No s těmi triky na navýšení výkonu na úkor kvality pokud dobře vím, byla především nVidia na štíru (ATI neměla ani desetinu těchto afér, a je díku tomu do dneška stále považováno v tomto směru za Fair Play firmu).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Macros (neověřeno) https://diit.cz
30. 7. 2004 - 14:12https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuseNo s těmi triky na navýšení výkonu na úkor kvality pokud dobře vím, byla především nVidia na štíru (ATI neměla ani desetinu těchto afér, a je díku tomu do dneška stále považováno v tomto směru za Fair Play firmu).https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77485
+
Moc nerozumim tomu, proč maj hry dělaný pod Open GL uvedeno ve specifikacích, že potřebujou kartu která zvládá DirectX YZ.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
HADiCE (neověřeno) https://diit.cz
30. 7. 2004 - 15:25https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuseMoc nerozumim tomu, proč maj hry dělaný pod Open GL uvedeno ve specifikacích, že potřebujou kartu která zvládá DirectX YZ.
https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77516
+
HADiCE: Mozna proto, ze vyuzivaji stejne funkce jako v danem DX?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Filip Neuman https://diit.cz/profil/keddie
30. 7. 2004 - 15:35https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuseHADiCE: Mozna proto, ze vyuzivaji stejne funkce jako v danem DX?https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77526
+
Macros: Máš pravdu, že nVidia je na tom v tomto světle asi hůř (nebo to prostě ATI umí lépe maskovat :)), ale zrovna u engine od id už ATI udělala dost nefér věc drív...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr Murmak https://diit.cz/autor/petr
30. 7. 2004 - 16:07https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuseMacros: Máš pravdu, že nVidia je na tom v tomto světle asi hůř (nebo to prostě ATI umí lépe maskovat :)), ale zrovna u engine od id už ATI udělala dost nefér věc drív...https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77534
+
To Petr: Jojo, tak jest, ale stejně nechápu, proč se obě firmy honí z pár framy více např. u toho Dooma 3, když obě mají víc než vyhovující řešení pro tuto hru. To je už nějaká nemoc. Já osobně nikdy nekupoval grafiku podle toha zda daný výrobce je majitel jasně nejrychlejší karty, neboť je to krajně pomíjivý stav a nevydrží žádné kartě déle ja půl roku (pak se stejně bude od stejné a nebo od jiné firmy objeví na trhu rychlejší a novější karta).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Macros (neověřeno) https://diit.cz
30. 7. 2004 - 17:23https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuseTo Petr: Jojo, tak jest, ale stejně nechápu, proč se obě firmy honí z pár framy více např. u toho Dooma 3, když obě mají víc než vyhovující řešení pro tuto hru. To je už nějaká nemoc. Já osobně nikdy nekupoval grafiku podle toha zda daný výrobce je majitel jasně nejrychlejší karty, neboť je to krajně pomíjivý stav a nevydrží žádné kartě déle ja půl roku (pak se stejně bude od stejné a nebo od jiné firmy objeví na trhu rychlejší a novější karta).https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77565
+
Macros: Je ale otázka, zda na trhu (na tom našem asi ne...) převažují uvážliví lidé jako ty, nebo lamy honící se za každým bodíkem navíc.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Zerryk (neověřeno) https://diit.cz
30. 7. 2004 - 18:11https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuseMacros: Je ale otázka, zda na trhu (na tom našem asi ne...) převažují uvážliví lidé jako ty, nebo lamy honící se za každým bodíkem navíc.https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77567
+
Zerryk: Tady jde o to, aby ta ktera firma mohla rici: "Mame nejvykonnejsi kartu".A vetsina lidi slysi prave na slovo "nejvykonnejsi". To, ze je to nekdy jen o par FPS je uz tak moc nezajima. Nebo po tom uz nepatraj.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Petr Mirovský https://diit.cz/profil/prtik
30. 7. 2004 - 19:48https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuseZerryk: Tady jde o to, aby ta ktera firma mohla rici: "Mame nejvykonnejsi kartu".A vetsina lidi slysi prave na slovo "nejvykonnejsi". To, ze je to nekdy jen o par FPS je uz tak moc nezajima. Nebo po tom uz nepatraj.https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77574
+
Prtik: Nehledě na to, že si tu nejvýkonnější kartu stejně nepořídí...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr Murmak https://diit.cz/autor/petr
30. 7. 2004 - 19:54https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskusePrtik: Nehledě na to, že si tu nejvýkonnější kartu stejně nepořídí...https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77576
+
Petr: to je pravda, ale muzou zustat u znacky a koupit neco jineho. A o to jde predevsim. :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr Mirovský https://diit.cz/profil/prtik
30. 7. 2004 - 20:01https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskusePetr: to je pravda, ale muzou zustat u znacky a koupit neco jineho. A o to jde predevsim. :-)https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77577
+
svého času jsem si myslel že jsem štastný majitel Furry ,dnes je mi to buřt , protože nehledám ovladače jenž řeší jakýkoliv problém :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
milo_milu (neověřeno) https://diit.cz
30. 7. 2004 - 22:46https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskusesvého času jsem si myslel že jsem štastný majitel Furry ,dnes je mi to buřt , protože nehledám ovladače jenž řeší jakýkoliv problém :)https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77628
+
2Keddie
DirectX je v současný době ve verzi 9.0c a OpenGL tušim 2.0.
