Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k ATI Radeon X800

Už někdo ví, jak budou vypnuté ty zbylé 4 pipelines? Doufám, že opět softwarově. O takt mi ani tak nejde ale 16 pipelines zní líp,  100 babek navíc je docela rána :-(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Myslim si, ze pipeline pujdou odemknout v pohode, ale stejne kdyz kouknu na takt pameti tak sou ty karty uplne jinde a myslim si ze to stejne bude hodne znat...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hezké kartičky :-)), takové malé, tenké a malo žravé (narozdíl od konkurence). Bohužel nemam penízky ani na jednu z nich :-((, tak si pak nějakou snad za rok už budu moct pořídit.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mohla byt ati pristupnejsi a dat misto 399 aspon 398 a 499 aspon 497 v tom bych pak videl velky zvyhodneni vuci NV :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

s tim "malo zrave" nemas vubec pravdu
 
http://www.tomshardware.com/graphic/20040504/ati-x800-09.html
je to tam vcetne vymluvnych grafu
 
X800 XT required roughly 17 Watts less than the GF 6800 Ultra in our tests. That would put its power draw at about 93 Watts!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Díval jsem se na ten odkaz s tím měřením spotřeby a musím říci, že jsou to asi správní "elektrikáři" :-)), protože selským rozumem lze odvodit, že kdyby ta nVidia žrala jenom o 17W více, že by to snad tedy taky utáhnul jeden molex napájecí konektor, nemyslíte?!
Nesmíte věřit všemu co se někde objeví. A když se podívate na všechny recenze, tak zjistíte, že na jednom webu tvrdí že v unreal je lepší nVidia a na druhém je to zase nejdenou zcela obráceně (to je podle vás také správné měření v obou případech? :-)).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pocet pixel pipeline vs. Pocet texturovacich jednotek ... neni to to same ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>elefant
To ze do nvidie vede jiny pocet dratu nez do atiny absolutne nevypovida o tom, kolik ktera karta zere. Ty draty sou dostatecne tlusty na to, aby v pohode utahly peknejch par amper. Ty cisla z tomshardware bych povazoval za regulerni, protoze to neni web, ktery by si ty cisla vymyslel. Z ty stranky je jasny ze prikon obou karet je vicemene stejny (zalezi na aplikaci). To, ze nvidia tam ma dva konektory, s tim proste nema nic spolecnyho a odvozovat od poctu konektoru spotrebu ja kravina.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

selice: Nikoliv. Jedna pixel pipeline může mít i více texturovacích jednotek. Například Matrox Parhelia má 4 texturovací jednotky na jednu pixel pipeline, takže má celkem 16 texturovacích jednotek, ale pouze 4 pixel pipeline.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ZELI: jasně že by ti mohl stačit jeden konektor, ale pak by si na tu "větev" nemohl připojit nic jiného ... a to asi by jsi nebyl rád ne .. ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.