Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k ATI Radeon HD 4870 X2 v prvních testech na internetu

Zde i nekolik testu 4870x2 vs 280 SLI :)
http://techreport.com/articles.x/15105

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

At na to video koukam jak chci, vidim jen tolik, ze se to oboji skube, aus nebo an. Zvlast v te druhe hre je to patrne, ve scene kdy se kamera zveda ze zeme a otaci kolem vertikalni osy. Lidi proste nejak tu plynulost dnes vnimaji uplne jinak, ale podle me se skube oboji.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Rene upřimně podle mě taky, proto v závěru píšu, ať si to každý raději zjistí na vlastní oči. tohle je hodně individuální záležitost (nehledě na to, že když někomu pustíte video s tím ať hledá trhání, tak ho tam zaručeně uvidí :-).

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Tak to kazdopadne..:-D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"rozlišení není pro duální Radeon HD 4870 X2 žádným problémem "//to je, protoze v prvním grafu je CF X2 (tedy 4 jadra) proti 2xSli 280. Narozdil od jinych neresim pocet cipu ale zajima mi vykon celkem - ale jen ta veta - pro dualni X2 to problem asi je, protoze v grafu je CF techto karet, tedy pro plynulej běh jsou treba 2karty :o),nechci moc rejpat,ale prastilo mi to do oci..

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

AZORrejpalPotoční: safra, tak tohle jsme přehlídli v redakci všichni. Dík za postřeh.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

np, to mě občas takhle padnou do oka detajly. Já bych měl pořídit nějakou kartu taky - Ati si pomalu chystá řadu 5000 a já mam 9700 - už pomalinku udělali kolo a doháněj mi z druhé strany s číslováním :o)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

COH na Hexus
Citace: "zejména GTX 260 (aktuálně kolem 6 000 Kč) končí hluboko v poli poražených"

Možná by nebylo od věci napsat, že GTX260 překonala v tomto srovnání HD4870 (pokud bereme jako konkurenta ke slevněné GTX260 za 299USD HD4870 též za 299USD) => "hluboko v poli poražených" skončila tím pádem i HD4870.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

"Můžete si všimnout, že o spotřebě v klidu ani slovo"

Ono to bude tym, ze ATI(AMD) malo zopar podmienok (tusim prave Anandtech pisal podrobnosti) a jedna z nich bola, ze kedze na danej karte zatial nefunguje PowerPlay, tak nech netestuju v idle.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Vsak ten "microstuttering" je to iste co robi hra ked sa system rozhodne swapovat pocas hrania a v merani sa prejavi jednoznacne ako "minimum FPS" kedze medzi dvomi snimkami bude vacsia medzera, take ak "mikrostuttering" bude nie v preskakovani medzi 35FPS/25FPS co je viditelne a vadi pri riadeni volantom a kniplom az priserne (havaria vozidla) tak pri prepade z 200FPS na 60FPS je dopad mensi, lebo absolutna velkost casoveho rozdielu je mensia.

Navyse mikrotrhaci efekt bude mensi aj pri nizkom FPS z 3-ch dovodov: PCIe-2.0 bridge, sideport medzi oboma cipmi, novy sposob rozdelenia renderovania obrazu ako vnutri karty, tak medzi kartami

Navyse: ten mikrotrhaci efekt postihuje aj pocitace s jednym grafickym cipom ak rozdelovanie zdrojov vo Windowse, ovladace a ine veci nejako nejdu ako by mali. Na Core2Due so to uz zazil a na jednojadrovom Semprone tiez. (a to aj na ATi aj na nVidia kartach!)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Posledna vec: mikrotrhanie sposobene natahovanim textur sa zmensi v predajnej verzii ktora ma 1GB pamate na jeden cip! (2GB RAM), zatial co testovana mala len 512MB na jeden cip a tym padom este nemej volnej pamate na textury ako jednocipova karta. 2GB pamate tomu tiez znacne pomoze. (Verte mi, vyskusal som v kazdej hre snad kazdu kombinaciu nastaveni a sekanie obvykle sposobovalo natahovanie textur uprostred sceny, takze bolo treba najst take nastavenia ktore vam nepokazia herny zazitok. Zapnut v ovladacoch nutene 16xAF a vyladit ho na spravnu kvalitu je aj u ATi aj u nVidie to najdolezitejsie nastavenie, potom ani horsie textury alebo vypnute AA neposobia tak hrozne.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

HD4870X2 2GB + vodnik pro me jasna volba :)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

>> Rodney >> jak muzes porovnavat dve karty zapojene v sli s jednou dvoujadrovou kartou 4870x2 to prece neni fer ... no tak porovnavejte dve 4870x2 zapojene do sli (pardon chci rici CrossFire) a dve 280 SLI a pak se uvidi jak to dopadne :-D, tak nejak tusim ze nvidia roznodne na koni nebude a opet skonci kdesi dole zadupana v prachu.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

jojo2> Pro tebe jenom jedna vec. Nez kdekoli neco postnes, nebo mozna i reknes na verejnosti, nejdriv si o tom neco precti. Dneska na to mame technologie, treba Google. Nebudes pak permanentne pro smich jako do ted.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Mark1565: ona jedna 4870 je vykonostne docela tesne za 280 a CF skaluje mnohem lepe nez SLI. 2x 4870x2 by 2x 280 doslovala zadupala do zeme.
Samozrejme budou hry ktere pojedou lepe na NV, ale rekl bych ze "ATI is back and with BANG" :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jak by reklo mIRC: "ATi slaps nVIDIA with large trout" :)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

@Mark1565: Jasne, porovnejme 4 cipy vuci 2, aby bylo spravedlnosti (oo, pardon, aby bylo Tvemu favoritu) ucineno zadost. Nevim, kdo je kym zadupan, kdyz musi slepovat cipy, aby mohl konkurovat jedinemu cipu konkurence...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> Mark1565, Tom666:
A co takhle porovnávat cenově ekvivalentní řešení? ;)

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Tom666 - A ja myslel, ze se porovnavaly 2 nejvykonnejsi karty kazdeho vyrobce zapojene ve SLI / CF. Ty taky resis, ze nejrychlejsi x64 "pro smrtelnika sehnatelne" CPU je to a to ctyrjadro a vubec te nezajima, ze existujou i nejaka dvoujadra. Bavime se o tom nejvykonnejsim, co maji v tuto chvili obe firmy, ne?

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Oprava minuleho prispevku (chybel otaznik na konci vety):

...Ty taky resis, ze nejrychlejsi x64 "pro smrtelnika sehnatelne" CPU je to a to ctyrjadro a vubec te nezajima, ze existujou i nejaka dvoujadra?...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jste jak malé děti, pro koncového uživatele jsou duležitý 3 věci: poměr cena/výkon, jestli to rozumě uchladí a jestli mu na tom budou šlapat hry stabilně. Jestli tam bude čip jeden nebo 20 je šumafuk.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.