Nádhera. Ale kolik bude asi stát, když teď ATi X850Pro stojí u nás přes 23 tisíc s DPH (a to ještě není známa cena verze XTPE). Neuvádí ATi poslední dobou ty své HighEnd modely nějak moc často? Poslední 2 roky je morální hodnota GPU snad nejnižší za celou svou existenci :-(.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Macros (neověřeno) https://diit.cz
26. 1. 2005 - 13:57https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseNádhera. Ale kolik bude asi stát, když teď ATi X850Pro stojí u nás přes 23 tisíc s DPH (a to ještě není známa cena verze XTPE). Neuvádí ATi poslední dobou ty své HighEnd modely nějak moc často? Poslední 2 roky je morální hodnota GPU snad nejnižší za celou svou existenci :-(.https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150225
+
Kdyby se vykašlali na Shader Model 3.0, kterej je k ničemu a udělali radši kartu, která by měla tak 32 pixel pipelines, na každý pixel shader engine + TMU, a to celý tak na 500MHz, aby se na tom dal hrát Doom3 v 1600x1200x32-bit + 4x FSAA + 16x AF
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DavesMan https://diit.cz/profil/davesman
26. 1. 2005 - 14:32https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseKdyby se vykašlali na Shader Model 3.0, kterej je k ničemu a udělali radši kartu, která by měla tak 32 pixel pipelines, na každý pixel shader engine + TMU, a to celý tak na 500MHz, aby se na tom dal hrát Doom3 v 1600x1200x32-bit + 4x FSAA + 16x AFhttps://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150284
+
@DavesMan: k cemu 1600x1200 s 4x FSAA + 16x AF. V 1600x1200 uz vyhlazovani hran neni tolik potrebne, zvlast pri akci. Na X800 to lze hrat v 1600x1200 v pohode.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hon_za (neověřeno) https://diit.cz
26. 1. 2005 - 14:43https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse@DavesMan: k cemu 1600x1200 s 4x FSAA + 16x AF. V 1600x1200 uz vyhlazovani hran neni tolik potrebne, zvlast pri akci. Na X800 to lze hrat v 1600x1200 v pohode.https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150317
+
26. 1. 2005 - 15:22https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseMacros: docela by mě zajímalo, kde jsi došel na cenu 23000 s DPH za X850Pro, když třeba tady http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=30357 mají X850XT PE za 14800 s DPH a X850XT stojí ještě o ticku méněhttps://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150342
+
@Hon_za: FSAA na vyhlazování už moc ne, to máš pravdu, ale u ATI dosti zlepšuje kvalitu textur, když k tomu přidáš AF, vypadaj už fakt pěkně.....
Samozřejmě, že při akci Ti stačí 1024x768 a žádný další FSAA nepotřebuješ, protože to nevnímáš... tam spíš oceníš vysoký frame-rate i při "vypjatých" (pro systém) situacích...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DavesMan https://diit.cz/profil/davesman
26. 1. 2005 - 15:38https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse@Hon_za: FSAA na vyhlazování už moc ne, to máš pravdu, ale u ATI dosti zlepšuje kvalitu textur, když k tomu přidáš AF, vypadaj už fakt pěkně.....
Samozřejmě, že při akci Ti stačí 1024x768 a žádný další FSAA nepotřebuješ, protože to nevnímáš... tam spíš oceníš vysoký frame-rate i při "vypjatých" (pro systém) situacích...https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150350
+
Faktem je, že výrobci ženou technologie kupředu rychlej než je stačí vývojáři uplatňovat :-/ kolik her dneska využívá plně možností karet..? sem moc zvjedavej, kdy bude ve hrách BĚŽNÁ implementace shaderů 3.0.. patřim k pamětníkum, a myslim že dřív bylo her míň, al jejich hratelnost bylo o tři patra vejš.. dneska si může kdekdou koupit engin, splácá pár levelů a nějaký mrchy a vydá to jako heru.. když přišel první doom, všichni jsme tehdy byli u vytržení.. dneska jsou to už jen závody kdo dřív a víc čeho vydá.. :-(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
aTa (neověřeno) https://diit.cz
26. 1. 2005 - 15:43https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseFaktem je, že výrobci ženou technologie kupředu rychlej než je stačí vývojáři uplatňovat :-/ kolik her dneska využívá plně možností karet..? sem moc zvjedavej, kdy bude ve hrách BĚŽNÁ implementace shaderů 3.0.. patřim k pamětníkum, a myslim že dřív bylo her míň, al jejich hratelnost bylo o tři patra vejš.. dneska si může kdekdou koupit engin, splácá pár levelů a nějaký mrchy a vydá to jako heru.. když přišel první doom, všichni jsme tehdy byli u vytržení.. dneska jsou to už jen závody kdo dřív a víc čeho vydá.. :-(https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150352
+
Shadery 3.0 mají jednu dobrou vlastnost - používají 32 bitové floaty. To je sice na grafiku úplně na prd, ale GPU se dá potom využívat jako matematický koprocesor.
