1. vůbec jsem nezaregistroval tuto anketu, jestli to nebude tím, že se prostě na konec stránky a tedy informací, které jsem již několikrát četl. nedostanu.
2. jak si všímáte u jader Linuxu, tak se při uvedení těchto novinek strhne "opravdová smršť". Je tedy na zvážení, zda-li se to na Vaše stránky hodí
Neměl jsem tedy možnost reagovat, ale prosím o přičtení hlasu pro pvní možnost, tedy zajímavé info ze světa Linuxu, ale zabývající se CD/DVD problematikou či řešením problémů s příslušným HW.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Yankee 106 https://diit.cz/profil/yankee-106
8. 8. 2005 - 16:48https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse1. vůbec jsem nezaregistroval tuto anketu, jestli to nebude tím, že se prostě na konec stránky a tedy informací, které jsem již několikrát četl. nedostanu.
2. jak si všímáte u jader Linuxu, tak se při uvedení těchto novinek strhne "opravdová smršť". Je tedy na zvážení, zda-li se to na Vaše stránky hodí
Neměl jsem tedy možnost reagovat, ale prosím o přičtení hlasu pro pvní možnost, tedy zajímavé info ze světa Linuxu, ale zabývající se CD/DVD problematikou či řešením problémů s příslušným HW.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209741
+
No věnujte se prosím hlavně CDR/DVD médiím, vypalovačkám, firmware pro tyto vypalovačky,...... no prostě cdr.cz :-))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Klokan (neověřeno) https://diit.cz
8. 8. 2005 - 16:50https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseNo věnujte se prosím hlavně CDR/DVD médiím, vypalovačkám, firmware pro tyto vypalovačky,...... no prostě cdr.cz :-))https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209742
+
Informace ohledně Linuxu by mohly být zajímavé, na druhou stranu bych ten podíl nezvyšoval nějak dramaticky, přece jen Linux u nás má nějaké 1-2% uživatelů.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Joker (neověřeno) https://diit.cz
8. 8. 2005 - 17:14https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseInformace ohledně Linuxu by mohly být zajímavé, na druhou stranu bych ten podíl nezvyšoval nějak dramaticky, přece jen Linux u nás má nějaké 1-2% uživatelů.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209745
+
Klidne, ja linuchu fandim, ale do prace nevezmu nic, kde kdyz je problem nemam podporu - potrebuji neco placeneho k cemu je podpora
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
hvar (neověřeno) https://diit.cz
8. 8. 2005 - 17:19https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseKlidne, ja linuchu fandim, ale do prace nevezmu nic, kde kdyz je problem nemam podporu - potrebuji neco placeneho k cemu je podporahttps://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209746
+
Pokud nemáte o čem psát, mohli byste případně občas i testovat LCD displaye (19" popr. 17").
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tomáš (neověřeno) https://diit.cz
8. 8. 2005 - 17:29https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskusePokud nemáte o čem psát, mohli byste případně občas i testovat LCD displaye (19" popr. 17").https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209747
+
Ac Linuxak, tak bych nerad tady clanky o Linuxu nerad videl (pochopitelne nemam na mysli clanky o vypalovani pod Linuxem apod.) - radsi dejte odkaz na ABCLinuxu.cz nebo Root.cz - jednalo by se jen o zbytecne duplikovani prace :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Abraxis (neověřeno) https://diit.cz
8. 8. 2005 - 17:44https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseAc Linuxak, tak bych nerad tady clanky o Linuxu nerad videl (pochopitelne nemam na mysli clanky o vypalovani pod Linuxem apod.) - radsi dejte odkaz na ABCLinuxu.cz nebo Root.cz - jednalo by se jen o zbytecne duplikovani prace :-)https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209753
+
hvar: K Linuxu samozrejme je podpora. Zalezi na tom, aku distribuciu s akym typom podpory si kupis. Enterprise riesenia na Linuxe uz davno nie su zdarma a pridanou hodnotou je prave podpora v rozlicnych podobach.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
rayrebel (neověřeno) https://diit.cz
8. 8. 2005 - 17:57https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskusehvar: K Linuxu samozrejme je podpora. Zalezi na tom, aku distribuciu s akym typom podpory si kupis. Enterprise riesenia na Linuxe uz davno nie su zdarma a pridanou hodnotou je prave podpora v rozlicnych podobach.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209756
+
No,klidne se zamerte na postupy jak/co na linuxu. Udelat napr divx nebo vypalit cdcko na woknech umi kazdej... nejsem sice linuxak,ale urcite neni dobre zit jen pro jeden operacni system ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
dtsmaniac (neověřeno) https://diit.cz
8. 8. 2005 - 18:21https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseNo,klidne se zamerte na postupy jak/co na linuxu. Udelat napr divx nebo vypalit cdcko na woknech umi kazdej... nejsem sice linuxak,ale urcite neni dobre zit jen pro jeden operacni system ;)https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209757
+
Taky jsem nezaznamenal anketu, cim to asi bude ? Odpovim si sam, asi neni poradne videt ! A to na cdr.cz chodim kazdy den i vicekrat.
K Tucnaku se klanim pozitivne, podle me venovat se jenom jednumu produktu je spatne. Tj. jako kdyby jste se venovali jenom Intelu a na AMD jste ....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
hYpn0 https://diit.cz/profil/hypn0
8. 8. 2005 - 18:40https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseTaky jsem nezaznamenal anketu, cim to asi bude ? Odpovim si sam, asi neni poradne videt ! A to na cdr.cz chodim kazdy den i vicekrat.
