Třeba se takhle jednou setkáme s větší propojitelností 3dsmaxe s Mayaou.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Telemaster (neověřeno) https://diit.cz
6. 10. 2005 - 12:50https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuseTřeba se takhle jednou setkáme s větší propojitelností 3dsmaxe s Mayaou.https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuse#comment-220575
+
8oO : no potěš snad z Mayi neudělají takovou frašku jako z AutoCADu (buhvíjak staré jádro s hromadou marketingových serepetiček, že na některé příkazy, které na starém Celeru běžely okamžitě, čekám i na PC s 2xXeon 3.06GHz). Na otázku proč je editace polyline pořád stejná jak před deseti roky odpověděli, že to nikdo nepoužívá 8((
Autodesk už tak měl takové portfolio produktů, že ho nestíhal pořádně vyvíjet, a jen nakupoval další firmy s jejich sw, a pak občas vymýšlel jakési naroubované propojení. např: AutoCad + Archtectural Desktop a 3D Studio Viz.
Že bychom se dočkali produktu "AutoCAD 3D Studio Maya" ???
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
petr ib https://diit.cz/profil/petrib
6. 10. 2005 - 13:07https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuse8oO : no potěš snad z Mayi neudělají takovou frašku jako z AutoCADu (buhvíjak staré jádro s hromadou marketingových serepetiček, že na některé příkazy, které na starém Celeru běžely okamžitě, čekám i na PC s 2xXeon 3.06GHz). Na otázku proč je editace polyline pořád stejná jak před deseti roky odpověděli, že to nikdo nepoužívá 8((
Autodesk už tak měl takové portfolio produktů, že ho nestíhal pořádně vyvíjet, a jen nakupoval další firmy s jejich sw, a pak občas vymýšlel jakési naroubované propojení. např: AutoCad + Archtectural Desktop a 3D Studio Viz.
Že bychom se dočkali produktu "AutoCAD 3D Studio Maya" ???https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuse#comment-220579
+
http://www.cdr.cz/a/diskuze/prispevek/88841 petrib:
Jistě, spatlají to dohromady a budou v CADu simulovat rozpíjení tuže takže budeš mít polyline pěkně chlupatý :))
Pro verze bude chlupatit prostorově a v Unlimited přibude nástroj žiletka s autentickou simalací deformace pauzáku při retuši :D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
nib (neověřeno) https://diit.cz
6. 10. 2005 - 14:39https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskusehttp://www.cdr.cz/a/diskuze/prispevek/88841 petrib:
Jistě, spatlají to dohromady a budou v CADu simulovat rozpíjení tuže takže budeš mít polyline pěkně chlupatý :))
Pro verze bude chlupatit prostorově a v Unlimited přibude nástroj žiletka s autentickou simalací deformace pauzáku při retuši :Dhttps://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuse#comment-220632
+
Zda sa, ze vzniklo velmi silne produktove portfolio pre profesionalov: Maya + high-end postprodukcne produkty Discreet Logic (Flame, Smoke, Inferno, Fire). 3D Max sa skor hodi k low-end Combustion. Tak maju konkurenciu k portfoliu Softimage XSI - Avid. Tento krok je, podla mna, velmi rozumny. Som zvedavy, co na to Quantel.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
rayrebel (neověřeno) https://diit.cz
6. 10. 2005 - 18:03https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuseZda sa, ze vzniklo velmi silne produktove portfolio pre profesionalov: Maya + high-end postprodukcne produkty Discreet Logic (Flame, Smoke, Inferno, Fire). 3D Max sa skor hodi k low-end Combustion. Tak maju konkurenciu k portfoliu Softimage XSI - Avid. Tento krok je, podla mna, velmi rozumny. Som zvedavy, co na to Quantel.https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuse#comment-220723
+
Ludia ste uplne mimo. urcite budu nejake prepojenia 3DS a Maya, s AutoCADom to nebude mat nic spolocne. Dosť pravdepodobne je implementacia techniologii pre plosne modelovanie do Autodesk Inventoru.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
kyblik (neověřeno) https://diit.cz
6. 10. 2005 - 19:32https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuseLudia ste uplne mimo. urcite budu nejake prepojenia 3DS a Maya, s AutoCADom to nebude mat nic spolocne. Dosť pravdepodobne je implementacia techniologii pre plosne modelovanie do Autodesk Inventoru.https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuse#comment-220775
+
to nib : lol :)
to kyblik : rad bych se mylil, ale dosavadni marketingova politika Autodesku je udrzovat zavedene produkty pri zivote, praviedlnymi kosmetickymi zmenami nutit k upgradum a rejrovat. Rejzovani samo o sobe nic zavrzehihodneho, ale bohuzel na to doplaceji uzivatele. Na kazdou cast 2D, 3D, parametricke modelovani (obecne, pro strojare i stavare zvlast) maji nejaky produkt, propojeni mizive a vyvoj odtrzeny od reality.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
petr ib https://diit.cz/profil/petrib
6. 10. 2005 - 21:43https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuseto nib : lol :)
to kyblik : rad bych se mylil, ale dosavadni marketingova politika Autodesku je udrzovat zavedene produkty pri zivote, praviedlnymi kosmetickymi zmenami nutit k upgradum a rejrovat. Rejzovani samo o sobe nic zavrzehihodneho, ale bohuzel na to doplaceji uzivatele. Na kazdou cast 2D, 3D, parametricke modelovani (obecne, pro strojare i stavare zvlast) maji nejaky produkt, propojeni mizive a vyvoj odtrzeny od reality. https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuse#comment-220834
+
k tomu vyvoji - treba ve skupine BSD nedavno ADSK hledal zkuseneho architekta pro vyvoj Architectural Desktop, takze az tak od reality nebude odtrzen.. Na tom, ze je jadro vyvijeno nevidim nic zleho; velke zmeny se udaly ve verzich 2004; pak uz to bylo jen o rejzovani ;) ale to uz odbocuju od te akvizici, toz pardon.
