neprezenutují ani verzi OpenGL a OpenCL, důležitější z PR hlediska je výkon v pár masově hraných hrách. Akcelerace/optimalizace samotného OS asi nikoho moc netankuje.https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628523
+
Doporučoval bych trochu si zaktualizovat informace, tohle platilo před čtyřmi lety, v první půlce roku 2008 :-) V současnosti je známo zhruba 20 her, které využívají DirectX 10.1.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Doporučoval bych trochu si
no-X https://diit.cz/autor/no-x
20. 7. 2012 - 15:47https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseDoporučoval bych trochu si zaktualizovat informace, tohle platilo před čtyřmi lety, v první půlce roku 2008 :-) V současnosti je známo zhruba 20 her, které využívají DirectX 10.1.https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628531
+
Doporucoval bych trochu si nacvicit chapani psaneho textu.
gurulix jasne psal o situaci "kratce po uvedeni DX10.1", kdy existovala jedina hra, podporujici DX10.1, nechapu, proc do toho plantate soucasnou situaci...ono to neco zmeni na situaci "kratce po uvedeni DX10.1"?
"O DX 11.1 se nemluví podobně jako krátce po uvedení o 10.1, kdy to s velkou slávou prezentovala AMD na Assassin Creed, jediné podporované hře, později záplatou odebráno."
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Doporucoval bych trochu si
leppard (neověřeno) https://diit.cz
20. 7. 2012 - 15:56https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseDoporucoval bych trochu si nacvicit chapani psaneho textu.
gurulix jasne psal o situaci "kratce po uvedeni DX10.1", kdy existovala jedina hra, podporujici DX10.1, nechapu, proc do toho plantate soucasnou situaci...ono to neco zmeni na situaci "kratce po uvedeni DX10.1"?
"O DX 11.1 se nemluví podobně jako krátce po uvedení o 10.1, kdy to s velkou slávou prezentovala AMD na Assassin Creed, jediné podporované hře, později záplatou odebráno."
https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628535
+
Možná by také stálo za připomenutí proč a z jakých důvodů byl AC downgradován na DX10.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Možná by také stálo za
webwalker https://diit.cz/profil/webwalker
20. 7. 2012 - 19:17https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseMožná by také stálo za připomenutí proč a z jakých důvodů byl AC downgradován na DX10.https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628544
+
Kdyby vysel Half-Life 3 s primou podporou DirectX verze 11.1 urcite by se o tom zacalo hodne mluvit :-).
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Kdyby vysel Half-Life 3 s
Waffer47 https://diit.cz/profil/waffer47
21. 7. 2012 - 00:20https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseKdyby vysel Half-Life 3 s primou podporou DirectX verze 11.1 urcite by se o tom zacalo hodne mluvit :-).https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628546
+
Samotna verze Direct-u jeste neodpovida zabave, pred par lety sme tu mely hry na CD nosicich a sly bezva hrat mesice, dnes sou tu hry i s vice jak 30GB prostorem a o cem to je? jenom suchy port z konzoli, polovica herniho casu sou HD videa proste nezajem. A co se tyka Windows 8 maji smysl pro jednoduchou a sviznou praci? nemaji, dnes je to samy nedodelek>nekvalita, Windows XP stale nemaji konkurenci, k prikladu kdyz si clovek vycte chyby z grafickych ovladacu nebo programu, nejvic problemu je prave s Windows Vista a 7, Windows XP maji 1/3 chyb pri porovnani vuci temto operacnim systemum.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Samotna verze Direct-u jeste
Waffer47 https://diit.cz/profil/waffer47
21. 7. 2012 - 00:27https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseSamotna verze Direct-u jeste neodpovida zabave, pred par lety sme tu mely hry na CD nosicich a sly bezva hrat mesice, dnes sou tu hry i s vice jak 30GB prostorem a o cem to je? jenom suchy port z konzoli, polovica herniho casu sou HD videa proste nezajem. A co se tyka Windows 8 maji smysl pro jednoduchou a sviznou praci? nemaji, dnes je to samy nedodelek>nekvalita, Windows XP stale nemaji konkurenci, k prikladu kdyz si clovek vycte chyby z grafickych ovladacu nebo programu, nejvic problemu je prave s Windows Vista a 7, Windows XP maji 1/3 chyb pri porovnani vuci temto operacnim systemum. https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628547
+