K Tucnaku se klanim pozitivne, podle me venovat se jenom jednumu produktu je spatne. Tj. jako kdyby jste se venovali jenom Intelu a na AMD jste ....https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209761
+
By mě teda zajímalo, kde ta anketa byla schovaná. Také sem chodím několikrát denně, ale o žádný anketě jsem nic nevěděl. A jinak mám stejný názor jako KLOKAN: "věnujte se prosím hlavně CDR/DVD médiím, vypalovačkám, firmware pro tyto vypalovačky,...... no prostě cdr.cz". A k tomu Linuxu - psát pro těch několik %, kteří si potřebné informace umí sehnat i jinde, nevim, nevim.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Buster (neověřeno) https://diit.cz
8. 8. 2005 - 18:52https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseBy mě teda zajímalo, kde ta anketa byla schovaná. Také sem chodím několikrát denně, ale o žádný anketě jsem nic nevěděl. A jinak mám stejný názor jako KLOKAN: "věnujte se prosím hlavně CDR/DVD médiím, vypalovačkám, firmware pro tyto vypalovačky,...... no prostě cdr.cz". A k tomu Linuxu - psát pro těch několik %, kteří si potřebné informace umí sehnat i jinde, nevim, nevim.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209763
+
Já bych to upřesnil. Mám Linux rád a občas ho prosazuju dost nekompromisně, ale od Vás bych očekával opravdu spíš oblast záznamových médií. Ne nutně jenom CD a DVD, ale prostě záznamových médií (test HDD s RAID řadiči se mi moc líbil a pod.).
Očekával bych od Vás, že tu a tam provedete nějaký ten test i s využitím na Linuxu dostupných nástrojů a Nero nepovažuju za Linuxový program ačkoliv pro něj existuje.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Cygnus (neověřeno) https://diit.cz
8. 8. 2005 - 19:32https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseJá bych to upřesnil. Mám Linux rád a občas ho prosazuju dost nekompromisně, ale od Vás bych očekával opravdu spíš oblast záznamových médií. Ne nutně jenom CD a DVD, ale prostě záznamových médií (test HDD s RAID řadiči se mi moc líbil a pod.).
Očekával bych od Vás, že tu a tam provedete nějaký ten test i s využitím na Linuxu dostupných nástrojů a Nero nepovažuju za Linuxový program ačkoliv pro něj existuje.
https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209771
+
Pripájam sa k názoru. Venovať sa Linuxu, ale v oblasti napaľovania.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
majkl (neověřeno) https://diit.cz
8. 8. 2005 - 19:56https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskusePripájam sa k názoru. Venovať sa Linuxu, ale v oblasti napaľovania.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209774
+
Myslim ze na GNU/Linux toho je dost. Ne tak jako o Windows ale to snad neni cilem GNU/Linux neni uplne pro kazdeho zadny fw prosim. (sedim tam i tam vimo cem mluvim)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
morph https://diit.cz/profil/morph
8. 8. 2005 - 20:06https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseMyslim ze na GNU/Linux toho je dost. Ne tak jako o Windows ale to snad neni cilem GNU/Linux neni uplne pro kazdeho zadny fw prosim. (sedim tam i tam vimo cem mluvim)https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209775
+
podle me zabyvat se linuxem na tomto serveru je zbytecne. On linux neni urcen pro pouziti multimedii, a prece jen spatne podana informace je horsi nez zadna informace.
Ale je fakt,ze zpracovani videa na linuxu byme zajimalo, tedy predevsim srovnavaci test mpeg2 encoderu pouzitych na linuxu a na windows. Jako treba CCE, MC, TMPGenc atd
.
Hlavne tedy kompatibilita mpeg2 encoderu z linuxu se stolnimy prehravaci.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
phv (neověřeno) https://diit.cz
8. 8. 2005 - 20:10https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskusepodle me zabyvat se linuxem na tomto serveru je zbytecne. On linux neni urcen pro pouziti multimedii, a prece jen spatne podana informace je horsi nez zadna informace.
Ale je fakt,ze zpracovani videa na linuxu byme zajimalo, tedy predevsim srovnavaci test mpeg2 encoderu pouzitych na linuxu a na windows. Jako treba CCE, MC, TMPGenc atd
.
Hlavne tedy kompatibilita mpeg2 encoderu z linuxu se stolnimy prehravaci.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209777
+
taky jsem anketu nezaregistroval a pokud se tady zacne psat hodne o Linuxu myslim ze hodne lidi nebude vubec v obraze a ruku na srdce na to jsou jine servery a kdo chce si je najde. Jinak by potom stala za uvahu zmena CDR na cosi jineho. kdyz už pišu o obsahu na tomto servru v posledni době se mi vubec nelibi že jsou tady někdy naprosto stejné zprávy jako na technetu a je mi jedno kdo od koho opisuje nahoda to určitě není.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Radim Walek https://diit.cz/profil/radim1
8. 8. 2005 - 22:04https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskusetaky jsem anketu nezaregistroval a pokud se tady zacne psat hodne o Linuxu myslim ze hodne lidi nebude vubec v obraze a ruku na srdce na to jsou jine servery a kdo chce si je najde. Jinak by potom stala za uvahu zmena CDR na cosi jineho. kdyz už pišu o obsahu na tomto servru v posledni době se mi vubec nelibi že jsou tady někdy naprosto stejné zprávy jako na technetu a je mi jedno kdo od koho opisuje nahoda to určitě není. https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209792
+
Par lidi tu kaplo na problem, se kterym plne souhlasim. I kdyz jsem pravidelnej ctenar, mozna jeden z nejpravidelnejsich, a na CDRko koukam nekolikrat za den, ankety se mi nekde schovavaj. Proste vzdycky zapomenu, ze vubec existujou a pokud na ne vylozene neupozornite, nevsimnu si jich a ignoruju je. Do mist kde je anketa nekoukam a asi nejsem jedinej.