Treba renderovaci jadro 3dS se pouziva v ostatnich ADSK produktech, ale co budou delat s Mayou... mozna se jenom zbavujou konkurentu ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
kny2tl (neověřeno) https://diit.cz
6. 10. 2005 - 22:36https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuse k tomu vyvoji - treba ve skupine BSD nedavno ADSK hledal zkuseneho architekta pro vyvoj Architectural Desktop, takze az tak od reality nebude odtrzen.. Na tom, ze je jadro vyvijeno nevidim nic zleho; velke zmeny se udaly ve verzich 2004; pak uz to bylo jen o rejzovani ;) ale to uz odbocuju od te akvizici, toz pardon.
Treba renderovaci jadro 3dS se pouziva v ostatnich ADSK produktech, ale co budou delat s Mayou... mozna se jenom zbavujou konkurentu ;)https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuse#comment-220859
+
Myslim ze dobre je ze 'Alias' bude mat open silneho financneho sponzora, kt. mu od slavnych dob SGI chybal. Na druhu stranu si vsak nemyslim ze by Autodesk bol ochotny udrzovat pri zivote 2 konkurencne programy 3DSM aj Mayu. Preto sa obavam ze v blizkej dobe 1.5-2 roky bud vznikne uplne novy produkt, alebo funkcie z Mayi budu implementovane do 3DSM (kedze 3DSM ma nepomerne viac uzivatelov a podporovatelov) a Maya zanikne.
Druhym a mysim ze dolezitejsim faktorom preco kupili Alias je to, ze v ich portfoliu produktov je aj Studio Tools (kt. pouziva asi kazde dizajnerske studio), ku ktoremu nema Autodesk ziadnu alternativu, pricom tato oblast trhu je obrovska.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
luke2k (neověřeno) https://diit.cz
7. 10. 2005 - 09:15https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuseMyslim ze dobre je ze 'Alias' bude mat open silneho financneho sponzora, kt. mu od slavnych dob SGI chybal. Na druhu stranu si vsak nemyslim ze by Autodesk bol ochotny udrzovat pri zivote 2 konkurencne programy 3DSM aj Mayu. Preto sa obavam ze v blizkej dobe 1.5-2 roky bud vznikne uplne novy produkt, alebo funkcie z Mayi budu implementovane do 3DSM (kedze 3DSM ma nepomerne viac uzivatelov a podporovatelov) a Maya zanikne.
Druhym a mysim ze dolezitejsim faktorom preco kupili Alias je to, ze v ich portfoliu produktov je aj Studio Tools (kt. pouziva asi kazde dizajnerske studio), ku ktoremu nema Autodesk ziadnu alternativu, pricom tato oblast trhu je obrovska.https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuse#comment-220903
+
to kny2tl : Architectural Desktop potrebuje vyvoj jako sul, kdo nekdy videl v ADT vygenerovyny rez vetsim objektem vi o cem je rec. opropti invertoru hruba nepouzitelna skica. 2D rel v pohode, ale 3D sodomagomora.
spousta jednotlivych produktu a technologii, ale chybi synteza do neceho chytreho.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
petr ib https://diit.cz/profil/petrib
8. 10. 2005 - 11:33https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuseto kny2tl : Architectural Desktop potrebuje vyvoj jako sul, kdo nekdy videl v ADT vygenerovyny rez vetsim objektem vi o cem je rec. opropti invertoru hruba nepouzitelna skica. 2D rel v pohode, ale 3D sodomagomora.
spousta jednotlivych produktu a technologii, ale chybi synteza do neceho chytreho.https://diit.cz/clanek/autodesk-koupil-firmu-alias/diskuse#comment-221156
+
Třeba se takhle jednou setkáme s větší propojitelností 3dsmaxe s Mayaou.
