Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k ATI R520 a AMR, resp. MVP

"...WGF 1.0 pouze sbalí dohromady Direct3D a DirectDraw..."
Tak tohle určitě ne, Direct3D a DirectDraw je zbalené do jednoho (aka. DirectX Graphics) už od DirectX verze 8. Na čisté DirectDraw interface se tam samozřejmě dostat dá, ale používá se COM interface IID_IDirectDraw7, čili z DirectX verze 7.
Tato zpětná kompatibilita předpokládám zůstane i v Longhornu a WGF stejně jako je i dnes právě v DX8 nebo DX9.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pokud by bylo mozne r520 "sparovat" treba s x800 tak to by byla fakt bomba..... jeste aby se prodavala nejaka odlehcena (levnejsi verze) r520 s touto funkci .... no nic, jdu snit a doufat ze snad...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

JeJe: Ty bys pároval SM2.0 VPU s SM3.0 VPU? To by ti víc vzalo, než přidalo. Asi jako kdyby sis k R9800XT "pro přilepšení" chtěl připojit Radeon 8500... 10% výkonu navíc za cenu AF, FSAA a snížení SM o generaci? Pochybuju, že to ATi vůbec umožní, bylo by to extrémně problematický.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak skvele by bylo v pripade podpory R3XXXx možnost ke karte v AGP naparovat treba 4 karty do PCI :) Skoda ze se nedela R9800Pro do PCI, podle mne by to PCI zvladla....

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

"tile based rendering" ... z tohto nenapadneho nazvu moze vyplyvat aj nieco ine. Myslite, ze by sa to dalo pouzivat napr. v 3D aplikaciach na zobrazenie obrazu na viacerych monitoroch? Teraz mam na mysli tie, ktore to nativne nepodporuju :)

Btw taketo riesenie mi pripada omnoho lepsie ako riesenie od nVidie (hlavne to, ze netreba pouzivat SLI mostik). Holt, niekedy sa oplati pockat...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.