A pak ses probral a měl nohu v nočníku... Sedmičky jsou zatím jednoznačně nejbezproblémovější, co se ovladačů týká.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
A pak ses probral a měl nohu
Pety https://diit.cz/profil/petyy
21. 7. 2012 - 15:40https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseA pak ses probral a měl nohu v nočníku... Sedmičky jsou zatím jednoznačně nejbezproblémovější, co se ovladačů týká.https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628568
+
shadery mozu spracovavat video uplne
Desktop dostal Direct2D a DirectCompute a matematicke funkcie
Pouzitie logickych operacii vo vnutri shadera
Zabudovane 3D zobrazenie
Pouzivam Windows 8 a reakcie okien, prepinanie atd funguju viditelne lepsie
DirectX 11.1 adds a large number of features to utlize additional processing power offered by GPUs.
DirectX 11.1 support will be included in Windows 8. It will support supports WDDM 1.2 features feature improved integration of Direct2D, Direct3D, and DirectCompute. It also includes DirectXMath, XAudio2, and XInput libraries from the XNA framework.
DirectX 11.1 also features stereoscopic 3D support for gaming and video
The Direct3D 11.1 ( I think this refers to the Direct3D portion of the DirectX 11.1). It will include the following improvements.
Shader tracing
Direct3D device sharing
Check support of new Direct3D 11.1 features and formats
Create larger constant buffers than a shader can access
Use logical operations in a render target
Force the sample count to create a rasterizer state
Process video resources with shaders
Change subresources with new copy options
Support a larger number of UAVs
Use UAVs at every pipeline stage
and more. ...
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Toto je par novych
Rusty https://diit.cz/profil/wayne
21. 7. 2012 - 09:06https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuseToto je par novych vlastnosti
shadery mozu spracovavat video uplne
Desktop dostal Direct2D a DirectCompute a matematicke funkcie
Pouzitie logickych operacii vo vnutri shadera
Zabudovane 3D zobrazenie
Pouzivam Windows 8 a reakcie okien, prepinanie atd funguju viditelne lepsie
DirectX 11.1 adds a large number of features to utlize additional processing power offered by GPUs.
DirectX 11.1 support will be included in Windows 8. It will support supports WDDM 1.2 features feature improved integration of Direct2D, Direct3D, and DirectCompute. It also includes DirectXMath, XAudio2, and XInput libraries from the XNA framework.
DirectX 11.1 also features stereoscopic 3D support for gaming and video
The Direct3D 11.1 ( I think this refers to the Direct3D portion of the DirectX 11.1). It will include the following improvements.
Shader tracing
Direct3D device sharing
Check support of new Direct3D 11.1 features and formats
Create larger constant buffers than a shader can access
Use logical operations in a render target
Force the sample count to create a rasterizer state
Process video resources with shaders
Change subresources with new copy options
Support a larger number of UAVs
Use UAVs at every pipeline stage
and more. ...https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628556
+
takze problem je len podpora v ovladacoch :-)
kde je ? AMD, NVIDIA MLCI
JM
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
takze problem je len podpora
Rusty https://diit.cz/profil/wayne
21. 7. 2012 - 09:07https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskusetakze problem je len podpora v ovladacoch :-)
kde je ? AMD, NVIDIA MLCI
JMhttps://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628557
+
Podpora v ovladacich uz je, aspon se to tak tvari. Kdyz si nainstalujete nvidia drivery 301.42 - oficialni do win7 64bit tak mi to pise podpora directx 11.1 u GT440 i GTX550 Ti. Od ktere verze to umi to nevim, ale nedavno jsem si toho vsiml.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Podpora v ovladacich uz je,
real vlask https://diit.cz/profil/vlask
23. 7. 2012 - 16:53https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskusePodpora v ovladacich uz je, aspon se to tak tvari. Kdyz si nainstalujete nvidia drivery 301.42 - oficialni do win7 64bit tak mi to pise podpora directx 11.1 u GT440 i GTX550 Ti. Od ktere verze to umi to nevim, ale nedavno jsem si toho vsiml.https://diit.cz/clanek/amd-nvidia-directx-111/diskuse#comment-628631
+
No nevim kdo se se samolepkou DirectX chlubil víc :D
Mimochodem ty přejmenované čipy byly opravdu jen u té zlé a podlé nVidie?