Je to moje blbost, ale ankety jsou hodne "zasity" a nenapadny a timpadem na ne neodpovida zas moc lidi.
Navrhuju udelat anketu "Maji smysl ankety kterych si malokdo vsimne?".
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
nedelak (neověřeno) https://diit.cz
9. 8. 2005 - 02:12https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskusePar lidi tu kaplo na problem, se kterym plne souhlasim. I kdyz jsem pravidelnej ctenar, mozna jeden z nejpravidelnejsich, a na CDRko koukam nekolikrat za den, ankety se mi nekde schovavaj. Proste vzdycky zapomenu, ze vubec existujou a pokud na ne vylozene neupozornite, nevsimnu si jich a ignoruju je. Do mist kde je anketa nekoukam a asi nejsem jedinej.
Je to moje blbost, ale ankety jsou hodne "zasity" a nenapadny a timpadem na ne neodpovida zas moc lidi.
Navrhuju udelat anketu "Maji smysl ankety kterych si malokdo vsimne?".https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209811
+
Ted s prekpapenim koukam, ze anketa je primo nad novinkama, na ktere pravidelne koukam. Fakt v mistech, do kterych nekolikrat za den koukam a stejne jsem o ni nevedel.
Ale nevim proc. Asi je to tim, jak je u ni ta textova reklama kterou uplne ignoruju, tak nejak ignoruju a nectu i anketu. Nevim proc, ale nejak automaticky a vubec si to neuvedomuju. I ten ramecek kolem ankety a oddeleni od reklamy je takove hodne nevyrazne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
nedelak (neověřeno) https://diit.cz
9. 8. 2005 - 02:21https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseTed s prekpapenim koukam, ze anketa je primo nad novinkama, na ktere pravidelne koukam. Fakt v mistech, do kterych nekolikrat za den koukam a stejne jsem o ni nevedel.
Ale nevim proc. Asi je to tim, jak je u ni ta textova reklama kterou uplne ignoruju, tak nejak ignoruju a nectu i anketu. Nevim proc, ale nejak automaticky a vubec si to neuvedomuju. I ten ramecek kolem ankety a oddeleni od reklamy je takove hodne nevyrazne.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209812
+
Tak dlouho budete premejslet o tom, co jeste na stranky cdr nacpat, az se z odborneho webu stane mismas, ktery bude lakat jenom amatery. Chapu, ze se vam asi nedari podle vasich predstav, chapu, ze predpatne se moc nevyvedlo, uzivatele si blokuji reklamy, ale tudy cesta opravdu nevede. Chceteli psat o Linuxu, udelejte stranky o Linuxu, ale necpete ho na stranky o mediich. Uz takhle me vytacite vsim tim balastem, kterym doplnujete svoji puvodni napln.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Achjojik (neověřeno) https://diit.cz
9. 8. 2005 - 06:54https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseTak dlouho budete premejslet o tom, co jeste na stranky cdr nacpat, az se z odborneho webu stane mismas, ktery bude lakat jenom amatery. Chapu, ze se vam asi nedari podle vasich predstav, chapu, ze predpatne se moc nevyvedlo, uzivatele si blokuji reklamy, ale tudy cesta opravdu nevede. Chceteli psat o Linuxu, udelejte stranky o Linuxu, ale necpete ho na stranky o mediich. Uz takhle me vytacite vsim tim balastem, kterym doplnujete svoji puvodni napln.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209814
+
Přidám se: také jsem si této ankety nevšimnul. A také mám názor, že Linuxu se věnovat max. tak, jako dnes Windows: upozornění na bezpečnostní problémy a hlavně možnosti vypalování. Čím víc témat budete pokrývat, tím více poklesne kvalita každého z nich (IMHO). Prosím, věnujte se hlavně původnímu zaměření (vím, že to není jen tak, protože moc nového se neděje a psát pořád dokola, jak se střídá podpora HD DVD a BlueRay už je celkem nuda :-))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Libb (neověřeno) https://diit.cz
9. 8. 2005 - 07:58https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskusePřidám se: také jsem si této ankety nevšimnul. A také mám názor, že Linuxu se věnovat max. tak, jako dnes Windows: upozornění na bezpečnostní problémy a hlavně možnosti vypalování. Čím víc témat budete pokrývat, tím více poklesne kvalita každého z nich (IMHO). Prosím, věnujte se hlavně původnímu zaměření (vím, že to není jen tak, protože moc nového se neděje a psát pořád dokola, jak se střídá podpora HD DVD a BlueRay už je celkem nuda :-))https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209817
+
Na Linux jsou dnes jiné servery.
Bylo by to nošení dříví do lesa.
Asi tak jako se soustředit na Widle.
Ale protože jsou rovnocenné,
bylo by dobré,
se jim v hlavních oblastech věnovat stejně jako Widlím.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
john don (neověřeno) https://diit.cz
9. 8. 2005 - 08:27https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseNa Linux jsou dnes jiné servery.
Bylo by to nošení dříví do lesa.
Asi tak jako se soustředit na Widle.
Ale protože jsou rovnocenné,
bylo by dobré,
se jim v hlavních oblastech věnovat stejně jako Widlím.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209820
+
Linux ANO, ale jen ve vztahu k Vaší původní náplni: CD & Vypalování. Ostatní jen odkazem na článek jinde, nemyslím si, že by jakákoliv zajímavá novinka specializovaným serverům unikla.
