Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k BFG Technologies končí s grafikami

pokud nV neudela neco s teplotou, spotrebou, hlukem a cenou / 2x nm produkce? /, tak si asi kope hrobecek...
doufejme, ze ma dostatecnou $rezervu na dalsi vyvoj, priuci se od AMD/ATI a vrhne na trh opravdu konkurence schopnou grafiku v segmentu bezneho trhu...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Já bych to neviděl tak černě, Intel s P4 vydržel taky dlouho, než přišel s core.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

to sice jo, ale intel nedela jen CPU, ma obrovske mnozstvi stalych odberatelu a jeden "nepodarok" ho nemuze ohrozit..., s AMD/ATI to jednu dobu vubec nevypadalo dobre, nastesti prezila, jak je na tom nV netusim...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Vzhledem k faktu, že nVidie má v prodeji v segmentu diskrétních grafik s přehledem přes 50% trhu, tak bych se o ni nebál. ATI to zvládala pár let s podílem pod 20% a jak se má nyní k světu.

"vrhne na trh pravdu konkurence schopnou grafiku v segmentu bezneho trhu..."

Mám docela obavy, že to co si mi představujeme pod pojmem "segment běžného trhu" nVidii tak nějak moc nezajímá. Již před cca půl rokem se nechala slyšet, že její prioritou je profi sféra. Ostatně není se co divit. Při stejných výrobních nákladech je zisk několikrát vyšší než z herní oblasti.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Asi tak a jeste bych dodal, ze pokud se ujme cloud computing, tak bude mit NV takove zisky, ze AMD je nebude mit z desktopoveho "herniho" segmentu ani pri 80% obsazenosti tohoto trhu (jiste, tipuji, ale verim tomu, ze nebudu daleko od pravdy), nehlede na technologicky naskok a kupu zkusenosti. No, uvidime

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Exkluzivita je vždycky problém. Když se nedaří jednomu konkurentovi, tak prostě budu prodávat druhého. By mě zajímalo, kolik jim nV za tu exkluzivitu platila a jestli změna nebo zrušení tohoto "příplatku" vedla BFG k tomuto kroku.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Vždycky ne. Např. firmě Sapphire (exluzivnímu výrobci grafik AMD) se daří velmi dobře :-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Daří se jim dobře prodávat. Tím jejich starost o zákazníka končí. Na tech. podpoře z vás dělají blbce (směšné otázky typu "Máte drivery?" nebo "Máte zapojené přídavné napájení?") a reklamace jsou málokdy uznány. Už nikdy více.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Ono keď to zoberieš z druhého uhlu pohľadu, tak ja by som osobne na podpore nikdy nechcel pracovať. Ľudia sú tupí ako ovce, tak sa potom netreba čudovať, tomu prístupu...

Samozrejme vždy je čo vylepšovať aj z jednej aj z druhej strany...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Každý tu volbu má a každý se musí v práci chovat profesionálně - to že jsou podle tebe "lidi tupý jak ovce" (což spíše svědčí o tvém intelektu), neobhajuje neomalené jednání.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Mám opačnou zkušenost. Odpálil jsem si kartu Sapphire 4870X2 "3rd party" chladičem Accelero a přesto mi byla vyměněna za novou.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Jak si prosimte moh odpalit grafiku chladičem accelero?

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Jak? Jednoduše:

http://www.overclock.net/ati-cooling/549006-4870x2-accelero-xtreme-coole...

A nyní pro nové Radeony 5970:

http://hardforum.com/showthread.php?t=1515486

Arctic Cooling už zkrátka není to co býval a já osobně bych si od nich už nikdy žádný chladič nekoupil.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

No a co chceš na technické podpoře řešít? Snad neočekáváš, že ti poradí v duchu: vemte ampérmetr a přiložte svorku tam a tam, změřte proud. Kolik že vám to naměřilo? No tak to je jasný, to vám prdl odpor, je to taková ten hnědý se dvěma žlutými proužky v pravém dolním rohu. Prostě ho odletujte a z auta použijte dvouvláknovou žárovku, žádnou jinou. Tu tam přilepte sanitárním silikonem a pak to otestujte v 3d marku, měl by jste mít o cca 20% lepší výkon, než předtím. A pokud nemáte žárovku, odneste GK na reklamaci.
Ruku na srdce, pokazit se může cokoliv a pokud jsi se to nesnažil sám "odborně" opravit tak na 99,9% v reklamaci uspěješ a dostaneš to na co máš nárok. A pokud tomu tak není, tak zkus nakupovat u jiného obchodníka. Mnohdy při reklammaci nadělá více problémů prodejce, než výrobce.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Spravne!!!

Nevim s cim bych se mel obracen na Helpdesk vyrobce GPU... Leda tak s nejakym dotazem na specifikaci atp. Ale resit nefunkcnost?

To se mas obratit na prodejce. Uz jsem par Sapphire reklamoval a nikdy nebyl problem. A i kdyz jsem jiz par reklamoval, tak nemuzu tvrdit, ze by jejich produkty byly smejd. Tika mi doma HD4870 Toxic a nemuzu si stezovat.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.