"... AMD Dense Geometry Format má zřejmě blízko k Nvidia RTX Mega Geometry, ovšem do jaké míry jsou si technologie podobné a v jakých ohledech odlišné, zatím není zcela jasné. Různé weby a diskuze mají na situaci různé názory a lze najít stanoviska, podle kterých je jednoznačně lepší technologie Nvidie a naopak stanoviska, podle kterých je jednoznačně lepší řešení od AMD ..."
"... while DMM and DGF target similar problem areas and therefore cannot really be used alongside each other, DGF and Mega Geometry are not direct replacements and these can actually complement each other, as they approach the situation differently. A Mega Geometry-like solution can works on DGF surfaces, so it is likely that both will eventually be utilized together, as they work very well side by side. It is very easy to implement a Mega Geometry-like solution in hardware, while DGF can be emulated via compute shaders, which is important, because a GDF-like decompression engine can be extremely complex in hardware, so it will take a while for Intel and NVIDIA to implement it ..."
Jestli je lepší DGF než MegaG nechám na barvě skel v brýlých fanoušků.
DGF je v každém případě praktičtější na použití než DMM. A to i pro karty od nVidia.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
"... AMD Dense Geometry
melkor https://diit.cz/profil/valter-mayer
2. 10. 2025 - 10:43https://diit.cz/clanek/amd-predstavila-dgf-komprimovanou-geometrii-ktera-nevyzaduje-hw-podporu/diskuse"... AMD Dense Geometry Format má zřejmě blízko k Nvidia RTX Mega Geometry, ovšem do jaké míry jsou si technologie podobné a v jakých ohledech odlišné, zatím není zcela jasné. Různé weby a diskuze mají na situaci různé názory a lze najít stanoviska, podle kterých je jednoznačně lepší technologie Nvidie a naopak stanoviska, podle kterých je jednoznačně lepší řešení od AMD ..."
"... while DMM and DGF target similar problem areas and therefore cannot really be used alongside each other, DGF and Mega Geometry are not direct replacements and these can actually complement each other, as they approach the situation differently. A Mega Geometry-like solution can works on DGF surfaces, so it is likely that both will eventually be utilized together, as they work very well side by side. It is very easy to implement a Mega Geometry-like solution in hardware, while DGF can be emulated via compute shaders, which is important, because a GDF-like decompression engine can be extremely complex in hardware, so it will take a while for Intel and NVIDIA to implement it ..."
Jestli je lepší DGF než MegaG nechám na barvě skel v brýlých fanoušků.
DGF je v každém případě praktičtější na použití než DMM. A to i pro karty od nVidia.https://diit.cz/clanek/amd-predstavila-dgf-komprimovanou-geometrii-ktera-nevyzaduje-hw-podporu/diskuse#comment-1516980
+
Wow, AMD opět posouvá hranice s DGF technologií. To, že komprimovaná geometrie nevyžaduje speciální hardwarovou podporu, je pro vývojáře i hráče super zpráva. Díky tomu by hry mohly běžet plynuleji i na starších kartách a zároveň vypadat lépe. Snížení nároků na paměť a šířku pásma je přesně to, co hráči potřebují pro stabilní snímky. Určitě zajímavý krok pro všechny, kdo chtějí lepší herní zážitek bez nutnosti upgradu.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Wow, AMD opět posouvá hranice
jakovi https://diit.cz/profil/weqcdnx7nt
9. 10. 2025 - 12:04https://diit.cz/clanek/amd-predstavila-dgf-komprimovanou-geometrii-ktera-nevyzaduje-hw-podporu/diskuseWow, AMD opět posouvá hranice s DGF technologií. To, že komprimovaná geometrie nevyžaduje speciální hardwarovou podporu, je pro vývojáře i hráče super zpráva. Díky tomu by hry mohly běžet plynuleji i na starších kartách a zároveň vypadat lépe. Snížení nároků na paměť a šířku pásma je přesně to, co hráči potřebují pro stabilní snímky. Určitě zajímavý krok pro všechny, kdo chtějí lepší herní zážitek bez nutnosti upgradu.https://diit.cz/clanek/amd-predstavila-dgf-komprimovanou-geometrii-ktera-nevyzaduje-hw-podporu/diskuse#comment-1517623