9. 8. 2005 - 08:54https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseLinux ANO, ale jen ve vztahu k Vaší původní náplni: CD & Vypalování. Ostatní jen odkazem na článek jinde, nemyslím si, že by jakákoliv zajímavá novinka specializovaným serverům unikla.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209836
+
Ankety jsou umístěny tak že si jich člověk nevšimne. Linux bych sem nedával.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Kluzo (neověřeno) https://diit.cz
9. 8. 2005 - 09:47https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseAnkety jsou umístěny tak že si jich člověk nevšimne. Linux bych sem nedával.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209846
+
Tak se dívám, že tu současnou anketu vidím jen v IE, ale ve Firefoxu ne - a to i když vypnu Adblock. Kde je problém?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Libb (neověřeno) https://diit.cz
9. 8. 2005 - 09:56https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseTak se dívám, že tu současnou anketu vidím jen v IE, ale ve Firefoxu ne - a to i když vypnu Adblock. Kde je problém?https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209849
+
Souhlasím s tím, že anketa není vůbec vidět. Měli byste naq ní trošku upozorňovat. Tentokrát by neškodilo zvážit kolik lidí do ní hlasovalo a eventuelně ji raději opakovat, protože se shoduji s většinou v této diskuzi, že s Linuxem bych to tu nepřeháněl. Nevadí mi sice až tak, ale přeci jen bych se soustřeďoval na věci, které mi k něčemu jsou. Linuxáři mají jiné servery jen pro ně. A nějaký test LCD bych taky bral. Budu si něco muset časem, až můj monitor definitivně exsne koupit, a nechci u toho pak při hraní naříkat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Erkil Poirot https://diit.cz/profil/erkil1452
9. 8. 2005 - 10:01https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseSouhlasím s tím, že anketa není vůbec vidět. Měli byste naq ní trošku upozorňovat. Tentokrát by neškodilo zvážit kolik lidí do ní hlasovalo a eventuelně ji raději opakovat, protože se shoduji s většinou v této diskuzi, že s Linuxem bych to tu nepřeháněl. Nevadí mi sice až tak, ale přeci jen bych se soustřeďoval na věci, které mi k něčemu jsou. Linuxáři mají jiné servery jen pro ně. A nějaký test LCD bych taky bral. Budu si něco muset časem, až můj monitor definitivně exsne koupit, a nechci u toho pak při hraní naříkat.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209851
+
Take jsem si ankety o Linuxu nevsiml a souhlasim zcela s predrecnikem.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Harry (neověřeno) https://diit.cz
9. 8. 2005 - 10:45https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseTake jsem si ankety o Linuxu nevsiml a souhlasim zcela s predrecnikem.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209862
+
Linux ano, ale viz predchozi, v ramci zamereni serveru => nebylo by od veci nahodit tema jako Linux a ochrany, jejich obejiti/vypaleni/... . Srovnat ruzny SW a podobne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
J (neověřeno) https://diit.cz
9. 8. 2005 - 15:01https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseLinux ano, ale viz predchozi, v ramci zamereni serveru => nebylo by od veci nahodit tema jako Linux a ochrany, jejich obejiti/vypaleni/... . Srovnat ruzny SW a podobne.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209891
+
ste super a ked sa budete venovat viac aj linuxu budete este lepsi!!!
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
morgun (neověřeno) https://diit.cz
9. 8. 2005 - 16:10https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseste super a ked sa budete venovat viac aj linuxu budete este lepsi!!! https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209909
+
Nehovorim ze Lunix nema svojich zastupcov ci uz v rade firiem alebo zakaznikov ale predsa Windows je rozsirenejsi kazdy nam tu hovori ze prejde prejdi na Linux ale malo ludi o nom daco vie a je zbytocne komplikovanjesi ako samotny Windows a aj ten sa malokedy ludia naucia plne ovladat.Linux je na siete a Windows pre uzivatelov ktory sa venuju hram,pisaniu a celkovo mutlimediam kdetoz Linux mam malu podporu aj zo strany hier.Ano je zadarmo ale co z toho maju ty ktory este nevedia robit s Windows a aj ked sa naucia pridu do niakej firmy kde je Windows a budu uplne mimo,proste Windows je Windows a Linux je Linux kazdy ma svoju preferenciu ja mam Windows a ten Kto ma Linux nak ma ten Linux je to kazdeho osobna volba comu sa venuje ja nikoho neodsudzujem a nak oni neodsudzuju mna:)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Waffer (neověřeno) https://diit.cz
9. 8. 2005 - 16:54https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseNehovorim ze Lunix nema svojich zastupcov ci uz v rade firiem alebo zakaznikov ale predsa Windows je rozsirenejsi kazdy nam tu hovori ze prejde prejdi na Linux ale malo ludi o nom daco vie a je zbytocne komplikovanjesi ako samotny Windows a aj ten sa malokedy ludia naucia plne ovladat.Linux je na siete a Windows pre uzivatelov ktory sa venuju hram,pisaniu a celkovo mutlimediam kdetoz Linux mam malu podporu aj zo strany hier.Ano je zadarmo ale co z toho maju ty ktory este nevedia robit s Windows a aj ked sa naucia pridu do niakej firmy kde je Windows a budu uplne mimo,proste Windows je Windows a Linux je Linux kazdy ma svoju preferenciu ja mam Windows a ten Kto ma Linux nak ma ten Linux je to kazdeho osobna volba comu sa venuje ja nikoho neodsudzujem a nak oni neodsudzuju mna:)https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-209922
+
2Waffer
Co to tady povidate ? Dnesni moderni distribuce Linuxu jsou pro uzivatele komfortni minimalne stejne jako Windows. Ano - her je mnohem mene (i kdyz je take pomerne dost kvalitnich), ale ne kazdy ma PC jen proto, aby si na nem hral..Svet se neridi vami. Ze vy Linux neznate jeste neznamena, ze nezajima jine lidi.
