Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k AMD představuje iniciativu AMD Business Class

Pokud je mi znamo, tak distributori (ATComputers) davaji na vsechny CPU zaruku 36 mesicu. Za by to pak platili ze sveho?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mam taky pocit, ze je to myslene tak, ze budu garantovat dostupnost presne toho konkretneho modelu po dobu 15 mesiacov. Nakolko je vysoko pravdepodobne, ze ak sa beznemu zakaznikovi po 12 mesiacoch pokazi CPU a je to uznane ako reklamacia, tak sa to riesi tak, ze zakaznik dostane novsi/rychlejsie/lepsi procesor, namiesto toho aby sa pokazeny opravoval. Ak sa to samozrejme da...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Me by jenom zajimalo, koho timto oslovi. Vzdyt standardni zaruka je dva roky. A pokud chteji oslovit velke firmy, tak u nich nehrozi, ze by je vypadek jednoho PC, s naslednou reklamaci vyvedl z miry. A pokud mensi firmy, tak si myslim, ze se jim priplatek nevyplati v zadnem pripade.
Mimochodem by me zajimala statistika, kolik procesoru (po vypadku, nebo selhani) zapricinilo selhani nejakeho IPS.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vsichni mluvite jen o procesoru ale jedna se o celou platformu. V male firme provozuji treba SVN server. Pokazi se deska, ale protoze je zarucena dostunost desky staci ji pouze vymenit za identickou. V opacnem pripade by bylo v krajnim pripade udelat zalohu dat a preinstalovat pouzity OS.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Panove, mluvite tu o reklamacich, ale o ty tady primarne vubec nejde, ty se daji osetrit ze skladovych zasob. Jde hlavne o system, jake bezi ve velkych firmach, kdy se udela a otestuje image a pak se po urcitou dobu (treba jeden rok) odebiraji porad naprosto identicke konfigurace PC - ono totiz cim vic ruznych konfiguraci ve firme je, tim jsou vyssi naklady na servis. Na Intel platforme je tenhle system naprosto bezny a velci vyrobci tyhle korporatni modely maji v nabidce.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ladik 21: opět mimo mísu, bavíme se o korporátní sféře, tu se na jednotlivou aktivaci každého ze stovek počítačů nehraje.

Typický příklad poruchy PC ve firmě:
1) PC nenajede, dle kódu který pípá nebo Bliká (HPp zjistím důvod
2) Do HelpDesku zadám požadavek na opravu
3) Druhý den je u mě technik s náhradním dílem
4) pokud se jedná o vadný procesor nebo desku, je vyměněn, na desce se vyplní původní service data (serviceTag)
5) po zapnutí nemají windows sebenší potuchy že hardware na kterém běží byl vyměnen - a votom to je!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Soner: Tohle ještě někdo v době virtualizačních technologií a mraku výkonu "za babku" řeší?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to -pao-
ne vsechno je dobre v dnesni dobe resit virtualizaci

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.