"...WGF 1.0 pouze sbalí dohromady Direct3D a DirectDraw..."
Tak tohle určitě ne, Direct3D a DirectDraw je zbalené do jednoho (aka. DirectX Graphics) už od DirectX verze 8. Na čisté DirectDraw interface se tam samozřejmě dostat dá, ale používá se COM interface IID_IDirectDraw7, čili z DirectX verze 7.
Tato zpětná kompatibilita předpokládám zůstane i v Longhornu a WGF stejně jako je i dnes právě v DX8 nebo DX9.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
DavesMan https://diit.cz/profil/davesman
23. 3. 2005 - 16:26https://diit.cz/clanek/ati-r520-a-amr-resp-mvp/diskuse"...WGF 1.0 pouze sbalí dohromady Direct3D a DirectDraw..."
Tak tohle určitě ne, Direct3D a DirectDraw je zbalené do jednoho (aka. DirectX Graphics) už od DirectX verze 8. Na čisté DirectDraw interface se tam samozřejmě dostat dá, ale používá se COM interface IID_IDirectDraw7, čili z DirectX verze 7.
Tato zpětná kompatibilita předpokládám zůstane i v Longhornu a WGF stejně jako je i dnes právě v DX8 nebo DX9.https://diit.cz/clanek/ati-r520-a-amr-resp-mvp/diskuse#comment-175793
+
Pokud by bylo mozne r520 "sparovat" treba s x800 tak to by byla fakt bomba..... jeste aby se prodavala nejaka odlehcena (levnejsi verze) r520 s touto funkci .... no nic, jdu snit a doufat ze snad...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Jakub Ševčík https://diit.cz/profil/jeje
23. 3. 2005 - 20:54https://diit.cz/clanek/ati-r520-a-amr-resp-mvp/diskusePokud by bylo mozne r520 "sparovat" treba s x800 tak to by byla fakt bomba..... jeste aby se prodavala nejaka odlehcena (levnejsi verze) r520 s touto funkci .... no nic, jdu snit a doufat ze snad...https://diit.cz/clanek/ati-r520-a-amr-resp-mvp/diskuse#comment-175903
+
JeJe: Ty bys pároval SM2.0 VPU s SM3.0 VPU? To by ti víc vzalo, než přidalo. Asi jako kdyby sis k R9800XT "pro přilepšení" chtěl připojit Radeon 8500... 10% výkonu navíc za cenu AF, FSAA a snížení SM o generaci? Pochybuju, že to ATi vůbec umožní, bylo by to extrémně problematický.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
23. 3. 2005 - 23:16https://diit.cz/clanek/ati-r520-a-amr-resp-mvp/diskuseJeJe: Ty bys pároval SM2.0 VPU s SM3.0 VPU? To by ti víc vzalo, než přidalo. Asi jako kdyby sis k R9800XT "pro přilepšení" chtěl připojit Radeon 8500... 10% výkonu navíc za cenu AF, FSAA a snížení SM o generaci? Pochybuju, že to ATi vůbec umožní, bylo by to extrémně problematický.https://diit.cz/clanek/ati-r520-a-amr-resp-mvp/diskuse#comment-175930
+
Tak skvele by bylo v pripade podpory R3XXXx možnost ke karte v AGP naparovat treba 4 karty do PCI :) Skoda ze se nedela R9800Pro do PCI, podle mne by to PCI zvladla....
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
dfgdfhfdghdfg (neověřeno) https://diit.cz
24. 3. 2005 - 10:46https://diit.cz/clanek/ati-r520-a-amr-resp-mvp/diskuseTak skvele by bylo v pripade podpory R3XXXx možnost ke karte v AGP naparovat treba 4 karty do PCI :) Skoda ze se nedela R9800Pro do PCI, podle mne by to PCI zvladla....https://diit.cz/clanek/ati-r520-a-amr-resp-mvp/diskuse#comment-176077
+
"tile based rendering" ... z tohto nenapadneho nazvu moze vyplyvat aj nieco ine. Myslite, ze by sa to dalo pouzivat napr. v 3D aplikaciach na zobrazenie obrazu na viacerych monitoroch? Teraz mam na mysli tie, ktore to nativne nepodporuju :)
Btw taketo riesenie mi pripada omnoho lepsie ako riesenie od nVidie (hlavne to, ze netreba pouzivat SLI mostik). Holt, niekedy sa oplati pockat...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
MicE (neověřeno) https://diit.cz
25. 3. 2005 - 01:30https://diit.cz/clanek/ati-r520-a-amr-resp-mvp/diskuse"tile based rendering" ... z tohto nenapadneho nazvu moze vyplyvat aj nieco ine. Myslite, ze by sa to dalo pouzivat napr. v 3D aplikaciach na zobrazenie obrazu na viacerych monitoroch? Teraz mam na mysli tie, ktore to nativne nepodporuju :)
Btw taketo riesenie mi pripada omnoho lepsie ako riesenie od nVidie (hlavne to, ze netreba pouzivat SLI mostik). Holt, niekedy sa oplati pockat...https://diit.cz/clanek/ati-r520-a-amr-resp-mvp/diskuse#comment-176466
+
"...WGF 1.0 pouze sbalí dohromady Direct3D a DirectDraw..."
Tak tohle určitě ne, Direct3D a DirectDraw je zbalené do jednoho (aka. DirectX Graphics) už od DirectX verze 8. Na čisté DirectDraw interface se tam samozřejmě dostat dá, ale používá se COM interface IID_IDirectDraw7, čili z DirectX verze 7.
Tato zpětná kompatibilita předpokládám zůstane i v Longhornu a WGF stejně jako je i dnes právě v DX8 nebo DX9.
Pokud by bylo mozne r520 "sparovat" treba s x800 tak to by byla fakt bomba..... jeste aby se prodavala nejaka odlehcena (levnejsi verze) r520 s touto funkci .... no nic, jdu snit a doufat ze snad...
JeJe: Ty bys pároval SM2.0 VPU s SM3.0 VPU? To by ti víc vzalo, než přidalo. Asi jako kdyby sis k R9800XT "pro přilepšení" chtěl připojit Radeon 8500... 10% výkonu navíc za cenu AF, FSAA a snížení SM o generaci? Pochybuju, že to ATi vůbec umožní, bylo by to extrémně problematický.
Tak skvele by bylo v pripade podpory R3XXXx možnost ke karte v AGP naparovat treba 4 karty do PCI :) Skoda ze se nedela R9800Pro do PCI, podle mne by to PCI zvladla....
"tile based rendering" ... z tohto nenapadneho nazvu moze vyplyvat aj nieco ine. Myslite, ze by sa to dalo pouzivat napr. v 3D aplikaciach na zobrazenie obrazu na viacerych monitoroch? Teraz mam na mysli tie, ktore to nativne nepodporuju :)
Btw taketo riesenie mi pripada omnoho lepsie ako riesenie od nVidie (hlavne to, ze netreba pouzivat SLI mostik). Holt, niekedy sa oplati pockat...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.