aTa:máš pravdu hratelnost jde do pr.... Já osobně pařím Morowinda, což je jedna z mála fakt povedenejch her z 21. století. Grafika je nádherná a to myslím nepotřebuje ani shadery 2.0.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Milan Bačík https://diit.cz/profil/mildaiv
26. 1. 2005 - 15:51https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseShadery 3.0 mají jednu dobrou vlastnost - používají 32 bitové floaty. To je sice na grafiku úplně na prd, ale GPU se dá potom využívat jako matematický koprocesor.
aTa:máš pravdu hratelnost jde do pr.... Já osobně pařím Morowinda, což je jedna z mála fakt povedenejch her z 21. století. Grafika je nádherná a to myslím nepotřebuje ani shadery 2.0. https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150354
+
MildaIV: Hehe, tos mi připomněl, že můj otec naprosto neuznává dnešní nové hry, za pořádné hry považuje jen ty ze Spektra... ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr Murmak https://diit.cz/autor/petr
26. 1. 2005 - 16:20https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseMildaIV: Hehe, tos mi připomněl, že můj otec naprosto neuznává dnešní nové hry, za pořádné hry považuje jen ty ze Spektra... ;)https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150359
+
2Petr: A ma pravdu, vis kolik to tenkrat dalo prace ? A co se vsechno dalo do tech par KB pameti nacpat. Dneska je to giga sem, giga tam, a hratelnost nikde, dohrano za par hodin, v lepsim pripade za dva az tri dny.
Mam ten zvlastni pocit, ze kdyby se prdalo podobne jako za tech dob, tak si FarCry zahraju na P100 s 32MB ram, nakou voodoo1 a bude to vypadat uplne stejne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
J (neověřeno) https://diit.cz
26. 1. 2005 - 16:31https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse2Petr: A ma pravdu, vis kolik to tenkrat dalo prace ? A co se vsechno dalo do tech par KB pameti nacpat. Dneska je to giga sem, giga tam, a hratelnost nikde, dohrano za par hodin, v lepsim pripade za dva az tri dny.
Mam ten zvlastni pocit, ze kdyby se prdalo podobne jako za tech dob, tak si FarCry zahraju na P100 s 32MB ram, nakou voodoo1 a bude to vypadat uplne stejne.https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150363
+
@J: tak to Tě ubezpečuju, že to úplně stejně vypadat nebude, i kdyby to bylo tak skvěle optimalizovaný jako třeba kdysi M.D.K. (pokud si dobře vzpomínám, stačilo nějaký Pentium i bez MMX s rozumnym taktem - na tu grafiku to byl skvělej výkon programátorů! Ale přece jen toho FarCry si s Voodoo1 přehnal!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DavesMan https://diit.cz/profil/davesman
26. 1. 2005 - 16:47https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse@J: tak to Tě ubezpečuju, že to úplně stejně vypadat nebude, i kdyby to bylo tak skvěle optimalizovaný jako třeba kdysi M.D.K. (pokud si dobře vzpomínám, stačilo nějaký Pentium i bez MMX s rozumnym taktem - na tu grafiku to byl skvělej výkon programátorů! Ale přece jen toho FarCry si s Voodoo1 přehnal!https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150368
+
26. 1. 2005 - 17:19https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseTa cena je dost vysokáhttps://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150378
+
<b>CZ_Viper</b>Díky za info ... netušil jsem, že se dá koupit tak levně. Tu cenu mám z Alzasoftu http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=50505 odkud vše nakupuji a jestli to rychle nezlevní tak budu muset přehodnotit svůj postoj k nim a najít si jiného dodavatele HW.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Macros (neověřeno) https://diit.cz
26. 1. 2005 - 19:16https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse<b>CZ_Viper</b>Díky za info ... netušil jsem, že se dá koupit tak levně. Tu cenu mám z Alzasoftu http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=50505 odkud vše nakupuji a jestli to rychle nezlevní tak budu muset přehodnotit svůj postoj k nim a najít si jiného dodavatele HW.https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150439