Vice informaci o Linuxu jen uvitam. Idealni by bylo, kdyby slo o informace nejakym zpusobem vztazene k tematu tohoto serveru (v pripade opravdu dulezitych veci je ale zadouci podavat i obecne informace) - kuprikladu vypalovaciho softwaru je pro Linux cela rada (mnohdy velmi dobry sw) a spoustu lidi to urcite zajima. Nekdo uz take urcite narazil na problem s upgrady firmwaru mnohych vypalovacek bez Windows (ignorantsti vyrobci firmwary distribuuji jako .EXE pro Windows, pritom neni vubec problem to delat trochu lepe). Atd...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
m (neověřeno) https://diit.cz
10. 8. 2005 - 09:52https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse2Waffer
Co to tady povidate ? Dnesni moderni distribuce Linuxu jsou pro uzivatele komfortni minimalne stejne jako Windows. Ano - her je mnohem mene (i kdyz je take pomerne dost kvalitnich), ale ne kazdy ma PC jen proto, aby si na nem hral..Svet se neridi vami. Ze vy Linux neznate jeste neznamena, ze nezajima jine lidi.
Vice informaci o Linuxu jen uvitam. Idealni by bylo, kdyby slo o informace nejakym zpusobem vztazene k tematu tohoto serveru (v pripade opravdu dulezitych veci je ale zadouci podavat i obecne informace) - kuprikladu vypalovaciho softwaru je pro Linux cela rada (mnohdy velmi dobry sw) a spoustu lidi to urcite zajima. Nekdo uz take urcite narazil na problem s upgrady firmwaru mnohych vypalovacek bez Windows (ignorantsti vyrobci firmwary distribuuji jako .EXE pro Windows, pritom neni vubec problem to delat trochu lepe). Atd...https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-210018
+
m:
ignorantští výrobci vydávají firmwary tak, jak to chce většina.
A CDR píše tak, aby byla spokojená většina jeho čtenářů.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Libb (neověřeno) https://diit.cz
10. 8. 2005 - 10:00https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskusem:
ignorantští výrobci vydávají firmwary tak, jak to chce většina.
A CDR píše tak, aby byla spokojená většina jeho čtenářů.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-210020
+
Ja som za to, aby sa aspoň trochu venovalo nejakým tým začiatočníckym a mierne pokročilým záležitostiam okolo Linuxu (napr. ako kompilovať programy, inštalácie, ako rozbehnúť zvukovku, napaľovačku, grafiku, prípadne nejaká recenzia a porovananie rôznych distribúcii). Špecializované linuxové servery sú určené pre linuxových guru a ako začínajúci im figu rozumiem. Poznámka k tomu, že windows je najrozšírenejší - v tom plne súhlasím, ale koľko ľudí je asi takých, že by s ním radi praštili, ale nedarí sa im urobiť ten prvý úspešný krok do sveta linuxu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
mmm (neověřeno) https://diit.cz
10. 8. 2005 - 10:56https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuseJa som za to, aby sa aspoň trochu venovalo nejakým tým začiatočníckym a mierne pokročilým záležitostiam okolo Linuxu (napr. ako kompilovať programy, inštalácie, ako rozbehnúť zvukovku, napaľovačku, grafiku, prípadne nejaká recenzia a porovananie rôznych distribúcii). Špecializované linuxové servery sú určené pre linuxových guru a ako začínajúci im figu rozumiem. Poznámka k tomu, že windows je najrozšírenejší - v tom plne súhlasím, ale koľko ľudí je asi takých, že by s ním radi praštili, ale nedarí sa im urobiť ten prvý úspešný krok do sveta linuxu.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-210031
+
2Libb
Ignorantskym vyrobcum nebrani nic v tom, aby firmwary vydavali ve formatu, ktery "vetsine" vadit nebude a tem ostatnim umozni firmware upgradovat aniz by museli mechaniku vysroubovat a prenaset na stroj s Windows. A nijak jim to nezvedne naklady.
A co se tyce cdr - tedy prominte, ale tvarit se, ze se s medii jako CD a DVD da pracovat jen ve Windows, to je prinejmensim kratkozrakost. Po alternativach (nebo lepe receno jinych systemech) se poohlizi stale vice uzivatelu. A nemusi jit pouze o Linux. Take MacOS ma uzivatelu dost, neni duvodu zamlcovat, ze se da "palit" i na nem.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
m (neověřeno) https://diit.cz
10. 8. 2005 - 13:36https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse2Libb
Ignorantskym vyrobcum nebrani nic v tom, aby firmwary vydavali ve formatu, ktery "vetsine" vadit nebude a tem ostatnim umozni firmware upgradovat aniz by museli mechaniku vysroubovat a prenaset na stroj s Windows. A nijak jim to nezvedne naklady.