+
Naprosto souhlasím, AMD to teď fakt trefilo s tou DGF technologií. To, že komprimovaná geometrie nevyžaduje speciální hardware, je prostě bomba – starší grafiky tak znovu ožívají, což je super pro hráče jako já. Hraju hodně a plynulejší obraz i menší zátěž paměti jsou znát při každém zápase. Když už jsme u toho, kdo chce objevit víc her, může mrknout na kasino https://ceskeonlinecasina.com/ Česká republika – stránku s tipy na zajímavé hry. Fakt skvělý krok od AMD, který může změnit způsob, jak hrajeme.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Naprosto souhlasím, AMD to
FilipG https://diit.cz/profil/ytd2tz9hdy
16. 10. 2025 - 15:40https://diit.cz/clanek/amd-predstavila-dgf-komprimovanou-geometrii-ktera-nevyzaduje-hw-podporu/diskuseNaprosto souhlasím, AMD to teď fakt trefilo s tou DGF technologií. To, že komprimovaná geometrie nevyžaduje speciální hardware, je prostě bomba – starší grafiky tak znovu ožívají, což je super pro hráče jako já. Hraju hodně a plynulejší obraz i menší zátěž paměti jsou znát při každém zápase. Když už jsme u toho, kdo chce objevit víc her, může mrknout na kasino https://ceskeonlinecasina.com/ Česká republika – stránku s tipy na zajímavé hry. Fakt skvělý krok od AMD, který může změnit způsob, jak hrajeme.https://diit.cz/clanek/amd-predstavila-dgf-komprimovanou-geometrii-ktera-nevyzaduje-hw-podporu/diskuse#comment-1518343
+
"... AMD Dense Geometry Format má zřejmě blízko k Nvidia RTX Mega Geometry, ovšem do jaké míry jsou si technologie podobné a v jakých ohledech odlišné, zatím není zcela jasné. Různé weby a diskuze mají na situaci různé názory a lze najít stanoviska, podle kterých je jednoznačně lepší technologie Nvidie a naopak stanoviska, podle kterých je jednoznačně lepší řešení od AMD ..."
"... while DMM and DGF target similar problem areas and therefore cannot really be used alongside each other, DGF and Mega Geometry are not direct replacements and these can actually complement each other, as they approach the situation differently. A Mega Geometry-like solution can works on DGF surfaces, so it is likely that both will eventually be utilized together, as they work very well side by side. It is very easy to implement a Mega Geometry-like solution in hardware, while DGF can be emulated via compute shaders, which is important, because a GDF-like decompression engine can be extremely complex in hardware, so it will take a while for Intel and NVIDIA to implement it ..."
Jestli je lepší DGF než MegaG nechám na barvě skel v brýlých fanoušků.
DGF je v každém případě praktičtější na použití než DMM. A to i pro karty od nVidia.
tak neh sa orientuju tymto smerom
namiesto vsetkych tych "trhakov": rt, fsr dlss, fps interpolacie, ai
Wow, AMD opět posouvá hranice s DGF technologií. To, že komprimovaná geometrie nevyžaduje speciální hardwarovou podporu, je pro vývojáře i hráče super zpráva. Díky tomu by hry mohly běžet plynuleji i na starších kartách a zároveň vypadat lépe. Snížení nároků na paměť a šířku pásma je přesně to, co hráči potřebují pro stabilní snímky. Určitě zajímavý krok pro všechny, kdo chtějí lepší herní zážitek bez nutnosti upgradu.
Naprosto souhlasím, AMD to teď fakt trefilo s tou DGF technologií. To, že komprimovaná geometrie nevyžaduje speciální hardware, je prostě bomba – starší grafiky tak znovu ožívají, což je super pro hráče jako já. Hraju hodně a plynulejší obraz i menší zátěž paměti jsou znát při každém zápase. Když už jsme u toho, kdo chce objevit víc her, může mrknout na kasino https://ceskeonlinecasina.com/ Česká republika – stránku s tipy na zajímavé hry. Fakt skvělý krok od AMD, který může změnit způsob, jak hrajeme.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.