Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k AMD představila DGF, komprimovanou geometrii, která nevyžaduje HW podporu

"... AMD Dense Geometry Format má zřejmě blízko k Nvidia RTX Mega Geometry, ovšem do jaké míry jsou si technologie podobné a v jakých ohledech odlišné, zatím není zcela jasné. Různé weby a diskuze mají na situaci různé názory a lze najít stanoviska, podle kterých je jednoznačně lepší technologie Nvidie a naopak stanoviska, podle kterých je jednoznačně lepší řešení od AMD ..."

"... while DMM and DGF target similar problem areas and therefore cannot really be used alongside each other, DGF and Mega Geometry are not direct replacements and these can actually complement each other, as they approach the situation differently. A Mega Geometry-like solution can works on DGF surfaces, so it is likely that both will eventually be utilized together, as they work very well side by side. It is very easy to implement a Mega Geometry-like solution in hardware, while DGF can be emulated via compute shaders, which is important, because a GDF-like decompression engine can be extremely complex in hardware, so it will take a while for Intel and NVIDIA to implement it ..."

Jestli je lepší DGF než MegaG nechám na barvě skel v brýlých fanoušků.
DGF je v každém případě praktičtější na použití než DMM. A to i pro karty od nVidia.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

tak neh sa orientuju tymto smerom
namiesto vsetkych tych "trhakov": rt, fsr dlss, fps interpolacie, ai

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.