+
DavesMan: Jenže v praxi jí je to stejně tak na dvě věci, jako 32bitový 2048x2048 textury Rivě TNT. Ad R520 - je možný, že jádro bude dimenzovaný pro víc než 16 pipelines, které může ATi doplnit, pokud budou zapotřebí.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
26. 1. 2005 - 19:49https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseDavesMan: Jenže v praxi jí je to stejně tak na dvě věci, jako 32bitový 2048x2048 textury Rivě TNT. Ad R520 - je možný, že jádro bude dimenzovaný pro víc než 16 pipelines, které může ATi doplnit, pokud budou zapotřebí.https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150454
+
Ked si to tak zhrniete tak zistite, ze dnes sa karty vyrabaju na jednu dve tri hry. Potom dalsie tituli vam sekaju az skoncite o dva roky na minimum detailoch a ste nuteni si kupit novu graficku aj s doskou a so vsetkym ostatnym. Vsetko je to len podvod na uboheho zakaznika. :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Eric3 (neověřeno) https://diit.cz
26. 1. 2005 - 21:00https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseKed si to tak zhrniete tak zistite, ze dnes sa karty vyrabaju na jednu dve tri hry. Potom dalsie tituli vam sekaju az skoncite o dva roky na minimum detailoch a ste nuteni si kupit novu graficku aj s doskou a so vsetkym ostatnym. Vsetko je to len podvod na uboheho zakaznika. :)https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150471
+
A Proto vzdycky kupuju karty o tridu niz nez ty drahe. Platit za luxus se mi nechce a GF6600GT udela dobrou pravi ve vsech dostupnych hrach za polovinu ceny...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Zahno https://diit.cz/profil/zahno
26. 1. 2005 - 23:15https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseA Proto vzdycky kupuju karty o tridu niz nez ty drahe. Platit za luxus se mi nechce a GF6600GT udela dobrou pravi ve vsech dostupnych hrach za polovinu ceny...https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150538
+
Druha varianta je hrat hry tak s rocnim az dvouletym zpozdenim - v tu dobu ty hry jsou perfektne hratelne na prumernem HW s maximalnimi detaily, sou odchytany bugy a v neposledni rade jsou ty hry vyrazne levnejsi. Samy vyhody, jen se clovek neveze na vlne hype...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr Murmak https://diit.cz/autor/petr
26. 1. 2005 - 23:30https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseDruha varianta je hrat hry tak s rocnim az dvouletym zpozdenim - v tu dobu ty hry jsou perfektne hratelne na prumernem HW s maximalnimi detaily, sou odchytany bugy a v neposledni rade jsou ty hry vyrazne levnejsi. Samy vyhody, jen se clovek neveze na vlne hype...https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150542
+
DavesMan:No nevím, myslím že starší GPU měli pouze 24 bit, ale možnáí se mýlím. Nebavím se samozřejmě o formátu textur v paměti, ale interním formátu v čipu.
Petr: Moje řeč. Hraju hry asi 2 roky (a víc) starý na Sempronu 2200 + Radeon 9550. Na dnešní dobu šunka, ale před dvouma rokama těžkej hi-end.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Milan Bačík https://diit.cz/profil/mildaiv
27. 1. 2005 - 09:01https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseDavesMan:No nevím, myslím že starší GPU měli pouze 24 bit, ale možnáí se mýlím. Nebavím se samozřejmě o formátu textur v paměti, ale interním formátu v čipu.
Petr: Moje řeč. Hraju hry asi 2 roky (a víc) starý na Sempronu 2200 + Radeon 9550. Na dnešní dobu šunka, ale před dvouma rokama těžkej hi-end.https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150659
+
>> MildaIV:
Před dvouma rokama už byl Sempron?
(joke) ;-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
27. 1. 2005 - 09:16https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse>> MildaIV:
Před dvouma rokama už byl Sempron?