8oO : no potěš snad z Mayi neudělají takovou frašku jako z AutoCADu (buhvíjak staré jádro s hromadou marketingových serepetiček, že na některé příkazy, které na starém Celeru běžely okamžitě, čekám i na PC s 2xXeon 3.06GHz). Na otázku proč je editace polyline pořád stejná jak před deseti roky odpověděli, že to nikdo nepoužívá 8((
Autodesk už tak měl takové portfolio produktů, že ho nestíhal pořádně vyvíjet, a jen nakupoval další firmy s jejich sw, a pak občas vymýšlel jakési naroubované propojení. např: AutoCad + Archtectural Desktop a 3D Studio Viz.
Že bychom se dočkali produktu "AutoCAD 3D Studio Maya" ???
http://www.cdr.cz/a/diskuze/prispevek/88841 petrib:
Jistě, spatlají to dohromady a budou v CADu simulovat rozpíjení tuže takže budeš mít polyline pěkně chlupatý :))
Pro verze bude chlupatit prostorově a v Unlimited přibude nástroj žiletka s autentickou simalací deformace pauzáku při retuši :D
UF! Tak to chudák Maya :§(
Softimage se teteli radosti :)
Zda sa, ze vzniklo velmi silne produktove portfolio pre profesionalov: Maya + high-end postprodukcne produkty Discreet Logic (Flame, Smoke, Inferno, Fire). 3D Max sa skor hodi k low-end Combustion. Tak maju konkurenciu k portfoliu Softimage XSI - Avid. Tento krok je, podla mna, velmi rozumny. Som zvedavy, co na to Quantel.
Ludia ste uplne mimo. urcite budu nejake prepojenia 3DS a Maya, s AutoCADom to nebude mat nic spolocne. Dosť pravdepodobne je implementacia techniologii pre plosne modelovanie do Autodesk Inventoru.
to nib : lol :)
to kyblik : rad bych se mylil, ale dosavadni marketingova politika Autodesku je udrzovat zavedene produkty pri zivote, praviedlnymi kosmetickymi zmenami nutit k upgradum a rejrovat. Rejzovani samo o sobe nic zavrzehihodneho, ale bohuzel na to doplaceji uzivatele. Na kazdou cast 2D, 3D, parametricke modelovani (obecne, pro strojare i stavare zvlast) maji nejaky produkt, propojeni mizive a vyvoj odtrzeny od reality.
k tomu vyvoji - treba ve skupine BSD nedavno ADSK hledal zkuseneho architekta pro vyvoj Architectural Desktop, takze az tak od reality nebude odtrzen.. Na tom, ze je jadro vyvijeno nevidim nic zleho; velke zmeny se udaly ve verzich 2004; pak uz to bylo jen o rejzovani ;) ale to uz odbocuju od te akvizici, toz pardon.
Treba renderovaci jadro 3dS se pouziva v ostatnich ADSK produktech, ale co budou delat s Mayou... mozna se jenom zbavujou konkurentu ;)
Myslim ze dobre je ze 'Alias' bude mat open silneho financneho sponzora, kt. mu od slavnych dob SGI chybal. Na druhu stranu si vsak nemyslim ze by Autodesk bol ochotny udrzovat pri zivote 2 konkurencne programy 3DSM aj Mayu. Preto sa obavam ze v blizkej dobe 1.5-2 roky bud vznikne uplne novy produkt, alebo funkcie z Mayi budu implementovane do 3DSM (kedze 3DSM ma nepomerne viac uzivatelov a podporovatelov) a Maya zanikne.
Druhym a mysim ze dolezitejsim faktorom preco kupili Alias je to, ze v ich portfoliu produktov je aj Studio Tools (kt. pouziva asi kazde dizajnerske studio), ku ktoremu nema Autodesk ziadnu alternativu, pricom tato oblast trhu je obrovska.
to kny2tl : Architectural Desktop potrebuje vyvoj jako sul, kdo nekdy videl v ADT vygenerovyny rez vetsim objektem vi o cem je rec. opropti invertoru hruba nepouzitelna skica. 2D rel v pohode, ale 3D sodomagomora.
spousta jednotlivych produktu a technologii, ale chybi synteza do neceho chytreho.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.