To je tragikomedie dnešního světa. Dobře napsané věci z Linux světa jdou snadno portovat do světa Windows (mají z toho užitek všichni, od gimpu po firefox).
Opačně to nefunguje a musí se wínovat nebo vboxovat (tradičně hry, testování v ie6-9). A to nemluvím o stále větším problému kolem pseudo"multiplatformních" (32bit) hrách, kdy např. Skyrim se musí záplatoval jen aby využíl víc než 2GB z RAM. Stávající vývoj kolem .Net také není šťastný, chápu, widlařům to tak možná vyhovuje a dále uzamykají svojí platformu...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
gurulix https://diit.cz/profil/gurulix
30. 11. 2011 - 12:14https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuseTo je tragikomedie dnešního světa. Dobře napsané věci z Linux světa jdou snadno portovat do světa Windows (mají z toho užitek všichni, od gimpu po firefox).
Opačně to nefunguje a musí se wínovat nebo vboxovat (tradičně hry, testování v ie6-9). A to nemluvím o stále větším problému kolem pseudo"multiplatformních" (32bit) hrách, kdy např. Skyrim se musí záplatoval jen aby využíl víc než 2GB z RAM. Stávající vývoj kolem .Net také není šťastný, chápu, widlařům to tak možná vyhovuje a dále uzamykají svojí platformu...https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuse#comment-611210
+
Jestli v Bethesdě neumí napsat /LARGEADDRESSAWARE, tak za ně ten jeden bit musí převrátit někdo jiný :-)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Radek Liška https://diit.cz/profil/blackfox
30. 11. 2011 - 15:07https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuseJestli v Bethesdě neumí napsat /LARGEADDRESSAWARE, tak za ně ten jeden bit musí převrátit někdo jiný :-)https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuse#comment-611265
+
A cemu se divite. Vyhledem ke kvalite kodu by bylo lepsi polovinu SW z Windows radeji ani nevidet.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
vindicator5 https://diit.cz/profil/vindicator5
30. 11. 2011 - 15:43https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuseA cemu se divite. Vyhledem ke kvalite kodu by bylo lepsi polovinu SW z Windows radeji ani nevidet.https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuse#comment-611291
+
to je prave ten podstatny rozdil mezi opensource a closedsource ... opensource se samozrejme na jine platformy portuje mnohem snaz :-) u closedsource to casto vubec nejde :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ge0rge https://diit.cz/profil/ge0rge
1. 12. 2011 - 09:06https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuseto je prave ten podstatny rozdil mezi opensource a closedsource ... opensource se samozrejme na jine platformy portuje mnohem snaz :-) u closedsource to casto vubec nejde :-)https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuse#comment-611394
+
Vím, jen naznačuji, jde to jinak když se chce. Jakou cestu preferuji je zřejmé :)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
gurulix https://diit.cz/profil/gurulix
1. 12. 2011 - 12:43https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuseVím, jen naznačuji, jde to jinak když se chce. Jakou cestu preferuji je zřejmé :)https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuse#comment-611439
+
Je skvělé, mít k dispozici stejné aplikace na které jsme zvyklí když už musíme pracovat v tom nepřátelském Windows (Mac OS?) světě :-)
To, že to opačně nefunguje je problém nejčastěji jen u některých velkých komerčních aplikací (a to často bez Windows nepřekonatelný problém). Nepřeberné množství malých freeware/shareware utilitek lze obvykle nahradit něčím jiným a často lépe.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
zx cygnus https://diit.cz/profil/cygnus
1. 12. 2011 - 13:03https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuseSvým způsobem plus pro nás Linuxáky.
Je skvělé, mít k dispozici stejné aplikace na které jsme zvyklí když už musíme pracovat v tom nepřátelském Windows (Mac OS?) světě :-)
To, že to opačně nefunguje je problém nejčastěji jen u některých velkých komerčních aplikací (a to často bez Windows nepřekonatelný problém). Nepřeberné množství malých freeware/shareware utilitek lze obvykle nahradit něčím jiným a často lépe.
https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuse#comment-611442
+
na chvili me ten nadpis docela zarazil, zpletl jsem si OpenCL a OpenCV :-)))) OpenCV v gimpu by byla fakt prekvapiva vec :-)))
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
ge0rge https://diit.cz/profil/ge0rge
1. 12. 2011 - 09:04https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskusena chvili me ten nadpis docela zarazil, zpletl jsem si OpenCL a OpenCV :-)))) OpenCV v gimpu by byla fakt prekvapiva vec :-)))https://diit.cz/clanek/amd-sponzoruje-opencl-pro-gimp/diskuse#comment-611393
+
To je tragikomedie dnešního světa. Dobře napsané věci z Linux světa jdou snadno portovat do světa Windows (mají z toho užitek všichni, od gimpu po firefox).
Opačně to nefunguje a musí se wínovat nebo vboxovat (tradičně hry, testování v ie6-9). A to nemluvím o stále větším problému kolem pseudo"multiplatformních" (32bit) hrách, kdy např. Skyrim se musí záplatoval jen aby využíl víc než 2GB z RAM. Stávající vývoj kolem .Net také není šťastný, chápu, widlařům to tak možná vyhovuje a dále uzamykají svojí platformu...
Jestli v Bethesdě neumí napsat /LARGEADDRESSAWARE, tak za ně ten jeden bit musí převrátit někdo jiný :-)
A cemu se divite. Vyhledem ke kvalite kodu by bylo lepsi polovinu SW z Windows radeji ani nevidet.
to je prave ten podstatny rozdil mezi opensource a closedsource ... opensource se samozrejme na jine platformy portuje mnohem snaz :-) u closedsource to casto vubec nejde :-)
Vím, jen naznačuji, jde to jinak když se chce. Jakou cestu preferuji je zřejmé :)
Svým způsobem plus pro nás Linuxáky.
Je skvělé, mít k dispozici stejné aplikace na které jsme zvyklí když už musíme pracovat v tom nepřátelském Windows (Mac OS?) světě :-)
To, že to opačně nefunguje je problém nejčastěji jen u některých velkých komerčních aplikací (a to často bez Windows nepřekonatelný problém). Nepřeberné množství malých freeware/shareware utilitek lze obvykle nahradit něčím jiným a často lépe.
na chvili me ten nadpis docela zarazil, zpletl jsem si OpenCL a OpenCV :-)))) OpenCV v gimpu by byla fakt prekvapiva vec :-)))
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.