A co se tyce cdr - tedy prominte, ale tvarit se, ze se s medii jako CD a DVD da pracovat jen ve Windows, to je prinejmensim kratkozrakost. Po alternativach (nebo lepe receno jinych systemech) se poohlizi stale vice uzivatelu. A nemusi jit pouze o Linux. Take MacOS ma uzivatelu dost, neni duvodu zamlcovat, ze se da "palit" i na nem.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-210088
+
m: můžeš mně popsat jiný způsob než EXE soubor, který nebude pro uživatele Windows komplikovanější? Chceš po lidech, aby si vytvářeli bootovací diskety nebo jak bys to chtěl? Navíc dnes ne každý PC má disketovou mechaniku. Jediné, co mě napadá, je binárka pro Widnows a Linux, jenže to by se zas za chvíli ozvali ovocnáři a nevím kdo ještě...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Libb (neověřeno) https://diit.cz
10. 8. 2005 - 13:46https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskusem: můžeš mně popsat jiný způsob než EXE soubor, který nebude pro uživatele Windows komplikovanější? Chceš po lidech, aby si vytvářeli bootovací diskety nebo jak bys to chtěl? Navíc dnes ne každý PC má disketovou mechaniku. Jediné, co mě napadá, je binárka pro Widnows a Linux, jenže to by se zas za chvíli ozvali ovocnáři a nevím kdo ještě...https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-210094
+
2Libb:
Velice snadno. Vlastni data s firmwarem budou v extra souboru, u ktereho je znam jeho format a specifikace rozhrani hw pro prenos do mechaniky. Vyrobce se klidne muze vykaslat na podporu ostatnich OS a distribuovat to s nejakym kratkym .EXE, coz bude vlastni "flashovac" firmwaru (pokud Windowsovi BFU nezvladnou praci se 2 soubory, mohou byt tyto distribuovany napr. v nejakem samorozbalitelnem archivu).
Na ostatnich platformach se pak jiste najde nekdo, kdo, - pokud bude znat format a specifikaci rozhrani - potrebny trivialni programek napise.
Vyrobce, ktery toto pochopi nejdrive, na tom jednoznacne vydela. Uzivatele ostatnich platforem zacnou kupovat jeho mechaniky. Ono treba tech 5% uzivatelu neni zas tak malo.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
m (neověřeno) https://diit.cz
14. 8. 2005 - 00:26https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse2Libb:
Velice snadno. Vlastni data s firmwarem budou v extra souboru, u ktereho je znam jeho format a specifikace rozhrani hw pro prenos do mechaniky. Vyrobce se klidne muze vykaslat na podporu ostatnich OS a distribuovat to s nejakym kratkym .EXE, coz bude vlastni "flashovac" firmwaru (pokud Windowsovi BFU nezvladnou praci se 2 soubory, mohou byt tyto distribuovany napr. v nejakem samorozbalitelnem archivu).
Na ostatnich platformach se pak jiste najde nekdo, kdo, - pokud bude znat format a specifikaci rozhrani - potrebny trivialni programek napise.
Vyrobce, ktery toto pochopi nejdrive, na tom jednoznacne vydela. Uzivatele ostatnich platforem zacnou kupovat jeho mechaniky. Ono treba tech 5% uzivatelu neni zas tak malo.https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskuse#comment-210769
+
Diskuse k Anketa: Máme se více věnovat Linuxu?https://diit.cz/clanek/anketa-mame-se-vice-venovat-linuxu/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
1. vůbec jsem nezaregistroval tuto anketu, jestli to nebude tím, že se prostě na konec stránky a tedy informací, které jsem již několikrát četl. nedostanu.
2. jak si všímáte u jader Linuxu, tak se při uvedení těchto novinek strhne "opravdová smršť". Je tedy na zvážení, zda-li se to na Vaše stránky hodí
Neměl jsem tedy možnost reagovat, ale prosím o přičtení hlasu pro pvní možnost, tedy zajímavé info ze světa Linuxu, ale zabývající se CD/DVD problematikou či řešením problémů s příslušným HW.
No věnujte se prosím hlavně CDR/DVD médiím, vypalovačkám, firmware pro tyto vypalovačky,...... no prostě cdr.cz :-))
Informace ohledně Linuxu by mohly být zajímavé, na druhou stranu bych ten podíl nezvyšoval nějak dramaticky, přece jen Linux u nás má nějaké 1-2% uživatelů.
Klidne, ja linuchu fandim, ale do prace nevezmu nic, kde kdyz je problem nemam podporu - potrebuji neco placeneho k cemu je podpora
Pokud nemáte o čem psát, mohli byste případně občas i testovat LCD displaye (19" popr. 17").
K tem LCD se pridavam :-)
Naky testy srovnani ... pocty vadnejch bodu atd ;)
Ac Linuxak, tak bych nerad tady clanky o Linuxu nerad videl (pochopitelne nemam na mysli clanky o vypalovani pod Linuxem apod.) - radsi dejte odkaz na ABCLinuxu.cz nebo Root.cz - jednalo by se jen o zbytecne duplikovani prace :-)
hvar: K Linuxu samozrejme je podpora. Zalezi na tom, aku distribuciu s akym typom podpory si kupis. Enterprise riesenia na Linuxe uz davno nie su zdarma a pridanou hodnotou je prave podpora v rozlicnych podobach.
No,klidne se zamerte na postupy jak/co na linuxu. Udelat napr divx nebo vypalit cdcko na woknech umi kazdej... nejsem sice linuxak,ale urcite neni dobre zit jen pro jeden operacni system ;)
Taky jsem nezaznamenal anketu, cim to asi bude ? Odpovim si sam, asi neni poradne videt ! A to na cdr.cz chodim kazdy den i vicekrat.
K Tucnaku se klanim pozitivne, podle me venovat se jenom jednumu produktu je spatne. Tj. jako kdyby jste se venovali jenom Intelu a na AMD jste ....