(joke) ;-)https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150669
+
Wift:No říkali mu tehdy sice Athlon XP, ale v podstatě je to on. Pamatuju si na jednoho spolubydlícího z kolejí, kterej si svýho času koupil Athlona XP 1600 za nekřesťanský peníze. Sice měl nejrychlejší dělo, ale prakticky ho moc nevyužil. Je to stejný jako s autama. Lidi kupují drahý modely, aby ukázali, že na to mají a ne proto, že by byly tak skvělý. Auto se stalo určitým ukazatelem životní úrovně. Je to věc psychologie, sociologie a marketingového tlaku výrobců na lidi. Někdo podlehne a koupí si GeForce 6800 (nebo ATI R520) týden po vydání, pustí na tom nejnovějšího 3D Marka a pak se chlubí v diskuzích jak mu to jede rychle. To, že už na tom pak hraje jenom Solitaire, mu dobrej pocit neveme.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Milan Bačík https://diit.cz/profil/mildaiv
27. 1. 2005 - 11:36https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuseWift:No říkali mu tehdy sice Athlon XP, ale v podstatě je to on. Pamatuju si na jednoho spolubydlícího z kolejí, kterej si svýho času koupil Athlona XP 1600 za nekřesťanský peníze. Sice měl nejrychlejší dělo, ale prakticky ho moc nevyužil. Je to stejný jako s autama. Lidi kupují drahý modely, aby ukázali, že na to mají a ne proto, že by byly tak skvělý. Auto se stalo určitým ukazatelem životní úrovně. Je to věc psychologie, sociologie a marketingového tlaku výrobců na lidi. Někdo podlehne a koupí si GeForce 6800 (nebo ATI R520) týden po vydání, pustí na tom nejnovějšího 3D Marka a pak se chlubí v diskuzích jak mu to jede rychle. To, že už na tom pak hraje jenom Solitaire, mu dobrej pocit neveme.https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-150813
+
> Petr - přesně tohle dělám :-) dokonce mam P3 na 450MHz na starší věci - třeba Wing commander Privateer II a podobně :-)) jinak kupovat starší hry který pak na střednim HW šlapou je nejvýhodnější cesta, taky se projeví co je fakt kvalita a co brak..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
aTa (neověřeno) https://diit.cz
27. 1. 2005 - 16:08https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse> Petr - přesně tohle dělám :-) dokonce mam P3 na 450MHz na starší věci - třeba Wing commander Privateer II a podobně :-)) jinak kupovat starší hry který pak na střednim HW šlapou je nejvýhodnější cesta, taky se projeví co je fakt kvalita a co brak..https://diit.cz/clanek/ati-r520-v-kvetnu/diskuse#comment-151058
+
Nádhera. Ale kolik bude asi stát, když teď ATi X850Pro stojí u nás přes 23 tisíc s DPH (a to ještě není známa cena verze XTPE). Neuvádí ATi poslední dobou ty své HighEnd modely nějak moc často? Poslední 2 roky je morální hodnota GPU snad nejnižší za celou svou existenci :-(.
Kdyby se vykašlali na Shader Model 3.0, kterej je k ničemu a udělali radši kartu, která by měla tak 32 pixel pipelines, na každý pixel shader engine + TMU, a to celý tak na 500MHz, aby se na tom dal hrát Doom3 v 1600x1200x32-bit + 4x FSAA + 16x AF
@DavesMan: k cemu 1600x1200 s 4x FSAA + 16x AF. V 1600x1200 uz vyhlazovani hran neni tolik potrebne, zvlast pri akci. Na X800 to lze hrat v 1600x1200 v pohode.
Macros: docela by mě zajímalo, kde jsi došel na cenu 23000 s DPH za X850Pro, když třeba tady http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=30357 mají X850XT PE za 14800 s DPH a X850XT stojí ještě o ticku méně
@Hon_za: FSAA na vyhlazování už moc ne, to máš pravdu, ale u ATI dosti zlepšuje kvalitu textur, když k tomu přidáš AF, vypadaj už fakt pěkně.....
Samozřejmě, že při akci Ti stačí 1024x768 a žádný další FSAA nepotřebuješ, protože to nevnímáš... tam spíš oceníš vysoký frame-rate i při "vypjatých" (pro systém) situacích...
Faktem je, že výrobci ženou technologie kupředu rychlej než je stačí vývojáři uplatňovat :-/ kolik her dneska využívá plně možností karet..? sem moc zvjedavej, kdy bude ve hrách BĚŽNÁ implementace shaderů 3.0.. patřim k pamětníkum, a myslim že dřív bylo her míň, al jejich hratelnost bylo o tři patra vejš.. dneska si může kdekdou koupit engin, splácá pár levelů a nějaký mrchy a vydá to jako heru.. když přišel první doom, všichni jsme tehdy byli u vytržení.. dneska jsou to už jen závody kdo dřív a víc čeho vydá.. :-(
Shadery 3.0 mají jednu dobrou vlastnost - používají 32 bitové floaty. To je sice na grafiku úplně na prd, ale GPU se dá potom využívat jako matematický koprocesor.
aTa:máš pravdu hratelnost jde do pr.... Já osobně pařím Morowinda, což je jedna z mála fakt povedenejch her z 21. století. Grafika je nádherná a to myslím nepotřebuje ani shadery 2.0.