Kde článek mluví o zlé a podlé Nvidii? Ta otázka je mimochodem učebnicový příklad demagogie ;-) http://cs.wikipedia.org/wiki/Falacie#Slou.C4.8Den.C3.A1_ot.C3.A1zka
Děkuji za vyčerpávající odpověď na mé otázky ;)
Mimochodem Vaše reakce je učebnicovým příkladem "Úhybného manévru", popis viz. Váš link výše
Nikoli. Pouze jsem vysvětlil, proč na otázku nebudu reagovat. Účelem takto postavené otázky není dozvědět se odpověď, ale vyvolat flame.
A jsou tedy přejmenované čipy starší generace i u konkurence (AMD ostatní nemá asi cenu řešit) nebo ne?
Ta zavorka se mi nějak nepovedla. Jde mi hlavně o AMD. Ostatní asi DX11.1 nemají vůbec. Co udělat nějakou tabulku?
Připoji se k dotazu. Pevně věřím, že je otázka postavena dostatečně srozumitelně a zároveň postrádá jakýkoliv náznak flamu i pro pana no-Xe
Nvidia má v retail segmentu přejmenované GT 610, GT 620 a GT 630. Pod Radeonem HD 7750 je stále jen Trinity jako HD 76xx, takže pokud si v krámu koupím Radeon HD 7000, je to buďto 28nm GCN, nebo (a ta ještě ani není dostupná) 32nm Trinity - v obojím případě nové čipy.
Nebylo někde řečeno, že lowend(7600 a méně) Southern Island bude postaven na nižším mainstreamu Northern (6700/6800)?
Můžete mi hoši ocitovat odstavec, do kterého se v článku navážíte? Nějak jsem nepochopil, oč vám jde a co vám vlastně vadí?
V článku je jednoznačně uvedeno, že přejmenovávají oba výrobci (u AMD je výslovně uvedeno Trinity).
Vaše pinožení mi přijde jako seriozní pokus o flamewar.
"V článku je jednoznačně uvedeno, že přejmenovávají oba výrobci (u AMD je výslovně uvedeno Trinity)"...
Prosimte, muzes mi presne identifikovat ten text, kde je psano o Trinity, jako o prejmenovanem produktu? A prosim neuvadej "U Nvidie to jsou přejmenované čipy, u AMD APU Trinity." - jen se tim ztrapnis. :-)
fuj, teď to po sobě čtu a napsal jsem to přesně obráceně, než jsem chtěl :-)
Kazdy se muze seknout. :-)
Nebo je to tím, že na W8 s jejich "nějakým" DX už lidi dost prdí ;)
W7, ale hlavně W8 a i jiné verze Win umějí využívat DirectX (Direct2D) pro vykreslování standardních dialogů. Pomocí XAML jazyka. Třeba takový Windows Live Messanger.
a?
b - obecně DX je ve Win používáno a ve W8 ještě více, takže "prdí" na něj možná neználkové, kteří jej znají jen ve spojení s hrami.
:) ale je úplně jedno, co za directX tam maj a jestli je to "ten samej" nebo o šušeň lepší
Shrnuto jedna paní povídala, nic podloženého.
Jak už naznačil Richmond, AMD ve slidech víc básnila o DX 11.