By mě teda zajímalo, kde ta anketa byla schovaná. Také sem chodím několikrát denně, ale o žádný anketě jsem nic nevěděl. A jinak mám stejný názor jako KLOKAN: "věnujte se prosím hlavně CDR/DVD médiím, vypalovačkám, firmware pro tyto vypalovačky,...... no prostě cdr.cz". A k tomu Linuxu - psát pro těch několik %, kteří si potřebné informace umí sehnat i jinde, nevim, nevim.
Já bych to upřesnil. Mám Linux rád a občas ho prosazuju dost nekompromisně, ale od Vás bych očekával opravdu spíš oblast záznamových médií. Ne nutně jenom CD a DVD, ale prostě záznamových médií (test HDD s RAID řadiči se mi moc líbil a pod.).
Očekával bych od Vás, že tu a tam provedete nějaký ten test i s využitím na Linuxu dostupných nástrojů a Nero nepovažuju za Linuxový program ačkoliv pro něj existuje.
Pripájam sa k názoru. Venovať sa Linuxu, ale v oblasti napaľovania.
Myslim ze na GNU/Linux toho je dost. Ne tak jako o Windows ale to snad neni cilem GNU/Linux neni uplne pro kazdeho zadny fw prosim. (sedim tam i tam vimo cem mluvim)
podle me zabyvat se linuxem na tomto serveru je zbytecne. On linux neni urcen pro pouziti multimedii, a prece jen spatne podana informace je horsi nez zadna informace.
Ale je fakt,ze zpracovani videa na linuxu byme zajimalo, tedy predevsim srovnavaci test mpeg2 encoderu pouzitych na linuxu a na windows. Jako treba CCE, MC, TMPGenc atd
.
Hlavne tedy kompatibilita mpeg2 encoderu z linuxu se stolnimy prehravaci.
taky jsem anketu nezaregistroval a pokud se tady zacne psat hodne o Linuxu myslim ze hodne lidi nebude vubec v obraze a ruku na srdce na to jsou jine servery a kdo chce si je najde. Jinak by potom stala za uvahu zmena CDR na cosi jineho. kdyz už pišu o obsahu na tomto servru v posledni době se mi vubec nelibi že jsou tady někdy naprosto stejné zprávy jako na technetu a je mi jedno kdo od koho opisuje nahoda to určitě není.
Par lidi tu kaplo na problem, se kterym plne souhlasim. I kdyz jsem pravidelnej ctenar, mozna jeden z nejpravidelnejsich, a na CDRko koukam nekolikrat za den, ankety se mi nekde schovavaj. Proste vzdycky zapomenu, ze vubec existujou a pokud na ne vylozene neupozornite, nevsimnu si jich a ignoruju je. Do mist kde je anketa nekoukam a asi nejsem jedinej.
Je to moje blbost, ale ankety jsou hodne "zasity" a nenapadny a timpadem na ne neodpovida zas moc lidi.
Navrhuju udelat anketu "Maji smysl ankety kterych si malokdo vsimne?".
Ted s prekpapenim koukam, ze anketa je primo nad novinkama, na ktere pravidelne koukam. Fakt v mistech, do kterych nekolikrat za den koukam a stejne jsem o ni nevedel.
Ale nevim proc. Asi je to tim, jak je u ni ta textova reklama kterou uplne ignoruju, tak nejak ignoruju a nectu i anketu. Nevim proc, ale nejak automaticky a vubec si to neuvedomuju. I ten ramecek kolem ankety a oddeleni od reklamy je takove hodne nevyrazne.
Tak dlouho budete premejslet o tom, co jeste na stranky cdr nacpat, az se z odborneho webu stane mismas, ktery bude lakat jenom amatery. Chapu, ze se vam asi nedari podle vasich predstav, chapu, ze predpatne se moc nevyvedlo, uzivatele si blokuji reklamy, ale tudy cesta opravdu nevede. Chceteli psat o Linuxu, udelejte stranky o Linuxu, ale necpete ho na stranky o mediich. Uz takhle me vytacite vsim tim balastem, kterym doplnujete svoji puvodni napln.
Bylo by dobré, kdyby jste se věnovali problematice vypalování pod Linuxem.
Přidám se: také jsem si této ankety nevšimnul. A také mám názor, že Linuxu se věnovat max. tak, jako dnes Windows: upozornění na bezpečnostní problémy a hlavně možnosti vypalování. Čím víc témat budete pokrývat, tím více poklesne kvalita každého z nich (IMHO). Prosím, věnujte se hlavně původnímu zaměření (vím, že to není jen tak, protože moc nového se neděje a psát pořád dokola, jak se střídá podpora HD DVD a BlueRay už je celkem nuda :-))
Na Linux jsou dnes jiné servery.
Bylo by to nošení dříví do lesa.
Asi tak jako se soustředit na Widle.
Ale protože jsou rovnocenné,
bylo by dobré,
se jim v hlavních oblastech věnovat stejně jako Widlím.
Linux ANO, ale jen ve vztahu k Vaší původní náplni: CD & Vypalování. Ostatní jen odkazem na článek jinde, nemyslím si, že by jakákoliv zajímavá novinka specializovaným serverům unikla.
Ankety jsou umístěny tak že si jich člověk nevšimne. Linux bych sem nedával.
Tak se dívám, že tu současnou anketu vidím jen v IE, ale ve Firefoxu ne - a to i když vypnu Adblock. Kde je problém?
