Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Blizzard ohlásil datadisk Diablo III: Reaper of Souls

D2 + LOD (+ neoficialni addony!) bavil rozhodne delsi dobu, ale nebudu na D3 plivat - pres az prilisne zjednoduseni to taky slo, jako nenarocna oddychovka temer idealni. Dohrano na inferno, barbar paragon 31, ale uz jsem to par mesicu nezapnul. Jedinou skutecne zasadni vytku bych mel k vylozene hnusnemou postprocesu obrazu, chvala komukoliv za DarkD3 ( http://www.darkd3.com )

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Tak já jsem zůstal duší u Diabla + Hellfire (+HFmod3) Někde mám ještě save s kouzelníkem na 50lvl - to bylo maximum.
Dvojka pro mě osobně už neměla tu správnou atmosféru, aby mě nějak víc chytla, i když jsem ji nekolikrád zkoušel s kamarádama po síti.
No a trojka - to raději Torchlight II.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

*několikrát

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Torchlight 2 jsem zkusil, a... ne. Nevim, neni to ono. Diablo je takova spravna poctiva (a ano, tupa) rezba, to nejak tomu TL chybi, at jednicce nebo dvojce.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak jasný, 100 lidí - 100 chutí. Jinak jeden z pro mě velmi zdařilých klonů Diabla byl Darkstone (1999), toho sem se taky nahrál až až. Škoda, že nepokračovali a neudělali nějaký další díly. Moc se mi líbilo, že to bylo plně ve 3D (tenkrát sem to pařil na 3Dfx Voodoo 4MB), a hlavně si to člověk mohl natočit, naklonit a přiblížit jak chtěl. To je na zamyšlení oproti tomu, že např. Diablo 3 (nebo i ty Torchlighty) ať jsou plně 3D, tohle neumí, respektive klidně by to šlo, jen to z nějakýho pro mě nepochopitelnýho důvodu vývojáři nepovolili. IMHO velká škoda.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Tohle naopak velmi vitam - tak je to spravne. Nechat izometricky pohled, fixni - bez rotace celym hernim svetem, zoomem (ok, dejme tomu jen 2-3 fixni hodnoty), bez naklaneni - jen cele to prostredi dnes uz samozrejme vymodelovat ve 3D, to da rozum (kdo by dnes u vsech dablu kreslil postavicky rucne?). Me takovi ti izometricko/third person/first person kockopsi celkem vadi - a evidentne nejsem sam. Jsem rad kdyz vim "kde je sever". Neco jine jsou pure third-person hry ( = FPS, akorat kamera leti za pajdulakem) tam to ma smysl - ale je to herne proste neco jineho nez izometrika.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Není nic jednoduššího, než v options přidat zaškrkávatko - fixni pohled pro ty, co to tak chcou, než omezovat ty, kterým to vyhovuje jinak, že ano.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Jenze to uplne zmeni hru. V ktere je i multak - a to i PvP. ;)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Tak by šlo dat určitý pravidla ne? Vše je přeci jen na domluvě - smí/nesmí se používat. Např. ve WoW když se jede PvP tak se lidi taky můžou domluvit na pravidlech, jestli se používat flaštičky můžou nebo ne apod. Já mám prostě rád na výběr z více možností a tento stacionární pohled mi ve 3D prostředí nevyhovuje. Třeba dobře to bylo udělaný v Avencastu, aspoň tam bylo několik možností nastavení kamery. Třeba zásadně nehraju hry, kde si nemůžu změnit namapování kláves z klasických WASD. Jasně, že to tak používá většina, ale to neznamená, že těm, kteří to chcou/potřebují jinak, tu možnost odeberu. To je přístup padlej na hlavu

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Myslím si, že to půjde cestou WoW - každým datadiskem zvýší počet max. lvl o 10 (od lvl 80 o 5), úrovně profesí, ilvl věcí..

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

chybí mi mody :(
zy-el byl good

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.