O DX 11.1 se nemluví podobně jako krátce po uvedení o 10.1, kdy to s velkou slávou prezentovala AMD na Assassin Creed, jediné podporované hře, později záplatou odebráno.
Oba výrobci neprezenutují ani verzi OpenGL a OpenCL, důležitější z PR hlediska je výkon v pár masově hraných hrách. Akcelerace/optimalizace samotného OS asi nikoho moc netankuje.
Doporučoval bych trochu si zaktualizovat informace, tohle platilo před čtyřmi lety, v první půlce roku 2008 :-) V současnosti je známo zhruba 20 her, které využívají DirectX 10.1.
Doporucoval bych trochu si nacvicit chapani psaneho textu.
gurulix jasne psal o situaci "kratce po uvedeni DX10.1", kdy existovala jedina hra, podporujici DX10.1, nechapu, proc do toho plantate soucasnou situaci...ono to neco zmeni na situaci "kratce po uvedeni DX10.1"?
"O DX 11.1 se nemluví podobně jako krátce po uvedení o 10.1, kdy to s velkou slávou prezentovala AMD na Assassin Creed, jediné podporované hře, později záplatou odebráno."
Možná by také stálo za připomenutí proč a z jakých důvodů byl AC downgradován na DX10.
To je pravda
Kdyby vysel Half-Life 3 s primou podporou DirectX verze 11.1 urcite by se o tom zacalo hodne mluvit :-).
Samotna verze Direct-u jeste neodpovida zabave, pred par lety sme tu mely hry na CD nosicich a sly bezva hrat mesice, dnes sou tu hry i s vice jak 30GB prostorem a o cem to je? jenom suchy port z konzoli, polovica herniho casu sou HD videa proste nezajem. A co se tyka Windows 8 maji smysl pro jednoduchou a sviznou praci? nemaji, dnes je to samy nedodelek>nekvalita, Windows XP stale nemaji konkurenci, k prikladu kdyz si clovek vycte chyby z grafickych ovladacu nebo programu, nejvic problemu je prave s Windows Vista a 7, Windows XP maji 1/3 chyb pri porovnani vuci temto operacnim systemum.
A pak ses probral a měl nohu v nočníku... Sedmičky jsou zatím jednoznačně nejbezproblémovější, co se ovladačů týká.
Toto je par novych vlastnosti
shadery mozu spracovavat video uplne
Desktop dostal Direct2D a DirectCompute a matematicke funkcie
Pouzitie logickych operacii vo vnutri shadera
Zabudovane 3D zobrazenie
Pouzivam Windows 8 a reakcie okien, prepinanie atd funguju viditelne lepsie
DirectX 11.1 adds a large number of features to utlize additional processing power offered by GPUs.
DirectX 11.1 support will be included in Windows 8. It will support supports WDDM 1.2 features feature improved integration of Direct2D, Direct3D, and DirectCompute. It also includes DirectXMath, XAudio2, and XInput libraries from the XNA framework.
DirectX 11.1 also features stereoscopic 3D support for gaming and video
The Direct3D 11.1 ( I think this refers to the Direct3D portion of the DirectX 11.1). It will include the following improvements.
Shader tracing
Direct3D device sharing
Check support of new Direct3D 11.1 features and formats
Create larger constant buffers than a shader can access
Use logical operations in a render target
Force the sample count to create a rasterizer state
Process video resources with shaders
Change subresources with new copy options
Support a larger number of UAVs
Use UAVs at every pipeline stage
and more. ...
takze problem je len podpora v ovladacoch :-)
kde je ? AMD, NVIDIA MLCI
JM
Podpora v ovladacich uz je, aspon se to tak tvari. Kdyz si nainstalujete nvidia drivery 301.42 - oficialni do win7 64bit tak mi to pise podpora directx 11.1 u GT440 i GTX550 Ti. Od ktere verze to umi to nevim, ale nedavno jsem si toho vsiml.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.