Souhlasím s tím, že anketa není vůbec vidět. Měli byste naq ní trošku upozorňovat. Tentokrát by neškodilo zvážit kolik lidí do ní hlasovalo a eventuelně ji raději opakovat, protože se shoduji s většinou v této diskuzi, že s Linuxem bych to tu nepřeháněl. Nevadí mi sice až tak, ale přeci jen bych se soustřeďoval na věci, které mi k něčemu jsou. Linuxáři mají jiné servery jen pro ně. A nějaký test LCD bych taky bral. Budu si něco muset časem, až můj monitor definitivně exsne koupit, a nechci u toho pak při hraní naříkat.
Take jsem si ankety o Linuxu nevsiml a souhlasim zcela s predrecnikem.
Linux ano, ale viz predchozi, v ramci zamereni serveru => nebylo by od veci nahodit tema jako Linux a ochrany, jejich obejiti/vypaleni/... . Srovnat ruzny SW a podobne.
ste super a ked sa budete venovat viac aj linuxu budete este lepsi!!!
Nehovorim ze Lunix nema svojich zastupcov ci uz v rade firiem alebo zakaznikov ale predsa Windows je rozsirenejsi kazdy nam tu hovori ze prejde prejdi na Linux ale malo ludi o nom daco vie a je zbytocne komplikovanjesi ako samotny Windows a aj ten sa malokedy ludia naucia plne ovladat.Linux je na siete a Windows pre uzivatelov ktory sa venuju hram,pisaniu a celkovo mutlimediam kdetoz Linux mam malu podporu aj zo strany hier.Ano je zadarmo ale co z toho maju ty ktory este nevedia robit s Windows a aj ked sa naucia pridu do niakej firmy kde je Windows a budu uplne mimo,proste Windows je Windows a Linux je Linux kazdy ma svoju preferenciu ja mam Windows a ten Kto ma Linux nak ma ten Linux je to kazdeho osobna volba comu sa venuje ja nikoho neodsudzujem a nak oni neodsudzuju mna:)
2Waffer
Co to tady povidate ? Dnesni moderni distribuce Linuxu jsou pro uzivatele komfortni minimalne stejne jako Windows. Ano - her je mnohem mene (i kdyz je take pomerne dost kvalitnich), ale ne kazdy ma PC jen proto, aby si na nem hral..Svet se neridi vami. Ze vy Linux neznate jeste neznamena, ze nezajima jine lidi.
Vice informaci o Linuxu jen uvitam. Idealni by bylo, kdyby slo o informace nejakym zpusobem vztazene k tematu tohoto serveru (v pripade opravdu dulezitych veci je ale zadouci podavat i obecne informace) - kuprikladu vypalovaciho softwaru je pro Linux cela rada (mnohdy velmi dobry sw) a spoustu lidi to urcite zajima. Nekdo uz take urcite narazil na problem s upgrady firmwaru mnohych vypalovacek bez Windows (ignorantsti vyrobci firmwary distribuuji jako .EXE pro Windows, pritom neni vubec problem to delat trochu lepe). Atd...
m:
ignorantští výrobci vydávají firmwary tak, jak to chce většina.
A CDR píše tak, aby byla spokojená většina jeho čtenářů.
Ja som za to, aby sa aspoň trochu venovalo nejakým tým začiatočníckym a mierne pokročilým záležitostiam okolo Linuxu (napr. ako kompilovať programy, inštalácie, ako rozbehnúť zvukovku, napaľovačku, grafiku, prípadne nejaká recenzia a porovananie rôznych distribúcii). Špecializované linuxové servery sú určené pre linuxových guru a ako začínajúci im figu rozumiem. Poznámka k tomu, že windows je najrozšírenejší - v tom plne súhlasím, ale koľko ľudí je asi takých, že by s ním radi praštili, ale nedarí sa im urobiť ten prvý úspešný krok do sveta linuxu.
2Libb
Ignorantskym vyrobcum nebrani nic v tom, aby firmwary vydavali ve formatu, ktery "vetsine" vadit nebude a tem ostatnim umozni firmware upgradovat aniz by museli mechaniku vysroubovat a prenaset na stroj s Windows. A nijak jim to nezvedne naklady.
A co se tyce cdr - tedy prominte, ale tvarit se, ze se s medii jako CD a DVD da pracovat jen ve Windows, to je prinejmensim kratkozrakost. Po alternativach (nebo lepe receno jinych systemech) se poohlizi stale vice uzivatelu. A nemusi jit pouze o Linux. Take MacOS ma uzivatelu dost, neni duvodu zamlcovat, ze se da "palit" i na nem.
m: můžeš mně popsat jiný způsob než EXE soubor, který nebude pro uživatele Windows komplikovanější? Chceš po lidech, aby si vytvářeli bootovací diskety nebo jak bys to chtěl? Navíc dnes ne každý PC má disketovou mechaniku. Jediné, co mě napadá, je binárka pro Widnows a Linux, jenže to by se zas za chvíli ozvali ovocnáři a nevím kdo ještě...
2Libb:
Velice snadno. Vlastni data s firmwarem budou v extra souboru, u ktereho je znam jeho format a specifikace rozhrani hw pro prenos do mechaniky. Vyrobce se klidne muze vykaslat na podporu ostatnich OS a distribuovat to s nejakym kratkym .EXE, coz bude vlastni "flashovac" firmwaru (pokud Windowsovi BFU nezvladnou praci se 2 soubory, mohou byt tyto distribuovany napr. v nejakem samorozbalitelnem archivu).
Na ostatnich platformach se pak jiste najde nekdo, kdo, - pokud bude znat format a specifikaci rozhrani - potrebny trivialni programek napise.
Vyrobce, ktery toto pochopi nejdrive, na tom jednoznacne vydela. Uzivatele ostatnich platforem zacnou kupovat jeho mechaniky. Ono treba tech 5% uzivatelu neni zas tak malo.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.