Takže to porád nějak nechápu. Pokud mě paměť nešálí, tak než poskočilo u Open GL číslo o jedna tak u DX asi o 3 :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
HADiCE (neověřeno) https://diit.cz
31. 7. 2004 - 07:53https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse2Keddie
DirectX je v současný době ve verzi 9.0c a OpenGL tušim 2.0.
Takže to porád nějak nechápu. Pokud mě paměť nešálí, tak než poskočilo u Open GL číslo o jedna tak u DX asi o 3 :-)https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77672
+
Tuhle diskuzi nechápu, zatím sem neslyšel o jediné grafické kartě od nVidie, pokud vím, tak nVidia vyrábí pouze čipové sady.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
magic (neověřeno) https://diit.cz
31. 7. 2004 - 19:34https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuseTuhle diskuzi nechápu, zatím sem neslyšel o jediné grafické kartě od nVidie, pokud vím, tak nVidia vyrábí pouze čipové sady.https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77709
+
magic: A k těmto grafickým chipům "pouze" nechává dělat referenční designy karet, které poskytuje výrobcům těch karet a ti ji ve většině případů dodrží. Takže de-facto jde o kartu od nVidie (akorát ji vyrobil někdo jinej, ale vyrábět bez jakékoliv invence umí kde kdo).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr Murmak https://diit.cz/autor/petr
1. 8. 2004 - 11:12https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskusemagic: A k těmto grafickým chipům "pouze" nechává dělat referenční designy karet, které poskytuje výrobcům těch karet a ti ji ve většině případů dodrží. Takže de-facto jde o kartu od nVidie (akorát ji vyrobil někdo jinej, ale vyrábět bez jakékoliv invence umí kde kdo).https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-77726
+
Preco najnovsie DirectX - asi najskor preto, ze DirectX nie je len Direct3D, ale aj DirectSound, Input,... grafiku mozu mat opengl, ale ostatne casti su directx. Tak to je pisane este v manuali pre quake2 pod win ;-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Alexandra Stanovska https://diit.cz/profil/aastha
2. 8. 2004 - 17:48https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskusePreco najnovsie DirectX - asi najskor preto, ze DirectX nie je len Direct3D, ale aj DirectSound, Input,... grafiku mozu mat opengl, ale ostatne casti su directx. Tak to je pisane este v manuali pre quake2 pod win ;-)https://diit.cz/clanek/ati-bude-optimalizovat-opengl/diskuse#comment-78085
+
No s těmi triky na navýšení výkonu na úkor kvality pokud dobře vím, byla především nVidia na štíru (ATI neměla ani desetinu těchto afér, a je díku tomu do dneška stále považováno v tomto směru za Fair Play firmu).
Moc nerozumim tomu, proč maj hry dělaný pod Open GL uvedeno ve specifikacích, že potřebujou kartu která zvládá DirectX YZ.
HADiCE: Mozna proto, ze vyuzivaji stejne funkce jako v danem DX?
Macros: Máš pravdu, že nVidia je na tom v tomto světle asi hůř (nebo to prostě ATI umí lépe maskovat :)), ale zrovna u engine od id už ATI udělala dost nefér věc drív...
To Petr: Jojo, tak jest, ale stejně nechápu, proč se obě firmy honí z pár framy více např. u toho Dooma 3, když obě mají víc než vyhovující řešení pro tuto hru. To je už nějaká nemoc. Já osobně nikdy nekupoval grafiku podle toha zda daný výrobce je majitel jasně nejrychlejší karty, neboť je to krajně pomíjivý stav a nevydrží žádné kartě déle ja půl roku (pak se stejně bude od stejné a nebo od jiné firmy objeví na trhu rychlejší a novější karta).
Macros: Je ale otázka, zda na trhu (na tom našem asi ne...) převažují uvážliví lidé jako ty, nebo lamy honící se za každým bodíkem navíc.
Zerryk: Tady jde o to, aby ta ktera firma mohla rici: "Mame nejvykonnejsi kartu".A vetsina lidi slysi prave na slovo "nejvykonnejsi". To, ze je to nekdy jen o par FPS je uz tak moc nezajima. Nebo po tom uz nepatraj.
Prtik: Nehledě na to, že si tu nejvýkonnější kartu stejně nepořídí...
Petr: to je pravda, ale muzou zustat u znacky a koupit neco jineho. A o to jde predevsim. :-)
svého času jsem si myslel že jsem štastný majitel Furry ,dnes je mi to buřt , protože nehledám ovladače jenž řeší jakýkoliv problém :)
2Keddie
DirectX je v současný době ve verzi 9.0c a OpenGL tušim 2.0.
Takže to porád nějak nechápu. Pokud mě paměť nešálí, tak než poskočilo u Open GL číslo o jedna tak u DX asi o 3 :-)
Tuhle diskuzi nechápu, zatím sem neslyšel o jediné grafické kartě od nVidie, pokud vím, tak nVidia vyrábí pouze čipové sady.
magic: A k těmto grafickým chipům "pouze" nechává dělat referenční designy karet, které poskytuje výrobcům těch karet a ti ji ve většině případů dodrží. Takže de-facto jde o kartu od nVidie (akorát ji vyrobil někdo jinej, ale vyrábět bez jakékoliv invence umí kde kdo).
Preco najnovsie DirectX - asi najskor preto, ze DirectX nie je len Direct3D, ale aj DirectSound, Input,... grafiku mozu mat opengl, ale ostatne casti su directx. Tak to je pisane este v manuali pre quake2 pod win ;-)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.