MildaIV: Hehe, tos mi připomněl, že můj otec naprosto neuznává dnešní nové hry, za pořádné hry považuje jen ty ze Spektra... ;)
2Petr: A ma pravdu, vis kolik to tenkrat dalo prace ? A co se vsechno dalo do tech par KB pameti nacpat. Dneska je to giga sem, giga tam, a hratelnost nikde, dohrano za par hodin, v lepsim pripade za dva az tri dny.
Mam ten zvlastni pocit, ze kdyby se prdalo podobne jako za tech dob, tak si FarCry zahraju na P100 s 32MB ram, nakou voodoo1 a bude to vypadat uplne stejne.
@J: tak to Tě ubezpečuju, že to úplně stejně vypadat nebude, i kdyby to bylo tak skvěle optimalizovaný jako třeba kdysi M.D.K. (pokud si dobře vzpomínám, stačilo nějaký Pentium i bez MMX s rozumnym taktem - na tu grafiku to byl skvělej výkon programátorů! Ale přece jen toho FarCry si s Voodoo1 přehnal!
@MildaIV: 32-bit float (aka. 128-bit barevnou přesnost) umí kterákoliv GeForce FX a nepotřebuje na to DirectX 9c (S.M. 3.0)
Ta cena je dost vysoká
<b>CZ_Viper</b>Díky za info ... netušil jsem, že se dá koupit tak levně. Tu cenu mám z Alzasoftu http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=50505 odkud vše nakupuji a jestli to rychle nezlevní tak budu muset přehodnotit svůj postoj k nim a najít si jiného dodavatele HW.
DavesMan: Jenže v praxi jí je to stejně tak na dvě věci, jako 32bitový 2048x2048 textury Rivě TNT. Ad R520 - je možný, že jádro bude dimenzovaný pro víc než 16 pipelines, které může ATi doplnit, pokud budou zapotřebí.
Ked si to tak zhrniete tak zistite, ze dnes sa karty vyrabaju na jednu dve tri hry. Potom dalsie tituli vam sekaju az skoncite o dva roky na minimum detailoch a ste nuteni si kupit novu graficku aj s doskou a so vsetkym ostatnym. Vsetko je to len podvod na uboheho zakaznika. :)
A Proto vzdycky kupuju karty o tridu niz nez ty drahe. Platit za luxus se mi nechce a GF6600GT udela dobrou pravi ve vsech dostupnych hrach za polovinu ceny...
Druha varianta je hrat hry tak s rocnim az dvouletym zpozdenim - v tu dobu ty hry jsou perfektne hratelne na prumernem HW s maximalnimi detaily, sou odchytany bugy a v neposledni rade jsou ty hry vyrazne levnejsi. Samy vyhody, jen se clovek neveze na vlne hype...
DavesMan:No nevím, myslím že starší GPU měli pouze 24 bit, ale možnáí se mýlím. Nebavím se samozřejmě o formátu textur v paměti, ale interním formátu v čipu.
Petr: Moje řeč. Hraju hry asi 2 roky (a víc) starý na Sempronu 2200 + Radeon 9550. Na dnešní dobu šunka, ale před dvouma rokama těžkej hi-end.
>> MildaIV:
Před dvouma rokama už byl Sempron?
(joke) ;-)
Wift:No říkali mu tehdy sice Athlon XP, ale v podstatě je to on. Pamatuju si na jednoho spolubydlícího z kolejí, kterej si svýho času koupil Athlona XP 1600 za nekřesťanský peníze. Sice měl nejrychlejší dělo, ale prakticky ho moc nevyužil. Je to stejný jako s autama. Lidi kupují drahý modely, aby ukázali, že na to mají a ne proto, že by byly tak skvělý. Auto se stalo určitým ukazatelem životní úrovně. Je to věc psychologie, sociologie a marketingového tlaku výrobců na lidi. Někdo podlehne a koupí si GeForce 6800 (nebo ATI R520) týden po vydání, pustí na tom nejnovějšího 3D Marka a pak se chlubí v diskuzích jak mu to jede rychle. To, že už na tom pak hraje jenom Solitaire, mu dobrej pocit neveme.
> Petr - přesně tohle dělám :-) dokonce mam P3 na 450MHz na starší věci - třeba Wing commander Privateer II a podobně :-)) jinak kupovat starší hry který pak na střednim HW šlapou je nejvýhodnější cesta, taky se projeví co je fakt kvalita a co brak..
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.